Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ocak 2019, 00:11
#3841
YasinC adlı üyeden alıntı
Geçen sene yazın bir tanesini tune etmeye çalıştık olmadı.
Nasıl bir yöntem kullandınız?
Powercommander ile mi motorun kendi beyninden mi?
Reklamlar
-
28 Ocak 2019, 02:08
#3842
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ride by wire olmaz. Olursa fiyat artar. Fiyatı düşük tutmak için onu koymazlar. Böylece hız sabitleyicisi de olmaz.
Otuz küsüratlı rakamlara geleceğinden bahsediliyor bazı videolarda konu arasında. Öyle olursada cazibesini yitirir gibi.
-
28 Ocak 2019, 06:37
#3843
Gene de duke390’dan ucuza kalır. Böylece piyasada alıcısı çıkar. Performans artar ve titreşim azalırsa en çok 250cc Japonlara kök söktürür.
-
28 Ocak 2019, 07:40
#3844
zekeriyaimam adlı üyeden alıntı
Nasıl bir yöntem kullandınız?
Powercommander ile mi motorun kendi beyninden mi?
Powercommander vs gibi şeyler para tuzağı profesyonel bir şey değil. Direk ecu'yu okuyorum.
-
28 Ocak 2019, 08:31
#3845
Ben XV950 almayı düşündüğüm sıralarda Cobra'nın PowrPro ürününe bakmıştım, o mantıklı görünüyordu; hava filtresi ve egzost değişimi yapacaktım, krank devri ve gaz kelebeği durumunh okuyup hızlanma varsa ayarladığınız ölçüde yakıt ekliyordu sisteme. Basit ve efektif görünüyordu.
-
28 Ocak 2019, 21:42
#3846
Dostlar bu motoru deneme şansım oldu sonunda, kalite olarak beklentimin üstünde, görüşünde harika gerçekten. Gerçek. Bir motosiklet hissi veriyor. Torkuda beklediğimden çok çok daha iyi çok tatminkar. Ama 5500drn sonra motor çok titriyor. 7000 devirde 1 saat gitsem böbrek taşı düşürürüm herhalde. Çok kararsız kaldım bu motor için almakta istiyorum ama titreşim çok düşündürüyor. Bide o farları, ah ah bayıldım. Trafikte. Şimşek etkili harika.
-
28 Ocak 2019, 21:56
#3847
burakmetu adlı üyeden alıntı
Dostlar bu motoru deneme şansım oldu sonunda, kalite olarak beklentimin üstünde, görüşünde harika gerçekten. Gerçek. Bir motosiklet hissi veriyor. Torkuda beklediğimden çok çok daha iyi çok tatminkar. Ama 5500drn sonra motor çok titriyor. 7000 devirde 1 saat gitsem böbrek taşı düşürürüm herhalde. Çok kararsız kaldım bu motor için almakta istiyorum ama titreşim çok düşündürüyor. Bide o farları, ah ah bayıldım. Trafikte. Şimşek etkili harika.
Evet bütün kullanıcılarının ortak şikayetide zaten titreşim, harici çok güzel bir motor, ben bajajdan çift silindir bir makine bekliyordum 2019 da açıkcası, ne olur bilinmez.
-
28 Ocak 2019, 22:06
#3848
Sanmıyorum çift silindir geleceğini sanırım scooter yapma peşindeler o yüzden 3-5 sene öyle. Bir yenilik olacağını sanmam. Gerçi çift silindir tek silindir farkı değil bu. Bu inanılmaz bir titreşim kabul edilebilir bisey değil. Ama şu güzel, bu motoru alıp sakın kullanırsan hem titremiyor hemde az yakıyor her devirde çekiş var alette. 6000 devir şehir içi, 5000devir şehir dışı kullanmak lazım yoksa titreşim den yok eder adamı. Allahtan 8-9binde kitlemişler devri. Yoksa zaten 1000km sonra motorun bütün vidaları çıkardı yerinden ama öyle bir motor ki insan almak istiyor bu fiyatlara hem görünüm hem abs hem bu tork vallahi deliricem
-
29 Ocak 2019, 08:07
#3849
burakmetu adlı üyeden alıntı
Dostlar bu motoru deneme şansım oldu sonunda, kalite olarak beklentimin üstünde, görüşünde harika gerçekten. Gerçek. Bir motosiklet hissi veriyor. Torkuda beklediğimden çok çok daha iyi çok tatminkar. Ama 5500drn sonra motor çok titriyor. 7000 devirde 1 saat gitsem böbrek taşı düşürürüm herhalde. Çok kararsız kaldım bu motor için almakta istiyorum ama titreşim çok düşündürüyor. Bide o farları, ah ah bayıldım. Trafikte. Şimşek etkili harika.
Evet titreşim var ben mesela uzun yollarda 110-120 aralığında kullanıyorum söylediğin kadar hiç rahatsız etmedi beni bu yaz istanbul-balıkesir gidip geldim 6 saat sürdü,ara ara dip gaz yaptım ama dediğim hızlarda rahatsız etmiyor beni uzun süre dip gaz gitmeye kalkarsan rahatsız edici
-
29 Ocak 2019, 11:26
#3850
Gitmek istediğinde dip gaz da gidiyorsun. Bu biraz seninle alakalı. İzmir-Çanakkale-İstanbul rotasını dip gaz ile bitirdim. Lakin bir dişli değişimi ile keyif alabileceğin bir motor oluyor. 15500km kullandım. Pert etmeselerdi halen kullanmaya devam ederdim.
