Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #321
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    allah aşkına motogp de düz yolda 340 yapıyor makinalar.r6 280 290 mı yapıcak.bu konuyu allah aşkına kapatın motor ile alakalı haberler güme gidiyor !!!!
    bugün canlı tanıtım vardı facebookta gördüm ama sonra tekrar bulamadım ne oldu ne olmadı bilen yokmu??


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi 280bg lik otomobil 290 yapıyor-atma be kardeşim...TypeR 310bg ve top speed'i 270km/h...Leon Cupra 300bg ve sürat 270-280( göstergede).
    Arkadaşlar gösterge hızı ile gps hızını(gerçek hızı) sürekli birbirine soktuğu için göstergede diye not düştüm. Gps diye belirtiyorum kafaları karışıyor. biri 150 beygirlik 2.3 bora ile önceki sayfada 250 yapıyor onların anladığı şekil yazdım. gerçekte 220 km son hızı var V5 boranın

    290 lık cupra göstergede 280 gidiyor. GPS 260 desem anlamıyorlar. Atan yok şampiyon

    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    allah aşkına motogp de düz yolda 340 yapıyor makinalar.r6 280 290 mı yapıcak.bu konuyu allah aşkına kapatın motor ile alakalı haberler güme gidiyor !!!!
    bugün canlı tanıtım vardı facebookta gördüm ama sonra tekrar bulamadım ne oldu ne olmadı bilen yokmu??
    Bu konu sana baya büyük geldi. bencede kapatalım.

    Konu neydi dominatör 400 niye hızlı gitmiyor, pardon 35.5 beygir motor niye 167 yi geçmiyor Biz diyoruzki ne kadar HP o kadar son hız. bu motor MT-25 le aynı son sürati verir. tork son sürate etki etmez, şu 400cc muhabbetinin son hıza faydası yok!
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  3. #323
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara

  4. #324
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Honda yeni yılda cbr 250 yi 15.800 yapıcağını söyledi. şabattan sonra bir daha zam oldu 16.500(nisan mart gibi)

    Bajaj bu motoru cbr 250 ye yakın bi fiyata 16-17 ye satışa çıkarabilirse hem ABS li hem daha torklu, ışıklarda falan cbr250 yi 2-3 boy ayıran bir motor alırsınız.

    Herkesi kesmesede meraklısının işini görür daha yukarı fiyata o işler zor.

    Fiyatlar bu kadar yükselmişken devlet en azından 500cc ye kadar ÖTV yi yüzde 8 yapsa, bu yıl krize giren söktörü hareketli satışlar bekleyebilir. Ama bizim yöneticilerde o kadar vizyon yok.

    Emin olun ninja 300, yeni 300cc enduro kawa, bajaj 400, yeni duke 390,yeni RC390 Cb500R, CB500F, benelli 500, hatta yamaha ABS li R3 ü getirebilir ve bu motorlar satış adetlerinde en üstlere tırmanır.
    fedos ve nokiaxxx bunu beğendiler.

  5. #325
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar gösterge hızı ile gps hızını(gerçek hızı) sürekli birbirine soktuğu için göstergede diye not düştüm. Gps diye belirtiyorum kafaları karışıyor. biri 150 beygirlik 2.3 bora ile önceki sayfada 250 yapıyor onların anladığı şekil yazdım. gerçekte 220 km son hızı var V5 boranın

    290 lık cupra göstergede 280 gidiyor. GPS 260 desem anlamıyorlar. Atan yok şampiyon



    Bu konu sana baya büyük geldi. bencede kapatalım.

    Konu neydi dominatör 400 niye hızlı gitmiyor, pardon 35.5 beygir motor niye 167 yi geçmiyor Biz diyoruzki ne kadar HP o kadar son hız. bu motor MT-25 le aynı son sürati verir. tork son sürate etki etmez, şu 400cc muhabbetinin son hıza faydası yok!
    evet r6 290 yapıo
    hatta senin IQ dan bakarsak R1 400 e dayıyor

  6. #326

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorsikletlerin hızlı gidememesinin temel sebebi güç cc tork vs değil sadece aerodinami.araçlara göre 4 5 kat daha fazla sürtünme kat sayıları var.tıpkı yıllarca otomobillerin 300 km hızı geçmesi için ölümüne tasarım çalışmaları gibi.ama motorda bu mümkün değil.mesela
    http://ufuk.nl/detay.asp?id=19434
    Hayret ben bu yorumu nasıl kaçırmışım ? Bunun üzerine artık formül yazmanın zamanı gelmiş. Motorun rüzgara karşı harcadığı gücün formülünü kelimelerle yazıyorum :

