Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #181
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Allah aşkına şuraya hintli test videosu koymayın. Yeminle ingilizceden tiksindim yahu. Bu nasıl pis bir ingiliz aksanıdır arkadaşlar, kulak zarımın damarları yandı resmen.

    Bir ikincisi, Hindistan'ın bile artık kendi motorsikletini üretip dünyaya ihraç etme yetisine sahip olduğu şu ortamda; biz hala sağcı, solcu, yobaz, çomar, kürt, alevi diye birbirimizi yemeye devam edelim. Yakında Uganda, gana, tanzanya, kenya falan da kendi ürünlerini üretmeye başlayıp, ülkemize ihraç etmeye başlarsa vallahi hiç şaşırmayacağım.

    Yıl olmuş 2016, hala siyasî bildiğimizi saglayamadik, affedersiniz, köpek gibi birbirimize saldırıyoruz. Utanç verici...
    YasinC, MANKU ve sheriff87 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #182
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara

  3. #183

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızı 161km/saatte kesiciye giriyor,beygir gücüne göre gayet normal. Bundan 9bg daha güçlü ve daha hafif Duke 390'da 174km/h yapıyor.Fakat 120-125'li hızlardan sonra dikkatimi çeken üst hızlara çıkmakta çok zorlandığı, görüşüm bu motosikletin ideal hızı(yorulmadan/zorlanmadan) 120-130 arası. Bunun üstünde makine çok bağırıyor.
    The Power of The Dreams.

  4. #184
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hızı 161km/saatte kesiciye giriyor,beygir gücüne göre gayet normal. Bundan 9bg daha güçlü ve daha hafif Duke 390'da 174km/h yapıyor.Fakat 120-125'li hızlardan sonra dikkatimi çeken üst hızlara çıkmakta çok zorlandığı, görüşüm bu motosikletin ideal hızı(yorulmadan/zorlanmadan) 120-130 arası. Bunun üstünde makine çok bağırıyor.
    Orada viteste arkadaş sorun yaşıyor vites yükselttikten sonra dikkat edin 145 den 155'e kadar atıyor kendini. Vitesimi geç yükseltiyor hangi viteste kullanıyor o sıra ekran parlıyor tam anlaşılmıyor. bugün dökülür yine videolar. Belli olur iyice.

  5. #185
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    VSTROM 800 SE
    3 günde redline lı testler
    Şaşırdım

  6. #186

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Adamların İngilizcesi gerçekten facia. Sanırım gündüz kalabalık olduğundan bütün testleri gece yapıyorlar. Ekran patlıyor, bir şey göremiyoruz. Adam sürat yapayım derken patlıyordu. Bir de motor limit hıza ulaşmadan üzerine yatmasalar da normal oturuşta kaç yapıyor bir görsek. Bir haftaya adam gibi incelemeleri çıkacaktır. Önceki sayfada verilen Youtube yorumunda vibrasyon yok demişler, hoşuma gitti.

  7. #187
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Adamlar %40 İngilizce %60 Hintçe karışımı bir dil ile konuşuyorlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------

    Beklenen video



  8. #188
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Valla adamlar dün bir bugün iki test motorlarının anasını ağlatmaya başladılar Gerçi bizim işimize geliyor birde bu hinduların ingilizcesini tercüme etmek daha kolay adam ingilizce iki motor arasında kalan birine (gözü kapalı dominar yazmış)


  9. #189
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    0-100 hızlanma

  10. #190
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Bu yukaridaki iki videodan sonra iyimserligimi ve umudumu da iyice kaybettim, resmen ölü dogmus bebek yapmislar, hemen hemen Pulsar 200 ns ile ayni giden bir motoru neden uretirlerki acaba neye hitap ediyor cok ilginc, 3 senedir gereksiz tantana yapmislar.
    YasinC ve sheriff87 bunu beğendiler.
    "Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî

  11. #191
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yukaridaki iki videodan sonra iyimserligimi ve umudumu da iyice kaybettim, resmen ölü dogmus bebek yapmislar, hemen hemen Pulsar 200 ns ile ayni giden bir motoru neden uretirlerki acaba neye hitap ediyor cok ilginc, 3 senedir gereksiz tantana yapmislar.
    Açıkçası ivmelenmesine rezalet yazmıştım üstteki mesajda tepki çeker diye silmiştim. Ancak aynı fikirde arkadaşlar varmış

    Motorda 250cc performansı bile yok rezalet bir performans var. Birde 150'ye çıkarken aşağı doğru hafif eğim var. Merak ediyorum bu motorun torku nerede diye.

    Açıkçası bu motoru düşünüyordum ancak bu motorla da uzun yol işkence olur. İkinci elde XJ6'ya falan bakacağım gibi.

  12. #192
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.

  13. #193
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    35 beygir peak power olayında eğer titreşimi yok edecek bi çalışma amaç varsa varsın duke 6 sn de yüze çıksın bu 8 sn de çıksın sorun değil. zaten 250cc ye göre düşük devir torkunu ve atılganlığını bariz hissetirir. Ama buna NS 200 ün kutuk süspansüyonlarından çok daha iyi bir konfor ve sürüş lazım.

