Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3981
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.
    mt 25 e geçtin galiba değil mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3982

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı ozzzzz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt 25 e geçtin galiba değil mi?
    Aynen 2017 mt-25 var şuan.

  3. #3983
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ulan ne özledim Dominarımı. Oktay Motor'da o demirden vardı. Bir arayıp sorun isterseniz.
    Dominar kesmiyor seni yeni olanı da sana yetmeyecek. Çare temiz CBF500. CB500F eski cbf500 kadar iyi gitmiyor.

    Bir tane var bütçeyi toparlarsam alacağım. 56 beygir motor alt devirleri de dolu. Sende benim gibi kütlesi yüksek birisin düşük hacimli motorlar biz binince gereğinden fazla yakıyor zaten. O yüzden cbf500 yakıt konusunda o kadar korkutmasın.

  4. #3984

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Benim kararım kesin bu sefer ya cbf500 bulurum aynen dediğin gibi sıfırdan yaparım. Yada Yamaha mt-07 alırım. Artık yeter. Cbf500 eskiden beri çok hoşuma gidiyor. Lakin abs için mt-07’de kovalayabilirim. Pek kullanmasam da elimin altında kalsın.

  5. #3985
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    MT7 virajlarda tatmin etmez diye düşünüyorum, önce bir test etmeni öneririm.

  6. #3986

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    MT-07 güncellenmiş amortisör olanlar virajda daha iyi olabilir; hatırı sayılır ölçüde sertleştirdiler ön ve arkayı...

    Angry benim CB500F vereyim, ben de SV650A istiyorum ;)

  7. #3987

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT-07 güncellenmiş amortisör olanlar virajda daha iyi olabilir; hatırı sayılır ölçüde sertleştirdiler ön ve arkayı...

    Angry benim CB500F vereyim, ben de SV650A istiyorum ;)
    Benim motorum 190’da kesiciye girmiyor daha. Almam yeminle almam

    Alırsam eski kasa kara düzen cbf500 akar

  8. #3988
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorum 190’da kesiciye girmiyor daha. Almam yeminle almam

    Alırsam eski kasa kara düzen cbf500 akar
    Ben de eski Cbf 500'lere hastayım da yakıt tüketiminin aşırılığı beni korkutuyor.

  9. #3989

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de eski Cbf 500'lere hastayım da yakıt tüketiminin aşırılığı beni korkutuyor.
    Aslan besleyen yemini düşünmezmiş
    tommygun bunu beğendi.

  10. #3990
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Belli bir kütle ve hacim üzerindeki kişiler de 250cc zaten sınıfının üzerinde yakıyor. Misal bende motor sürekli artçılı gibi gidiyor. 190 boy ve 120 kg üzerinde olduğum için cbf500 daha düşük devirlerde daha az gaz ile yeterli gücü üreteceğinden aynı hesaba geliyor.

    CBF500 ile değil ancak vstrom 650 ve vstrom 1000 ile test ettim bu durumu. Vstrom 1000 daha az yaktı.

    Tabi ki cbf500 karbüratörlü olduğundan ekstra şüphe uyandırıyor ancak eskiden bir iki ay kadar kullandığım için beni korkutmuyor. Yeni CB500F de beni pek cezbetmedi gitmiyor pek. Parçalı bulutlu bu günlerde cepten çok para çıkmadan alınabilecek pek motor kalmadı.



    Alternatif fikirlere açığım

  11. #3991

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Bir ara cbf500 alıp komple toplamayı düşünüyordum. İşte o abs mevzusuna takılmıştım. Yoksa kara düzen motor en iyisi.

  12. #3992

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Naked'la kaç gitmek istiyorsunuz Allah aşkına? CB500F höst diye 150'ye çıkıyor, sonra da nazlanarak 180 görüyor (özellikle 170 sonrası tam naz...) Bana 150 gani gani yeter.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

    Bu arada 150/6. viteste tam en yüksek torku verdiği 6800-7000 devir arasında oluyor meret; ölü bir 150 değil.

  13. #3993

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Peh devir çevirmeyen motor. Benimki 14000drvir full, 15000’i redline’da görüyor

  14. #3994

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    N'abak deviri? Bizimkinin yarısı torku yok

  15. #3995
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peh devir çevirmeyen motor. Benimki 14000drvir full, 15000’i redline’da görüyor
    ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.

  16. #3996
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked'la kaç gitmek istiyorsunuz Allah aşkına? CB500F höst diye 150'ye çıkıyor, sonra da nazlanarak 180 görüyor (özellikle 170 sonrası tam naz...) Bana 150 gani gani yeter.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

    Bu arada 150/6. viteste tam en yüksek torku verdiği 6800-7000 devir arasında oluyor meret; ölü bir 150 değil.
    Güç geç geliyor. Yani cbf500'ün yanında baya sönük. Ayrıca artçı için yer yok. Emisyon sınırlamaları olmamasının da etkisi ile 6. viteste en ölü noktadan dahi gaz yiyor cbf500. Rampa vs dinlemiyor zaten.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------

    Alıntı ozzzzz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.
    Rampa da benim, 185kg tnt250 yiyor r25'i garip bir şekilde. Düzde tabi uzayıp gidiyor. Gerçi yazılım attığımdan beri ben oynuyorum artık
    ozzzzz80 bunu beğendi.

  17. #3997

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Konu başlığında yazan "Dominar" modelinden azıcık mı ne sapmış konu sanki
    ozzzzz80 bunu beğendi.

  18. #3998

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı ozzzzz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de 5000 km r25 sürdüm. alet 7bin devre kadar 125 likten farksız. istediğin kadar gazı aç nafile. biraz tork için 9bine çıkman gerekiyor. torklu bineyim dedinmi de ocağına incir ağacı diker şehir içinde 6-6.5 lt leri görmen hiç zor değil. 250 liliğin mantığına aykırı bence. bu kadar yakmamalı. ha gidiyo dersenizde itirazım yok hakkaten yüksek hızlara ulaşabiliyor. ama bence resmen 250cc sınıfında racing olarak üretilmiş yani pistlerde 250 avcısı.
    Ben daha 3,9l/100km'den daha yüksek bir sarfiyat yaptıramadım CB500F'e. Yazın ort. 3.6l...

  19. #3999

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben daha 3,9l/100km'den daha yüksek bir sarfiyat yaptıramadım CB500F'e. Yazın ort. 3.6l...
    Dominar ile 6,4yaktırmışlığım var. Sen ver o cb500f’i ben sana ne yakabileceğini göstereyim

  20. #4000

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Aynı yola aynı şekilde gitsek senin 250'den az yakar eminim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)