    Güç = (0.5 x rüzgar direnç katsayısı x rüzgara karşı iş yapan alan x hava yoğunluğu x hızın karesi) x hız

    Rüzgara karşı iş yapan alan dediğimiz şey motorlu adama veya otomobile projektörle ışık tutup görüntüsünü arkadaki perdeye yansıttığımızda çıkan gölgenin alanı oluyor. Formülde ilk parantez içerisindekiler kuvveti veriyor. Onu en sondaki hız ile bir kez daha çarpınca gücü buluyoruz. Birimlere falan hiç girmiyorum. Burada sizin rüzgar direnç katsayınız otomobile göre çok kötü olabilir doğrudur ama bahsettiğim o alan var ya, işte o, otomobilin belki de dörtte biri kadar. O alanı yarıya düşürdüğünüzde bile hızınızı çok daha yukarıya çıkarabilirsiniz. O yüzden apaçiler motorların üzerine yatıp mopedlerle 150 km hıza çıkabiliyorlar. İşin sırrı motorda falan değil üzerine yatmada yani... Ayrıca formülde görüldüğü üzere hızı üç kere kendisiyle çarpıyoruz. Ve karşıdan gelen rüzgar da bu etkiyi arttırıyor. O yüzden hız 2 katına çıktığında harcanması gereken güç 8 katına çıkıyor. İşin tekerlek direncine, kilosuna falan hiç girmedim çünkü tekerlek direnci rüzgarın yanında devede kulaktır.

    Performans konularını da boşuna tartışıyorsunuz. Bahsi geçen araçlar insanlar sokakta kullansın diye yapılmışlar, sürat denemesi için değil. O yüzden güçlü olan geçer veya geçemez diyemezsiniz çünkü ne motor güçleri aynı, ne sürtünme katsayıları ne de lastikleri... Hiç kimse şu kadar güçte bir motor şu kadar yapar diyemez. Motorlar kasa olarak birbirinin aynısı olur (Hyosung GT250 ve GT650 gibi), aynı rüzgarla ve eğimle sürülür o zaman tartışılır ki onda bile aralarında kilo farkı var.

    Tekrar Dominar'a dönersem, motorun bir videosunu izledim, adam şehir içinde normal gezinti esnasında normal şekilde gaz veriyor (sadece hızlanmak için, kronometre tutmak için değil) ve motor 35 km/saat hızdan 100 km/saat hıza 5 saniyede çıkıyor. Bu esnada bir kez vites yükseltiyor. İşte bunu anlatmaya çalışıyorum çünkü bizim şehir içinde yapacağımız hızlanmalar bunlar olacak. Çoğunlukla aynı viteste, istediğimiz zaman hızlanmayı, istediğimiz zaman yavaşlamayı sağlayacak ve rahat bir sürüş olacak. Buna esneklik deniyor. Bu performans bana yetmez diyen kaç kişi var aramızda ? Şahsen ben 100 km hıza 5 saniyede çıkacağım diye 3 defa vites değiştirerek motor kullanmayı seven birisi değilim. Onu sevenler zaten 250 cc SS motor alıyorlar. Siz kırmızı ışık hariç zaten sıfırdan kalkış yapmayacaksınız. Yaptığınız zaman da belki R25'i geçemeyebilirsiniz (görmeden inanmam) ama tüm araçları rahatlıkla ekip gideceksiniz. Ama sürüş esnasında ara hızlanma yapmak istediğinizde ve bir de artçı varsa 250 cc hiçbir motor Dominar'la yarışamaz. İki vites aşağı inmesi ve sonra tekrar iki vites yukarı çıkması gerekir. Uzun yoldaki yokuşlarda da aynı şekilde. O yüzden bu motorun performansının sorgulanacak bir yanı yok. Bugüne dek memlekete Duke 390'dan başka 400 cc motor gelmediğinden beklenti çok yüksek kalmış ama motorun performansı gayet iyi. CFMoto NK400 geldiğinde de benzer şeyler konuşulacaktır yine R25 muhabbeti dönecektir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------

    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda yeni yılda cbr 250 yi 15.800 yapıcağını söyledi. şabattan sonra bir daha zam oldu 16.500(nisan mart gibi)

    Bajaj bu motoru cbr 250 ye yakın bi fiyata 16-17 ye satışa çıkarabilirse hem ABS li hem daha torklu, ışıklarda falan cbr250 yi 2-3 boy ayıran bir motor alırsınız.

