Şu motor çift silindir olsa tadından yenmezdi. Yeni çıkan UG modeli gerçekten başarılı. Balansör de gelmiş. Tek eksiği V motor. Bu motora tek silindir olur mu allasen.
Şu motor çift silindir olsa tadından yenmezdi. Yeni çıkan UG modeli gerçekten başarılı. Balansör de gelmiş. Tek eksiği V motor. Bu motora tek silindir olur mu allasen.
In the sun and in the rain, it's quite the same.
It's never gonna change, I'll be looking for Jane.
2 silindir fiyatı etkiler ktm 490 2 silindirli bir motor üzerinde çalışıyor 2 yıldır bu sene gelmesse seneye gelir o zaman bir fiyat tahmini yapa biliriz bu senenin 2 yarisindan sonra dominar 250cc gelecekti vurus muhabbetinden dolayı seneye kaldı
Arkadaşlar benim motorda fren hidroliği hem ön hem de arkada eksik gibi; seviye göstergesinde ve hatta haznede yağ göremiyorum. Bu durumda hazne kapağını açıp ilave yapsam sorun olur mu? Yani hava falan yapar mı? Mevcut yağ motorla beraber yeni olduğu için komple değiştirmek istemiyorum, seviyeyi tamamlayacağım.
Soğutma sıvısı da minimum çizgisinin hemen üzerinde, rodaj bakımında servise tamamlayalım dedim, sen antifriz al ekleriz dedi
490cc Yapımı 2 Silindirli KTM Duke Ve RC Spor Bisikletleri
MAXABOUT EKİBİ 1 Haz 2020 53932 0
KTM, ülke için yeni bir 490cc 2 silindirli motosiklet hazırlamayı planlıyor. Aynı şey Hindistan'da Bajaj Auto'nun yardımıyla üretilecek. KTM şu anda dünyanın en iyi spor markaları arasındaki üç pozisyondan birini almak için mücadele ediyor. Yeni serinin altındaki ilk ürün üç segmentten herhangi birine düşebilir, ancak bir Duke sokak savaşçısının şansı daha yüksektir.
KTM'nin en çok satan makinesi Duke, hafif çerçevesi ve sınıfında lider güç çıkışı ile bilinir. KTM RC serisi tam soluk, piste özgü performans sunarken, Adventure serisi çift amaçlı bir tasarım ve arazide kullanılabilirlik ile birlikte gelir. Yeni 490cc motosiklet Hindistan'a tamamen yeni bir segment getirecek.
iyi günler givi e22n yan çanta aldım bugün bunu nasıl taktıracağım motorsiklete hangi çanta demirini almam gerekiyor ve bağlantı aparatları çanta demirinden mi çıkıyor çünkü içerisinde sadece çanta var ve ek olarak en uygun nereden temin edebilirim
gp kompozit in d400 için olan yan çanta demiri olurmu yapan varmı bağlantı aparatı alıp takıran falan?
Selam.
Arkadaşlar 15 binde zincir deģişmek nedir yav? 75 bin km kullanıp değişmeyen var, bi zincir hiç değilse 30 , 40 bin gitmeli, 15 binde zincir değişiyosa kullanımda ya da zincirde fabrikasyon bi sorun var demektir.
Geçmişte 6 bin km de subap ayarı yaptıracam diyen vardı 150cc motor için, tecrübeli bi abimiz servis sizi yemiş 40 binden önce subap ayarı gerekmez motorda bi sorun yoksa demişti. Bunu da ona benzettim ben.
15.000 normaldir. 40.000km kullanılmış zinciri görmek isterim; eminim Arap Kadri donu gibi bir şeydir
14.500km de ybr 125 sattım yıllar önce zincir pırıl pırildi ve alan arkadaş da 30 binleri gördü sonra ne yaptı bilmem. Siz abartmışsınız, 15 bin km. yi ben 1 yılda yapıyorum. Dominarı 11.600 de sattım zincir sıfıra yakın temizlikteydi. Ya motoru feci hırpalıyorsunuz ya da zincire yanlış bakım yapıyorsunuz. Buyrun 73bin km kullanan adam.
https://youtu.be/aWS_IkgvmFo
Şu an xmax var ama söz bi sonraki zincirli motorumu 40 bin kullanıp zincir videosu yapacam. Kullanıma bağlı o iş, 15bin normaldir, kime göre, bana göre çok erkendir değşmek için. Boşa kazıklanmaktır.[COLOR="Silver"]
Bu da link. Arap Kadri donu gibi zincir linki.😁 Benzetme süper ama.
https://www.motorumla.net/zincirin-b...sil-yapiyorum/
Ha bu arada 17400 km'de sattıģım ns150nin de zinciri gayet iyi durumdaydı.Bu km ler duzgun kullanılan motorda zincir değışimi için çok erken bana göre. Zincirinize bakın alttan değil de üstten sarkma var mı, o zaman belki zincir dişli seti tamamen değişmeli, ama bu yoksa ve zincir de bozulma gözlenmiyorsa size değiselim diyen servisi bi sorgulayın derim.