-
29 Ocak 2019, 13:23
#3851
Adam tanıtımında yazmış "ride by wire" var diye. Benim için tek önemli şey titreşim olup olmaması. Onda da bir değişiklik olacağına ihtimal vermiyorum ama çift egzantrikliye döndürülmesi bir ihtimal bu konuda da iyileştirme yapılacağı umudu veriyor. Gelirse test edip bakarız.
-
29 Ocak 2019, 13:42
#3852
Seko adlı üyeden alıntı
Adam tanıtımında yazmış "ride by wire" var diye. Benim için tek önemli şey titreşim olup olmaması. Onda da bir değişiklik olacağına ihtimal vermiyorum ama çift egzantrikliye döndürülmesi bir ihtimal bu konuda da iyileştirme yapılacağı umudu veriyor. Gelirse test edip bakarız.
Hocam aklinizdaki fiyat nedir yeni model için. Kaç paraya kadar alırım diyorsunuz. Bu özellikler geldiğinde fiyatı baya artacak gibi duruyor
-
29 Ocak 2019, 16:24
#3853
burakmetu adlı üyeden alıntı
Hocam aklinizdaki fiyat nedir yeni model için. Kaç paraya kadar alırım diyorsunuz. Bu özellikler geldiğinde fiyatı baya artacak gibi duruyor
Bana göre 32 bin TL civarında gezecektir. Titreşim rahatsızlık vermiyorsa ve o paradan daha ucuza sıfır elde kalan alternatifler yoksa (mesela CF Moto 400NK, Benelli TRK 502 gibi) alınabilir. Sonuçta çok konforlu ve performanslı bir motor ama titreşim konusu işi bozuyor. Titreşim olmasa hiç düşünmeden alınabilecek bir motordur bana göre. Aynı şeyi Duke 390, 250 için de söylerim. Bajaj kendini KTM'den kurtarıp kendi motoru üzerinde çalışmalı.
-
29 Ocak 2019, 21:05
#3854
Önceki sayfalarda yazılmıştı sanırım ama hatırlayamadım, motorun 6.viteste 5000 devirdeki ve 6000 devirdeki süratleri nedir acaba? Ben zaten motoru fazla yormadan sürerim 120-140 yapıyorsa 5-6 binlerde bana yeter aslında.
-
29 Ocak 2019, 21:24
#3855
YAHYaONUR adlı üyeden alıntı
Önceki sayfalarda yazılmıştı sanırım ama hatırlayamadım, motorun 6.viteste 5000 devirdeki ve 6000 devirdeki süratleri nedir acaba? Ben zaten motoru fazla yormadan sürerim 120-140 yapıyorsa 5-6 binlerde bana yeter aslında.
Orjinal dişilide 7 binin üstüne çıkar 140 yapman için 120 de 6000 bin civarı diye hatırlıyorum youtube dan bakabilirsin top speed çekenlerde gözüküyor rpm tam ezberimde değil benim
-
29 Ocak 2019, 22:51
#3856
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Orjinal dişilide 7 binin üstüne çıkar 140 yapman için 120 de 6000 bin civarı diye hatırlıyorum youtube dan bakabilirsin top speed çekenlerde gözüküyor rpm tam ezberimde değil benim
Bende bu şekil hatırlıyorum sanırsam, hiç ekranla işim olmadığı için hiç dikkat etmiyorum, bugün banttan indirilen yeşil renkli dominar da gün yüzüne çıktı, gelirse bakalım hangi renkler Türkiye'ye gelir. Fiyat sanırsam 30 un üzeri 40 ın altı olabilir.
-
30 Ocak 2019, 00:30
#3857
kdiner adlı üyeden alıntı
Bende bu şekil hatırlıyorum sanırsam, hiç ekranla işim olmadığı için hiç dikkat etmiyorum, bugün banttan indirilen yeşil renkli dominar da gün yüzüne çıktı, gelirse bakalım hangi renkler Türkiye'ye gelir. Fiyat sanırsam 30 un üzeri 40 ın altı olabilir.
Ben tam zamanında almışım memnunum dominarımdan o fiyatları veremem şahsen
-
30 Ocak 2019, 11:37
#3858
2019 modeldeki yenilikleri 2017ye uygulayabilir miyiz acaba. En çok merak ettiğim şey de titreşim için bir geliştirme yapıp yapmadıkları.
-
30 Ocak 2019, 11:53
#3859
gerivites adlı üyeden alıntı
2019 modeldeki yenilikleri 2017ye uygulayabilir miyiz acaba. En çok merak ettiğim şey de titreşim için bir geliştirme yapıp yapmadıkları.
Astarı yüzünü geçer hiç gerek yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------
ozan1991 adlı üyeden alıntı
Ben tam zamanında almışım memnunum dominarımdan o fiyatları veremem şahsen
Biz bunu zor alıyoruz o fiyatları zaten veremeyiz ha ekonomi kötü diye değil.
-
01 Şubat 2019, 22:42
#3860
Kemal kardeş youtubedeki videoyu gördüm geçmiş olsun kardeşim! Sana bir şey olmasın motor onarılır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (1 üye ve 20 misafir)