Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Nisan 2018, 10:52
#2041
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ben aldığımdan beridir gidon yükseltme ile kullandığımdan, stock halini bilmiyorum
İlk 1000km 4000-5000rpm arasını geçme. Çok zorlandık aç gazı 10sn olmadan gene bırak. Sollaman gerekiyorsa kendini riske atma. Ben 1250km den sonra yardırdım. 100km/sa ile falan gittim 110’u kendime sınır belirledim. Şimdi max 140 ile gidiyorum. Daha basöıyor alet. Silivri’den Beylikdüzü’ne 18dk da girdim dün. Azıcık işim vardı. Bunları söyleyebilirim ancak. Halen düzgün oturamıyorum
Bir ip gibi gidiyor bir sağa çekiyor. Daha sola çektiremedim
Falan filan...
Ben kullandım.Orjinalide iyi idi.Pulsardan rahat.Yükseltme ile çok daha iyi.
Ben çabuk alıştım.Motoru bacaklarımın arasına alır almaz ip gibi uzadı gitti.İlk kullanımda virajlarda sıkıntı yaşadım.Pulsara alıştığımdan viraj girişlerinde hızını ayarlamak sorun oldu.İlk bakıma kadar sakin kullandım ondan sonra ani gazlama dışında pek dikkat etmedim ama yol belli şartlar belli heryerde radar var.Yalnız şu bir gerçek motorun ağırlığı gerçektende avantaj.Mesela dün araba ile gazipaşa alanya gittim geldim.Dünkü rüzgar arabayı savuruyordu lakin aynı yolu dün dominarlada gittim rüzgar illaki savuruyordu ama araçdaki gibi dengemi bozamadı.Gerçi motor ile aracın ayrodinamik farklılığı var ama dominarın ağırlığıda buna etken.Motoru dengede tuttuğun müddetçe sıkıntı yok ama ayakda dururken merkezi kaçırırsan pulsardaki gibi kaldırıp doğrultmak mümkün değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------
Norton772 adlı üyeden alıntı
Valla bende soğukken yaptı. Isındıktan sonra yaşamadım hiç. Fakat ilk yağ değişimi sonrası Birol usta test sürüşü yaptı ve elektrik kesiyor gibi yapıyor dedi. Sonrasında kafayı açıp tesisatı kontrol etti ve bir yeri bantlayınca hiç sorun kalmadı. O testi daha agresif yaptığı için benim farkedemediğim bir şeyi farketti sanırım. Biraz kullanayım da daha sağlıklı cevap veririm.
Demekki işin ehli hemen anlıyor sıkıntı nerede.Bende elcik ısıtma takarken kafayı sökmüştüm.Belki gevşek biryerler vardır.
Reklamlar
-
22 Nisan 2018, 11:25
#2042
Angrypower adlı üyeden alıntı
Aslında hocam sen böyle deyince aklıma geldi. Benim kafa tesisatı sökülüp çakarları monte etmişlerdi serviste. Acaba ondan dolayı mı yapıyor? Bende merak ettim. Yarın gidip bir sık Boğaz edeyim bizimkileri
Bende bir kablonun kibrit kutusundan küçük bir kutuya giren kablo kısmında bir şey vardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------
Cloud adlı üyeden alıntı
Ben işe git gel ağırlıklı ve otobanda kullanacağım için, rodaj bittiği anda ön tur camı, arka çanta, gidon yükseltme, 4lüflaşör, belki sis farı v.s. ne varsa takacağım.Önceki motorumda da yaptım turing motor gibiydi çok rahat etmiştim. Bunlar olmadan ulaşım amaçlı sık kullanımda pek efektif olmuyor motosiklet işi benim için.
