Ben de çektim laciyi sonunda.
Fotoyu becerebildim mi bilemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
http://i953.photobucket.com/albums/a...ps0kx4dobb.jpg
Ben de çektim laciyi sonunda.
Fotoyu becerebildim mi bilemedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
http://i953.photobucket.com/albums/a...ps0kx4dobb.jpg
Arkadaşlar stock lastikler ne durumda değiştirmeliyim yaz bitene kadar götürürmü beni
Güle güle kullan. Maalesef ben mecburiyetten mürdüm aldım. Gece mavisi kalmamıştı. Daha çok hoşuma gidiyordu gece mavisi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------
Yaz bitene kadar götürür ama Sabahları epeyce ısıtman lazım. Bide kurudan ıslağa geçerken aman ha bişey olmaz deme direk kayıyor. Bugün gibi kuru havalarda sıkıntı olmuyor.
Bide bu 4000rpm de kesilip tekrardan gaz yeme olayını gene yaptı. Virajda sıkıntı oluyor. Bugün götürmedim de Ptesi galiba götüreceğim serviese. Hem 23 Nisan die tatil. Gidip kolayca işimi halledip, bide yağ değiştirip geri dönerim.
Valla ben kışa kadar kullanırım stokları, ns150 de de 5000km sonra değişmiştim.Yine öyle yaparım.Bugün motoru eve getiriken bir 18km kadar kullandım, 70km geçmedim bu hızlarda rodajı bitmemiş lastiğe rağmen çok da rezalet değildi sabahın 9undaki asfaltta.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Sağ ol.Valla iyi ki gece mavisi almışım dedim iyice inceleyince, çok hoşuma gitti.Zatrn test motorunda görünce beğenmiştim.Yoksa beyaz alacaktım.Daha iyi fotolar çekince atarım yine, çok hoş bi renk siyaha çalan bir lacivert.Tabii zevkler renkler, diğer renkler de güzel bence.Fotolar çok aldatıcı, yakından incelemek gerekiyor renkleri.Bi de ben koyu rengin daha bütünlüklü olduğunu düşündüm.Sanırım Ns150 siyahtı onun da etkisi var.
Bu gaz yememe işi umarım kronik değildir.
Motor soğukken yapabiliyor. Onun dışında yaparsa kafanın içindeki soketleri kontrol ettirin. Dün bakımda Birol usta gaz kesiyor dedi ve incelemeye başladı. Özellikle direksiyonu kırınca gaz kesme yapıyordu. Sonra kafayı açıp kabloları kontrol etti ve bir tane soketi oraya giren kabloda sanırım ufak bir temasızlık vardı. Orayı bantlayınca yapmayı kesti.
Yok motor yeterince sıcaktı. Sıcaktı derken hali hazırda yardırmış gidiyordum. 30km gittikten sonra bir viraja dönecektim orada öndeki araç yüzünden 4000rpm'ye düştüm. Gaz verdim baktım kimse yok. Pazartesi servis yolu gözüktü kısacası
Ben uzun yol yapıyorum genelde ve henüz fazla basmadığim için pek olmadı bende de. Bir kaç kez soğuktan oldu gibi geldi. İlerleyen zamanda belli eder kendini. Yavaş yavaş tempo artırıyor bende. Şimdi şu 1000 km'deki devir sınırı da bir kalksın da sonrasına bakarım artık.
2000'de kalkıyor o. Ha kalkıyor dediğim ışık yanmıyor. Zaten bassan gidiyor alet
Arkadaşlar bu motor zorlanmadan uzun yolda kaç km hızla seyredebilir mesela 120-130 aralıksız 2 saat gidebilirmiyim sıvı soğutmalı olması bu yönden bir artımı
Bence rahat rahat gidebilmesi lazım 400cc motorun. Ama bu soruya sanırım en iyi cevabı kdiner arkadaşımız verecektir, bildiğim kadarıyla epeyce bir uzun yol yapmış Dominarla.
Benim de bu motoru alış sebebim, 120 gibi hızlarda motorun bağırmadan yorulmadan gidebilmesidir. Sıkıntısız gider bence.Ama 2 saat siz motorun üstünde yorulursunuz hiç durmazsanız.
Aynını düşünüyorum. O yüzden de uzun yıllar bana yeteceğini düşündüğüm için aldım, normalde 250cc üstüne çıkmaya hiç niyetim yoktu.200NS abs diyordum, D400 2017 cazip bi fiyata gelince bana aldım. Tahminim bizim gibi sürücüleri fazlasıyla tatmin edecektir.
120, 130 u güle oynaya yapıp, konforlu şekilde götürür sizi uzun yolda bence.
110 gidilir de 120 den sonra titremeler başlıyor. Zaten rüzgar rahat bırakmıyor. Ha ön tur camı takacağım diyorsan bilmiyorum çünkü ben takmadım. Belki kışa girerken takarım.
Ben işe git gel ağırlıklı ve otobanda kullanacağım için, rodaj bittiği anda ön tur camı, arka çanta, gidon yükseltme, 4lüflaşör, belki sis farı v.s. ne varsa takacağım.Önceki motorumda da yaptım turing motor gibiydi çok rahat etmiştim. Bunlar olmadan ulaşım amaçlı sık kullanımda pek efektif olmuyor motosiklet işi benim için.
Ben aldığımdan beridir gidon yükseltme ile kullandığımdan, stock halini bilmiyorum
İlk 1000km 4000-5000rpm arasını geçme. Çok zorlandık aç gazı 10sn olmadan gene bırak. Sollaman gerekiyorsa kendini riske atma. Ben 1250km den sonra yardırdım. 100km/sa ile falan gittim 110’u kendime sınır belirledim. Şimdi max 140 ile gidiyorum. Daha basöıyor alet. Silivri’den Beylikdüzü’ne 18dk da girdim dün. Azıcık işim vardı. Bunları söyleyebilirim ancak. Halen düzgün oturamıyorum Bir ip gibi gidiyor bir sağa çekiyor. Daha sola çektiremedim Falan filan...
Valla bende soğukken yaptı. Isındıktan sonra yaşamadım hiç. Fakat ilk yağ değişimi sonrası Birol usta test sürüşü yaptı ve elektrik kesiyor gibi yapıyor dedi. Sonrasında kafayı açıp tesisatı kontrol etti ve bir yeri bantlayınca hiç sorun kalmadı. O testi daha agresif yaptığı için benim farkedemediğim bir şeyi farketti sanırım. Biraz kullanayım da daha sağlıklı cevap veririm.
Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (1 üye ve 22 misafir)