Avrupa ABD'deki aynı fiyat politikasını uygularlarsa sınıfdaşları / rakiplerinden ciddi anlamda ucuz. Ama göreceli olarak tabi... ABD liste fiyatı bugünkü kurla 33.500 yapıyor. (Honda bazı modellerini ABD ile aynı veya çok ufak fiyat farklarıyla satabiliyor...)
33.500'e ben o motorun üstüne Eminönünde bedava baklava bulmuş gibi atlarım ne yalan söyleyeyim
Soru: Dominar 400 2019 model niçin gelmedi?
Cevap: euro4 olarak üretim prosesi tamamlanmadı. Tamamlandığı anda getirilecek. Muhtemelen 2020 model olacak,
Soru: dominar 400 yatırımı devam edecek mi?
Cevap: Hindistan’da bir değişiklik olmaz ise 2020 yılında tüm modeller euro5 normuna uygun üretiliyor. 2020 yılı bajaj Türkiye için en farklı yıllardan biri olacak. Dominar modelimiz en fazla seyahat edilen modellerimizden biri.
Soru: dominar 400 kampanyası ne manaya geliyor?
Cevap: Çok kısa sürede sona erecek ve sadece lacivert renk ile sınırlı 2017 modelimiz nakit fiyatı 22.000 tl gibi olağanüstü bir fiyat ile şu anda kampanyada. Çeşitli yorumlar yapılabilir ama bu fiyatla şu anda açık ara sektörün en iyi fiyatı. 2018 model ile arasındaki fark sadece renklerde.
Bu modelimiz aynı zamanda geri dönüşlerde müşteri memnuniyeti en yüksek motorlarımızdan. Forumlarda görüyorsunuzdur. Sadece teknik özelliklerini bilmek gerekir. 35 ps gücü ve 35 nm torku ile bir hız motoru değil. 161 km hızda devir kesici devreye giriyor. Dişli oynamaları ile bu hız 180-190’lara geliyor. Biz orijinal hariç bir öneride bulunamıyoruz.
Ama gerçek bir tork motoru. Kontrollü sürüşlerde iki kişi ile yüklü vaziyette 120-130 km sürati yorulmadan yaparsınız. Virajlarda da hız ve vites kaybı olmadan yolunuza devam edersiniz. Kaydırmalı debriyaj ile virajlara çok daha emniyetli girersiniz. Yaz sezonunda onlarca arkadaşımız keyifle uzun yolda seyahat ettiler.
Gene kontrollü sürüşlerde birçok arkadaşımızın 100 km’de 3,5 lt civarında yakıt sarfiyatı olduğunu söyleyebilirim.
Çok şehir efsanesi bilgiler dolaşıyor ama söylediklerim birinci ağızdan doğru gerçeklerdir.
Bu fiyat iyi değil, çok çok iyi. Ve son bir fırsat. 2020 yılı mart ayında bu sözümü tekrar değerlendiririz.
Aslında tüm bajaj ürünlerimiz için kısa süreli olarak devam edeceğimiz kampanya fiyatları oldukça iddialı.
Tüm arkadaşlarıma saygılarımı sunuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
Şahsi fikrim hala 3-5 bayi elindeki Dominar 400 modellerini zaten 20.500-21.500 Lira aralığında ilan vermişken 22.000 liralık sözde kampanya fiyatı hiç makul değil,ayrıca 2017 modeller düşük kur ile getirilen ve 17.000 lira civarında satışa çıkan modellerken döviz artışını düşük kur ile ithal ettiğiniz bu motesikletlere yansıtmanız manidar,size göre çok çok büyük bir kampanya olabilir hatta 2020 yılında gelecek modellere 30.000-35.000 lira bandında fiyatlandırabilirsiniz ama satabilirmisiniz bilemem,söz konusu modelin Hindistanda TL karşılığı şu an 15.000 lira civarında ki muhakkak orada da daha düşük fiyat veren bayiler vardır zaten sizin ithalat fiyatınız muhakkak Hindistan satış fiyatının çok altındadır.Maalesef fiyat performans ürünü olan Bajaj markasının hiç bir espirisi kalmamıştır,tabi diğer markaların farklı modelleriyle fiyat olarak karşılaştırma yapıp cevap yazabilirsiniz ancak şu an diğer markalar için de durum farklı değil.Açıkçası önümüzdeki süreçte satışların daha da düşeceği tıkanma noktasına geleceğini ve bu modeli ithal etmenin anlamsız olacağını düşüneceğinizi düşünüyorum.
