Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Aralık 2016, 00:28
#181
Allah aşkına şuraya hintli test videosu koymayın. Yeminle ingilizceden tiksindim yahu. Bu nasıl pis bir ingiliz aksanıdır arkadaşlar, kulak zarımın damarları yandı resmen.
Bir ikincisi, Hindistan'ın bile artık kendi motorsikletini üretip dünyaya ihraç etme yetisine sahip olduğu şu ortamda; biz hala sağcı, solcu, yobaz, çomar, kürt, alevi diye birbirimizi yemeye devam edelim. Yakında Uganda, gana, tanzanya, kenya falan da kendi ürünlerini üretmeye başlayıp, ülkemize ihraç etmeye başlarsa vallahi hiç şaşırmayacağım.
Yıl olmuş 2016, hala siyasî bildiğimizi saglayamadik, affedersiniz, köpek gibi birbirimize saldırıyoruz. Utanç verici...
Reklamlar
-
18 Aralık 2016, 11:25
#182
-
18 Aralık 2016, 12:29
#183
YasinC adlı üyeden alıntı
Hızı 161km/saatte kesiciye giriyor,beygir gücüne göre gayet normal. Bundan 9bg daha güçlü ve daha hafif Duke 390'da 174km/h yapıyor.Fakat 120-125'li hızlardan sonra dikkatimi çeken üst hızlara çıkmakta çok zorlandığı, görüşüm bu motosikletin ideal hızı(yorulmadan/zorlanmadan) 120-130 arası. Bunun üstünde makine çok bağırıyor.
-
18 Aralık 2016, 12:37
#184
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Hızı 161km/saatte kesiciye giriyor,beygir gücüne göre gayet normal. Bundan 9bg daha güçlü ve daha hafif Duke 390'da 174km/h yapıyor.Fakat 120-125'li hızlardan sonra dikkatimi çeken üst hızlara çıkmakta çok zorlandığı, görüşüm bu motosikletin ideal hızı(yorulmadan/zorlanmadan) 120-130 arası. Bunun üstünde makine çok bağırıyor.
Orada viteste arkadaş sorun yaşıyor vites yükselttikten sonra dikkat edin 145 den 155'e kadar atıyor kendini. Vitesimi geç yükseltiyor hangi viteste kullanıyor o sıra ekran parlıyor tam anlaşılmıyor. bugün dökülür yine videolar. Belli olur iyice.
-
18 Aralık 2016, 12:47
#185
3 günde redline lı testler
Şaşırdım
-
18 Aralık 2016, 13:24
#186
Adamların İngilizcesi gerçekten facia. Sanırım gündüz kalabalık olduğundan bütün testleri gece yapıyorlar. Ekran patlıyor, bir şey göremiyoruz. Adam sürat yapayım derken patlıyordu. Bir de motor limit hıza ulaşmadan üzerine yatmasalar da normal oturuşta kaç yapıyor bir görsek. Bir haftaya adam gibi incelemeleri çıkacaktır. Önceki sayfada verilen Youtube yorumunda vibrasyon yok demişler, hoşuma gitti.
-
18 Aralık 2016, 15:12
#187
Adamlar %40 İngilizce %60 Hintçe karışımı bir dil ile konuşuyorlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:28 ----------
Beklenen video
-
18 Aralık 2016, 15:16
#188
Valla adamlar dün bir bugün iki test motorlarının anasını ağlatmaya başladılar Gerçi bizim işimize geliyor birde bu hinduların ingilizcesini tercüme etmek daha kolay adam ingilizce iki motor arasında kalan birine (gözü kapalı dominar yazmış)
-
18 Aralık 2016, 15:22
#189
-
18 Aralık 2016, 15:41
#190
Bu yukaridaki iki videodan sonra iyimserligimi ve umudumu da iyice kaybettim, resmen ölü dogmus bebek yapmislar, hemen hemen Pulsar 200 ns ile ayni giden bir motoru neden uretirlerki acaba neye hitap ediyor cok ilginc, 3 senedir gereksiz tantana yapmislar.
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
18 Aralık 2016, 15:49
#191
mccxcix adlı üyeden alıntı
Bu yukaridaki iki videodan sonra iyimserligimi ve umudumu da iyice kaybettim, resmen ölü dogmus bebek yapmislar, hemen hemen Pulsar 200 ns ile ayni giden bir motoru neden uretirlerki acaba neye hitap ediyor cok ilginc, 3 senedir gereksiz tantana yapmislar.
Açıkçası ivmelenmesine rezalet yazmıştım üstteki mesajda tepki çeker diye silmiştim. Ancak aynı fikirde arkadaşlar varmış
Motorda 250cc performansı bile yok rezalet bir performans var. Birde 150'ye çıkarken aşağı doğru hafif eğim var. Merak ediyorum bu motorun torku nerede diye.
Açıkçası bu motoru düşünüyordum ancak bu motorla da uzun yol işkence olur. İkinci elde XJ6'ya falan bakacağım gibi.
-
18 Aralık 2016, 15:57
#192
duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.
-
18 Aralık 2016, 16:52
#193
-
18 Aralık 2016, 17:26
#194
YasinC adlı üyeden alıntı
Orada viteste arkadaş sorun yaşıyor vites yükselttikten sonra dikkat edin 145 den 155'e kadar atıyor kendini. Vitesimi geç yükseltiyor hangi viteste kullanıyor o sıra ekran parlıyor tam anlaşılmıyor. bugün dökülür yine videolar. Belli olur iyice.
