Ki eksik parça varsa bile bildiğim kadarıyla ABS eritip dolduruyolar. Atla deve değil kafana takma derim
Ki eksik parça varsa bile bildiğim kadarıyla ABS eritip dolduruyolar. Atla deve değil kafana takma derim
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Motoru alalı daha 3 ay oldu onun için canım sıkıldı.
karenajı 1.050 tl mi dedin off bune ya sanki motorun kendisini satın alıyosun hiç bilmiyordum. racing olarak sanırım en pahalı parça kawa 1 numara peki honda ve yamaha nasıl? honda nın mı parçası daha pahalı örn cbr 250 r ile yzf r 125 in hangisinin parçaları daha pahalı bilen varmı?
okadar sıkma canını sen onu boyatsan bile o kısmını sana en fazla 150 tl olur ceza yesen zaten o kadar yersin. ne boyacılar var yaptığı boya anlaşılmıyor. yaptır plastik kaynakçıya olmadı çizik yerleri varsa bide boyattırsın en azından orjinal parçan duruyor olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
onlarda aynı kafanı takma onlardada çok olsun 800 850 tl dir. daha önce bende cbr 250r var servis dışında parça yok bunda en azından dışarıdan temin edebiliyorsun
Bu tip motorlara biniyorsanız en azından 250 lik bana kalırsa kasko şart geçmiş olsun
Çok teşekkürler ;) Ne demek her zaman Ninja'da bayrağı sizlere devrettik artık ;)
Kürşat yalnız Oktay Abi ile bizim motorlarda gelen modeller farklıydı ;) Q2'ler güzel D211'ler harika ama daha alt modellerden pek bi şey beklememek lazım ;)
Çok geçmiş olsun :(
Ne yazik ki sinyaller çok zarar veriyor bu durumlarda. Gömme sinyal en iyi çözüm =)
Fiyatı $70in altında gözüktüğü müddetçe bi sıkıntı çıkmaz, merak etme ;)
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
yurt dışından sipariş için 70 usd diyorsanız 70 euro buda aşağı yukarı 95 usd lere tekabül ediyor ben kopmle granaj seti aldım 85 usd yazdırdım ve hediye falanda yazdırmadım sorun olmadı. detaylı bilgiyi ebaydestek diye bir site var oradan alabilirsiniz . büyük kutulara ne kada düşük fiyat yazdırırsanız o kadar takılma ihtimali daha yüksek.
öncelikle geçmiş olsun.
ninja 250r'da sinyaller maalesef direk olarak grenaja bağlı olduğu için -arkadan destekleyen bir demir vs. olmadığından- devrilmelerde grenajlara hasar verebiliyor.
Neyse ki hasar fazla değil.
Z-moto'ya ya da Maslak'ta grenaj tamiriyle uğraşan boyacılara götürün motoru. (z-moto grenaj tamiri yaptırtıyor).
Bu tar kırık çıkık çizik boya işleriyle uğraşan yerler var ve yapıldıktan sonra fark anlaşılmıyor. Motor siyah olduğu için şanslısınız ton tutturma derdi siyah boyada fazla olmuyor, yeşil olsaydı işiniz daha zor olurdu.
unutmadan, ön sinyaller mutlaka ufak led sinyaller ile değiştirin ya da dandik çin malı sarı sinyaller ile. en azından ufak sinyaller grenaja hasar vermiyor çin malı sinyallerde direk parçalandığı için grenaja hasar vermiyor (çifti 20tl).
nasıl tamir edildiğini görmek isterseniz şöyle bir örnek gösterebilirim
http://www.scooturk.net/showthread.php?t=13480
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...m=181092911370
arkadaşlar bu seti aldım yavaş yavaş motorun aksesuarı bitiyor .
Arkadaşlar CBR 250 ile Ninja 250 arasındaki farkları soranlar arkadalarımız var bana özelden.
Yeni motosiklet almak isteyenler için ortaya yazıyorum tecrübemi...Öncelikle hiç cbr 250 kullanmadım.
Titreme vs. nasıldır cbr de bilemem. Ama ışıklarda çok yan yana geldim cıbırla. Ara gaz veren cbr ler düşük beygirlerinden dolayı hep ninjanın arkadan plakasını okurlar. Yani performans olarak ninja liderdir.
Yakıt tüketimi olarak cbr ler biraz daha ekonomik olsada atla deve değil sonuçta ninjanın yakıt tüketimi yine de çok çok uygun olduğundan sizi yormaz.
Ninjada titreme vs. rahatsız edici bir durum yaşamazsınız.
Virajlarda ninja başarılıdır. Yormaz.
Cbr de tek hoşuma giden kadran kısmıdır. Analog kadran sevmiyorsanız cbr herzaman hoşunuza gider.