Gidon yükseltme olmadan da sürülüyor ama yükseltince daha rahat oluyor ve ebduromsu bir sürüş sunuyor. Ayalar da daha rahat görüş sunuyor. Ben bu şekilde çok rahat ettim. Ayrıca gören daha büyük motor gibi duruyor diyor
-
22 Nisan 2018, 11:52
#2043
Norton hocam bi resim atabilirmisiniz yükseltilmiş hali varsa güzel ve rahat oluyorsa bende yaptırıyım birde bu motora ekstra olarak ne yaptırabiliriz hem görünüş hem işimize yarıycak aksesuarlardan neler var acaba
-
22 Nisan 2018, 12:22
#2044
Ön tur camı,arka ve yan çantalar dışında elcik korumaötelefon tutacağı ve sis farı takılabilir.İhtıyaca göre daha uzun bir tank pad ve dizleri kavradığımız yere stomp grip gibi kaydırmaz parçalar takılabilir.Geri kalan aksesurlar gereksız oluyor
-
22 Nisan 2018, 12:36
#2045
Peki sissybar yapılabilirmi artçıya tedbir olarak hani geri yaslanıyorlar ya kötümü durur
-
22 Nisan 2018, 13:32
#2046
sissy bar yerine direk arka çanta tak daha mantıklı. hemde yük taşırsın.
-
22 Nisan 2018, 14:01
#2047
https://carbonracing.in/products/pillion-backrest-for-dominar-400
Hindistanda yapilmis ama ne kadar saglikli.Arka cantaya sirt koruma daha iyi olur.
-
22 Nisan 2018, 15:31
#2048
-
22 Nisan 2018, 22:14
#2049
@mavellan, tekerinize taş değmesin maşallah. Bu arada gp kompozitin arka çanta demirinden memnun musunuz? 2 bağlantılı olması sebebi ile ağır yükleri taşıyamaz diye yorumlar geliyor bir yandan bir yandan da döküm malzemeden olduğu için sağlam deniyor. Açıkcası dominara en çok yakışan bu model.
-
23 Nisan 2018, 09:09
#2050
HyperXCrossfire adlı üyeden alıntı
@mavellan, tekerinize taş değmesin maşallah. Bu arada gp kompozitin arka çanta demirinden memnun musunuz? 2 bağlantılı olması sebebi ile ağır yükleri taşıyamaz diye yorumlar geliyor bir yandan bir yandan da döküm malzemeden olduğu için sağlam deniyor. Açıkcası dominara en çok yakışan bu model.
Teşekürler,
Şimdilik bir sıkıntı olmadı.Görünüş itibari ile hoş duruyor.Koltuk altına 4 vida ile sağlamca montaj yaptım.Çatamda küçük zaten.Ya kask koyuyorum yada çanta evrak.
-
23 Nisan 2018, 13:14
#2051
Evet motor Pulsar’ı geçemiyor. 156km/sa son hız. Benim pulsar157km/sa yapıyordu. Olayı motorun yeniliğine bağladılar. Gitmiyor alet. Heleki ben üstündeyken 145km/sa larda takılıyor. Ne yazıkki 6.vitesten 8000rpm den sonrası yok motorda.
-
23 Nisan 2018, 13:18
#2052
Angrypower adlı üyeden alıntı
Evet motor Pulsar’ı geçemiyor. 156km/sa son hız. Benim pulsar157km/sa yapıyordu. Olayı motorun yeniliğine bağladılar. Gitmiyor alet. Heleki ben üstündeyken 145km/sa larda takılıyor. Ne yazıkki 6.vitesten 8000rpm den sonrası yok motorda.
6. viteste benim denediklerimde de benzer bir güçsüzlük vardı. Yazılımı gıdıklamak lazım biraz.
-
23 Nisan 2018, 13:57
#2053
Angrypower adlı üyeden alıntı
Evet motor Pulsar’ı geçemiyor. 156km/sa son hız. Benim pulsar157km/sa yapıyordu. Olayı motorun yeniliğine bağladılar. Gitmiyor alet. Heleki ben üstündeyken 145km/sa larda takılıyor. Ne yazıkki 6.vitesten 8000rpm den sonrası yok motorda.
Seninle benim durum aynı.