Ne atılması be kardeşim...400cc motosikletten bahsediyoruz, 200ns'e göre tabii ki iyi olacaktır,fakat bunda 2.kat silindir hacim farkı var. Hızlanma 120'den sonra geberik,400cc motor gibi değil.Bu Dominar Duke 250'den daha kötü bir akselarasyona sahip...
-
18 Aralık 2016, 17:50
#195
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Ne atılması be kardeşim...400cc motosikletten bahsediyoruz, 200ns'e göre tabii ki iyi olacaktır,fakat bunda 2.kat silindir hacim farkı var. Hızlanma 120'den sonra geberik,400cc motor gibi değil.Bu Dominar Duke 250'den daha kötü bir akselarasyona sahip...
karanlıkta ekran parlamasından yanlış okumuşum zaten son top speed videosunda ne olduğu belli oldu.
-
18 Aralık 2016, 18:06
#196
burak burk adlı üyeden alıntı
duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.
nc750 olabilmesi için devir düşürülerek beygirden kısılması gerekir. Bu alet 100 ile giderken cbr250 den fazla devir çeviriyor, en kral enjeksiyon sistemi takılsa bile her türlü devir sebebiyle fazla yakacaktır uzun yolda. böyle torklu olan ve max tork'u 6500 devirde veren bir makina 100 ile giderken en fazla 4.000 - 5.000 arası devir atması lazım.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
18 Aralık 2016, 19:10
#197
burak burk adlı üyeden alıntı
duke 390 ının tam tersini yapmışlar belliki.sestende anlaşılıyor oldukça ağır kanlı bir motor olmuş.bu performanstan sonra tamamen eledim dominar şıkkını.ara hızlanmalarda torkunu belli eder tabi.dedikleri gibi çok rahat bir gezi motoru olmuş belliki.ns200 den az bile yakarsa şaşırmam.bajaj NC750 yapmış diyebilirz heralde bunun için.bu testlerden sonra çokta ateşli bi motor olmadığından 15.000 tl sanırım bu cihaz için normaldir diyebilirz.
uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.
Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.
Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.
15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
jimi_hendrix adlı üyeden alıntı
nc750 olabilmesi için devir düşürülerek beygirden kısılması gerekir. Bu alet 100 ile giderken cbr250 den fazla devir çeviriyor, en kral enjeksiyon sistemi takılsa bile her türlü devir sebebiyle fazla yakacaktır uzun yolda. böyle torklu olan ve max tork'u 6500 devirde veren bir makina 100 ile giderken en fazla 5.000 devir atması lazım.
Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
39. saniyeden sonra 400cc motor nasıl olurmuş onu görüyoruz. İlk başta 150'ye rahat çıkmasının sebebi ise eğim.
-
18 Aralık 2016, 19:12
#198
YasinC adlı üyeden alıntı
uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.
Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.
Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.
15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
Tespit doğru valla, bu motor scooter Honda NSS300 Forza ayarında (performans olarak-kalite değil),kaldı ki Forza 300 27bg gücünde ve bundan daha ağır, bu sıkıntı da ister-istemez D400'ün teknik verilerinde bir abartma olabilir mi sorusuna akla getirmiyor değil.
-
18 Aralık 2016, 19:16
#199
Yukarıdaki videoları izleyemiyorum cepten. Kaldırmışlar mı acaba ?
Performansın düşük olması gerçekten çok garip. Hayır güç ve tork değerlerini bilmesek o zaman şüphe duyacağım ama onları da vermişler. Inazuma'nın 1.5 katı tork ve güç var ve kilosu aynı, performansı da aynı gibi. Motorun rodajının bitmemesine mi bağlamak lazım bilemedim ? Birileri dinamometre ölçümlerini yapsa da bir görsek.
-
18 Aralık 2016, 19:17
#200
YasinC adlı üyeden alıntı
uzun yol motoru falan değil bu motor. 130-140 ile ancak yüksek devirde gidiyor. Otobanda 90-100 ile mi gideceğim. Yapmayın Allah aşkına bu motor 200ns, 200rs'ten bile daha kötü performans veriyor. Top speed videosunda adam bayır aşağı salıyor ona rağmen 200cc motor gibi hızlanıyor.
Ya kullananlar basmıyor tam yada bu motor rezalet.
Duke390'a göre güç düşük en fazla 10-15 km falan tam hızı düşüktür ama tork alt devirlerde iyi olur ataktır diye düşünüldü ancak motor beklenen hiç bir şeyi vermiyor.
15000 TL bu motora verecek birisi varsa Duke250, MT25 almasını tavsiye ederim. Bu makineden çok daha atik ve torklu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Teknik verileri yalan geliyor bana 35nm tork yoktur bu makinede sizinde dediğiniz gibi tork olsa 100km hıza düşük devirde çıkması ve daha da devirlenmek istemesi gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
39. saniyeden sonra 400cc motor nasıl olurmuş onu görüyoruz. İlk başta 150'ye rahat çıkmasının sebebi ise eğim.
https://www.youtube.com/watch?v=WUq2-CAjdek
Resmen şu son videoda ağlaya ağlaya gitmis, sonrada totoyu birakmis yola Keske bunu yapacaklarina Pulsarin 250 cc tarzi bi modelini ve absli kaliteli malzemeli olanini yapsalarmis... 3 yildir tantanasi donuyodu bu muydu yani diyesi geliyor insanin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (1 üye ve 13 misafir)