Yanlış anlaşılmasın ama gene de 2019 modelini ithal edilmesi. Sembolik bile olsa gerekliydi die düşünüyorum. Sonuç itibariyle müşterin gözünde bu motosikletin yenisini test etme hatta alma potansiyeli oluşurdu. Sürekliliğin olacağı düşünülür ve marka ölmüş die ellerinde hali hazırda Dominar olanlara pozitif olarak yansırdı. Yıllardır motosiklet sektöründe olan kuralların böyle bir stratejik hata yapması da manidardır. Zira A2 ehliyet sınıfına sahip genç kitleler için çok güzel bir atlama tahtası olma potansiyeline sahiptir bu motosiklet.
Euro 5 daha belirtilmemişken euro4 norm’una uyulmaması da bajaj için bir noksanlıktır die düşünüyorum.
Hazır konu güncellenmişken,
Ns200 lerde bir yenilik,makyaj vb.durumlar mevcut mu?
Ben anlamadım, aşağıdaki adrese göre 2017 itibarıyla Bajaj'ın tüm modelleri Euro4 uyumluymuş:
https://www.bajaj.com.tr/turkce/euro4-teknolojisi/
Her yeni model yılı için tekrarlanan bir sertifikasyon süreci mi var? 2019 modeller için bu sürecin tekrarlanmaması Bajaj merkezin Türkiye ve Avrupa pazarını gözden çıkardığı manasına mı geliyor?
Daha sözde ''Kampanya'' adı altında yaptığınız fiyatlandırma bile insanları ****** yerine koyma.
Neymiş Vade farksız 9 taksit 23.950TL imiş nakit alıma süpriz indirim varmış o fiyat da 22.000TL
Bunun dogrusu şudur ve dürüst satıcı şöyle yazar : Dominar400 nakit fiyatı 22.000TL dir
9 taksit alacaksanız kartın komisyonu olan %0.9 vade farkını da ekliyoruz 23.950 oluyor fiyat denir.
Ayrıca bu fiyat çok çok iyi falan demişsiniz de 3 ay önce 2017 R25 ler 19.900 den satılırken nasıl fiyatları 17.000-18.000TL bandına çekebilmiştiniz acaba. O zamanki fiyatlar kaç yıldızlı çok iyiydi ?
2019 modelleri Euro4 uyumu vs muhabbetine gelmedi demişsiniz de bundan 2.5 sene önce 2017 modelleri nasıl anında Euro4 e uygun şekilde Hindistanda tanıtıldıgı gibi Türkiyeye de getirebilmiştiniz?
Telefonda sizin elemanınız söyledi elimizde 2017-2018 stocklar var o yuzden 2019 modelleri getirmedik Mart 2020 gibi gelecek diye.
Zaten dogrusu da budur 2020 ye girerken elinde 2017 model Stock varsa bunu eritmeden 2019 model getirmezsin. Yamaha da R25 ler için bunu yaptı ve R25 leri 19.900TL gibi diğer tüm markalara satış yaptırmayacak bir fiyattan yaptı.
Ama çıkıp da yalan yanlış açıklama yapmadı. Adamlar da peynir ekmek gibi motosiklet sattı
Sizin Dominarda böyle bi etki yaratabilmeniz için 18.000TL gibi bi fiyatlandırma yapmalısınız ki hem stock eritin yeni modeller gelsin hem de Başka markayı düşünen adamın bile aklına Dominar almak gelsin
Dostum burda net yaptığım yol.Altta resimde görebilirsin.Depoyu doldurduğumda 1 litrede benzin vardı.Nerden biliyorum?aldığı litreden.Abanırsan banamısın demez ama,80-90 da gitmedim.120 km hızlarıda gördüm ama üstüne çıkmadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
Sen efsanesin canım.Bu sayfaya daha sen gibisi gelemez.Nerdeyse çift silindire meydan okudun
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------
Ekrem abi bu hinli arkadaşlar ürünlerini geliştiriyorlar.Dominara dayanıklılık konusunda rulet oynansa tüm malımı koyardım.Cuma çıktım pazar döndüm.Toplamda 899 km yol yaptım.gidiş geliş beşer dakkadan 6 kere mola verdim.Molalarıda popom çok ağrıdığından verdim.Bu sele işine çözüm bulamadım.Jell uygulamasıda yaptım ama olmuyor.200 kilometreden sonra jell de para etmiyor.