    Herkesi kesmesede meraklısının işini görür daha yukarı fiyata o işler zor.

    Fiyatlar bu kadar yükselmişken devlet en azından 500cc ye kadar ÖTV yi yüzde 8 yapsa, bu yıl krize giren söktörü hareketli satışlar bekleyebilir. Ama bizim yöneticilerde o kadar vizyon yok.

    Emin olun ninja 300, yeni 300cc enduro kawa, bajaj 400, yeni duke 390,yeni RC390 Cb500R, CB500F, benelli 500, hatta yamaha ABS li R3 ü getirebilir ve bu motorlar satış adetlerinde en üstlere tırmanır.
    Katılıyorum. Açıkçası benim psikolojik limitim 16500'dür. 14900 TL'ye yok satar. ÖTV konusunda da dediğin gibi o vizyon bizim duble yol ve köprü ustalarında yoktur. Yoksa bu memlekette ne motorlar görürüz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

    Ekrem Bey, bayi toplantısından görüntü, yorum vs. yok mudur ?
    bursalıali ve Samimi 46 bunu beğendiler.

  7. #327
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]

  8. #328
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Son topspeed videosunda 130-140'a kadar bir nebze iyi çıkıyor ancak ondan sonra motorun canı çıkıyor.

  9. #329
    RODWIN250R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KAWASAKI NINJA ZX6R
    resimler çok güzel... nerde görürüz bu makineyi ? geldimi türkiyeye ?

  10. #330
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s
    Peki Fiyat ne olacak ? Yada ne zaman açıklamayı düşünüyorsunuz ?

  11. #331
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı RODWIN250R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    resimler çok güzel... nerde görürüz bu makineyi ? geldimi türkiyeye ?
    tanıtım olarak bir adet geldi ama şuan zaten kuralkan fabrikasındadır, pazar-pazartesi günü Antalya da tanıtımı yapıldı, bayilere gelmez zaten.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  12. #332
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Herkesin kafasında bu motor için farklı fiyatlar var. 15-16 bin lira diyen var 12-13 bin olsun diyen var. 15 bin lira olsun dediğiniz motorun son hızı için bu kadar tartışma neden çıkmış anlamadım. Fiyatı belli olsun sonra alabilecek olan düşünür hızını.
    GP500-1st, kdiner ve nokiaxxx bunu beğendiler.

  13. #333
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Ben nedense pulsar kadar tutulacağını sanmıyorum.İçimde öyle bir his var.Mantıken bakılırsa 12 000 tl civarı olacağını düşünüyorum .Bu motosiklete 15 ve üstü cidden çok olur.Ekran vs güzel.Yanlız kafa kısmı mondial gibi hiç albenisi yok.Hintlilerde keskin hat kullanma gibi bir şey yok.Yuvarlak kafa farları bana 2017 yılına aitmiş gibi gelmiyor.

    Hala bir pulsarı olan kişi olarak, bu motosikleti satılır yapacak tek şey bajajın fiyat politikası.400 lük ne zaman gelecek diye adamları yediniz bitirdiniz.Şimdi kalkıp hızı düşük vs gibi saçma şeyler yazıp kendinize güldürmeyin.


    Ekrem beye sevgiler.Umarım güzel bir satış skalası yakalarlar.

  14. #334

  15. #335

    Üyelik
    14 Aralık 2015
    Yazılanları baştan sona kadar okudum bir acemi olarak yorum yapmak istiyorum.Bizim milletin son hız merakını hiç bir zaman anlamadım bu arabada da böyle motosiklettede.Bence bu motorun en önemli yanı fiyatının ne olacağıdır.35 nm tork ve 35 hp bence gayet yeterli.Fiyatının 12 13 olur diyende var 17 18 olur diyende var bi tahmin yaparak hesaplayalım az çok yakın rakam olur.Kuralkan bu aleti hindistandan 1500$ alsa 1500.3.50= 5250 tl kendine %35 kar payı koysa 1837.5 tl eder. 5250 + 1837.5 = 7087.5 tl eder. 7087.5 tl'nin %37si 2622 tl eder. 7087+2622=9709 tl.Bununda %18 kdv sini alırsak 1747 tl eder. 9709 + 1747= 11456 tl eder.Bayiye bu fiyata giriyor.Bayiye'de en fazla %20 kar payı bıraksa distribütör 11456 tl nin %20 si 2291 tl eder. 11456+2291=13747 tl eder.Ve inanın 1500$ doların altında alır kuralkan bu aleti.Bu rakam bence tavan fiyat olmalı.Eğer bu fiyattan gelirse pulsarın yakaladığı başarıyı yakalar ve bajaj türkiyede kolay kolay silinmeyecek bir marka durumuna gelir.Eğer 16 bin tl'ye satışa koyarlarsa bence kendi önlerini kendileri kapatır.Misal 16 binden ayda 50 adet satarsa 13.7 bine bence 5-6 katı rahat satar.
    kdiner, sheriff87 ve RODWIN250R bunu beğendiler.

