Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Aralık 2016, 19:22
#201
YasinC adlı üyeden alıntı
uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.
Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.
Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.
15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
39. saniyeden sonra 400cc motor nasıl olurmuş onu görüyoruz. İlk başta 150'ye rahat çıkmasının sebebi ise eğim.
https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
Seko kardeşimin açıklamasını merakla bekliyorum....Duke 390 resmen oyun oynamış/alay etmiş D400'le ((üstelik bloklar ortak diye biliyorduk-yalan mı yoksa?))...Hani tork,hani düşük devirde güç? Hepsi Hint palavrası mı yoksa?
Reklamlar
-
18 Aralık 2016, 19:23
#202
Seko adlı üyeden alıntı
Yukarıdaki videoları izleyemiyorum cepten. Kaldırmışlar mı acaba ?
Performansın düşük olması gerçekten çok garip. Hayır güç ve tork değerlerini bilmesek o zaman şüphe duyacağım ama onları da vermişler. Inazuma'nın 1.5 katı tork ve güç var ve kilosu aynı, performansı da aynı gibi. Motorun rodajının bitmemesine mi bağlamak lazım bilemedim ? Birileri dinamometre ölçümlerini yapsa da bir görsek.
Videolar duruyor sanırım cepten göremiyorsunuz.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
Rodaj ile ilgisi yok teknik verileri büyük olasılık ile yalan.
-
18 Aralık 2016, 19:23
#203
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
nc750 olabilmesi için devir düşürülerek beygirden kısılması gerekir. Bu alet 100 ile giderken cbr250 den fazla devir çeviriyor, en kral enjeksiyon sistemi takılsa bile her türlü devir sebebiyle fazla yakacaktır uzun yolda. böyle torklu olan ve max tork'u 6500 devirde veren bir makina 100 ile giderken en fazla 4.000 - 5.000 arası devir atması lazım.
nc750 den kastım o kafada bir motor olması.yoksa kıyaslanıcak hiç bir yanı yok zaten.nc nin zaten çevirdiği devir sayısı dizel araba gibi o yüzden kıyaslamak çok yanılış olur.videolardan sesinden anlaşılan oldukça rahat çok ekonomik her viteste hızlanabilen bir motor olarak gözüküyor.ama gerçekten performans yerlerde olmuş.uygun fiyata yüksek cc alalım çoğu 250 yi tokatlarız diyen arkadaşlar oldukça üzülücek gibi.pulsar kadar efsane olmasına çok zor gözüyle bakmaya başladım.r25 kadar performansı olabilir belki daha kötüdür.
-
18 Aralık 2016, 19:24
#204
Şimdi izleyebildim, 0-100 performansı fabrika verisi kadar. Diğer videoda 150 km/saat hıza hiç zorlanmsdan çıktığını söylemiş. O sırada kaç devirde gidiyor onu cepten göremiyorum. Bence hız videosunda adam motoru çok sıkıştırmıyor. Yoksa rahat çıktı demezdi.
-
18 Aralık 2016, 19:29
#205
mccxcix adlı üyeden alıntı
Resmen şu son videoda ağlaya ağlaya gitmis, sonrada totoyu birakmis yola
Keske bunu yapacaklarina Pulsarin 250 cc tarzi bi modelini ve absli kaliteli malzemeli olanini yapsalarmis... 3 yildir tantanasi donuyodu bu muydu yani diyesi geliyor insanin.
Birileri gelip şimdi 25kg ağırlıktan bahseder. Ağırlık ilede ilgisi yok. 150NS sahibiyim ben 125 kg'yum arkadaşım 95-97 kg falan hızlanma ve son hız olarak hiç farketmiyor. Hadi olsun olsun en fazla 1 saniye fark etmiş olsun. Onda da ben 141 km hıza ulaştım Ankara Armada'nın orada arkadaşım en son 134 gördü.
Motorun performansı rezalet. Dediğiniz gibi 250cc bir pulsar üretseler daha iyi olurdu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:27 ----------
Seko adlı üyeden alıntı
Şimdi izleyebildim, 0-100 performansı fabrika verisi kadar. Diğer videoda 150 km/saat hıza hiç zorlanmsdan çıktığını söylemiş. O sırada kaç devirde gidiyor onu cepten göremiyorum. Bence hız videosunda adam motoru çok sıkıştırmıyor. Yoksa rahat çıktı demezdi.
