evet bizim forumuzda var bu tur kisiler ama neyapalim adamlara sen buraya yazma desen dahi daha bi azitiyor uzattikca uzatiyor.
motosikleti kullanan ve yeni alan arkadaslara bir kac tavsiyem olucak
1)avadanliginizdaki yarim ay seklindeki anahtarla arka amörtusurun sertlik ayarini yapin yada serviste yaptirin
2)fabrika cikisinda gaz telinde ki bosluk biraz fazla gaz telinin gaz kutugune baglandigi yerde ayar yeri var ordan boslugunu alabirlisiniz boylece ilk gazi actiginizdaki o motorun yarim saniyelik gaz yemiyor gitmiyor gibi hissini kolayca halledebilrisiniz
3) ben 62 kiloyum ve hava basinclarini 1,2 ps az vuruyorum kitabcikta yazandan cok daha rahat bir kullanima kavusuyorum fazla kilolu degilseniz deneyebilirsiniz
simdilik bu kadar
şu an itibariyle moderatör tarafından verilen 7 günlük cezam bitmiş bulunmakta. her gün maltepe ataşehir arası işyerime gidip gelirken malum bostancı ve ataşehir trafiği çok fazla yoğun oluyor bu trafikte benim motorun yakıtı dur kalklarda haliyle yakışıda biraz artıyor ama otobanlarda ve yoğun olmayan trafikte kullandığımda ve fazla agresif kullanmadığımda yakıtı haliyle normal oluyor. sıkışık trafikte birde hararet göstergesi neredeyse kırmızı çizgiye dayanacak allahtan fan açıyor hararet normale orta seviyelere düşüyor. 250 cc sınıfı geçiş motoru sınıfı derler ben bu geyiğe inanmıyorum her kullanıcı illa 600 cc veya daha yüksek cc li motor kullanacak diye bir kaide yok .ninjadan önce bindiğim motorlar jawa 350 style 11 sene kullandım bu motoru ve ybr 125 4 sene kullandım şimdi ninja 250 ye biniyorum yaşımda biraz ileri fakat aklımda hiç 600ve daha yüksek cc li motorlar yok 250 cc geçiş motoru geyiğinede hiç inanmıyorum ninjanın sürati ve ivmelenmesi benim gözümde süper. keşke seneler önce rastlasaydım bu ninja 250 ye şimdi hiç ayrılmak istemem daha uzun seneler benim favori makinam olacak
yahu tabiiki gecis motoru degil, hic bir motora onu diyemeyiz. sonucta alir senelerce kullanirsin kim ne diyebilir zevk senin para senin ama eger isin basindan beri niyet buyuk hacimli bir motor ise ve tecrube yoksa o durumda da ninja 250r bence cok guzel bir gecis motorudur.
Eksoz da tamam sirada katlanir plakalik var
Eksoz un hayirli ugurlu olsun abi yakısmis bence sirada double puig cam var ;)
sagul sezai eksoz icin ayrica tesekkur. senden aldigim aksam gece saat 1 de monte ettim eve gelirken depoyu fulleyip trip metreyi de sifirladim bakalim yakit da ne kadar fark edicek bu gun gidip susturucuya vida ayarladim corbaci cilingirde eksozu geri sökmek zorunda kaldim bildigin gibi vida altan takiliyor biraz ugrastik ama oldu susturucu olmadan cok bagiriyor. bi katlanir plakalik ayarlayayaim senin su ebaydan aldigin öncam gelsin guzelse bide ben alayim
2006 mondial mct 250 2009 hyosung gtr 250r 2010 kawasaki ninja 250r 2012 kawasaki ninja 250r
ceza yaramış sanırım.ılk defa rahatsız olmadıgım bır mesajını gordum.umarım bu sekılde devam edersın.burada amacımız paylasım.sadece ıyı yonlerını de soyleyebılırsın motorun onemlı degıl objektıf olmak zorunda degılsın.ama kırıcı-ezıcı bır uslup kımsenın hosuna gıtmez dıger motorlarla ılgılı.
tekrar hosgeldın.
gecıs motoru olarak elbette gormeyebılırsın.hersey cukka-cesaret-dusunce yapısı ıle orantılı.sana yettıgını dusunuyorsan ve motorunan memnunsan ne dıye ınsan baska motorlara baksın kı?
he ama yapılıs amacı gecıs motorudur.ss dıye gecer.bu dunyaya acılan kapıdır he mantık ısı mı (600cc bıle 120bg/185kg)? asla degıl.ama ınsan onune gecemıyor maalesef
rebelrıder: maasallah.yakısmıs.lakın motorda gumus-krom baska malzeme olmadıgı ıcın ve pastel renkler kullanıldıgı ıcın full karbon cok daha yakısacaktır dıye dusundum bı an.tabı aradakı 300-400 lıra farka deger mı? orası tartısılır ıste.
