Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2241
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Sizin motorların titreşimi bana normal gelmedi.Arka 43 önler stock dişli ile 120 km hız ile giderken bile aynamdakiler çift değil.Ya benim motor sizinkinden farklı üretilmiş diyeceğim bu mümkün değil.Sizin titreşimi bilemedim.Belkide ben devamlı titreşimli motor kullandığımdan bu bana titremiyormuş gibi geliyor.Lakin motorda titreşim yok demek yalan olur.

    Dişli değişimi kişiye göre nasıl sürebileceksen o şekilde vites aralıklarını uzatın.Ama dominarda hiç olmaz ise arka 43 mutlaka olmalı.Arka 45 dişli ile adamı çok yorar bu motor.
    kdiner ve ysnka83 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2242
    HyperXCrossfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    100kmh den sonra aynalarda cift görme bende de var. Tvs aynalari ile degistirdim, vidalari sıktım ama devam ediyor. Belki locktite tarzinda baglantilari saglamlastirici birsey uygulamak daha iyi olabilir. Onun disinda o hizlarda gidonda titresim de hissetmiyorum işin kötüsü

    Titresim var motorda evet ama beni rahatsiz etmiyor. Daha çok 5bin devirden sonra oluşan, depo bölgesinden gelen zırıltı daha çok rahatsız ediyor. Onun çözümü de depo birleşim yerlerine yalıtım.

  3. #2243

    Üyelik
    22 Aralık 2013

  4. #2244
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    650km falan oldu. İlk bakımdan sonra biraz rahatladı ama titreşim var. Heryerinde var
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  5. #2245

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Açıkçası beni aynalar ve gidon dışındaki titreşimler pek rahatsız etmiyor, (ama 4500 dev. geçildiği anda gidondaki vızıldama ile birlikte aynalar da titreşiyor hız kaç olursa olsun, vites büyütünce düzeliyor ama 6.viteste aynı durum daha 100km altı hızlarda olduğu için ileride can sıkıcı olur özellikle gece işten dönerken). hatta aynaları titretmese gidonu bile o kadar umursamam. Ama 2000 km böyle kullanıp muhtemelen ben de arkayı 43 dişli ile değişeceğim. 120'ye kadar aynalar titremeyecekse hiç düşünmeden yaparım çünkü kullandığım yolda 120 üstüne çok nadir çıkıyorum ortalama 90 - 120 aralığında sürüyorum. Ama bir 2000 km hani şu kitapçıktaki rodaj toplam süresini bir bitireyim diyorum.
    Bu motorda titreşim yok diyen zaten titreşimin ne olduğunu bilmiyordur, var, var da benim derdim anynalara yansıması, o olmasa umrumda değil titreşim açıkçası. Bakalım belki dişli ile ve gidon yükseltme ile gidon arasına uygulanacak lastiklerle azaltabilirim. Daha motor çok yeni diğer artı özelliklerinin yanında bunu çokça sorun etmiyorum, ama hani düzelme ihtimali varsa niye böyle süreyim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

    Bu arada gündüz bu olduğunda bende aynadakiler çift değil ama titriyorlar hız arttıkça(yani görünmüyor, seçilmiyor değiller) ve bu gece karanlıkta araç farlarının fotoğraftaki ışıkla boyama modu gibi görününp arka tarafın seçilmemesine sebep olacaktır tahminim, daha önce bunu GV250'de yaşamıştım çift silindir olmasına rağmen. Henüz gece kullanmadığım için net söyleyemiyorum. Ben bunu NS150'de hiç yaşamadım, hız artsa da titreşim olsa da aynalara yansımıyordu. Tabii Dmoinar'da arka dişli çok büyük, tork nedeniyle, cruiserlar gibi, onların da gv250'de olduğu gibi bir kısmında yüksek hızda bu yaşanıyor tork nedeniyle sanırım. Ben de daha almadan arka dişliyi 43 yapmak lazım demiştim, sanırım bunu yapacağım er geç, ki vites aralarını da uzatmış oluruz sanırım bi nebze.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------

    Evet daha önce titreşimsiz motorlar kullanınca bu biraz keşke olmasa dedirtebiliyor. Yoksa aldık titreşiyor diye yarın satacak değilim ama tolere edilebilir hale getirilebiliyorsa onu yapmayı deneyeceğim.

