Forma girip misli muslu konusan iskembeden sallyan adamlara ayar oluyorum sorsan ninjanin ustune oturmamistir
Forma girip misli muslu konusan iskembeden sallyan adamlara ayar oluyorum sorsan ninjanin ustune oturmamistir
Dizel mi bu Ninja 250R yoksa benzinli mi?..
O değilde beyler, aranızda 1.90'ın üstünde olup bu makineyi kullanan var mı? Nasıl, rahatlık vs.?
Arkadaslar gecen sene sattigim 2010 model 12000 km deki ninjayla cok rahat 175 km yi goruyordum. Ama simdi 2012 model 3000 km de olan ninja 160 da takilio km saatini bir kac kez kontrol ettik sapma yok gibi sizce motr daha tam acilmadigindan olabilirmi ilk bakimini serviste yaptirdim castrol koydular cok hosuma gitmedi daha onceki motosiklet de ipone kullaniyordum cok iyidi yarin gidip buna da ipone koyydurayim diyorum daha yag degisimine 2000 km var Ninjayla 10000 kmleri deviren arkadaslar bu konuda varsa yorumlariniz simdiden tesekkuler
ben 20 bin yaptım ara sıra banada oluyor o normal birşey,yani demek istediğim, 250 cc küçücük motoru dibine kadar zorluyoruz, zaten bu aletin limitleri 170 180, son süratinde giderken rüzgar ın yönü, yolun yokuşu ıvır zıvırı 160 ile 180 arasında gidip gelmemizi sağlıyor,ki bana kalırsa fazla da zorlamamak lazım
bu arada dün kawi kartal servisine gittim,orada bütün kawilerin bakım ve işcilik fiyatları listede yazıyordu, ninja 250 nin 20 bin bakımı fiyatı 235(parça) 85(işcilik) şeklindeydi,ben böyle bir listeyi ilk defa görüyorum haberiniz olsun dedim
aslında arkadaş muşlu cümle söylemiyor o cümleleri ben söylemiştim de makarasına söylemiştim,yani o arkadaşın bunları anlayamaması bukadar zor olmamalıydı.
o cümlem ninja kullanıcısıyım,1. vitesde arkadan biri itmeden kalkamıyorum bende satıcam yakında,ışıklarda motordn inip iterek kaldırıyorum.
dıger markalara bok atmadan ya da kendı motorunu tanrılastırmadan cumle kuramaz mısın sen?
daha onceki mesajlarında 43 yasındayım demıssın.
43 degil de 13 olabılır mı acaba...
mesajlara gel.(toplasan 10tane mesaj atmıs ama cogunlugu boyle.).boyle bır kullanıcının nınjacı olması uzucu.su guzelım baslıgı keske kırletmese.
*2 aylık ninja kullanıcısıyım motorum 2009 model performansı diğer kullandığım motorlara oranla çol torklu ve yüksek devirli 250 cc sınıfında üretilmiş en iyi makinadır.performans=ninja kawasaki yapana kadar eniyisi bu....
*polemik yaratma apaçi kullanıyorsan apaçi forumuna glt.biraz apaçilik öğren kardeşim.geziye gelirsen dikkat et ninjaların rüzgarına kapılıp apaçileşme sonra yoldan toplamayalım seni eğer ninjan yoksa forumdan senin içln para toplarız merak etme kardeşim.
*fevzikeleş kardeşim sen nasıl ninja sevdalısısın anlamadım forumda aylarca ninjanı öve öve bitiremedin yok şunu aldım yok bunu motoruma taktım yok benim ninjam şöyledir böyledir aylarca kafamızı ütüledin
*çelikat denen o cahal kişide honda 954rr varmış herhalde yolda kawasaki zx10 dan bir darbe yemişki bir akrabasının aldığı ninja 250yi kötüleyip çin motorlarına benzetmiş ayrıca kawasaki markasına hakaretler edip duruyor bu kişinin moderatör tarafından neden banlanmadığını öğrenmek isteriz kawasaki cemaati olarak.aksi takdirde bu iş honda kawasaki kavgasına dönecek .
*çelikat kardeşim 19 sayfadır senin cahilce edilmiş laflarını okuyoruz yaw insan biraz bilgi edinir ondan sonra yazar sırf vakit geçirmek için bir markanın ve o markada dünyanın bir numaralı bir markasıysa ve o markanın ninja 250 modeline samuraymı ninjamı tenekimi dersen bu hoş bi hareket olmaz.bilmemek diğil öğrenmemek ayıp. sen kawasaki ninja 250 modeline rezalet diyorsan açıkla ozaman ninja 250 ye rakip hangi 250 lik motoru rakip görürsün yalnız 33 hp lik bir motor çift silindirli dikkatini çekerim.yolda gördüğünde gözünü almıyorsun tabii kedi ulaşamadığı ciğeri mundar edermiş kardeş.