-
23 Nisan 2018, 14:30
#2054
Herkeste aynıdır o halde youtube da videolardada 160 ta takılıyorlar hep
-
23 Nisan 2018, 14:39
#2055
naked motorlarda yuksek hizlar beklemeyin.
sadece sollamallarda gazi actiginizda cikmasi gereken hiza cikiyorsa problem yoktur.
dominari ben cbf 150'ye benzetiyorum. tamamen keyif motosikleti. tasarimi guzel,yakiti makul.
bunla 120-130 stabil gidilir,gerektiginde 150'lere rahat cikiyorsa mesele yoktur.
zaten 150'den sonra naked'in ustunde durmak sikintidan baska birsey degil bana gore.
gordugum kadari ile kullanici kitlesi hep bilinci motorcu abiler/kardesler.
ikinci elde almak isteyenler icinde guzel bir avantaj bence bu.
comez adamin motora verdigi zararla,bilen adamin surdugu motosikletin diriligi arasinda daglar kadar fark var.
-
23 Nisan 2018, 14:55
#2056
Mal bu yapacak birşey yok keyfini süreceğiz artık.Ama birgerçek var.Ben motoru almadan önce 2000 bin km sonra 13 bin devir çevirebileceğini düşünmüştüm.Bu yanılgım çok kısa sürdü max hızı 150 de olsa ben motoru beğeniyorum.Zevk alacağız.
-
23 Nisan 2018, 15:00
#2057
Ben üstündeyken malum iri olduğumdan 145lerde gidiyor. Amaç bir hata var mı? Bunu öğrenmek. Yoksa 120 bile yeter. Ben dediğim gibi memnunum. Arka dişliyi de 5000km den sonra değiştirebilirim. Hepsi bu. Zaten son hızına bakmaktan yoruldum. 4,7lt yakıyor sürekli tapa gaz ve gereksiz. Herkesin merakını gidermek için sürekli paylaşımda buluyorum. Alacak Kişiler için, açıklanmamış soruları kalmasın die.
-
23 Nisan 2018, 15:01
#2058
blacktulip adlı üyeden alıntı
naked motorlarda yuksek hizlar beklemeyin.
sadece sollamallarda gazi actiginizda cikmasi gereken hiza cikiyorsa problem yoktur.
dominari ben cbf 150'ye benzetiyorum. tamamen keyif motosikleti. tasarimi guzel,yakiti makul.
bunla 120-130 stabil gidilir,gerektiginde 150'lere rahat cikiyorsa mesele yoktur.
zaten 150'den sonra naked'in ustunde durmak sikintidan baska birsey degil bana gore.
gordugum kadari ile kullanici kitlesi hep bilinci motorcu abiler/kardesler.
ikinci elde almak isteyenler icinde guzel bir avantaj bence bu.
comez adamin motora verdigi zararla,bilen adamin surdugu motosikletin diriligi arasinda daglar kadar fark var.
Katılıyorum.
Daha önce de yazmıştım, benim için 150 çok yüksek hız, arabada bile gördüğüm sayılıdır.
110 -120 ile stabil ve yorulmadan bağırmadan gitsin, rüzgarda köprüde ayakta kalsın ve tabii ön arka abs ile sağlam dursun bunlar benim için yeterlidir.
Gerektiğinde 130, 140 kısa süreliğine çıkıyorsa bitti. Alt devirlerdeki güzel tprk ve ivmelenme ile kayıcı debriyaj da cabası.Boşuna sport tourer demiyolar.
-
23 Nisan 2018, 16:34
#2059
Topspeed ini bilerek almıştır bence herkes youtube a yazınca çıkıyor zaten 20km daha hızlı gidebilen cbr250 alabilirdim ama bundaki abs farkı daha çekici ben sabit 120 de gitsem yeter bana arada acelem olursa 150 çıkar 2 dk gider yine hız keserim 150 bile çok tehlikeli benim için
-
23 Nisan 2018, 18:10
#2060
Top speed'i bilerek aldık zaten. 167 Benimki 156. Hani Pulsar'dan da hızlı olsun die bekliyor insan ne olur ne olmaz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)