  6. #2246
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Gidon yükseltmenin tolöre ettiği titreşim bence pisikolojik.Buna pek inanmayın.Ben pulsarda titreşimi azaltmak için gidonu söküp özel dayanıklı lastiklerden 2 kat kesip koymuştum.Çok az farkı oldu.Uğraşmaya değermi işi olmayan uğraşır.

    Servise gidince blok bağlantı vidalarına baktırın.Sıkılması gereken vidalar var.Onlar gevşerse ki bende gevşekti titreşim yapar.

    Aynam gevşekti,aynanın altında 3 tane bağlantı vidası var.Onları usturuplu kırmayacak şekilde sıkın.

    120 km hızla giderken aynada elbette titreşim var çünki alet kıprıyor ama arkandan geleni seçebiliyorsun.Çift görmüyorsun.Dün 160 üzeri giderken bile aynaya bakıyordum alışkanlık heralde.

    Yalnız şu bir gerçek bastınmı 150 hemen görüyor.

  7. #2247

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon yükseltmenin tolöre ettiği titreşim bence pisikolojik.Buna pek inanmayın.Ben pulsarda titreşimi azaltmak için gidonu söküp özel dayanıklı lastiklerden 2 kat kesip koymuştum.Çok az farkı oldu.Uğraşmaya değermi işi olmayan uğraşır.

    Servise gidince blok bağlantı vidalarına baktırın.Sıkılması gereken vidalar var.Onlar gevşerse ki bende gevşekti titreşim yapar.

    Aynam gevşekti,aynanın altında 3 tane bağlantı vidası var.Onları usturuplu kırmayacak şekilde sıkın.

    120 km hızla giderken aynada elbette titreşim var çünki alet kıprıyor ama arkandan geleni seçebiliyorsun.Çift görmüyorsun.Dün 160 üzeri giderken bile aynaya bakıyordum alışkanlık heralde.

    Yalnız şu bir gerçek bastınmı 150 hemen görüyor.
    Gidon yükseltme konusunda aynını düşünüyorum, zaten titreşime etkisi olmadı takınca, ama sürüş konforunu çok artırdı, hatta azıcık daha kendime yaklaştırmayı düşünüyorum. Rodaj bakımında iyice bir kontrol etmelerini söyleyeceğim.Ayna bende de sol ayna gevşekti bahsettiğiniz yerlerden sıktım. Aslında şu andaki titreşimde bende de arkadakileri seçememe durumu yok, merakım sizin çıktığınız süratlerde ne olacağı. Şu an rodajda olduğu için sizlerden gelenleri okuyunca fikir sahibi olabiliyorum. Yüksek hızlarda aynadan arkayı kıpraşsa bile seçilecek şekilde görmesi yeterlidir benim için, görüntü tamamen bozulmasın yeter. 120km ile giderken arkamı görebileyim benim için yeterlidir, daha üstünde hiç sürmüyorum çünkü, anlık olarak çıkarım daha üstüne sollama v.s. de.
    Ve haklısınız, motor çok kolay yüksek hızlara çıkma eğiliminde. Hele de benim gibi 150cc'den sonra kullanınca tork ve ivmelenme müthiş.

  8. #2248
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon yükseltme konusunda aynını düşünüyorum, zaten titreşime etkisi olmadı takınca, ama sürüş konforunu çok artırdı, hatta azıcık daha kendime yaklaştırmayı düşünüyorum. Rodaj bakımında iyice bir kontrol etmelerini söyleyeceğim.Ayna bende de sol ayna gevşekti bahsettiğiniz yerlerden sıktım. Aslında şu andaki titreşimde bende de arkadakileri seçememe durumu yok, merakım sizin çıktığınız süratlerde ne olacağı. Şu an rodajda olduğu için sizlerden gelenleri okuyunca fikir sahibi olabiliyorum. Yüksek hızlarda aynadan arkayı kıpraşsa bile seçilecek şekilde görmesi yeterlidir benim için, görüntü tamamen bozulmasın yeter. 120km ile giderken arkamı görebileyim benim için yeterlidir, daha üstünde hiç sürmüyorum çünkü, anlık olarak çıkarım daha üstüne sollama v.s. de.
    Ve haklısınız, motor çok kolay yüksek hızlara çıkma eğiliminde. Hele de benim gibi 150cc'den sonra kullanınca tork ve ivmelenme müthiş.
    Ya ben dayanamıyorum rodaj modaj 2-3dk yapıştırıyorum gittiği kadar gidiyorum. Kasmayın bu kadar açın gazı bi kereden bişey olmaz
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  9. #2249
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    2. Viteste gaz kapalıyken motor stop etmiyor.17-18 km hızda ilerleme devam ediyor.Diğer motorlarımda denememiştim hiç.Normal mi?