*fevzi keleş kardeşim ninjanı satman bence iyi olmamış 250cc motorlar arasında dünyadaki bütün motorsiklet otoritelerinin number one olarak yorum yaptıkları ve kendi sınıfının lideri olarak seçtikleri bu mermi hızındaki şeytandan vazgeçme derim diğer 250likler onun gölgesine bile yetişemezler.sen hiç ninja filmleri izlemedin galiba rakibine sessizce yaklaşır ve onu safdışı bırakır kawasaki onun için adını ninja koymuş.şaka biryana ninja bir tutkudur bu tutkudan vazgeçme derim. Eğer vazgeçersen bu foruma yorum yapma yolun açık olsun derim.
*woltrath adam gibi resim koy senin dedene çok benziyor gerçek ninja severler yorum yapsın sahtekarlarlar değil hyosungcular ve cbr cılar foruma sızmış.sahtekar olma delikanlı ninjacı ol canımı ye. adam gibi yorum yap.
*çelikat mı desem tenekeatmı desem birde yardakçısı tunatour siz yolda kawasaki kullanan birisinden birkaç kez darbe yemişşinizki oranız buranızı oynatarak saçma sapan cevaplar veriyorsunuz. şimdiye kadar kawasaki attığınız çamurları dikkat edin yolda kawasaki kullanan bir arkadaş yedirmesin size.
wolrath mok atma konusunda celikatdan sonra seni tek gecerim.ama söz konusu hondaysa toz kondurmazsin.
rebelrider benden büyüksündür yaşıtızdır ufaksındır. Ben en güzeli abi diye hitap ediyim. Öncelikle Wolrath'ı tanıyorum ve kendisinin yapısını az çok biliyorum. Yazdıklarına bir bak bakalım hiç bir yerde Ninja şöyle, Ninja böyle diye bir itamda bulunmuş mu? Siz kendiniz bile göstergelere kamyon göstergesi diyerek yeri geldiği zaman motorunuzu yerden yere vuruyorsunuz. Hele bir bak o adamın yazdıklarına bakalım Ninja hakkında atıp tutmuş mu?
Cbr'a toz kondurmaz.. Neden biliyormusun peki? Kendisi cbr'ı yeterince zaman kullandı ve en ufak problemi, sorunu olmadı. Başını ağrıtmadı. Cbr'a toz kondurmama sebebi motorun kullanmayan, belki de hayatında motor üzerine oturmamış bir insanın Ninja hoşuna gittiği için başka insanlara da başka yerlerde bunu kabul ettirmeye çalışmasıdır. Zorla ister ki herkes benim düşünceme sahip olsun, herkes benim beğendiğimi beğensin. Yaaa tamam sen Ninja'yı beğene bilirsin, hoş ben Ninja kullanmadım ama 250cc klasmanında ölüp, bittiğim bir motordur kendisi. Gerçekten rüyalarımı süsleyen bir makine. Gördüğün gibi Ninja benimde hoşuma gidiyor, buna rağmen ben gidipte cbr'ı yada GT250R kötülemiyorum. Wolrath (Barış Abi'nin) çekemediği tek konu cbr kullanmamış bir kişinin ya da hayatında seleye dahi oturmamış bir kişinin gelip cbr hakkında atıp tutmasıdır.
Siz Ninja kullanıyorsunuz huyunu suyunu biliyorsunuz. Kullanmayan birisi atıp tutmaya başladığı zaman buna göz yumabilir misiniz? Birde o şekilde düşünün. Kalp kırmanın alemi yok. Biz motorcu insanlarız ve bu bizim için bir zevk değil aksine büyük bir hastalık. Önemli olan gönüllerimizin bir olması.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Slm can kardesim sanirim ben senden buyugum bu yuzden kardesim dedim tabiki herkese kendi motoru iyidir ama hatirlatirim burasi ninja kullanicilari formu sadece bir onceki sayfaya bak senin baris abin ninjasina mermi gibi gider diyen adama ufo goren koylu resmi ile cevap veriyor hemde hic konu ile alakasi yokken bu formu iki yildir takip ederim ve daha eski sayfalarinida okudum yani ornekleri cogaltabilirim forumlara giriyoruz cunku bilgi paylasimi fikir alis verisi yapmak icin haksiz isem soyle ama gelip bizlerin yaptigi sahsi tercihler yuzunden salak yerine koymaya calismak kullandigimiz motosikletleri kotulemek hic hos degil zira bende diger kullanici forumlarini ziyaret eder bilgi edinirim ama sirf o formun uyelerine gicik olsun diye birseyler yazmam saglicakla kal
wolrath kardeşim ninjaya ulaşamıyorsun kedi ulaşamadığı ciğeri mundar edermiş seninkide o misal yine söylüyorum eğer ninja alamıyorsan senin için forumdan para toplar ninja sahibi yaparız. herkes 10 tl yollasın yardımım dokunduysa ne mutlu bana.
