Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2181

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Yok sonuncuyu bugün takacaklardı. Israr ettim ama söz verdim dedi Oktay Usta. Bende söz üstüne daha fazla ısrar edemedim. Lakin test motorunu aşırdım. Daha güzel çalışıyor o dişli ile.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2182

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok sonuncuyu bugün takacaklardı. Israr ettim ama söz verdim dedi Oktay Usta. Bende söz üstüne daha fazla ısrar edemedim. Lakin test motorunu aşırdım. Daha güzel çalışıyor o dişli ile.
    Titreşime gerçekten etkisi olmuş mu peki test motorunda o dişlinin.

  3. #2183

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    O test motoru başına gelenlere rağmen benim motordan az titriyordu. Takarsam yorumlarımı söylerim zaten ama vites aralıkları daha geniş ve rahat idi. Üzerinde mitas forcelar vardı. Ben bu nie kaymıyor die kendimi dişli yerine lastiğe kaptırmıştım

  4. #2184

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    İlk 3 vitesin hatta 4 için bile diyebilirim, araları çok kısa ve devri arttırmaya gelmiyor direkt titretiyor, bu konuda benim için test ettiğim motordan devasa fark yok gibi. Rodajı düzgünce yapmaya çalışıyorum ama ben rodaj sonrası da çok fark edeceğini sanmıyorum. Bu sebeple sordum, gerçekten dişli değişimi biraz daha rahatlatacaksa hem vites aralıklarını hem de titreşimi, ben de değişirim 2000 km sonra filan. Gerçi 40 bana çok düşük gibi geliyor 42 yaptırırım muhtemelen.
    kdiner, 40 denemiş ama sonradan 42 yapmış bildiğim kadarıyla ve 42 dişliden daha memnundu yanlış hatırlamıyorsam.
    Ya esasen o titreşim çok abartı değil ama ben şu anda 5000 devir üstünü hiç zorlamadığım için üst devirlerde daha artıyor mu bilmiyorum, sizlerden aldıklarıma göre fikir ediniyorum. İlk viteslerde çabuk vites atmak gerekiyor yoksa kıpraşma başlıyor, vitesi atınca rahatlıyor. Bu yüzden vites aralıklarını artıracak bir dişli değişimi rahatlatır gibi bu durumu. Ama o harika toku da kaybetmeyi istemem doğrusu. Bu yüzden 40 dişli biraz fazla gibi geldi bana tork kaybı anlamında. 42 ya da 43 sanki daha ortalama olur gibi, tabii edindiğim izlenimlere göre. Deneyenler daha detaylıca yazarsa memnun olurum.

  5. #2185
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk 3 vitesin hatta 4 için bile diyebilirim, araları çok kısa ve devri arttırmaya gelmiyor direkt titretiyor, bu konuda benim için test ettiğim motordan devasa fark yok gibi. Rodajı düzgünce yapmaya çalışıyorum ama ben rodaj sonrası da çok fark edeceğini sanmıyorum. Bu sebeple sordum, gerçekten dişli değişimi biraz daha rahatlatacaksa hem vites aralıklarını hem de titreşimi, ben de değişirim 2000 km sonra filan. Gerçi 40 bana çok düşük gibi geliyor 42 yaptırırım muhtemelen.
    kdiner, 40 denemiş ama sonradan 42 yapmış bildiğim kadarıyla ve 42 dişliden daha memnundu yanlış hatırlamıyorsam.
    Ya esasen o titreşim çok abartı değil ama ben şu anda 5000 devir üstünü hiç zorlamadığım için üst devirlerde daha artıyor mu bilmiyorum, sizlerden aldıklarıma göre fikir ediniyorum. İlk viteslerde çabuk vites atmak gerekiyor yoksa kıpraşma başlıyor, vitesi atınca rahatlıyor. Bu yüzden vites aralıklarını artıracak bir dişli değişimi rahatlatır gibi bu durumu. Ama o harika toku da kaybetmeyi istemem doğrusu. Bu yüzden 40 dişli biraz fazla gibi geldi bana tork kaybı anlamında. 42 ya da 43 sanki daha ortalama olur gibi, tabii edindiğim izlenimlere göre. Deneyenler daha detaylıca yazarsa memnun olurum.
    Hafta sonu bir yere kaçmaz isem nasıl olsa Anadolu yakasında oturuyorsun baymoto ya gelirsen benim motoru deneyebilirsin, arka ve yan çanta takılı içleri dolu yol yapmıştım 42 dişli biraz düşük kaldı gibi 43 taktırabilirim, eve 40 takarsan daha uzun olur vites arası, 42 de biraz kısa, 43 te bir tık kısa olur, benim çantalar dışa açık oval olunca biraz etkisini yaşadım gibi,yakında zincir dişli değiştirmek zorunda kalabilirim bitiyor gibi veya uzayan kısımdan bir iki bakla çıkartıp o şekilde kullanabilirim, şimdilik sıkıntı yok gibi. Şuan rodajda olduğun için de titreşimi biraz daha fazla yaşıyorsun.