    Ve 3. Viteste 2-3 saniye motor gaz yemedi.Bu 3.kez başıma geliyor.

  10. #2250

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya ben dayanamıyorum rodaj modaj 2-3dk yapıştırıyorum gittiği kadar gidiyorum. Kasmayın bu kadar açın gazı bi kereden bişey olmaz
    Yok kasmıyorum saniyelik 90 - 100 gördüm bir iki sefer, ama sabırlı adamımdır ve iyi rodaj yapmaya çalışırım genelde. Sorun değil yani. Yarın 500'ü tamamlarım muhtemelen şu an 350 km oldu.

    Haa bu arada KTM duke 390, rc390 titreşim başlıklarını okuyunca içim rahatlıyor, çünkü anlatılan titreşimler, hatta çoğu kullanıcıdan daha fazlası olduğu söylenmiş. Sıkıntı etmeyip keyfini sürmek lazım galiba. Gülü seven dikenine katlanır, "ya tek silindir 250cc üstü alet (marka farketmez) almayacan ya da titreşimi takmayacan" diyenler bile var

  11. #2251
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    arkadaşlar ben geçen kazadan bir kaç saat sonra fan çalıştı ilk defa fan sesini duydum normalmi bu acaba kazanın etkisi olmuş olabilir mi sizlerde çalışıyormu

  12. #2252
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Ben 150 ve üzerinde aynaya bakınca araç geldiği görülüyor ama net değil.Yalan söylemeyeyim.Gece hiç denemedim.Gece motor hiç sürmedim.

    Angrypower bende çift görünüyor deyince bende deneme yaptım.Bendeki dişlilerle 130-140 arası ayna iş görüyordu.Stock dişlilerle aynalar iptal orası kesin.

    Motor ihtiyaç duyduğunda fan açar bu çok normal.Önceden açmamış olması soğutmak için fana ihtiyaç duymamış olmasıdır.Sıcaklar geliyor artık sürekli duyarsınız fan sesini.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    Dukeler titreşim rekorunu kimseye vermez.

  13. #2253

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. Viteste gaz kapalıyken motor stop etmiyor.17-18 km hızda ilerleme devam ediyor.Diğer motorlarımda denememiştim hiç.Normal mi?

    Ve 3. Viteste 2-3 saniye motor gaz yemedi.Bu 3.kez başıma geliyor.
    Benim hep başıma geliyor. Diyorum buradan bağır bağıra ama kimse anlamıyor. Sen anladın şimdi derdimi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben geçen kazadan bir kaç saat sonra fan çalıştı ilk defa fan sesini duydum normalmi bu acaba kazanın etkisi olmuş olabilir mi sizlerde çalışıyormu
    Normal tabikide. Ben eve yada işe gidip park edecekken fan çalışıyor. Kapatıyorum direk motoru. Uğraşamam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------

    Ayrıca bugün İstanbul yağmurluydu gene. Sahil yolundan gittim. Tork olunca teker 3 defa boşa sardı. Sıkıntı. Lastik değiştirmek lazım. Acemi kullanıcıyı üzer. Dişli küçültüp, torktan çalmak en mantıklısı.
    ozan1991 bunu beğendi.

  14. #2254
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok kasmıyorum saniyelik 90 - 100 gördüm bir iki sefer, ama sabırlı adamımdır ve iyi rodaj yapmaya çalışırım genelde. Sorun değil yani. Yarın 500'ü tamamlarım muhtemelen şu an 350 km oldu.

