poahahahah millet selamün hello lann!!!
Oktay baba ben dediysem vardır onda bir keramet.. Bu murat hakkaten etkinlik böceee gezenti gezelek sen ne dersen de artık
Murat de git sılaya sarılıp uyuyacakmış.. Len daha dün konustuk bu hafta ilana koyacam demedinmiydi
insan sarılıp uyudugunu satarmı
Oktay abi caddelerde geziyonmuş haber vermiyon.. Alacağın olsun abi bende sen ağva dasın diye arayıp rahatsız etmim diyorum. Adam kafa dinlemeye gitmiş şimdi gereksiz ses kirliliği yaratmim diye aramıyorum.. Can olm benim pederle ilk içki içişim askerden sonraydı len
askerlik bitene kadar yediğin balık ağlamıyor rakı diye.. Ama askerden sonra o balık ağlar yazık etme hayvana hatta ayyvanaa!!! Rakı yoksa balık yemeycen, öyle durumlarda içecen şarabı öpecen arabı!! Ünlü bir düşünürün dediği gibi, tarana bulgur langır lungur!!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:00 ----------
eyvallah kardeşim.. o senin güzelliğin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:02 ----------
Bildiğiniz üzere benim beyaz eşeği satmaya niyetliydim bir sucuk pastırma fabrikasına..
Orada burada naked bike ilanlarına bakarken bir motor gözüme çarptı.. Hyosung GT650 Comet. Bir süredir aklımdaydı da Oktay abi sinirlenmesin diye birşey söyleyemiyordum. Malum maddi krizlerdeyim yeni motora verebilecek ekstra param yok.. Elimdeki likit ile alabileceğim en iyi motoru alıp çekim garaja istiyordum. Sonra motorun sahibini aradım. Buyrun gelip bakın dedi. Sesi güven verdi adamın, üçe beşe itibar edecek biri gibi gelmedi bana adamın sesi. kendimi bir süre sonra adamın evinin orada Kalamış Marina da gittim ben yaşlarda temiz yüzlü ak pak bir kızan.. Motora baktım çil çil.. Kaç model dedim 2007 Ekim trafiğe çıkışlı dedi. Ben korktuğum için binemedim bir türlü dedi.. Nişanlım da bu motordan memnun değil dedi. aklımda ampulü yaktım. Kilometresine baktım 11.200 km de. Dedim nasıl oluyor? Hiç binmemiş. Senede 2000-3000 km yapmış yada yapmamış. Bazı ilanlarda görürsünüz motoruna anahtar sürülmemiş, yok motor muayyer, yok efendim bundan temizini bulursanız parasını ben verecem gibi yaratıcı Türk satıcı repliklerinin hepsini bu motor fazlası ile dolduruyordu.. Dedim düşme? Bir kere yana yattı allahtan koruma takozu vardı bir problem olmadı.. Çocukla motorların basında uzun uzun muhabbet ettik sonra kendimizi noterde bulduk
Hatta çocuk bana o kadar güven verdiki Ustama motorun satışını aldıktan sonra göstermek geldi aklıma.. Peki 650 cc Naked bike?
Bunu anlatmak yetmez diye düşünüyorum.. Çok tehlikeli çok seri inatçı katır gibi.. sen çüşşşşşş dedikçe o yetmez ver gazı diye inliyor altında ama allahtan üstünde yılların kişiliği halis karataş irisi Kürşat var.. Yemezler koçum beni tahrik etme.. Motor bloğu bildiğiniz V-Storm un yada SV650 Suzuki nin motor bloğu.. Fena tork fena seri.. Şehir içinde aman vitesi azaltim bu rampayı çıkmaz bu katır derdiniz yok..
Tam bir amele.. Ver sırtına yükü götürsün heryere.. 650 cc ye geçince bazı şeylerin aslında Ninja daki gibi güllük gülüstanlık olmadığını farkettim.. Hele ki 100 küsür eşşeklik bir racing kullanmanın aslında Oktay abi gibi tecrübe istediğini farketmiş oldum.. Altı üstü krank ta 79 beygir yolda olsun 70 beygir... Hele ki akselerasyon da resmen gidona yapışıyorum.. Bu nasıl bir hızlanma nasıl bir tork anlamış değilim..
Neyse şimdilik 600 km oldu.. Yavaş yavaş km leri arttırmaya devam.. Adam gibi bir lastik, iyi bir egzoz ile bu motora binerim g.tü toparlayana kadar.. Sonra ya garaja çeker sıfır makina alırım yada değerini bilecek birine yok pahasına satarım ama şimdilik onun tadını çıkarmam gerekli..
Ninja yada Kymco da gazı açtığınızda kendinizi hızlanmaya hazırlamak için zamanınız vardı.. Bu da size bir sonraki manevrayı düşünmeye fırsat tanıyordu. Ama bu katırda gaz tepkileri o kadar ani o kadar şiddetli ki önünüzdeki belediye otobüsünün arka tarafındaki reklam alanına ilan olmanız elde değil.. Sadece virajlar biraz aklımı karıştırdı. Artık adam gibi bir özel dersin zamanı gelmiştir. Çünkü torkun yüksek, Ağırlık noktasının çok yukarda olması nedeni ile motoru virajda yatırmak güven, özveri ve tecrübe istiyor. Özelliklede üzerinde battlax ların orjinal lastikleri olduğu düşünülürse.. Lastik yer yer kopmaya başladı eski sahibi o kadar üzmemiş ki makinayı lastik aşınmamış bile
Almadan önce muayene ye girdiğinde verilen rapor şöyle, Lastik dişleri iyi durumda ama yüzeyde çatlaklar oluşmuş ve sertleşmiş
Rengimiz gece mavisi, üzerimizde beyaz charger cizgilerimiz var
Yavru monster diyorum ben ona.. Yirim ben onu ninja dan sonra bir makinaya bu kadar bağlanamam diyordum.. Oluyormuş..
ilerleyen km lerde yazmaya devam edeceğim..