  6. #2186
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    60₺ benzin ile 300 km yol yaptım.Bebim araba bunun yaktığının yarısını yakıyor.

  7. #2187
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60₺ benzin ile 300 km yol yaptım.Bebim araba bunun yaktığının yarısını yakıyor.
    O nasıl bi araba, el arabası mı :D
    bursalıali bunu beğendi.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  8. #2188
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    60₺ benzin ile 300 km yol yaptım.Bebim araba bunun yaktığının yarısını yakıyor.
    60 TL.ye kabaca 10 litre benzin desek, 100 km.de 3,3 lt yakıyor ki güzel bir rakam, ben 250'lik motorla daha fazla yakıyorum.
    Cloud ve bursalıali bunu beğendiler.

  9. #2189
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı gerivites adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O nasıl bi araba, el arabası mı :D
    Evet el arabası

  10. #2190
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Ah ulan dominar tadına varamadan yalan olduk
    bursalıali bunu beğendi.

  11. #2191

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah ulan dominar tadına varamadan yalan olduk
    Ne oldu yahu?

  12. #2192
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne oldu yahu?
    kaza geçirdim hocam geçen gün

  13. #2193

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaza geçirdim hocam geçen gün
    Ne diyosuun, geçmiş olsun, hayırdır sende bir şey var mı? Nasıl oldu ne oldu anlatsana kardeşim.
    Sana bir şey olmamışsa gerisini boş ver, umarım büyük kaza değildir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

    Tekrar geçmiş olsun, ÖM'den okudum verdiğin kaza linkini. Üzücü bi durum ama yine de sana daha kötü bir şey olmamış, motorun da bir şekilde hallolur ne diyelim. Cana geleceğine mala gelsin demekten başka.
    ozan1991 bunu beğendi.

  14. #2194
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaza geçirdim hocam geçen gün
    geçmiş olsun, sende sıkıntı yoksa gerisi gelir.
    ozan1991 bunu beğendi.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  15. #2195
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Ben de rx3i evo ile (250 cc) bir tek sefer 3.3 litreyi yakalayabildim. Onda da hava çok soğuk olduğu için 7000 devrin üzerine hiç çıkamamıştım . Ocak
    2017 de İst Bursa dönüşü idi. Onun dışında her zaman 3.5 - 3.6 gibi. Ozan tekrar geçmiş olsun . Sende durum nasıl? Kırık var mı? Motosiklet kullanabilmeye ne zaman başlayabileceksin ? Sevgilerle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

    Sevgili mavellen 3.3 den daha az yakabilen arabanı bana satsana. Marka , model heç möhöm değel ne olsa kabul. Şaka şaka. Benim 3.3 den daha az yakan bir
    otom olsaydı , satar mısın diye soran herifi bir güzel döverdim.

  16. #2196
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de rx3i evo ile (250 cc) bir tek sefer 3.3 litreyi yakalayabildim. Onda da hava çok soğuk olduğu için 7000 devrin üzerine hiç çıkamamıştım . Ocak
    2017 de İst Bursa dönüşü idi. Onun dışında her zaman 3.5 - 3.6 gibi. Ozan tekrar geçmiş olsun . Sende durum nasıl? Kırık var mı? Motosiklet kullanabilmeye ne zaman başlayabileceksin ? Sevgilerle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------

    Sevgili mavellen 3.3 den daha az yakabilen arabanı bana satsana. Marka , model heç möhöm değel ne olsa kabul. Şaka şaka. Benim 3.3 den daha az yakan bir
    otom olsaydı , satar mısın diye soran herifi bir güzel döverdim.
    Motorla işe gidip gelmekten vazgeçtim ben 60₺ LPG ile 450 km yol yapıyorum.

  17. #2197

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    Yoqhtır...
    Walla benim motor da 4.35lt civarı yakıyor. Ocağıma incir ağacı dikti. Nasıl özlüyorum Pulsarı

  18. #2198
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Valla test sürüşünden sonra aklımda kalmıştı Dominar'ın gazı açınca hartt diye ivmelenmesi. Dominar alamadık Wolf aldık. 6000 devir max 110 km ile gidersem 2,8 ile 3,3lt/100 km arasında gidiyorum ama sürüşten hiç keyif almıyorum. 6000 devirden sonra bastım mı 4,2 - 4,5 lt/100 km arasında yakıyorum ama keyif alıyorum. Ben de baktım, dedim 3 kuruş fazla yaksın ama keyif versin. Hepinize kazasız belasız sürüşler..