    Haa bu arada KTM duke 390, rc390 titreşim başlıklarını okuyunca içim rahatlıyor, çünkü anlatılan titreşimler, hatta çoğu kullanıcıdan daha fazlası olduğu söylenmiş. Sıkıntı etmeyip keyfini sürmek lazım galiba. Gülü seven dikenine katlanır, "ya tek silindir 250cc üstü alet (marka farketmez) almayacan ya da titreşimi takmayacan" diyenler bile var
    250cc üstü olsa iyi, duke 250abs 2017yi teste gitmiştim onda da deli gibi titreşim var. Ben keyif alıyorum dominardan. Maddi durum rahatlayınca lastikleri de değiştirip viraj da çalışırım bununla. Gönlümde hala CRF250 Rally var ama dolar avro böyle giderken çok zor.
    Cloud bunu beğendi.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  15. #2255

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc üstü olsa iyi, duke 250abs 2017yi teste gitmiştim onda da deli gibi titreşim var. Ben keyif alıyorum dominardan. Maddi durum rahatlayınca lastikleri de değiştirip viraj da çalışırım bununla. Gönlümde hala CRF250 Rally var ama dolar avro böyle giderken çok zor.
    Aynen aynen, geçen yaz duke 250abs'yi ben de 1 saat kadar denedim, titreşimden sol ayna yerinden oynadı elimle düzelttiydim, ayrıca ergonomisi inanılmaz rahatsızdı, simitçi tablası gibi sele yapmışlar. Duke serisi esasen stuntman olmak isteyen ya da hobi amaçlı uçma kaçma, teker yapacak gençlere yönelik aletler bence, benim NS150'ye geri bindiğimde transalpe binmiş gibi hissetmiştim. Dominar da Duke 250 abs'den açık ara daha konforlu ergonomi açısından. Bunu samimi olarak söylüyorum, KTM iyi marka olabilir ama benim gözlemlediğim buydu duke 250'de.

    Geçen yaz crf250 rally'e ben de çok yeşillendim ama o zaman motorumu satamamıştım, plaka ruhsat dahil 19 küsura da bulmuştum üstelik ve sonra zam üstüne zam yedi, ama sonradan da benim kullanım amacıma hitap etmediğini düşündüm ve vaz geçtim, zira ben neredeyse sadece işe gitmek ve evimdeyken de sağa sola iş amaçlı sürüyorum motoru, her iş günü gidiş dönüş TEM'den ve Boğaz köprüsünü geçiyorum(33km + 33km toplam 66 km) , crf250 rally otobana, köprüye o rüzgara gelecek motor değil, ayrıca titreşim mevzusu onda da var. Benim motor değişirken iki alternatifim kalmıştı NS200 ya da Dominar 400. NS200 abs'li olanı ciddi ciddi düşünürken şartları az zorlayıp son anda Dominar aldım daha uzun kullanmak amaçlı. İşe git gel de ve şehir içinde çok rahat işimi göreceğini umuyorum, henüz işe gitmedim, 500km rodajını bir yapayım, arkaya bir çanta demiri de taktırayım bakımda, başlayacam haftaya işe git gele.
    Kış başında ben de lastikleri değişirim, çünkü kışın da aşırı yağış yoksa sürüyorum. Hedefim en az 3 ila 5 yıl kullanmak, artık bu saatten sonra başka motor, model kafayı bozmak istemiyorum. crf250 Rally'i artık emeklilikte yerleşeceğim ilçede kullanırım 5 yıl sonra. Bu arada Rally ilanları hep çok düşük km'de satılan aletlerle dolu, tahminim onu da şehir içi kullanmak amaçlı alanlar hep hayal kırıklığı yaşıyorlar, çünkü benim edindiğim izlenim daha ziyade asfalt dışı ve şehir dışı otoban harici yolların motoru rally. Benim en azından önümüzdeki 5 yılım için işimi görmezdi, almadığım iyi olmuş diyorum şimdi.

    Öyle ya da böyle ölçüp tarttığımda ve sıfır olarak 20 bin tl altı bir fiyata motosiklet almak istediğim için, ya ns200 ya da dominar kalıyordu alternatif olarak geriye. Ve halen düşünüyorum bu donanımda ve bu fiyata(yani zam öncesi benim aldığım 18bin tl altı fiyata) başka sıfır motosiklet yoktu, hala da yok, işte cb250r fiyatı açıklandı 22.600'müş, yine benim aldığım fiyattan 4600tl fazlaya geliyor, neredeyse arada bir ikinci el NS150 fiyatı var. Onu beklerim diyordum fiyat için ama bekleyip alabilir miydim, açıkçası alamazmışım bu fiyata.(Eğer japon 250likler 20 bin ve altı fiyatlarda olsaydı düşünebilirdim belki ama mevcut fiyatlarla 250likleri alamazdım zaten.)
    Bu yüzden Pulsar NS200abs ya da Dominar400 öyle ya da böyle benim için sıfır olarak en olası 2 tercihti, Domiyi seçtim.
    Artık önümüze bakıp keyfini çıkarmaya bakacağız. Titreşimdi, şuydu buydu buralarda yazıp çizeceğiz, neticede buranın amacı bu. Ama motorlarımıza da (hele hele fiyatlar Bajaj'da bile bu noktaya varmışken) sahip çıkıp, eldekinin değerini bilmeye bakmak en iyisi, üstelik benim gibi kısıtlı bütçe ile motor alıyorsanız ve esasen ulaşım amaçlı kullanıyorsanız.

