Gidonu tam sola çevir kilitlerken hafif sağa oynat gidon kilitlenir tam solda kilitlenmiyor hafif sağa çevirmen gerek gidonu.
Gidonu tam sola çevir kilitlerken hafif sağa oynat gidon kilitlenir tam solda kilitlenmiyor hafif sağa çevirmen gerek gidonu.
Pulsarda ne güzel tam solda rahat rahat kilitleniyordu, direkt tek elle de açılıyordu. Şimdi Dominarda ne tek elle rahatça kilitleyebiliyor, ne de açabiliyoruz kolay kolay. Açmak isteyince elimle direksiyonu hafif itmem gerekiyor, elimde kask vs olunca da göbeğimle vücudumla falan itiyorum gidonu ki anahatarı çevirebileyim motorun yanında.
Niye böyle bir gereksiz iş yaptılar dominarda anlamadım.
Hafta sonu Gebze Ovacık'ta Deneme Tahtasının düzenlemiş olduğu etkinlikten geriye kalanlar.
Bu hafta sonu da bir aksilik olmaz ise dominar kullanıcıları için süpriz var ona göre tekrar burdan bilgilendirme yaparım, dominar kullanıcıları hafta sonu için kimseye söz vermesin.
Evet arkadaşlar... Yağmurlar başlıyor, kış geliyor. Winter is coming dedik, dinlemediniz. Lastiğe verdiğim eşek yükü paraya acısamda iyiki kış gelmeden aldım diyorum. Rodajıda yapıldı sayılır. Bundan sonrası lastiklerden memnun kalacak mıyım? Esas soru bu aklımda. Herkesin tekeri düz basarken, kayma yapmasın
Walla şansıma ilk yağmur düştükten sonra veya önce yola çıkmak isterim ama yağdığında da yapacak bişey yok azar azar, yavaş yavaş giderim.
Ben çok memnun kalmanızı bekliyorum PR4'lerden; son derece kaliteli lastik. Bakalım bir boy ufak jantta nasıl sonuç verecek?
İşin gerçeği, özellikle artçıda slalom sever oldu sanki makine. Şimdilik Beylikdüzü yanyol, Marmara Park'a çıkan yokuşta duraktan sonra ani gaz açışlarda orjinal lastikler yanlıyordu. Bunlarla denedim bir atar gibi yapıp sımsıkı tuttu yolu. Hop ağır ol, ben yolu tutarım der gibi yaptı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
Püf. Lastikleri değiştirince; çekişi, gidişi bile değişti hayvanın...
Lastik hamur kalitesi ve taban deseni,tasarimi,
Surtunmeyi
Ruzgar direncini
Aquaplaning(tasarimsal,uzerindeki suyu vb.atma kabiliyeti)
Olumlu yönde ivme ve yol tutuşu´na yansittigi icin bu durum normal..
Sana S1000RR alacam hemide gazlamali 200küsür aygirli...
Işin gücün göstergedeki sayilarda değil mi?
180-190 görsen mutlu olacaksin...
Gaz kolunu rahat birak artik,anliyorum o seni birakmaz ama dürtülerine engel ol...
Motor yürüyor mu yürüyor,takma kafana,keyfini çikar..
Ahtım var 200'ü göreceğim öyle yada böyle
İşin şakası bir yana benim sürüş tarzım biraz ofansif. Basmayacağım dediğim yerde 140 görüyorum çünkü arkadan bir BMW, AUDI vs geliyor, bunlar olmazsa tuğralı eşeklerden bir tanesi yardırıyor. Trafik açıldığında işler daha da çirkinleşiyor İstanbul'da. Sıkışık trafikte maddi kazalı, trafiksiz ortamda kesinlikle yaralanmalı yada ölümlü kaza yaşanıyor bu memlekette :(
S1000RR bu belim ile olmazda S1000XR yada R1200R falan olur RnineT'ye de ayrıca hastayım.
Aynen. Ne yazıkki SS makineleri görünce hüzünlü hüzünlü bakıyorum. Ahtım var ama o 200 öyle yada böyle görünecek
Şaka bir yana lastik ebatlarından ibre sapmış mıdır?
https://www.ajdesigner.com/fl_tire/tire.php
Burdaki veriler akıl karışıklığı yarattı açıkçası.
Yanak yüksekliginden bahsediyor,benzeri bir siteyi bende incelemistim
195 60 16
veya
205 75 16
Otomobil lastigi yanak yuksekligi ile motosiklet lastigi yanak farklari hiz olarak tam eşit değil.
Zira motosikletin ön ve arka taban ve yanak olculer farklidir bu durum sapmayi tolere edebilir..
Ön 100 90 17
Arka 130 80 17
gibi
Motosiklette,On ve arka ayni olsa kesin sapma olabilir denilebilir
Taban daha geniş olduğu için aynı yanak yüksekliği yüzdesi için tekerlek çevresi büyüyecektir, dolayısıyla kranktan hız ölçen sistem olduğundan az gösterecektir. (Beri yandan onlar zaten ort. %5 fazla gösterir, tekerlek çevresi büyümesinden bu dengelenebilir bile...) Bir internet sitesinden eski ve yeni arka lastik çevrelerini hesaplatıp eskiye göre ne kadar fark olacağını görebilirsiniz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
%2 farkediyor. (Yani hız göstergesinin gösterdiğinden %2 daha hızlı gidiyor olacaksınız...) Bu da standart %4-5 sapmanın üstüne eklenecek; yani gösterge 107 gösterirken siz gerçekte 100 gidiyor olacaksınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Kafa karıştı; normal lastikle gösterge zaten fazla gösteriyor %4-5, yeni lastikle de %2 az gösterecek, genel sapma düzelecek daha doğruya yakın olacak (Şimdi oldu)
ben donuyorum motor fan açıyor bu havada
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)