Wolrath Tigerin bu modeli hakkinda forum da daha once konusmustuk bende cok sevmiyorum gorunusunu ama sezai kardesim iyi fiyata birakti bende denemek istedim yoksa kim istemez full karbon bi eksoz )
Sezai olmazsa aksama bir arastirayim bakalim sinyal plakalik ön cam kaca cikiyor maliyet bide simdi sezon sonu satarim kisi finlandiyada gecirmeyi dusunuyorum sezon acilisini da kismetse er6f le yaparim
olabılır valla unutmusumdur
bu arada,
sınyal plakalık orjınal guzel bısey olursa ben de talıbım ortak olurum hehe
orhanyor'un kı cok hos mesela
Benim siparisler bi gelsinde
Merhaba arkadaşlar. İstanbulda oturan 32 yaşında evden işe işten eve gidip gelmek için aldığım bir scooter ile motosiklet dünyasına giriş yapmıştım. Yaklaşık 1 haftadır ninja 250r lara bakmaktayım. Büyük ihtimalle ya cbr olacak ki (hiç istemiyorum aslında) ya da ninja alacağım. Yalnız ben piaggio 100'lük scooterden geçiş yapacağım için ninja da beni tek düşündüren şey bu göstergeler olayı. Sizce alışmakta çok zorluk yaşar mıyım ? Yani vites göstergesinin olmaması ve sadece benzin ışığını göstermesi scooterden geçiş yapacak biri için ne kadar zorluk çıkartır ? vitesli motor tecrübem az olduğu için gösterge olayı beni ne kadar etkiler sizce ? Segment değiştirmek ve sınıf atlamak istediğimden ninja beni çok cezbediyor. Evimin dibinde honda yetkili bayi-servis olmasına rağmen ninja (özellikle yeşil rengi ) beni çok kendine çekiyor. Acemilikle yanlış bir tercih yapmak istemiyorum açıkçası. Günde yaklaşık 25 km ev-iş arası gidip geleceğim ve yılda bir defada istanbul-tekirdağ arası tatile gitmek için sizce iyi bir tercih yapmış olur muyum ? Bana ne önerebilirsiniz ? Olumlu-olumsuz görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. Tecrübeli arkadaşlardan yanıt bekliyorum. Bu arada rebelrider nickli arkadaşın motoruna bayıldım. Eğer ninja alırsam o çıkartmalar ile ilgili başını ağrıtabilirim arkadaşım Ümit ediyorum ki bana da nerden aldın nasıl uyguladın konularında yardımcı olacaksındır Görüş belirten arkadaşlara selamlar saygılar ...
Ev-iş arası için alacaksan tavsiye etmem 2,5 ay önce ninjamı satmak zorunda kaldım en büyük faktörlerden biriydi ev-iş arası sıkıntılı olması. İkinci bir motor olarak düşünürsen 10 numaradır. Benim 2. motor imkanım olsa asla satmazdım. Ninja adamın ağzına bir parmak bal çalar ağzını şapurdatıp durursun.
Günde 60km ev-iş arası kullanıyorum. Tavsiye ederim. Rahat oturma pozisyonu ve hafifliği ile cummuter gibi pratik.
Göstergeler sorun olmuyor. Yakıt lambası yandıktan sonra yaklaşık 100km daha gidebilirsin. Zaten hep (şehir içi şehir dışı farketmiyor) 330-370 km arasında lamba yanıyor bende. Günlük km.yibenzingöstergesi gibi düşünebilirsin.
Saatin olmaması biraz sorun. Konsola bir saat iliştirerek çözebilirsin.