Amaaa şu da varki bir ninja ve bir cbr park halinde yan yana geldiğinde herzaman iyiki bir ninja 250 r 'ım var dersiniz. cbr 250 kullananlarda bence itiraf etmeselerde içten içe keşke diyorlardır.
Parça kalitesi olarak ninja tartışmasız liderdir.
Alıcaksınız bir ninja, birdaha hiç birşeyi dert etmeyeceksiniz. Daha da o mu bu mu demeyin arkadaşlar.Pişman olmazsınız.
ninja 250r ve cbr250r sürmüş be aynı ortamda yol yapmış biri olarak yüzde 30 dan fazla katılmıyorum bu sizin görüşünüz gerçekliği tartışırı zira ninja ile 6-6.5lt yakanlar var benim hyosung um bile 4.7lt den fazla yakamadı su zamana kadar aynı yolda bence yakıtı atla deve z-motoyu geçtim parça fiyatlarının fahişliğini geçtim ama yakıtının 250cc ye göre fazla oldugunu düşünüyorum bunun sebebinide yüksek devirde bg ve tork üretmesine bağlıyorum misal ben 5.vites 7000devirde 110 la giderken siz 5veya6.vites 7000 devirde kaçla gidiyosunuz ?
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
iyi birşey almak istiyorum diyenler için ikisinin arasındaki farkları yazdım. Şunu iyi biliyorumki benimle aynı zamanda alınan bir cbr nin ön panelindeki parçalar zaman içinde renk atıp deformasyona uğrarken ninjada hala ilk günkü gibi gıcır gıcır. Ayrıca plastik aksamın parça kalitesine bakarsak, 2013 fuardaki cbr 600 ler de bile hala plastik aksamda teknoloji çin malı gibi...
@Alper ninjada hayat 7000 devirde başlar. 6.viteste ninjada 7000 devirde yanlış hatırlamıyorsam140lardasın.11000devire kadar da yolu var. Aldığın performansla yakıtı eş değer tutmamalısın.illede yakıt diyen 125liklere de binebilir.Onlar hepsinde de az yakıyor.Bence bu işte yakıt kriter değil. Çünkü tek silindir 25 beygir bir makinayla, iki silindir 33 beygirlik bir makinadan bahsediyoruz. Tabiki fark olacak. Ben ikisinin arasındaki farkları yazdım. isteyeen honda alır isteyen ninja. iş cebindeki paraya bakar.
herkese selam arkadaşlar
foruma uzun zamandır bakamadım cevap verilecek çok yazı var ama daha sonra ,gözüme çarpanlara cevap yazayım dedim.
@ çirkin kral
hayırlı olsun motorun.izmirdeki ustam dükkanı kapatmış :(.ama ihtiyacın olan bir konu olursa istanbul dan yardımcı olmaya çalışırım.
@ Alper Kaya;
ninja sadece rodaj döneminde o kadar fazla yakar.ben 7 litre gördüm 1000 km ye kadar.yağ ve filitre değişiminden sonra 3.4 litre/100 km dir.ben şu an r6 da 6 lt normal kullanım ,gazladım mı 9 litre görüyorum.senin mantıkla bir ninja 250r yamaha r6 dan fazla yakar olur.bu da saçma. benim hatırladığım ninja da 6.vites 7bin devir 100 km hız dır.
lastik konusunda
Dunlop iyi bir marka dır sadece sizin nasıl bir sürüş tarzınız var ona göre seçmek gerek.bence lastik te kişiye özeldir.fıtı fıtı gidenmisin, yoksa ninja yı öttürenmisin ona bakar.ben ninja ya michelin power pure 2ct lastik takmıştım,tercih meselesi.istanbul dışında yaşayan ve trafiğin daha az olduğu yerlerde bu tip lastiğede gerek yok.istanbul daki gibi her an kelle koltukta ve motosiklet kültüründen nasibini almamış sürücüler arasında yola cıkarsan lastiğinde en iyisine paraya kıyıp alman gerek.ne zaman önüne bir DANA çıkacak belli değil ki ,iyi bir frenaj yol tutuşu gerekli, daha yumuşak bir lastikten beklentin bu olur ancak.ama senin yaşadığın yerde trafik azdır,yoktur veya motorsiklet kullanan çok olan bir yerdeysen (güney iller gibi)gidipte cift hamur bir lastiğe benim gibi 950 tl vermene gerek yok.işin özeti bu.
kıyaslama;
halen crb ile kıyaslama görüyorum sanırım ikisininde 250 cc olmasını baz alıp yorumlar yapılıyor ama bir cbr 250 ile ninja 250r kıyaslanamaz ;)
soruyorum: fazladan o 1 piston ne olacak ...!