Bende horkullanmıyorum ama tüm bajaj motorlarımda 15000km altı üstü oynayabilir değiştirmek zorunda kalmıştım zaten zincir ya vurma yapar tak tak değiş beni diye yada bir yeri bol bir yeri gergin olur, did veya daha kaliteli bir zincir alırsan biraz daha iyi gider orijinale göre ve biraz da kişiye göre. Birde ne tür yol şartlarında kullandın oda var benim gibi her yola girersen benim açımdan normal.
İyi kalite, üst seviye DID veya JT X ring zincirleri ortalama 20.000km civarı kullanıyorum. Kışın haftada bir (250km), yazın iki haftada bir (500km) temizler ve yağlarım. Motosikleti agresif kullanmıyorum, teker vs. gibi saçmalıklar yapmıyorum. Ama kullanım hep şehir içi, bu unsur CB500F'in kısa vites aralıklarına sahip olması gerçeği ile birleşince bayağı çok vites değiştiriyorum anlamına geliyor.
20.000 civarında değiştirdiğim zincir bir 5-6.000 daha yapar mı yapar, ama yıpranma belirtilerini gördüğüm gibi değiştiriyorum. Daha gerdirme payını bitirdiğim zincir olmadı. Sizin kriteriniz gerdirme payını bitmesi ve takılma yapan bakla olması herhalde? Ben bunları görmeden değiştiriyorum... Benim kriterlerim aşağıdaki gibi:
Zincir gerginliği uygun ayarlandıktan sonra;
- Zincirin alt tarafı gerdirilip bırakıldığında üst tarafta çift oynama oluyor mu? (Olmamalı...)
- Zinciri hareket yönüne dik olarak ittirdiğimde kaydırıcıların üzerinden aşacak ve/veya lastiğe değecek kadar esniyor mu? (Esnememeli...)
- Zincir arka dişli saat 3 yönündeki baklalardan birini çektiğim zaman dişli boşluğu görünecek kadar esniyor mu? (Esnememeli...)
(Bu yukarıdakileri Dave Moss'un bir videosundan öğrenmiştim...)
Yukarıdaki belirtileri gösteren zincir benim nazarımda bitmiştir ve değiştirilmelidir, Arap Kadri donu benzetmem bundan ötürüdür...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
@emenyasin başka bir konuda ilgili videoyu paylaşmış:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post4563806
Ne tür motor, ne tur yol, ne tür, ne tür yaglama ve bakım kullanım hepsi etkier.
Racing motorda 15 bin normal olabilir ama 150cc alette size de baģlı olarak çok erken olabilir. Benim motrlarimda o kmlerde hiç zincir degişmedim, servisim de önermedi, kontrollerimde de gayet iyi durumdaydı, ha ama benle.motor sürüp fazla uslu efendi süruyorsun diyebilirsiniz onu bilemem.
Bu sebeple genelde grup sürüsü bile yapmam. Dedim ya en başta kullanıma baģlı, adam 73bin k. kullanmış, yurtdışı gezmış sorun yok, ama siz 15 binde atarsınız. Ben en doğru bu demiyorum ama bence erken diyorum. Servislerce de bu şekilde kazıklanan çok insan var diyorum. Tabii ki 10 bin km de dediklerinizi görüp ayarlamama rağmen hala düzelmiyorsa o zincirle 40 bin yapacam demiyorum. Ben de o km lerde bunlar olmuyor diyorum.
Benim sıkıntılı bulup 21.000'de değiştirdiğim zincir için servis problem yok 30.000'e kadar gider demişti yalnız. Servis lafına göre iş yapmıyorum ben, çünkü aynı servis amortisör yağı değişimine de "abi keçeler sızdırma yapmıyorsa gerek yok" diyor! İstemesem fren sıvısını da kontrol edip değiştirmezler. Şimdiye kadar hiç kontrol edip teklif etmediler, ki yetkili serviste hiç yaptırmadım bu işlemi, kayıtlarında yok... (Halbuki 6-12 ay arasında mutlaka değiştirilmeli fren sıvıları!)
21.000'de dişlileri de değiştirmiştim ve yenileri ile üst üste koyduğunuzda aşınma bariz farkediliyordu. (Bir yöne doğru hafif dalgalanmaya başlamışlardı, sadece eskiye bakınca anlaşılmıyordu ama yenisi ile yan yana veya üst üste koyduğunuz zaman çok net görünüyordu...)
Doğrudur, 150'lik bir motosiklet güzel kaliteli bir zincir ve usturuplu kullanımla daha uzun km'ler yapabilir belki de. Benim kullandıklarımın en düşüğü 43Nm torku var, öncekinin 68Nm torku vardı. Bunların zincire yüklediği kuvvet daha fazla.
Inzel / Murat kardeşimizin kullanımı da ortalama bir kullanım değil; oldukça istisnai ve uçlarda olan bir kullanım - aşırı uçlardan örnek vermemekte fayda var.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)