    Bunu kullanacak adam 3bin 5 bin devirde az yakarak çekeişten düşmeden gider. Ama bunlar yoksa ve duke nin önünü kesmemek için ağır bir motora gücü yüzde 20 kısılarak piyasaya çıkıyorsa toplamda yüzde 30 hp/kg oranında geri kalan bir motor 400cc kafasıyla almak büyük hayal kırıklığı olacaktır. Bu performansla zaten 250 üstü ötvye yakalanması ns 200 den 2 katına yakın fiyatlanması demek kulağa komik geliyor

    20 bin 25 bin km de cb500r veya cbr500r şuan alısınız bunun fiyatına yakın ve hem çok daha iyi hızlanan , hemde ömürlük motor olur

    Ulan ÖTV sine sctıklarım dünyanın her yerinde de bizim gibi 250cc den sonra ÖTV kazığı olsa yer gök süpersarjlı 250cc japon üretimi motor kaynıyordu.

    Bu arada ÖTV zammı nasıl yapılıyor? 3 kere oomobile bindirdi , motorlara 1 defa bindirip sektörü krize sokup geri çekti. Adamlar bakıyor otomobilde satışların yüzde 95 1.6 cc veriyor vergi zammını bu araçları alanlara.

    Motorda 125cc ye kadar olanların pazar payı kaç? yüzde doksan beeeşşşş Eşşeğin aklında emin olun karpuz kabuğu var, sen geç eğil bakayım şimdi
    dyavol-77, jimi_hendrix ve mavellen bunu beğendiler.

  14. #194

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orada viteste arkadaş sorun yaşıyor vites yükselttikten sonra dikkat edin 145 den 155'e kadar atıyor kendini. Vitesimi geç yükseltiyor hangi viteste kullanıyor o sıra ekran parlıyor tam anlaşılmıyor. bugün dökülür yine videolar. Belli olur iyice.
    Ne atılması be kardeşim...400cc motosikletten bahsediyoruz, 200ns'e göre tabii ki iyi olacaktır,fakat bunda 2.kat silindir hacim farkı var. Hızlanma 120'den sonra geberik,400cc motor gibi değil.Bu Dominar Duke 250'den daha kötü bir akselarasyona sahip...
    The Power of The Dreams.

  15. #195
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne atılması be kardeşim...400cc motosikletten bahsediyoruz, 200ns'e göre tabii ki iyi olacaktır,fakat bunda 2.kat silindir hacim farkı var. Hızlanma 120'den sonra geberik,400cc motor gibi değil.Bu Dominar Duke 250'den daha kötü bir akselarasyona sahip...
    karanlıkta ekran parlamasından yanlış okumuşum zaten son top speed videosunda ne olduğu belli oldu.

  16. #196
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.
    nc750 olabilmesi için devir düşürülerek beygirden kısılması gerekir. Bu alet 100 ile giderken cbr250 den fazla devir çeviriyor, en kral enjeksiyon sistemi takılsa bile her türlü devir sebebiyle fazla yakacaktır uzun yolda. böyle torklu olan ve max tork'u 6500 devirde veren bir makina 100 ile giderken en fazla 4.000 - 5.000 arası devir atması lazım.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  17. #197
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.
    uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.

    Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.

    Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.

    15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------

    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nc750 olabilmesi için devir düşürülerek beygirden kısılması gerekir. Bu alet 100 ile giderken cbr250 den fazla devir çeviriyor, en kral enjeksiyon sistemi takılsa bile her türlü devir sebebiyle fazla yakacaktır uzun yolda. böyle torklu olan ve max tork'u 6500 devirde veren bir makina 100 ile giderken en fazla 5.000 devir atması lazım.
    Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

    39. saniyeden sonra 400cc motor nasıl olurmuş onu görüyoruz. İlk başta 150'ye rahat çıkmasının sebebi ise eğim.

  18. #198

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.

    Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.

    Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.

    15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------



    Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
    Tespit doğru valla, bu motor scooter Honda NSS300 Forza ayarında (performans olarak-kalite değil),kaldı ki Forza 300 27bg gücünde ve bundan daha ağır, bu sıkıntı da ister-istemez D400'ün teknik verilerinde bir abartma olabilir mi sorusuna akla getirmiyor değil.
    The Power of The Dreams.

  19. #199

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yukarıdaki videoları izleyemiyorum cepten. Kaldırmışlar mı acaba ?

    Performansın düşük olması gerçekten çok garip. Hayır güç ve tork değerlerini bilmesek o zaman şüphe duyacağım ama onları da vermişler. Inazuma'nın 1.5 katı tork ve güç var ve kilosu aynı, performansı da aynı gibi. Motorun rodajının bitmemesine mi bağlamak lazım bilemedim ? Birileri dinamometre ölçümlerini yapsa da bir görsek.

  20. #200
    mccxcix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.

    Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.

    Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.

    15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------



    Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

    39. saniyeden sonra 400cc motor nasıl olurmuş onu görüyoruz. İlk başta 150'ye rahat çıkmasının sebebi ise eğim.
    https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
    Resmen şu son videoda ağlaya ağlaya gitmis, sonrada totoyu birakmis yola Keske bunu yapacaklarina Pulsarin 250 cc tarzi bi modelini ve absli kaliteli malzemeli olanini yapsalarmis... 3 yildir tantanasi donuyodu bu muydu yani diyesi geliyor insanin.
    sheriff87 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (1 üye ve 13 misafir)