Aslan besleyen yemini düşünmez ;)
saygılar
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
cbr250r aldım kullandım ve şimdi ninjam var neden sattın derseniz moilden benzin aldım 140 ı geçmez oldu yakıt arttı iyice ondan sattım muhtemelen kaçak benzin satıyorlardı enjektörü genişletti benzin ve ayarı bozuldu motorun.
kullanım olarak cbr daha rahat süspansiyon ybr ye yakın o derece özellikle artçı oldumu bir passat kadar sallanır çok rahat olur. onun dışında cbr ninjadan max %20 daha az yakar yani şöyle söyleyim cbrla 40 tl ye gittiğin yere ninja ile 50 tl ye gidersin. cbr ın arka bagaj daha kullanışlı(geniş) ama geriye kalan ne varsa aklınıza ne gelirse ninja üstün.
ninjayı şöyle bir yere park edince gelen kaçlık diye soruyor. görünüm 600lüğe çok beziyor. cbr250 nin arka tarafı çok kötü duruyor özellikle geriden takipde berbat bir görüntüsü var. ybr bile daha güzel gözüküyor öyle söyliyeyim.
bakımına gelince cbr hava filtresi her 2 bakımdan birinde değişir ve yağlı filtre kullanır hava tutup kullanamassın.ninja öyle değil geçen ben çıkardım resmen tursille yıkadım tertemiz oldu öğleye kadar kuruttum takdım kullanıyorum bir sorun yok. yağ konusunda cbr tam sentetik kullanamassın arıza yapabilir servis bana söyledi ben yinede koydum motordan acaib sesler gelmeye başladı hemen değiştirdim düzeldi. yağ olarak aşağı yukarı 1.5 lt yağ alıyorlar orada çok sorun yok. yağ filtresi değiştirmesi cbrda daha zor sağ granajı(alt sakalı) sökmek durumundasın.ninjada daha basit 17 yıldız anatarla hem yağ hem filtre değiştirebiliyorsun.
titreşim cbr daha fazla öyle zaman geliyorki ellerinizi salmak durumunda kalıyorsunuz uzun yolda tabi bu
depo konusunda cbrda benzin alırken kapak elinde kalıveriyor:d ninja daha kullanışlı. cbr ile 50 tl aldınmı depo dolar max şehiriçi 170 km gider oda çok usülünden kullanırsan. sert kullanımda 140 km bitirir. ikide bir benzin alırsın. ninjada çok alırsın 70 80 tl gibi alırsın 300 km gibi gider uzun yolda dahada gider tam ölçmedim. ikide bir benzin almak durumunda kalmassın. öyle yerler var cbr ile benzin almayı unutsan kesin yolda kalırsın 100 km hiç petrol yok sakat bir durum.
zaten moilden aldığım benzinde hep kırmızıya dayandı aydın kuşadasına gittim dönüşte gece yolda kalacam diye dağın başından bir petrolden benzin aldım o sebeple oldu.
aklıma gelenler bunlar daha sormak istediğiniz yerler olursa yardımcı olurum
CBR'ı sürdüğünüzden emin misiniz ? 13 lt deposu var, motoru dipgaz sürseniz 4 lt/100 km yakıyor yani minimum menzili 325 km. Sakin kullanımda bu 3-3.5 arasıdır, o zaman da menzil 375-425 km olarak çıkar.
6 ay kullandım öyle denildiği gibi değil kırmızıya 170 km düşüyordu depolarca kullandım bir iki depo falan değil sırf uzun yoldabile 250 kmde düşüyor yedeğe hemde ömüğüne kadar dolu vaziyette
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------
şöyle bişey var 100 110 km hızla 2 kişi ybr ile aynı hızlarda gidersen ybr nin yakıtına düşüyor. 130 140 km hızlarda gidersen ninjayla çok bi farkı yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
bir arkadaş gerilerde malzeme kalitesinden bahsetmiş kawanın cbr ında öyle yabana atılacak bir kalitesi yok bir günde 1000km yol yatım hiç performas düşmesi veya tekleme ıvır zıvır bir sorun yaşamadım 2 kişi 150 km hıza çıktım azda inişliydi biraz zorluyor şimdi yiğidi öldür hakkını yeme ninja zorlamadan düzde 150 ye çıkıyor yatmadan sonuçta bir piston var fazladan.
Öznel karşılaştırmaları sevmiyorum, son 4000 km'dir bütün benzin alışlarımı kaydettim, üstteki yorumu ona göre yazmıştım. Gösterge kırmızıda derken yanıp sönen tek çizgiden bahsediyorsunuz galiba. CBR'ın bir kötü yanı o çizgiler yanıltıcı, yanıp sönen çizgiye düştüğünde en az 60 km gidebilecek benzin içinde var.
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)