Vites göstergesi de sadece ilk bir kaç bin km. de işe yarar. Alıştıktan sonra hangi viteste olduğunu biliyor olacaksın zaten. Göstergeye değil yola bakıyor olacaksın.
Aşırı kısa vites oranları gereksiz vites değiştirmeye neden oluyor. Öne 15 li dişli takarak bunu da ucuza halledersin.
Bunun dışında sallanan debriyaj maneti, gaz kolunun uzun turu bence bu motorun kusurları. Bunlar da uzuca düzeltilebilecek küçük ayrıntılar.
Tavsiye etmemene sebep olan etmenleri de ekleseydin keşke arkadaşım
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
peki bu dediklerinizi ortalama ne kadara düzelttirebilirim ? Ve bu motosiklette beni en zorlayabilecek husus sizce ne olur ? Bilgilendirme için de teşekkür ederim.
merhaba arkadasim göstergelere bu kadar takilma cunku gözun surekli göstegede degil trafik te olucak vites gödtergesi bence cok önemli degil cunku kisa surede motorun deviri gittin hiz ve motorun sesinden hangi viteste oldugunu kavraya bilirsin ben 31 yasindayim ve imzamda da goruldugu gibi 250 cc segmentinde bayadir takiliyorum bence ideal fakat simdi alanya trafigi ve istanbul trafigi cok farkli ev ve isyerin arasinda trafik yogunlugu trafik isik sayisi yani yapicagin dur kalklarin sikligi iste onu sen dusunuceksin ve kararini ona gore vericeksin tum vitesli motosikletler icin ayni benim 2. ninjam su an kullandigim gecen sezon sonu ilk ninjami 3 gun icinde sattim sezon basi da su an kullandigimi aldim cunku sun an piyasada uretilen 250 cc segmentinde en uzun seri uretimde kalan modellerden biri (1986ilk bandtan inis) yani kendini kanitlamis eksikleri giderilmis bir bloga sahip kawasaki benim gözum de en prestijli alt yapisi saglam ve motor ömru uzun olan japon firmasi kendi segmentinde su an en iyi performansi sunabilen titresimi nerdeyse sifir parca kalitesi cok iyi grenajlar etli esnek alanyada kawasaki servisi nin olmasi hem ise ise gidip geldigim hemde vakit buldugumda gezilere katildigim eli yuzu duzgun boyutlari bana yakisan ve hastasi oldugum yesil renge sahip olmasi tercih sebeblerim herkesin kendi kriterleri var sen de önce kriterlerini netlestir beklentilerine en cok cevap veren tercih te karar kil bu ninja , cbr yada bi maxi scooter olabilir
motosikletimi begenmeniz guzel sen al yasil ninjayi burdaki herkes her konuda yardimci olur sticker dedigin nedir al googleden resmi git reklamciya kafana gore dizayinini bile yapar adam 10,20tlye ha uygulamasini yaptirinca anlatirim
2006 mondial mct 250 2009 hyosung gtr 250r 2010 kawasaki ninja 250r 2012 kawasaki ninja 250r
çok teşekkürler cevabın için arkadaşım çünkü bu motoru seçmemde senin motorun fotolarıda etkili oldu. Şöyle ki kullandığım güzergah çok fazla trafiğin olduğu bir yol değil. Rahatlıkla hemen hiçbir dur kalk yapmadan evden işe gidiyorum. Racing motorlara karşı bir ilgim var ve bu rüya gerçekleşecek ise yeşil ninja ile başlasın istiyorum. Tek endişem iyi bir tercih olup olmadığını anlamak. 2012 den aşağıda olmamalı ancak 0 km de alamayacağım dolayısıyla ince eleyip sık dokumaya çalışıyorum biraz. Nelere dikkat etmem gerektiği hakkında da destek olursan sevinirim. Senin görüşlerini merakla bekliyorum
Tavsiye etmeme sebebim, İstanbul'da işe gidiş geliş saatlerindeki yoğunlukta epey yorduğu için. Yada beni yoruyordu diğer arkadaşları yormuyor. Arkadaş belirtmiş aşırı kısa vites aralıkları trafikte yorulmanın başlıca sebebi tabi söylediği gibi çözümüde var. Yine ben işe gidiş geliş için tavsiye etmem. Bende günde 30 Km. yol yapıyorum.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)