    Kişisel olarak da, yaş itibariyle de çok tatminsiz ve aşırı büyük beklentileri olan biri değilimdir, NS200'e bile razıyken Dominar'ı almam benim için olabileceklerin en iyisiydi açıkçası. Daha 350km yaptım, yarın yine sırtına binecem, ufak ufak ona ısınmaya başlıyorum, zamanla daha iyi dost olacağız illa ki. Henüz toplamda 4 kez bindim düşünün, sayılacak kadar az. Zamanla daha iyi dost olacağım kesin. Bir de tıpkı Ns150'de olduğu gibi uzaktan baktığımda da, selesine oturduğumda da görünüş olarak çekici geliyor bana, heyecanlandırıyor, bu olduğunda o motoru sevmem çok daha kolaylaşıyor, Domiyle de NS150 gibi iyi anlaşacağız diye umuyorum.

    Önemli olan bindiğiniz motosikletten keyif almak zaten, 4 kez binmeme rağmen bana da keyifli geliyor, sesi bile 150cc'den sonra daha tatmin edici, donanımı zaten eşekten ata geçmek gibi benim için. Daha ne olsun. Dikkatle sürüp, keyfimize bakmaktan başka.

  16. #2256
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Abs büyük nimetmiş orası kesin. Şu dolar euro 1 lira olacak ki ahh ahh
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  17. #2257

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abs büyük nimetmiş orası kesin. Şu dolar euro 1 lira olacak ki ahh ahh
    Ohoo senin dediğin dolar işinin olma ihtimali kırmızı kar yağma ihtimalinden düşük kardeş. Hani kırmızı kar görsem şaşırmam ama o dolar işini göreceğimden ümidim yok benim.

    ABS'yi henüz deneme şansım olmadı ama frenleri gayet iyi aletin.
    Ayrıca ağır filan diyenlere de şaşırıyorum, sürüşte de dur kalkta da ben ağırlığın en ufak bir etkisini hissetmedim, motosikletin ağırlık merkezi Pulsarlardan daha aşağıda sanırım ve bu sebeple acayip dengeli bu yüzden. Duracak kadar yavaş hızlarda bile ayağımı yere indirmeden ilerliyorum. Ben sürüşünden, manevrasından, virajından kısacık deneyimimle gayet memnunum diyebilirim. Darlık yolunda o virajlarda, stok lastiklere rağmen beğendim virajını, bir de kaliteli lastik olsa peg sürttürecek demek ki. Aynı şekilde slalomda da gayet başarılı buldum ufak denemelerimde.
    Şu ilk 2000km bir bitsin ondan sonra iyi kötü ne varsa detaylıca kendi bloğumda da bir inceleme yazmayı düşünüyorum bakalım, belki bir video ile desteklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Alıntı admin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj'ın yeni modeli Dominar 400 resmi tanıtımı 15 Aralık'ta yapılacak.

    http://imageshack.com/a/img923/8248/OMIQSL.jpg

    Bajaj Dominar 400 Teknik Özellikleri

    Motor: 373,2 cc, Üç Bujili Ateşleme
    Güç: 35 BHP @ 9,000 RPM
    Tork: 33 Nm @ 7,000 RPM
    Soğutma: Sıvı Soğutmalı
    Silindir Sayısı: 1
    Şanzıman: 6 İleri
    Ön Fren: 300 mm Disk
    Arka Fren: 230 mm Disk
    Ön Süspansiyon: Teleskopik Ön Süspansiyon
    Arka Süspansiyon: Monoşok Amortisör
    Tekerlek Ölçüsü: 17-inç
    Tekerlek Tipi: Alaşımlı
    Lastikler: MRF Tubeless
    Dikkatimi çekti, başlığın ilk mesajındaki fotodaki Dominar'da bir gariplik var, ön teker ve jant arka ile alakasız, sanki foto ile oynanmış gibi, ön disk ve maşa filan orjinaliyle farklı gibi. OK temsili resim ama normal haliyle alakası yok. Gözüme ilişti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