Drag videosunda adam canını alacak motorun bayır aşağı anca görüyor o hızı. Ayrıca 39. saniye de ktm'nin önüne yaya atladığından epey geride kalıyor ancak bajajı 140 küsür hız ile geçiyor olay 0-100 hızlanması vs değil yani. Bu motorun verileri yalan dolan şişirmeden başak bir şey değil.
-
18 Aralık 2016, 19:29
#206
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Seko kardeşimin açıklamasını merakla bekliyorum....Duke 390 resmen oyun oynamış/alay etmiş D400'le ((üstelik bloklar ortak diye biliyorduk-yalan mı yoksa?))...Hani tork,hani düşük devirde güç? Hepsi Hint palavrası mı yoksa?
Neyi açıklayacağım ki, Duke bundan 28 kg mı ne hafifti, böyle olması gayet normal. Bu Duke 390'ı alınabilir bir motor yapmıyor. Dominar'ın benim gözümde şansı var ama defalarca test ettiğim Duke'un yok. Dominar'a deneyene kadar kapım açık. Ha, bunun aynısını herhangi bir 250'lik veya Duke 200 yaparsa o zaman biter.
-
18 Aralık 2016, 19:32
#207
Seko adlı üyeden alıntı
Neyi açıklayacağım ki, Duke bundan 28 kg mı ne hafifti, böyle olması gayet normal. Bu Duke 390'ı alınabilir bir motor yapmıyor. Dominar'ın benim gözümde şansı var ama defalarca test ettiğim Duke'un yok. Dominar'a deneyene kadar kapım açık. Ha, bunun aynısını herhangi bir 250'lil veya Duke 200 yaparsa o zaman biter.
28kg ağırlık bu kadar hantallaştırmaz motoru. Motor 120'den sonra ölüyor. Duke 250, MT25 gibi motorlar bu motoru yerler 0-100 değil 100-130 arası da dahil.
-
18 Aralık 2016, 19:34
#208
Seko adlı üyeden alıntı
Şimdi izleyebildim, 0-100 performansı fabrika verisi kadar. Diğer videoda 150 km/saat hıza hiç zorlanmsdan çıktığını söylemiş. O sırada kaç devirde gidiyor onu cepten göremiyorum. Bence hız videosunda adam motoru çok sıkıştırmıyor. Yoksa rahat çıktı demezdi.
150 ile giderken 6.vites devir saati 8.000 rpm. (zaten 5.viteste 145'te kesiciye giriyor9).
-
18 Aralık 2016, 19:45
#209
YasinC adlı üyeden alıntı
28kg ağırlık bu kadar hantallaştırmaz motoru. Motor 120'den sonra ölüyor. Duke 250, MT25 gibi motorlar bu motoru yerler 0-100 değil 100-130 arası da dahil.
Duke'tan %20 daha ağır. Hızlanmayı da bu kadar etkiler. Bir de Duke'un kısa oranlı şanzımanını eklersek bu kadar fark normal. Bir tane RC200'ün Dominar'ı takip videosu var. RC200 yardırıyor ama yakalayamıyor. Birileri 250 cc'ler ile karşılaştırsa da herkes rahatlasa...
-
18 Aralık 2016, 20:00
#210
Seko adlı üyeden alıntı
Duke'tan %20 daha ağır. Hızlanmayı da bu kadar etkiler. Bir de Duke'un kısa oranlı şanzımanını eklersek bu kadar fark normal. Bir tane RC200'ün Dominar'ı takip videosu var. RC200 yardırıyor ama yakalayamıyor. Birileri 250 cc'ler ile karşılaştırsa da herkes rahatlasa...
%25 ağırlık 2 kat fark yaratmaz. Arkadaşım ile aramda 30 kg fark var 150ns'te fark yapmıyor. Drag videosunda da Dominar'ın yakıt deposu boş Duke'un ki dolu RC200 videosu aylar öncesinden kalma kamuflajlı halinden kalma bir video.
Dominar'ın 1. 2. 3. vites oranları KTM'den farkı yok. 4. vitesten sonrası uzun.
-
18 Aralık 2016, 20:09
#211
Arkadaşlar, o hız videosunun altındaki yorumları okumanızı tavsiye ederim. Test eden adamın ağzı kulaklarında, biz burada hala tartışıyoruz. Adama Duke 200 mü bu mu demişler, kesinlikle bu demiş. CBR250R mı Dominar mı demişler, gözü kapalı Dominar demiş. Sıfır titreşim var diyor ve 150'ye hiç zorlanmadan çıkıyor demiş. Deneyince farklı oluyor demek ki.
