Yeni ninja alan biri olarak üstüme alındım yazdıklarınızı. Ben araştırdım sayfa 266
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-266.html
Yeni ninja alan biri olarak üstüme alındım yazdıklarınızı. Ben araştırdım sayfa 266
http://www.motosiklet.net/forum/moto...sligi-266.html
Hocam,
Valla bakındım bakındım okudum okudum. Hem ninja aldım. hemde neyi nasıl yapabileceğimi biliyorum emek verenlerin sayesinde.
Ama artık ninjanız olsun olmasın bi buluşalım hem fikir paylaşırız hemde eskiler yeniler kaynaşır..
http://dx.com/p/qj125-19a1-1-diy-mot...r-black-172925
böyle bişeyi yapabilsek ah fiyatta iyi
ama enjeksiyonlu olduğu için çok zor dimi bu
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
takoz takacak arkadaslar youtubeda arastirirsa daha faydali seyler bulabilirler, canli canli nasil takildigini gosteren bir cok video var. bilginize..
hatta ben bir kac video linki vereyim, ne kadar basit oldugunu gorursunuz, civata sokup sikmaktan baska birsey degil
http://www.youtube.com/watch?v=Ag4Fju_UX7I
http://www.youtube.com/watch?v=GkMK8D06MHo
ozellikle su videoda hersey cok acik bir sekilde gosterilmis http://www.youtube.com/watch?v=WB3nKfyuj6k
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
hangi gosterge olursa olsun, eger ninja 250r kiti cikmiyorsa icinden, o is gercekten cok zor olur. butun kablolarin tek tek ne ise yaradigini bilmen ve onlari kesip modifiye edip yeni gostergeye adapte etmen gerek. arti buyuk ihtimalle hiz sensorude degisecek vs vs inanilmaz bir iscilik olur bu ise girismeye servis bile cekinir kanimca. koso gostergelerinin en buyuk avantaji o ayri olarak satilan enjeksiyonlu versiyonlara ozel olan kitidir. sanirim 50 dolar kadar bir fiyati var ama onun sayesinde tek bir kablo bile kesmek zorunda kalmiyorsun, ninja tarafindaki bosta kalan her soketin koso tarafinda tek tek soketi var, hiz sensorunun bile adaptoru var yani degistirmene gerek yok. tek sikinti radyator hortumunu kesmek oda el becerisi olan bir insan icin hic problem degil birde sanirim yagi komple bosaltmak gerek, onun zaten lafi bile olmaz, youtube da ninjasinin yagini degistiren tirnaklari ojeli kizlar var yani o derece yani demek istedigim icinde ninja 250r kiti varsa montaji hic sorun olmaz ama yoksa almadan once enine boyuna dusunup arastirmak gerek diye dusunuyorum.
fiyati uygun gercekten. koso ya kiyasla gercekten uygun. koso kargo dahil 340 dolar civari + %20 gumruk vergisi 68 dolar + plug and play kit kargo dahil 60 dolar + adaptor board u var oda assagi yukari 60 dolar yani koso takicam desen, olmazsa olmazsalarinin eline ulasana kadar olan minimum maliyeti 528 dolar.. bu fiyat tabi eger kendin takicaksan. servise taktiririm dersen onuda katmak lazim
Selam arkadaşlar. Uzun zamandır bir ninja kullanıcısı olmama ragmen foruma üye değildim. yaklaşık 1.5 senedir yeşil bir ninja kullanıyorum. benim gibi ninjacı arkadaşlarla tanışmak ve bilgi paylaşımında bulunmak için aranıza katıldım..
alp59 h.g dostum
günaydın arkadaşlar sabah sabah koso bakıyorum
http://racetechelectric.com/i-857918...-250-250r.html
en uygun fiyat bu sanırım bu
enjeksiyon ve karbüratör seçeneğide mevcut
Yamaha XJ6 Diversion F
Kolay zaten Ama yapmadan videolara bakıp yorum yapmasanız daha iyi olur. İlk videoda 2:40'ta o mili oyle elinde tutup cektiğini görmek isterim cidden. Adamlar daha önce çıkarmış temizlemiş yağlamış geri sokmuş oraya video için gösteriyor. O mil motor bloğunu taşıyor boydan boya metal metale nasıl kaynamış tahmin edemezsin.