    GÜNCEL:
    Nihayet rodaj km'sini doldurup servis lambasını yaktırdım 470 km yaptık. Rodaj bakımı sonrası bakalım ne olacak, ne yalan söyleyeyim bugün sabahtan akşama binince molalarla da olsa titreşim epeyce yordu beni. Bi ara NS150'yi aramadım değil hani, bakalım bakım sonrası ne olacak. Ama hala ben bu aletin 100km ve üstünde hızlarda böyle titrerse dişli değişmeden nasıl kullanılacağını ciddi ciddi düşünmeye başladım. Umarım pişman etmez ama kafam çokça karışık, çünkü epeyce yordu bugün beni.

  18. #2258
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ohoo senin dediğin dolar işinin olma ihtimali kırmızı kar yağma ihtimalinden düşük kardeş. Hani kırmızı kar görsem şaşırmam ama o dolar işini göreceğimden ümidim yok benim.

    ABS'yi henüz deneme şansım olmadı ama frenleri gayet iyi aletin.
    Ayrıca ağır filan diyenlere de şaşırıyorum, sürüşte de dur kalkta da ben ağırlığın en ufak bir etkisini hissetmedim, motosikletin ağırlık merkezi Pulsarlardan daha aşağıda sanırım ve bu sebeple acayip dengeli bu yüzden. Duracak kadar yavaş hızlarda bile ayağımı yere indirmeden ilerliyorum. Ben sürüşünden, manevrasından, virajından kısacık deneyimimle gayet memnunum diyebilirim. Darlık yolunda o virajlarda, stok lastiklere rağmen beğendim virajını, bir de kaliteli lastik olsa peg sürttürecek demek ki. Aynı şekilde slalomda da gayet başarılı buldum ufak denemelerimde.
    Şu ilk 2000km bir bitsin ondan sonra iyi kötü ne varsa detaylıca kendi bloğumda da bir inceleme yazmayı düşünüyorum bakalım, belki bir video ile desteklerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------



    Dikkatimi çekti, başlığın ilk mesajındaki fotodaki Dominar'da bir gariplik var, ön teker ve jant arka ile alakasız, sanki foto ile oynanmış gibi, ön disk ve maşa filan orjinaliyle farklı gibi. OK temsili resim ama normal haliyle alakası yok. Gözüme ilişti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

    GÜNCEL:
    Nihayet rodaj km'sini doldurup servis lambasını yaktırdım 470 km yaptık. Rodaj bakımı sonrası bakalım ne olacak, ne yalan söyleyeyim bugün sabahtan akşama binince molalarla da olsa titreşim epeyce yordu beni. Bi ara NS150'yi aramadım değil hani, bakalım bakım sonrası ne olacak. Ama hala ben bu aletin 100km ve üstünde hızlarda böyle titrerse dişli değişmeden nasıl kullanılacağını ciddi ciddi düşünmeye başladım. Umarım pişman etmez ama kafam çokça karışık, çünkü epeyce yordu bugün beni.
    hocam daha önce hangi motoru kullandınız bilmiyorum ama bence alışık değilsiniz titreşimi bende tvs apache vardı bundan önce ona göre acayip konforlu hissediyorum apachede uzun yolda ellerimin uyuştuğunu biliyodum ben bunda 120 lere çıktım yarısı kadar bile titreşim yok eski motorumla kıyasladığım için ben çok memnunum titreşim var ama beni rahatsız etmiyor şahsen ve titreşimi bacaklarda hissediyorum gidonda yoğun bir titreşim yok bence

  19. #2259
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Dominarlı haftalık görüntüleri video serisi yapmayı planlıyorum. Birincisi hazır. Bir bakmışsın RJ gibi bi kanal olmuşum 200 tane video

    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  20. #2260
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dominarlı haftalık görüntüleri video serisi yapmayı planlıyorum. Birincisi hazır. Bir bakmışsın RJ gibi bi kanal olmuşum 200 tane video

    https://www.youtube.com/watch?v=BkuRGtQTSqA
    1. dkda kamerayı nereye taktın hocam?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)