  19. #2199

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Benim mesela araba ile işe gidip gelmem istanbul'da eziyet, gerçi trafik ve park sorunu olmasa da benzinli aracımla işe gitgel akıl karı olmazdı ama onu geçtim, köprü trafiği artı işe varınca haftasonu bile park yeri için 15 dakika çevre sokakları dolaşmak derdi var.
    Motosikletle 35 km ev iş arasını hem trafiğe takılmadan hem de iş yeri otoparkına otomobil almayıp motosiklet almaları nedeniyle çok daha kolay yapıyorum.
    Bu arada bu 35 km yolu toplu taşıma ile yaparsam 3 ya da 4 vasıta ile ve 1saat 40 dakikada yapıyorum, motosikletle ise en kötü trafikte bile maksimum 40 dakikada yapıyorum, yol açıksa bu 20 - 25 dakikaya kadar düşebiliyor. O yüzden benzini ne kadar yaktığını bilmem nesini çok düşünmüyorum, ki şehir içinde 6,5 ila 7,5lt arası yakan otomobilime göre her halükarda onun yarısını yakacağı için yine sıkıntı yok.
    Toplu taşıma masrafı ile motorun benzin ve hgs kartı masraflarını hesap edince de motorda devasa bir fark çıkmıyor toplu taşımadan az daha fazla ama aşırı üzecek gibi değil, o yüzden İstanbul'da yılın 9 ayı filan motorla işe gidip geliyorum. TEM yolunu kullandığım için de 150 cc'den daha güçlü ve güvenli ve beni emekli edecek bir motosiklet düşündüğüm için bunu aldım, sağlığım ve ömrüm vefa ederse 5,5 yıla emekliyim, İstanbul'u terk edeceğim. Dominar'da kırılıp dökülmezse İstanbul'daki son motosikletim olacak yüksek ihtimal. Yine de zaman ne gösterir bilemem, hayat sürprizlerle dolu. Bu dediğim sadece olmasını istediğim. Olur umarım. Yani bende el mecbur motosiklete bir anlamda, çünkü işimi çok kolaylaştırıyor. Bu sebeple artık motosiklette yakıt hesabı yapmayı bıraktım, çünkü ulaşım anlamında bana sağladığı çok fazla avantaj var.
    Kimi zaman izinli günlerimde anadolu yakasında 3 ya da 4 farklı semte gidip 3 - 4 işi öğleden önce bitirip öğleden sonra evde kahvemi içtiğimi biliyorum, bunları otomobille ya da toplu taşıma ile yapsam bir kaç saati bırak bir günde bitiremem. Bu anlamda acayip avantaj sağlıyor, diyorum varsın düşündüğümden biraz fazla yaksın veya toplu taşımadan az pahalıya gelsin, bunca avantajın bir bedeli olacak illa ki.

  20. #2200
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim mesela araba ile işe gidip gelmem istanbul'da eziyet, gerçi trafik ve park sorunu olmasa da benzinli aracımla işe gitgel akıl karı olmazdı ama onu geçtim, köprü trafiği artı işe varınca haftasonu bile park yeri için 15 dakika çevre sokakları dolaşmak derdi var.
    Motosikletle 35 km ev iş arasını hem trafiğe takılmadan hem de iş yeri otoparkına otomobil almayıp motosiklet almaları nedeniyle çok daha kolay yapıyorum.
    Bu arada bu 35 km yolu toplu taşıma ile yaparsam 3 ya da 4 vasıta ile ve 1saat 40 dakikada yapıyorum, motosikletle ise en kötü trafikte bile maksimum 40 dakikada yapıyorum, yol açıksa bu 20 - 25 dakikaya kadar düşebiliyor. O yüzden benzini ne kadar yaktığını bilmem nesini çok düşünmüyorum, ki şehir içinde 6,5 ila 7,5lt arası yakan otomobilime göre her halükarda onun yarısını yakacağı için yine sıkıntı yok.
    Toplu taşıma masrafı ile motorun benzin ve hgs kartı masraflarını hesap edince de motorda devasa bir fark çıkmıyor toplu taşımadan az daha fazla ama aşırı üzecek gibi değil, o yüzden İstanbul'da yılın 9 ayı filan motorla işe gidip geliyorum. TEM yolunu kullandığım için de 150 cc'den daha güçlü ve güvenli ve beni emekli edecek bir motosiklet düşündüğüm için bunu aldım, sağlığım ve ömrüm vefa ederse 5,5 yıla emekliyim, İstanbul'u terk edeceğim. Dominar'da kırılıp dökülmezse İstanbul'daki son motosikletim olacak yüksek ihtimal. Yine de zaman ne gösterir bilemem, hayat sürprizlerle dolu. Bu dediğim sadece olmasını istediğim. Olur umarım. Yani bende el mecbur motosiklete bir anlamda, çünkü işimi çok kolaylaştırıyor. Bu sebeple artık motosiklette yakıt hesabı yapmayı bıraktım, çünkü ulaşım anlamında bana sağladığı çok fazla avantaj var.
    Üstadım o 3 ayın da ayrı bir zevki güzelliği var. Üst baş çamur oluyor belki ama uygun ekipmanla bir nebze sıkıntı gidiyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)