Xj6 cı takas etseydi takas ederdim ama adam tok satıcı çıktı.Aslında iyi teklif yapmıştım.
Dominar güzel motor.Fırsat bulup süremiyorum şu aralar.Aslında bu sene pek motor süremedim.Sattığım pulsarda her ay azami 1000 km yapıyordum.
Xj6 cı takas etseydi takas ederdim ama adam tok satıcı çıktı.Aslında iyi teklif yapmıştım.
Dominar güzel motor.Fırsat bulup süremiyorum şu aralar.Aslında bu sene pek motor süremedim.Sattığım pulsarda her ay azami 1000 km yapıyordum.
Bilgi/paylaşım başlığına gezi foto.larını atmak bana biraz tuhaf geliyor.
Amin. Walla çok acıyor kaza yapınca
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Ya hikayeden kendince pazar oluşturup, motorunu pahalıdan itelemeye çalışıyordu. Yok 4 silindirmiş, yok sesi gidişi farklıymış. Sende motor varsa bende de para var. Anlaşırsak verirsin, anlaşmazsak biter. Bu habire ağlıyor. İyi olmuş. Ben o motorda bir sorunda bekliyorum açıkçası. Malı temiz adam şov peşinde olmaz.
Bir rodajın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Diğer rodajlarda görüşmek üzere, esen kalın
Benim motor 5000 bakımını gördü hala duruyor o jelatin. Hatta depodaki ekranınki de duruyordu da onu serviste çıkartmışlar, görsem elletmezdim.
50 bini aşmış otomobilimin lcd ekranındaki de hala duruyor, böylece altında çiziksiz bir ekran olacak satarken
Forumun biraz cansız kaldığını görünce yeni yorumlar ve bilgiler okumak isteyen arkadaşlar için biraz tecrübelerimi paylaşmak istedim. Dominar ile yaklaşık 7.000 km devirdim ve bu süre zarfında İstanbul-Yalova İstanbul- Balıkesir İstanbul- Bolu turları yaptım. Farklı yol koşullarında sürme fırsatım oldu. Anlaş'ın rd model lastiğini taktığım motorda yol tutuşu ve viraj performansı gerçekten beni tatmin etti. Virajda çok dengeli ve sizi korkutmuyor.Islak zeminde şansa gidiyormuş gibi hissetmiyorsunuz. Stok lastiklerle de rumeli hisarı yollarında viraj yapmıştım ve ısındığı zaman onlarla da herhangi bir sorun yaşamamıştım. Onunda videoları youtube sayfamda mevcut zaten. Motorun tork konusuna gelirsek yalova erikli yaylasını bilen bilir. O yaylaya giden yokuştaki bozuk ve tozlu yollarda arkamda yaklaşık 90 kilo arkadaşım, kamp malzemeleri, ben (70 kilo)hiç zorlanmadan 2. viteste düşük süratlerde bile seyir edebildik. O yolculukta iyi ki dominar almışım dedim. Motorun hızlanması gidişi bozuk yollarda dengesi rahatlığı olsun beni gayet tatmin etti.
Memnun kalmadığım şeylere gelecek olursak ; orta sehpanın olmaması her zincir yağladığım da söylenmeme neden oluyor. Titreşim mevzusu doğru, motorda titreşim var ama gerçekten buna alışıyorsunuz. Forumda bazı arkadaşlar 30-40km sonra el ayaklarını uyuştuğundan bahsetmiş,ben Balıkesir'e giderken 275km sonra yakıt almak için durdum,uyuşma falan hissetmedim sadece kalçada uzun süre oturmaya bağlı yanma vardı , yanımdaki arkadaşımda da dominar vardı ve o seleye file takmıştı,onda benim kadar yanma da olmadı . Yani 2 dominar 275km'yi ortalama 120-130 km hızlarda gittik, herhangi bir uyuşma sorunu yaşamadık,ya biraz abartılıyor ya da çok titreşimsiz motordan bu motorlara geçen insanlar bu durumu yaşıyor. Şöyle bir şeyde var tabi yanlış oturma pozisyonuna bağlı da titreşimi fazla hissediyor olabilirsiniz. Gidonu çok sıkı tutma , depoya yapışık oturma vb. bu gibi durumlarda motordaki titreşimi doğal olarak daha fazla hissedebilirsiniz. Uzun lafın kısası bu motordan vazgeçtirecek soğutacak bir titreşim sorunu yok.
Forum'u gezen ve kafasında soru olan arkadaşlara da tecrübelerim kadar yardımcı olabilirim , saygılar.
full depoyla 240km zor gittim bugün 210km de gaz kesmeye başladı shell arıyım derken yolda kalıcaktım az daha
Kimse rekorumu kıramaz. 156km’de depo doldurdum. Az gazla. 280-300’leri görüyor
Bizim topic sanki biraz cansızlaştı. Acaba mevsimden dolayım mı, yoksa Angrypower senin kazadan sonra mı?
Şaka bir yana benim motosikletin lastiklerine hava basarken benzin istasyonlarının %80-90 ında hep "E 1" kodu ile hata alıyorum. Bir gün denemekten fazla şişip yüzüme patlayacak diye tırsmıyor değilim Sizler de sürekli hata alıyor musunuz?
Cloud'un 42 disliden sonra ki yorumlarını bekliyorum
Ben de 2 gün önce 10 bin km bakımına girdim. Cillop gibi oldu makine.
Arka dişliyi değiştim orjinali ile önede 16 taktım.Vurdum yola birazda böyle bineyim.
Bin bakalım, nasıl bir farklılık gözlemleyeceksin. Bende merak ediyordum arasındaki farkları.
Benim motor da 4600km oldu. En son 2400de yağ değişti. Vites geçişleri sertleşti. Yağdan dolayıdır herhalde. 200km falan daha yapıp 5bin bakımına sokacagim. Satmaya çalışıyorum ama piyasa kötü. Satılırsa mt07 var aklımda. Bu arada ben de aralık ayında ehliyeti A sınıfına yükseltip Honda güvenli sürüş 2 ve 3e gitmeyi planliyorum. Ayrıca eşime de motosiklet sürmeyi öğretmeye çalışıyorum ama dominarda 15-20dk dur kalktan sonra şu sarı olan arıza lambası yanıyor. Motosiklet de fan açmıyor. Bakımda ona da baktiracagim.
Daha çok asılıyor gibi geldi.Şimdilik beğendim diyelim.Yüksek devirde gitmek pek hoşuma gitmiyor lakin şuan daha güçlü.6 bin devire dayandığında ibre 120'de.Benim arka dişli 43'dü.Titreşim aynı gibi.Arka 45 ön 16 güzel kombinasyon.Dişli değişmek isteyenler bence arka dişliye hiç bulaşmadan önü büyütüp denesinler.Memnun kalacaklarına inanıyorum.Gazı açınca alet gideyim bırak beni dergibi geldi bana.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:11 ----------
Arıza lambası normal değil.Yazın kavurucu sıcağında yoğun trafikte çok kullandım ışık yakmadı.Bence acil gidip gösterin.
Dominardan sonra mt-07 süper tercih olur.Benim gözüm var onda kendime zarar verme ihtimalim çok olduğu için daha çok tecrübe kazananakadar bekletiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)