ben başka markaların forumlarına girerken o markaya çamur atarak yorum yapmam ölçülü ve düzeyli yorum yaparım o markaya ama arkadaşlar hemen yok ninja böyleymiş şöyleymiş cbr 250 de hyosung da daelim roadwinde inazumada kullanıp test ettiğim motorlardır.fakat hiçbiride şahsi kanaatim ninja 250r ın gölgesine bile yetişemezler.özellikle cbr kullananlar tek silindirli motorlarıyla bir eziklik yaşıyorlarsa kendi forumlarında kendi aralarında eğlene dursunlar.
Herkese merhaba,
Motoru 3 gün önce aldım. Henüz yaklaşık 150 km binebildim. Şimdilik her şey yolunda tek sıkıntı ilk 800 km 4000 devirin altında kullanmak. Ama o da çok problem değil hatta belki öğrenmem ve motora alışmam için bir avantaj. (biraz polyanna'cılık oldu...)
Bu arada Novarix'in sorusunu cevaplayayım dedim. Boyum 1.90 ve 90 kiloyum. Henüz fazla kilometre yapmadım ama dün yaklaşık 1.5, 2 saat motorun üzerindeydim. Belki yeni motorun heyecanından da olabilir ama herhangi bir rahatsızlık ya da üzerinden inme ihtiyacı duymadım. Tabi "1.90'ın üzeri" biraz geniş bir aralık olabilir yani 1.99 olursan sorun yaşar mısın bilemiyorum. Tek söyleyebileceğim şu an benim boyutlarımda biri için her şeyin yolunda olduğu.
Herkese güvenli ve keyifli sürüşler...
Abi dediğin gibi ama ben sanmıyorum ki Barış abi bir art niyet taşısın. Ufo gören masum köyle misali koyduğu resimle belkide şuanda 250cc bir makineye biniyorsun, hele bir 600-1000cc klasmanında bir makinaya bin o zaman mermiyi görürsün şimdi yaptığın mermi benzetmesini belkide bu yüzden eleştirmiştir. Ben çok eskilerden takip ederim bu forumu. Daha ilk sayfalarından beri. Uğur abi, overcloud, Dream kiiler (Kürşat abi) daha niceleri gelip geçti. Hepsinide tanırım az çok. Kürşat Abi'yi çok severim mesela. Çok sıcak kanlı, samimi bir yaklaşımı var. Bende bu konu hakkında daha yorum yapmıyım en iyisi. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle... Allah'a emanet olun. Cümleten tekeriniz düz bassın.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
dostum oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanirsin insallah. ben acikcasi kendi ninjamda o ilk 800 km de 4000 devire hic uymadim ama cokta zorlamadim, surekli ayni devirlerde kullanmamaya vede redline yapmamaya calismistim okadar. bu motorlara zaten piyasaya surmeden once redline yaptiriyorlar ancak testlerden gecerse ozaman piyasaya suruyorlar. bence en onemli ve dikkat edilmesi gereken nokta, motoru sogukken calistirdigimizda artislik olsun diye verilen o ara gazlarini hic ama hic yapmamak ve kendi rolantisinde guzelce isinmasini beklemek. 1km bile motorla gidecek olsam sabirla 5 dakika basinda durur isinmasini beklerdim kendi kendine. bu sekilde 2000 km yaptim sonuc olarak cok motorun cekisi cok sahane ustune birde yaktigi yakit cok makul seviyelerdeydi, hic bir problemlede karsilasmadim.
vejihi kardeş öncelikle ninja aldğın için bu camiaya 1-0 önde başladın seçimini çok doğru yapmışsın motoru ilk çalıştırdığında devir saati hemen 3000 devire çıkar birkaç dakika bekle motor ısınmaya başlayayınca devir otomatik olarak rölanti seviyesi olan 1000 devire düşer ondan sonra sıfır aldıysan motoru 6000 devirden yüksek kullanmamaya çalış 2000 - 3000 kmden sonra ilk yağ değişiminden sonra gazlamaya başlarsın.ayrıca yağına dikkat et kaliteli yağ kullan serviste bakımını yaptırırsan kaliteli yağ kullanıyorlar zaten. hayırlı uğurlu olsun.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)