Ispartanın kavurucu sıcağında ara ara gözüm hararete takıldı.Ben yandım zaten motor neden yanmasın.ALLAH var,hakkını vereyim.Dominar 10 numara motor amma velakin 35 beygir nedir yahu.Bu konuda çok şikayetçiyim.Yeni modellerde beygir ve tork güncellenmez ise ben almam.Gözüm zaten cb500f ye kaydı.
Ben bu motoru afrika twinin gibi motorların yolu olan yollara vurdum.8 saat aralıksız motor sürdüm.Orman dağ tekin olmayan çevre ortamlarından dolayı sürmek zorunda kaldım.Birkere gimiş bulundum tekrarda dönmeye cesaret edememiştim.Torosların taa zirvesine çıktım.Ordan kayseri niğde adana derken antalyaya geldim.Çok şükür yüzümü düşürmedi.
Fren kaliperleri iyi performans vermiyor.Güncellenmeli.
Beygiri torkuda güncellenmeli.
Bu sele hiç konforlu değil.Uzun seyehatlarda eziyet veriyor.
Göstergede yakıt ile alakalı bilgiler verilmeli.
Üstte yazdıklarım olursa cb500f den vazgeçer ilk partide güncellenmiş dominardan alırım.Nede olsa bildiğim mal.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:29 ----------
Bu gün saat 4 suları ıspartaya 29 km kaldı ama benim benzin göstergesinde hiç çentik kalmadı.Deli gibi petrol arıyorum ama gelmedi.Ulan dedim 2 litrede olsa bilinmedik markalardan alsaydın ya,biterse napacam.Gazı kıstım ısparta istikametine doğru ilerliyorum.Bitti bitecek anmeselesi.Derken birtane ters istikamette buldum ordan 20 liralık aldım abandım ıspartaya,ıspartaya varıncada fulledim.
hintliğinin yaptığı çok iyi bişi varsa oda teknolojisinin büyük kısmını çaldığı ktm nin bile motor bloğu problemleri varken, altımdaki dominara motor bloğu olarak çoook güveniyorum ve o güvenide veriyor.
ha yapamadığı şeylerden biride motor montaj, arkadaş titreşimsiz motor olmamamlı bence zaten işin keyfi burda ancak yalıtım izolasyon yapılmadan önce gelen o 5.000 devirdeki zırıltı nedir ya vallaha sokakta sürerken bazen egsoz sesini bastırdığından dolayı utanıyorum
Arkadaşlar ben motoru satıyorum.İlana koymadım henüz.Al git fiyatı belirledim.Pazarlıksız 15,000-tl bırakacam.
Motor 21,000km de.
Ön tur camı var.
Oxford elcik ısıtmalar var,otomatik kendi kapatmalı.Açık unutsanız dahi motor hareket etmediğinde 5 dakka sonra kendini kapatıyor.Şuanki fiyatı 700-tl falan.
Arka topcase var.
Usb şarjlı telefon tutucu var.Dandik olanlardan değil.Malzemesi kaliteli.300-tl almıştım.
Cp komposit elcik koruma var.
Burdan alıcı çıkmaz ise birkaç güne ilan açarım.
Formu takip edenler biliyordur.Birkere düştüm.Bu düşmede egzos koruma demiri eğildi,sağında solunda göze batmayan çizikleri var.Almaya gelenin almadan gideceğini zannetmiyorum.
Motor bloğu çok iyi durumda.Devamlı ara bakımlar yaptım.Bujileri,hava filitresini 20 bin bakımında değiştim.
Kilometresi uzun yolda artmıştır.Bu motor ile gitmedim gezmediğim yakın illerde yer kalmadı.
Artık küçük geliyor bana.45-50 beygir olsaydı kesinlikle satmazdım.
Arkadaşlar selam.
Neden bajaj tercih ettim bilmiyorum, çok sıkıldım. Ön disk yine yamuldu. 4. disk oldu bu. Frene basıyorum hoplaya zıplaya bir şekilde duruyor, idare ediyorum. İnşallah patlamam bir yerde.
En son ön jant göbeği ile ilgili birşey dedi servis, yönlendirdiği yere gittim 200 lira bayıldım oldu dediler, servise döndüm diski değiştirdim. 3-4 bin km yaptım, yine yamuldu.