-
18 Aralık 2016, 20:14
#212
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
150 ile giderken 6.vites devir saati 8.000 rpm. (zaten 5.viteste 145'te kesiciye giriyor9).
Benim Duke 250 de 5.viteste 145 te kesiciye giriyordu.
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
18 Aralık 2016, 20:17
#213
Seko adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, o hız videosunun altındaki yorumları okumanızı tavsiye ederim. Test eden adamın ağzı kulaklarında, biz burada hala tartışıyoruz. Adama Duke 200 mü bu mu demişler, kesinlikle bu demiş. CBR250R mı Dominar mı demişler, gözü kapalı Dominar demiş. Sıfır titreşim var diyor ve 150'ye hiç zorlanmadan çıkıyor demiş. Deneyince farklı oluyor demek ki.
Hintli arkadaşların yorumları ile videoda gözükenler farklı. Yokuş aşağı yardırıyor 150'yi anca görüyor. Neyse az kaldı çıkar kokusu.
-
18 Aralık 2016, 20:18
#214
Evet beyler benim gözümde bekleneni vermedi. Ama dikkatimi çeken birşey var, topspeed videosunda devir 9k da redline ışığı mı yanıyor benmi yanlış görüyorum, neyse ben CF moto 400 NK başlığına geçiyorum, naked sınıfında tek umudum bu kaldı.
-
18 Aralık 2016, 20:22
#215
aksoyy adlı üyeden alıntı
Evet beyler benim gözümde bekleneni vermedi. Ama dikkatimi çeken birşey var, topspeed videosunda devir 9k da redline ışığı mı yanıyor benmi yanlış görüyorum, neyse ben CF moto 400 NK başlığına geçiyorum, naked sınıfında tek umudum bu kaldı.
Aynen öyle 9k'a gelir gelmez yanıyor. Çokta üstüne çıkarmıyor. Ekranda dağ gibi şişirmişler 13'e kadar ancak en fazla 10k'ya izin veriyor gibi.
-
18 Aralık 2016, 20:25
#216
Eveet görünen o ki bu motoru sattıracak tek şey fiyatının yukarda karşılaştırılan 250liklerden 2-3 kağıt aşağı olması, hatta o haliyle bile zor zira NSle ben 153ü yaptım zaten yani nedir bu motorun olayı hakkaten anlamadım, başka bişi mi var yoksa hangi mantıkla ve gerekçeyle alınır çok merak ediyorum. Zira bende bekliyordum 3 yıldır. Artık bajajla bitiriyor muyuz acaba? NS iyiydi hoştu memnunda etti bizi fakat bu dominar kategorisine göre biraz zor kabul ettirecek gibi. NK 400de kendini bi göstersin ona göre karar verelim. Gelsinler hele Allah kerim.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
-
18 Aralık 2016, 21:19
#217
Hintli vatandaşlar motoru övüp duruyor. Tarafsız biri çıkmadı daha.
-
18 Aralık 2016, 21:29
#218
Ben yine de bekleyip denenmesi taraftarıyım.o tork ve beygir biyerlerden uydurma degildir illaki.kurumsal bir yapı var karşımızda.belli ki konfor ve yeni ehliyet muhabbetine güç düşürülmüş.ben yine de 250cc'lerden performanslı olduğundan eminim.
Yalnız bu motor ne fiyatla gelecek o önemli.kuralkan ayağına mı sıkacak,yoksa uygun fiyat ile vatandaşa sunacak mı hep beraber göreceğiz.
-
18 Aralık 2016, 21:45
#219
hamzarat adlı üyeden alıntı
Ben yine de bekleyip denenmesi taraftarıyım.o tork ve beygir biyerlerden uydurma degildir illaki.kurumsal bir yapı var karşımızda.belli ki konfor ve yeni ehliyet muhabbetine güç düşürülmüş.ben yine de 250cc'lerden performanslı olduğundan eminim.
Yalnız bu motor ne fiyatla gelecek o önemli.kuralkan ayağına mı sıkacak,yoksa uygun fiyat ile vatandaşa sunacak mı hep beraber göreceğiz.
Yapma hocam...R25 bunun içinden geçer. 250'lik deyip geçme.
-
18 Aralık 2016, 22:09
#220
zor zahmet göstergeyi seçebildim adam gibi de abi 13.000 gösterge var motor 10.000 e gelmeden kesiciye giriyor. 13.000e çıkarmanın ne anlamı var onu anlamadım ben? Acaba başka motorla ortak mı göstergesi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)