"Etkinlik Böceği "
Bu hafta sonu ile ilgili etkinlik nedir ?
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
bu hafta sonu oturup almanya fuarında ziyaret edeceğim ve toplantı yapacagım firmalar icin planlama ve hazırlık yapmam gerekliymiş :( offff ben motorsiklet tamircisi falan olsaydım bu nedir ya :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:12 ----------
Beyler bu arada önemli bir konu;
29 Ekim kortejine kimler geliyor? İşi gücü o gün çalışılıyorsa bile bırakın.. Konu Türkiye Cumhuriyeti ise orada olmalıyız..
http://www.motosiklet.net/forum/etki...gi-surusu.html buyurun linki..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Kürşat, baboli hayırlı uğurlu olsun
Başar, İbo teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.. 600 fena bişiymiş
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Kürşat abi hayırlı uğurlu olsun en kısa sürede resimleri bekliyoruz. 29 ekimde bir aksaklık olmassa bende katılmak istiyorum. Forumdan haberleşelim yinede.
Hondaaaaaaaa
Saol kardeşim.. Teşekkür ederim bu arada..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Allahhh kadro gene bir araya geliyor!!!
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Büyük ihtimalle sorunu çözmüşsündür ama yinede söylemek istedim, selenin altında beyinin olduğu yerde sigorta kutusu var. Yanında yedek sigortalarda duruyor
---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 21:45 ----------
Transalp enduro touring sınıfındaki en iyi motorlardan biri. Basit ve eski bir motor teknolojisine sahip. Bu sayede motor ömrü çok uzun. Bu motoru kullananlar arasında 86bin, 290bin km'de olupta hala süren arkadaşlarım var. Gümrükte kuryelik yapan bir abimde 98 model transalp ile 400bin km yol yapmışlığı var (rektefiye görmeden). Grenajlı oluşundan dolayı rüzgar almıyorsun (f650gs'te bu bir problem). Gidon turu çok çok iyi, ninja'dan daha kıvrak bir motor. Amortisörleri çok çok iyi, büyük ihtimalle 650cc endurolar arasında en konforlu süspansiyonlara sahip, ki 2 kişi 3'lü çanta seti, yançanta ve topcase üzerinde ekstra çantalar ile aşağı yukarı 450kg civarında full taşlık bir orman yolunda rahat bir şekilde ortalama 30 - 50km hız aralığında seyahat edebildik (bolu - yedigöller yolu).
Bunlar olumlu yönleri.
Olumsuz yönleri ise;
Eski motor teknolojisine sahip olduğu için kendi sınıfında yuksek yakıt tüketimine sahip. Yüksek dediysemde gözünüz korkmasın. Full şehir için 2 kişilik kullanımda ortala tüketim 5.6LT. Şehir dışı sakin kullanımda (ortalama 100km hızda) 4.7lt - 5lt civarında. Ancak bu motoru ninja'yı kullandığınız gibi kullanıp, redline'a yakın yerlerde vites atarsanız tüketim 8litrelere kadar çıkabiliyor. Bu bakımdan ninja'yı özlemiyor değilim.
Tarz değişikliğinden yaşabileceğin bir sıkıntı ise, Transalp'in ağırlık merkezin ninja'nın kinin aksine yukarıda olduğundan dolayı motor yan yatmaya başladığı anda tutmak mümkün olmuyor ve olduğu yere bırakmak zorunda kalıyorsun. Ben ki ninja'yı 25bin km'e kullanıp sadece 1 kere otoparkta ayağım kaydığı için devirmiştim, Transalp'i aldıktan sonra 1 ayda 5 kere devirdim. Bu bakımdan transalp üzerinde motosiklet kullanmayı yeniden öğreniyorsun ama sürüş esnasında yada motor hareket halindeyken kullanması son derece kolay ve kıvrak bir motor.
Diğer zor bir yönü ise motoru devirirsen tek başına kaldırmak pek mümkün olmuyor. Bu yüzden araziye tek başına gitmemekte fayda var. Yoksa benim yaptığım gibi motor yerde vıcık vıcık benzin ve motor yağı akıtırken yardım aramak zorunda kalırsın
---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:13 ----------
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Selam Arkadaslar,
Doktora tezimi teslim etmem icin tam 60 gunum kalmis durumda. Yapilacaklar bu sureden daha fazla vakit alacak gibi. O nedenle artik kampa girip elimi etegimi cekiyorum pek cok seyden. Bir sure aranizda olmamayacagim. Umarim hayirlisiyla altindan kalkarim bu icin ve 2013'te tekrar aranizda olurum. Herkese sevgiler, saygilar En kisa surede tekrar gorusup hasret gidermek umidi ile
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
SAgol dostum. Endurolar biraz sıkıcı geliyor bana. Sanıyorum böyle düşünmekte haklıyım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------
Bu arada: Ninja 250 nin bizde satılan enjeksiyonlu versiyonunun servis kitabını buldum:
http://www.studiokawasaki.com.br/mot..._NINJA_250.pdf
arkdslar nette dolasırken ilgimi cekti severim ince detayları sizinde göz gezdirmenizi dilerim hele ayakkabılara bayıldım ama turkiye satış yok..sizin bildiginiz bu sekilde online orjınal satış yapan siteler varmı ?
http://www.kawasaki.co.uk/Offer/Details/340DDEDF773
http://kawasaki-shop.co.uk/products/...n=recommended&
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2794983/detay/
ARKADAŞLAR BU MOTORUN SAHİBİ ARAMIZDAMIDIR ACABA.. YADA MOTORU TANIYANINIZ WARMI ARANIZ ? YARDIMCI OLURSANIZ SEWİNİRİM..
elit motogaraj
Sayfada yine tik yok. Beyler bayramda gezi var mi =? ) Herkez 29 Ekim etkinligine katiliyordur umarim, orda gorusmek uzre
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)