3 gündür de bende çalıştırmıyorum. Otoparkta mı onuda bilmiyorum. İşim vardı Ankara'ya gidip geldim. Yolda motorla çile çekemem 100km/sa ile yol bitmez araba ile 120km/sa ile gideyim dedim. İyikide gitmişim. Bir motorcu tırların yanından gitmeye çalışıyordu gariban. Tebrik ettim dinlenme tesisinde. Bide giderkende gelirkende yağmur bastırdı. Motorla gitsem sıkıntı idi. Hemde sokağa parketme sorunu olmuyor arabayı, özellikle geceleri için... Sabah benzin alayım Düldül'e.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
Bu motora uygun egzoz bulabilir miyiz acaba? Nedense egzoz'una taktım ben bu makinenin...
Yok abi inat ettim. Bu motora nedense bişeyler takıp takıştırmayı seviyorum. Korkum MT-07'ye yürümek olacak.
Evet ben de Facebook grubuna üyeyim ve elimden geldiği kadar aktif olmaya çalışıyorum. Bir nebze de o grup sayesinde Wolf aldım. Alma aşaması sırasında haftalarca millete soru sordum, bir Allah'ın kulu da "eee yeter bee, alma birader" demedi sabırla tüm sorularımı cevapladılar.
İki hafta ellemeden tek marşta çalışması güzelmiş. Ben de kitapçığını okumuştum. Orada akü boşalmasın diye her gün 10 km kullanın gibi bir şey yazıyor. Abartı olduğu belli de, kontak açmadan ne kadar dayanır onu merak ediyordum ben de.
Arkadaslar bende motora cakar takmayi dusunuyorum varmi tavsiye edebileceginiz orta yollu bisey
kesinlikle bırakma aynı kaderi biraz biraz paylaşıyoruz. bendede cbf 150 var patates çuvalı gibi oturuyorum ve boyuna binen bi baskı mevcut ve bende senin gibi masa başı bir işde çalışıyorum. çözüm olarak google amcaya yaz masa başı iş boyun egzersizleri vs. gibi şeyler bissürü günde sadece 5 dakikanı alıcak önlemler mevcut
Kisbee 50 (2017-2018) - CBF 150 (2018-...)
Öncelikle rahatsızlıkları olanlara geçmiş olsun bir kez daha. Tavsiyem dr. alçıyı şu zaman çıkar diyorsa o zamanı bekleyin. Boyun düzleşmesi bilgisayar başında uzun süredir çalışanların en önemli sorunu, bel fıtığı ve boyun fıtığı da öyle. Boyun için boyun kaslarıa yönelik egzersizler var uzun uzun anlatmayayım. Ama en basit tedbirlerden biri saatte bir mutlaka bir kaç dakika masadan kalkıp dolaşmaktır.
Akü işine gelince, benim Pulsar Ns 150 karbüratörlü olmasına rağmen 3 hafta sonra, hatta 1 ay sonra bile hem de kış mevsiminde en fazla 3.marşta hem de jiklesiz çalışıyordu. Enjeksiyonlu motorda tek marşta çalışır tahminim. Akü o kadar kısa sürede bitmez anlayacağınız.
Aydınlatması bence çok güzel aletin, geceleri iş dönüşünde kısa farların bile neredeyse otomobil farı kadar aydınlattığını düşünüyorum. Bu arada daha önce 4'lü flaşör yaptıracağım demiştim ama servisim led farlı olduğu için dörtlü yapılamadığını söyledi. Ama sis farı v.s. takabiliriz dedi. Ben de düğmesine basınca 4'lü gibi yanacak bir sis farı sistemi düşünüyorum, henüz istediğimi bulamadım ama bulacağım umarım.
Selenin üstüne de bir ihtimal (biraz tuzlu olsa da) Tucano Urbano tarzı bir şey alacağım galiba. Kısa mesafede sele rahat olsa da uzun süreli binince rahatsızlık başlıyor.