  16. #336

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Son hızına boşa laf etmeyiniz arkadaşlar, otobanda sabit 120-130 gidebilir ise, titreşimsiz olursa, az yakıt tüketirse süper motor. Keşke CBF150 gibi yarım karenajlı olsaymış. Fiyat konusunda 14-16 arası olursa çok satar diye düşünüyorum.

  17. #337
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Süper Sport segmenti (:Bajaj Domine 400), Hintliler Allah tan 2 silindir makine yapmadı,olsa ona da F16 derler...
    f16 nın modası geçti bu f1017
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  18. #338
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Türkiye'de yaşayan çoğu vatandaşın özelliği maalesef forumada yansıyor işte. Nedir bu? Okuduğunu anlamama, karşındakinin eleştirisine katlanamama ve kendi kendine olmayan birşeyi çıkartmak. Birincisi ben bu motoru şahsım adına gayet uzun zamandır bekliyordum; burada kimse bu motor "yavaşmış yaeiii", 250 cc lerle "kapışmaz yaeeeii" falan demiyor, genelimiz diyoruz ki; arkadaş adam fabrika verisinde 35 nm tork demiş 35 bhp beygir demiş, buna karşın şuana kadar izlediğimiz videolarda motorda torka dair birşey göremediğimizi ve herhangi bir 250 cc motorla ya da kendi motorları olan 200 ns ile aynı ölçüde hareket edecekse bu motora ne gerek olduğunu vurguladık... Yani adam bunu alacak ama ivmelenme, hız 200-250 cc ile aynı olacak, buna ekstra para verecek ve yıllık ödediği vergiyi yükseltecek... Ne uğruna, biz bunu söylüyoruz! Hatta kendi açıklamam, Duke 250'de 160 görüyordu, ama çevreyolunda ivmelenmesi yetmiyordu belli süre sonra, özellikle İzmir gibi büyük bir şehrin çevreyolunda. Yani yazılanları okuyun, 2-3 yorum bakıyorsunuz birisi "top speedciler geldi laf ediyor" diyor sonra kalıyorsunuz milleti zan altında bırakıyorusunuz, kimse bu motor yavaş son hızı yetersiz demedi, neden alınması gerekli 200-250 cc'den ne farkı varda boşuna vergiyi yükseltelim dedi... Bu kadar yorumun olmasının başka bir nedeni de; herkesin beklentisini Duke 390 ayarında tutmasından dolayı oldu, çünkü 200 NS ile Duke 200 hemen hemen aynı performansları gösteriyor. Saygılar, iyi geceler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motora ilginin sebebi ki benimde öyleydi, herkes Bajaj'ı fiyat performans ürünü olarak görünce ben de dahil bir çok kişi (ki 2-3 senedir nette CS 400 yok VS 400 falan dolanıyor, gizemli videolar fotolar vs...) Dominar'ı özellikle merak ederek bekledi, ancak daha teknik veriler açıklandığında ben direkt yazdım ölü doğmuş diye, hadi dedik bekleyelim videoları vs. gerçekten top speedde değilim ama bahsettikleri "35 NM TORK" nereye gitti nerededir çok merak ediyorum, inşallah açıklarlar. Ayrıca bu motoru herkesin söylediği gibi sattırabilecek tek etken "FİYATI" olacak, yoksa boşuna getirmesinler...
    Daha önce yazdıklarımdan bir örnek...
    GP500-1st ve mavellen bunu beğendiler.
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  19. #339
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye'de yaşayan çoğu vatandaşın özelliği maalesef forumada yansıyor işte. Nedir bu? Okuduğunu anlamama, karşındakinin eleştirisine katlanamama ve kendi kendine olmayan birşeyi çıkartmak. Birincisi ben bu motoru şahsım adına gayet uzun zamandır bekliyordum; burada kimse bu motor "yavaşmış yaeiii", 250 cc lerle "kapışmaz yaeeeii" falan demiyor, genelimiz diyoruz ki; arkadaş adam fabrika verisinde 35 nm tork demiş 35 bhp beygir demiş, buna karşın şuana kadar izlediğimiz videolarda motorda torka dair birşey göremediğimizi ve herhangi bir 250 cc motorla ya da kendi motorları olan 200 ns ile aynı ölçüde hareket edecekse bu motora ne gerek olduğunu vurguladık... Yani adam bunu alacak ama ivmelenme, hız 200-250 cc ile aynı olacak, buna ekstra para verecek ve yıllık ödediği vergiyi yükseltecek... Ne uğruna, biz bunu söylüyoruz! Hatta kendi açıklamam, Duke 250'de 160 görüyordu, ama çevreyolunda ivmelenmesi yetmiyordu belli süre sonra, özellikle İzmir gibi büyük bir şehrin çevreyolunda. Yani yazılanları okuyun, 2-3 yorum bakıyorsunuz birisi "top speedciler geldi laf ediyor" diyor sonra kalıyorsunuz milleti zan altında bırakıyorusunuz, kimse bu motor yavaş son hızı yetersiz demedi, neden alınması gerekli 200-250 cc'den ne farkı varda boşuna vergiyi yükseltelim dedi... Bu kadar yorumun olmasının başka bir nedeni de; herkesin beklentisini Duke 390 ayarında tutmasından dolayı oldu, çünkü 200 NS ile Duke 200 hemen hemen aynı performansları gösteriyor. Saygılar, iyi geceler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------