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
tabiiki guc sarfetme bakimindan zor olabilir ona hic suphem yok, hangisini alacagima karar verdikten sonra en yakin zaman ben kendimde takacagim bir cift. bir cok seye kolay diyorum cunku teknik yada teorik bir bilgi gerektirmeyen biraz el becerisi ile bir kac seyi sokup tekrar takma gibi seyler gerektiren isler ne kadar zaman alirsa alsin sonucta kolaydir. zor olabilecek seyden kastim nedir mesela eline hic tornavida bile almamis bir insanin hic bir teknik bilgisi olmadan power commander takmaya calisip dyno ya sokup onun ayarlarini tek basina yapmak gibi seyler. cunku ne kadarda becerikli olsaniz on bilgi ve tecrube gerektiren bir olay.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
adapter board ve plug and play kiti de dahil ise fiyat hakikatten cok iyi
Arkaşlar motorumu dün aldım (ninja 250r) yalnız çok ama çok acemiyim öyle böyle değil. Bisiklet ve araba sürmeyi biliyorum. Motoru arkadaş getirdi evin önüne bıraktı,az önce işten geldim bir cesaretle çalıştırdım sadece birinci vitesin yerini biliyorum birkaç stop ettirdim ama otoparkın içinde bir iki tur atabildim oda birinci vites.
Zorlandığım yanları kalkışta stop ettiririm korkusu ikincisi gaz tepkisi ya çok basıyorum birden hızlanıyor yada birden bırakıp yığıdıryorum bir türlü sabitleyemedim. Fren bana çok hassas geldi frende nazik fren yapmayı beceremedim genelde biraz sert fren yaptım oda sadece ön fren arkayı aklıma bile getirmedim. Dururken debriyaja basmayı unuttum direk stop ettirdim. Yani anlayacağınız araba sürmeyi ilk öğrendiğim yıllara döndüm bir anda.
Ama çok zevkli şimdi amacım otoparkta yada trafik olmayan düz bir yerde kendimi biraz iyi hissedene kadar bu şekilde kullanmak tatbiki sizin ilk öğrenmemde nelere dikkat etmem gerektiği konusunda tavsiyelerinizi alarak bu süreci sarsıntınız atlatmak. İkinci derdim sadece motorum var yani ne kask ve koruyucu hiçbirşeyi almadım önce kask lazım galiba kask ne tavsiye edersiniz şöyle rahat ve uzun yıllar kullanabileceğim bir kask olmalı çene açılır özelliği nedir örneğin yani ilk önce kask sonra tabiki trafiğe çıkmaya başlayınca mont lazım olur şimdi erken gibi ( yani kask mont giyip motor üstünde denetlenmen adam görüntüsü komik olur herhalde).
Kafanızı şişirdim ama işte nede olsa ilk gün heyacanı neyaparsınız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------
[IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]
Allah kazasız belasın kullanmayı nasip etsin. Şu yeşil renge bayılıyorum çok tatlı bir rengi var bence. Murat bey sabırlı olun ve motorunuza koruma takozu alın. Mümkünse koruma takozu alıcak 2 kişi vardı. Sizinle beraber 3 ediyor. Satıcıyla anlaşıp daha iyi bir fiyata alabilirsiniz. Grenajlar çok pahalı. Cebiniz ve canınız yansın istemem açıkçası. Sabırlı olun bir kaç gün binmeyin takozları taktıktan sonra tekrar ufak ufak turlamaya başlarsınız.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
Koruma takozunu arba ile gidip almam lazım yoksa motoru servise kadar götüremem. Elden aldım diyelim kendim takabilirmiyim kolayımıdır acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------
Bir de motor rölanti devri sanki yüksek gibi 2000 d/dak gibi arabalarda yaklaşık 750 devir olur motor için normalmidir
Rölanti 1.500 devir olması gerekir. Fazlasına gerek yok. 1.200 ila 1.500 arası olması yeterli
Bu arada koruma takozlarını Y.dışından Ebay yoluyla getiricek almayı düşünen kişiler. Mutlaka koruma takozlarını taktıntan sonra kullanmaya başlayın motoru. Tek grenaj 1.000 küsür lira. Kalite ucuz olmuyor dolayısiyle. Benden size tavsiye takozları getirtin y.dışından, eşinize, akrabanıza birilerine rica edin serviste montajı yapılsın takozların sonra boş arazide binmeye başlayın ufak ufak. Gaz tepkisine gelince zamanla alışıcaksınız merak etmeyin.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
İşaretli yerde rölanti ayar düğmesi var. Motor sıcakkan istediğin devire ayarlayabilirsin.