Benim gidon yükseltme Norton'un da kullandığı GP Kompozitin'ki(siyah olanı), biraz daha pahalı ama ileri geri ufaktan oynatma şansınız var, geçen gün yalıtım malzemesini takarken birazcık daha kendime doğru çevirdim, şu anda tam bir cruiser motosiklet gidonu gibi oldu, zaten oldukça geniş tutuşlu olduğu için gidondaki tutuş hissi çok iyileşti. Tam ortasına da yine Norton arkadaşımızın fotosunda görünce beğendiğim bir telefon tutucu taktım. Hatta hgs kartımı da onun içine yerleştirdim, gayet güzel okuyor geçişlerde.
Bu arada aynaları orjinale geri döndürmüştüm, gidon yükseltmenin de etkisi ile şu anda aynaların görüş açısından memnunum, sanırım böyle kullanmaya devam edeceğim. Keşke aynalarda da görüntü bozulması hiç olmasa, onunla ilgili acaba ayna vida yerlerine plastik bir yükseltici aparat bulmak işe yarar mı bilmiyorum?
Daha önce yazdığım gibi kış gelmeden bir ön tur camı şart gibi rüzgar çokça çarpıyor, hatta kurye tipi elcik kılıfım var ama görüntü açısından belki direkt bir elcik koruma takabilirim sadece rüzgarda elleri korumak için, bir tane buldum, satıcı uygun derse alıp takacağım ucuz yollu bir şey. Çünkü kışın ellerimden başka üşüyen yanım pek yok malzemelerimden dolayı. Ama eller kışlık eldivene rağmen sürüş uzadıkça üşüyor önceki motorda nasıl görünürse görünsün deyip kışları takıp çıkardığım su geçirmez kılıf almıştım, elcik koruma yeterince iş görmezse kılıflara devam edeceğim. Bu yüzden alcik korumaları da kapalı ama ucuz yollu bir şey alacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
Bu arada boyun düzleşmesini bilmiyorum ama boyun fıtığı için motosikleti bırakanlar biliyorum, çünkü kafada kask taşımak o bölgede sorunları artırabiliyor. Olabildiğince hafif kask takmak lazım. Ama en önemlisi boyun ve beden egzersizleri. Motosiklete binmek maalesef boyun ve bel fıtığı olanlar için risk teşkil ediyor. Boyun düzleşmesinin en önemli sebebi ekrana bakarken kafayı farkında olmadan ileri uzatmaktan kaynaklanıyor. ben bazen iş yerinde bunun farkına varıp kendimi düzeltiyorum. telefona ya da ekrana bakan birini gözlemlerseniz kafasını ördek gibi ileri uzattığını görebilirsiniz, bu uzun süreli devam ettikçe boyun düzleşmesi gibi sorunlar oluşabiliyor. Bununla ilgili doğru egezersizler internette de mevcut, ama en doğru yol doktorunuzu dinlemek. Hatta fizik tedavi yöntemlerine başvurmak da sorunun çözümünde kolaylık sağlayabilir tahminim. Doktorlar genelde motosiklet işin içine girince bilgileri olmadığını söylüyor, benim de kulak sorunum var, sorduğum dr.lar genelde ben motor işinden anlamam yorumu yapıyor. Burada ya motosiklete de binen bir dr. a sorulacak ya da internetten konu araştırılacak. Mesela kulak için ben bu işe başladığımdan bu yana kısa mesafelerde bile kulak tıkacı kullanıyorum, çok da rahat ediyorum. Kulağımdaki sorun motosikletten değil, bambaşka bir sebepten çıktı. Tedavi oldum, sonuçlarını bekliyorum. Ve bu tedavi biter bitmez yeni motorumu aldım. Motosikletin bana sağladığı avantajlardan vazgeçemiyorum açıkçası. Ama bir gün dr.lar motosiklete binmemen gerek derse, üzülsem de bir daha binmem açıkçası. Umarım bu hiç gerçekleşmez.
Arkadaşlar merhaba yeni motor alma arefesindeyim. 400Nk vardı sırf motor değiştirmek için satıyorum aslında memnunum fakat artçı için ideal bir motor değil bir de bende devamlı motosiklet değiştirme hastalığı var. Şuana kadar hepsini en fazla 2 ay kullandım.
Titreşim konusu ne alemde motorda duke250 vardı bende onun ayaklarında çok vardı. Onu kullanan var mı kıyaslama yapabilecek? Bide artçı konforu nasıldır?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)