    Daha önce yazdıklarımdan bir örnek...
    130km hızda bu motor ile 200NS aynı deviri çevirmeyecek. 200NS'den daha az yakabilir yüksek hızda. Ayrıca 200NS'nin kütük gibi süspansiyonu yerine daha düzgün bir süspansiyon koymuş olacaklarını düşünüyorum. Süspansiyon kalitesinde çok fark yoksa bile ağırlıktan dolayı daha iyi esner.

  20. #340
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Önceki sayfalarda ben son hızı çok hayal kırıklığı yaratır gibi olduğu için arabalardan örnek verdim. Tartışma yanlış yerlere kaydı. Kimse kafa yormadı. ben doğru söylüyorum sen doğru söylüyorsun meselesine döndü. Tuttu seko bir ton formül yazdı bir kişi yorum yapıp okumadı. beğeni bile atmadı.

    Memleket 400cc motor görmediki son hızını bilsin. bu aletler satılmıyor. gerçekten bilmiyoruzyoruz kaç yapar. ama fiyat kallavi olunca haklı olarak hızlı olsun istiyoruz. CBR500R nin yaygarası forumda 3 yıl sürdü. herkez hantal gitmiyor, gitmez dedi. biyere vardıkmı varmadık? benimseyip aldıkmı? almadık anca tek tük... 18 e 19 a verdiler bayilerin elinde 2 yaşında sıfır motorlar kaldı.

    Şimdi aynı kıyamet bu motorda kopuyor. Bende direk konuya giriyim o zaman cevabını siz verin. 50cc 100cc 150cc den ötv ye yakalanan hangi motor F/P olarak memnun etti müşteriyi, hangisi iyi adetlerde sattı?

    Millet müşteri kardeşim. cebiden kol gibi para çıkıyor. Son hızda bekleyecek, performansta. Burda bir ton adam ÖTV nin duman ettiği motorlardan sinek gibi yağ çıkarmaya çalışıyoruz. Durum bu...

    Birde Satıcı tarafı var. Adamlar iş yapıyor para kazanıyor. Mesela ben bu motora CBR250 den fazla para vermem. en fazla o kadar, şuan cbr 250 14.800 lira ise buna vereceğim para max 14.000 bin. o da ABS hatrına. Ve bajaj ne honda ne yamaha ne suzuki kimse kimseyi kandırmasın. 14 bini verirken çekinerek veririm hatta almam. ilk alanlardan hiç olmam. gider test ederim o kadar.

    Tamam cbr 250 den japondan ucuza 370cc abs li hintli istiyoruz. versin bize 13 e bu motoru kar marjını minimize etsin öyle olmuyor işte verebilse bile vermez, vermeyecek. Çünkü ürün gamında çok sattığı 200 ns var. Onu alacak adam 4500 daha veriyim ömürlük bunu alayım kafasına girdimi iş distirbütör tarafından b.oka sarıyor.

    Zaten bir malı uygun fiyata sunmak zor iş. Kuralkanın bu topa gireceğini hiç sanmıyorum. Bu 200NS ve RS satışlarının üstüne ufak bi kaymak olur. asıl mal siz 400 istesenizde onlar için 200cc ler

    Hayaller, hayatlar...
    YasinC, mavellen, sheriff87 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)