Yanlış anlama da çok fazla agresif kullanıyorsun. O lastiklerle o yolda öyle basman hiç sağlıklı değil. İki gündür bende biraz asabiyim fakat üstüme kırdıktan sonra el kol yapanlara sövüyorum. Mesela bugün cc yeşil plakalı bir lavuğa sinirlendim polis noktasına daldım. Bu andavalların emniyet şeridini kullanması yasal mı die. Beni suçladı sende kullanıyorsun die ama yasak değil diyemedi. Çakarlarıma laf attı. Onlar sis lambası diyince çaktırma o zaman dedi. Ehliyet ruhsat kontrol etti saldı.
Kıssadan hisse; keskin sirke küpüne zarar. İntercomdan müzik dinle. Kendini rahatlat. Alaturka Fm dinle mesela.
Bazen de sıkıntı yaratıyor aralara girerken.
Kardeşim geçmiş olsun, bir daha kaza yaşamazsın inşallah. İlk motorumu aldığımın 3. haftası bana ambulans çarpmıştı, havada takla atarken tek düşündüğüm "Kask çok pahalı kafayı yere vurmayayım da kask heba olmasın" ile "motor dağılmıştır şimdi acaba haftaya hangi motoru alsam?" idi.
Valla benim hissettiğim gidondaki ve genel titreşim eğer apaci de 2 katıysa, o motor çalışmıyor sadece titriyormuş demektir. Rodaj bakımı sonrası rahatlamazsa bi nebze en kısa zamanda dişli değişeceğim. Evet titreşim olarak daha önce kısa bir gv250 ve bundan önce 2 yıl ns150 kullandım ama ns'deki titreşim titreşim değilmiş buna göre ben onu anladım aynalarda filan en ufak bulanma olmuyordu redline hattında 130 km'ere çıksa bile, bunda 75 ve sonrası ayna tir tir titriyor, bugün biraz uzun kullanınca eller ve beden feci yoruldu. 75km sonrası hele hele 90civarından sonra öyle bir titriyor ki dişli ile filan çözüm bulamazsam uzun süre kulanmayacağım diye düşüncelerdeyim. bakalım tecrübeli kardeşlerimle mesajlaşıyoruz bir kaç öneri var deneyeceğim. Servisle de durumu paylaşacağım bakalım. benim için bu durum hiç değilse yarıya inmezse ben bu motoru düşündüğüm gibi uzun yıllar kullanamam ne yalan söyleyeyim.
Tipi, gidişi donanımı harika, bu titreşme işini biraz azaltabilirim umarım, yoksa hayal kırıklığı olacak ve istediğim kadar kullanamayacağım gibi geliyor bana, acele karar vermek istemiyorum ama 2 yıl 17650km çok memnun olarak bir ns150 deneyimi olunca referansım orası oluyor maalesef. rodaj sonrası biraz daha böyle kullanıp muhtemelen 1000'li km'lerin ardından dişli değişimi yapacağım. Düzenli olarak 90 ve 120 aralığında süreceğim için titreşmeden ve yormadan gitmesi o hızlarda benim için önemli, çünkü işe ulaşım amaçlı kullanıyorum ben motosikleti daha önce söylediğim gibi, yormadan ve aynalarımı sağlıkla kullanarak gidip gelmek hele hele dönüşte gece aynalar benim için önemli.
Motorun tipi, gidişi, görünümü ve donanımı çok düzgün bunları çok beğeniyorum zaten bu yüzden titreşme işini de yarıya indirsem tamamdır benim için.
Yavaş ya da hızlı kullanmanın önemi yok, yavaş da sürsen trafikte mal çok, hem bazen yavaş sürmek daha tehlikeli. Sürekli gözlem ve 4 tekerlekli "her" aracın potansiyel tehlike olduğunu varsayarsan daha mutlu olursun.
Gidonda titreşim çok almıyorum ben. Acaba bir yerlerde vidalar mı geve?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------
Bu arada geçmiş olsun hocam.
Vallahi gidon yükseltmeyi kendim takarken orjinali biraz gevşekti gayet güzel sıktım, yalnız gidonda değil ama ön maşada genel bir boşluk var gibi, çukura filan denk gelince bir iki kez hissettim, bakalım bir rodaja girsin Salı günü bunları anlatacağım. Bir çok vidasını kontrol ettim gevşek olarak rastlamadım. Ama 4000 devri geçtiği anda gidonda titreşim başlıyor ve devir arttıkca artıyor. Rodaj dönemi diye zorlamayım dedim ama sırf meraktan dün çok kısa 90 - 100 km üstüne çıktım bir iki sefer anlık ve titreşim o süratlerde uzun süre gidilecek gibi değil bu haliyle, bunları hep servise anlatacağım. en kötü 1000 ya da 2000 km sonra dişli değişimi ile işi çözmeye çalışacağım servisin de önerisi doğrultusunda. Hani servis hemen değişelim dese hiç düşünmeden değişebilirim açıkçası. Bakalım, neticeleri yazarım.
5000-5500rpm den sonra asfalt delme makinesi oluyorsun. Takılmayın böyle şeylere. Bilmiyorum ben baya zevk alıyorum fakat benzin olayı canımı sıkıyor. Keşke almak zorunda kalmasak
Autodrom’a geldim bajaj festivaline. 202km 8.80lt yakıt aldım. Tabi Beylikdüzü Levent yaptım 1 kez o dahil.
Tomi doğru ama eksik yazmışsın . Tamamlanmış hali şöyle olmalı ; nefes alıp verebilen her canlıyı ve hareket edebilme kabiliyetine sahip her aracı
potansiyel tehlike olarak değerlendirmelisin. Güzelliklerle.
Ekrem Ata’ya Dominar’ın yüksek viteste iken 4000-4500rpm arasında yaptığı gaz yememesi olayını da aktardım. İlgileneceğini ve servis sorumlusuna ileticeğini söyledi. Üstümden yükü atmış oldum
Bende de 10.00’da gidip 11.00-11.30 gibi döndüm. Mangalları yakıyorlardı ben giderken. Sabah kahvaltılık veriyorlardı. Buff hediye ettiler ama biraz dar geldi. Düşünmeleri bile güzeldi. Test sürüşleri oyunlar falan hoştu. Pistte motorları denettiriyorlardı. Lakin ben hepsini sürdüğüm için test sürüşü falan yapmadım. Hoş olmuştu.
Cumartesi Riva pazar Tuzla, güzel bir gündü hava da güzel di, bunlar da geriye kalanlar.
Şu gaz tepkisini yumuşatmak için bir yöntem var mıdır. Trafikte çok yormaya başladı. Dişli değiştirmek çözüm oluyor mu
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)