Servis çözemiyor, problemin kaynağını tespit dahi edemiyor. Tek fonksiyonu var: "Disk isteyelim, verirlerse değişelim. Ama bizce vermezler." Bu, başka bişey yok. Çözüm yok.
Bıktım, sürme hevesim kalmadı. Bu kadar sorun çıkaracağını düşünmüyordum dominarın. Hayır sorun olur, çözülür. Bu çözülmüyor. Tespit edilemiyor.
Kısa süre RKS titanic 150 kullanmıştım. Dandik bişey. 2000 TL'ye almıştım, durumunu şöyle özetleyeyim, arka süspansiyon demirini çelik yapıştırıcısıyla tutturmuşlardı. O durumdaydı motor. Karbüratör, arka kampana vs. Ama ne diski yamuldu, ne freni sıkıntı çıkardı, aslanlar gibi gitti geldi her yere. Freni şöyle süper, enjeksiyon, abs bilmem ne teknoloji diye sıfır motor aldık. Durum bu. Kaza falan da yapmadım, dümdüz TEM'den işe gidip geliyorum başka bişey yapmıyorum motorla.
En son kuralkanı arayıp inceleme talebi oluşturdum. Çeksinler motoru fabrikaya incelesinler bişey yapsınlar, bi çözüm sunsunlar.
Bıktım artık. Çok büyük hevesle aldım, ilk motorum sayılır. Kredi çektim 1 sene maaşımın %70'ini verdim, sigarayı alkolu bıraktım sırf motorun kredisini ödeyebilmek için. O kadar isteyerek ve hevesle aldım. Servise şu sorun için gitmekten, yıllık iznimin yarısını kullandım. Sırf servise gidip çözüm bulabilmek için. Sonuç, hüsran. Bunu satıp başka motor alacak maddi durumum da yok. Kala kaldık.
Eğer @ekremata Ekrem Ata Bey okuyorsa kendisinden rica ediyorum bana yardımcı olsun. Umarım bir çözüme kavuşacağım.
Selametle. İyi sürüşler arkadaşlar.
Bende bu hafta 12000 km full + full dominarımı sattım.Neden sattım çünkü titreşimine alışamadım.Deviri çok kısa 2.el yerlerde geziyor.Bu hafta servisi bile 16.000 TL 18.000 kmde dominarı satışa koydu.Bayi bu yapıyorsa kullanıcı ne yapsın.Mekanik olarak memnundum fakat 4 yıl pulsar kullandım aman aman bir fark yoktu.Yeni motorum daha küçük cc ama hiç pişman değilim.
geçmiş olsun .. Servisin bunu tespit etme şansı yok.. Disk yamulması yada çatlaması materyalin hatalı dökümünden kaynaklanır.. Servisin yapacağı şey değiştirmek.. Sizin sorununuza çözümü Kuralkan ın üretmesi lazım.. 4 kere disk değişimi ne demek.. Bunu kullanıcı hatasına bağlayamazlar zaten..
Dominarı da satılığa çıkaran çıkarana
Satabilen de oh be kurtuldum nidaları atıyor
Bastınmı gaza uzaması lazım,dominar öldürmesede uzuyan bir motor.Hakkını teslim etmek lazım.Titreşim artık göreceli,beni rahatsız etmiyor.Tek silindirli olduğu için titriyor.Keşke cb500f de tek silindir olsaydı.Hem az yakardı hemde çok kaçardı.
Dominar dayanıklı bir motor.Pulsar yardıra yardıra 130 görürse ne ala.Pulsarla dominar arasında eşşek ile deve kadar fark var.3 tane pulsarım oldu 200ns,dominar pulsara göre çok iyi.Hem dayanıklılık hemde performans açısından dominar pulsardan çok önde bir motordur.Pulsar ile rampa aşşağı 157 yaptım dominar ile 178 yaptım kesiciye girdi.Dominarın beygiri az daha fazla olsa kesinlikle satmak aklıma bile gelmezdi.Satsam o paraya ne alacağım.Varmı aynı özelliklerde motor.Yok.
İlçemdeki bayii sıfır 2017 Dominarı 18.000TL e bırakıyor
20.000Km deki 2017 Dominarı da 13.000TL Nakite verebileceğini söyledi
Hangisini tercih etmek daha mantıklı ?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)