Bu resim Ninja almamdaki faktörlerin başında gelir bu arada.
Hayirli olsun.
Arkadaslar koruma takozu tavsiye etmis (motoru kisa zaman icinde devirecegini ongordukleri icin)
Takozun motoru ve surucusunu tamamen korumadigini biliyorsun degil mi?
Vites - fren gibi temel bilgilerde eksiklerin oldugunu yazmissin. Otoparkta bunlari ogrenebilecek misin?
Senin ihtiyacin oncelikle (bir cok konuda) egitim. Koruyucu kiyafetini de tamamla. Su an yapmaya calistigin sey sacma.
Ikinci paragrafta yazdiklarini okumadim. Cumle nerde basliyor nerde bitiyor belli degil.
dostum oncelikle hayirli olsun, insallah kazasiz belasiz binersin. ben sana kendi bir kac nacizane tecrubemi aktarayim. oncelikle motoru aynen bu sekilde trafikten uzak kullanmaya devam et.. tepkilerini iyice kavra frene, gaza ve vites gecislerine kendine guvenecek kadar hakim ol. bulabilirsen trafikten uzak bir yokus yada rampa bul ve motoru rampada durdurup ordan kalkis yapmaya calis. duz yoldaki kalkistan biraz farklidir ve azcikta olsa tecrube isteyebilir.. vitesi 1 e attiktan sonra ayagin arka frende olacak, arka freni birakirken tam o sirada gaz verip debriyaji biraktigindaki o kavrama noktasina cok iyi calis ve motoru geriye kaydirmamaya calis. cunku trafikte yokus uzerinde bir trafik isigina denk gelirsen cok zorluk cekersin heleki arkanda artcida olursa fena ekipman konusunda sunu al bunu alma diyemem bence herseyi almalisin, kask eldiven mont pantolon bot.. hangi ekipmanin seni nerde ne zaman koruyacagini kestiremezsin. kask konusunda bir kac onerim olabilir. cene korumasi olmayan kask kesinlikle alma. ceneden acilir yada kapali kask olsun. bende ikiside var ama soyle bir durum var. ceneden acilir kasklar daha kullanisli olmasi acisindan uretiliyorlar degisik ozellikleri var, tetikli gunes vizoru, ceneden acilmasi vs vs gibi ama bunun karsiliginda bence buyuk bir dez avantaji var oda kapali kasklara gore agirligini ciddi bir sekilde hissedebilmendir. ote yandan kapali kasklar daha guvenli ve cok daha hafiftirler. o fark gercekten hissediliyormu diye sorsan sana kesinlikle hissediliyor diye bir cevabi rahatlikla verirdim. ben Antalya dan Istanbul a bir gunde geldim ninja ile, yola ciktigimda kafamda ceneden acilir vardi ve iyiki diyorum iyiiiki yanima kapali kaskida almisim. 100km gecmeden degistirmek zorunda kaldim, sanki basimda tas varmista bir anda kaldirilmis gibi hissettim. markalara gelince iyi birsey almak istiyorum dersen kesinlikle shoei oneririm, ondan sonra nolan en sonda LS2 yi onerebilirim, fiyatlari ucuzdur ama http://sharp.direct.gov.uk dan 4 yildiz alan modelleri var hic yabana atmamak gerek bence. butun bu onerdigim kasklar icerisinde en guvenlisi sanirim shoei xr1100 olmali cunku aralarindaki tek snell sertifikali kask bu. arkadaslarimizinda onerdigi gibi koruma takozlarini siddetle oneriyorum.. motor sadece sen uzerindeyken degil durdugu yerdede birinin carpmasi sonucu cok rahat yere kapaklanabilir bu durumdada koruma takozu gorevini basariyla yapacaktir. uzerinde surat ile giderken allah korusun dusersen zaten o durumda ne takozu dusunursun ne de motoru. onemli olan bu tur ufak tefek durumlarda motoru kurtarabilmek cunku can tehlikesi olmayacagi icin motora gelecek zarar canini yakacaktir. insallah yardimci olabilecek birkac sey soylemisimdir, hadi bakalim kazasiz belasiz insallah
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)