Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Ekim 2012, 15:56
#7021
rio_mavi adlı üyeden alıntı
Benim anlamadiğim cbr 250 nasıl oluyorda kalkışta ninja 250 ye koyuyor ? bence o işte bişi var, arkadaş motoru seri kaldıramamıştır belki. ama cbr hertürlü arkadan gelmesi lazım. Sonuçta beygir sayısı belli tork belli.8000 devir ile 10000devir arası ninjanın öne çıkması lazım hemencik.
Herneyse kürşat doğru diyosun 12 mi istesem ne ?
ejo gibi trial bi film cekicem motoru satmadan önce. Hafta sonu görüşelim kardeş arayı açma, olmadı bi çay içelim akşam caddede sen ben oktay hep beraber..
Abi hiç uğraşma benim motoru unutmuştur millet, bir iki montaj yapar rengini falan değişiriz motorun olur biter
vlknsyrn adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bizim bu ninjaların orjinal arka dişlileri 43 diş..bunun 42 yada 41 diş olanından takanınız varmı...supersprox , afam gibi markaları nerden temin edebiliriz 42 & 41 diş olarak..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
Buldum Arkdslar 40 dişli sipariş ettim geliyor ;)
http://www.supersprox.com/eshop/prod.../RST486-43.jpg
İyi de niye yaptın böyle bir şey? Orjinal zincir kurtaracak mı onu hesapladın mı? Neye göre yaptın bir de? Neden 3 diş? 3 diş azalttın da motorun hızlanması zaten vasat şimdi arabaların bile gerisinde kalacaksın 0-100 hızlanmalarda.. Son hızın artacakta mevcut gücüyle motor zaten 180'e zor çıkıyor. Şimdi son hız 190+ bir şey oldu ama onu çevirecek güç yok motorda... PCV, full eksoz falan bile yapsan 3 dişi tam kullanamayacak güçte motor..
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Reklamlar
-
04 Ekim 2012, 18:11
#7022
ejlover adlı üyeden alıntı
Abi hiç uğraşma benim motoru unutmuştur millet, bir iki montaj yapar rengini falan değişiriz motorun olur biter
İyi de niye yaptın böyle bir şey? Orjinal zincir kurtaracak mı onu hesapladın mı? Neye göre yaptın bir de? Neden 3 diş? 3 diş azalttın da motorun hızlanması zaten vasat şimdi arabaların bile gerisinde kalacaksın 0-100 hızlanmalarda.. Son hızın artacakta mevcut gücüyle motor zaten 180'e zor çıkıyor. Şimdi son hız 190+ bir şey oldu ama onu çevirecek güç yok motorda... PCV, full eksoz falan bile yapsan 3 dişi tam kullanamayacak güçte motor..
Senin motor unutulmaz hocam.
-
04 Ekim 2012, 18:16
#7023
ejlover adlı üyeden alıntı
Abi hiç uğraşma benim motoru unutmuştur millet, bir iki montaj yapar rengini falan değişiriz motorun olur biter
Hocam dalga mı geçiyosun? Senin ninjanın fotoğrafı hala masaüstümde
-
04 Ekim 2012, 19:09
#7024
vlknsyrn adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bizim bu ninjaların orjinal arka dişlileri 43 diş..bunun 42 yada 41 diş olanından takanınız varmı...supersprox , afam gibi markaları nerden temin edebiliriz 42 & 41 diş olarak..
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
Buldum Arkdslar 40 dişli sipariş ettim geliyor ;)
Öne AFAM 15 li taktım ben. Zincir boyunu değiştirmek gerekmedi. Montajı da kendim yaptım, çok zor olmadı.
Bence her açıdan daha iyi oldu: Tüketim, kullanım, hatta performans.
Arkayı değiştirmek toplam ağırlık açısından daha iyi olabilir. Zinciri eskitecek kadar kullanırsam o zaman yaparım. Şu an motor yeni.(Sorun çıkarsa orijinal dişliyi takar devam ederim )
-
04 Ekim 2012, 20:09
#7025
Motor zaten çok kuvvetli değil iyice yorarsın ufak dişli ile.
-
04 Ekim 2012, 20:45
#7026
gelsin hoşuma gitmez ise dediğiniz gibi motoru yorar, zincir uyumu fln pişman olursa takmam kalsın
maksatım son hız tıpa gaz kullandıgım hep 12-13bın lerde ıyı değil ömru ıcın..biraz daha uzun yolda motoru yormamak rahatlatma olur die dusundum 42 yada 41 diş yapmaktı amacım 40 diş olanı varmış ellerinde.. deneycem olmazsa olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
hayvan adlı üyeden alıntı
Öne AFAM 15 li taktım ben. Zincir boyunu değiştirmek gerekmedi. Montajı da kendim yaptım, çok zor olmadı.
Bence her açıdan daha iyi oldu: Tüketim, kullanım, hatta performans.
Arkayı değiştirmek toplam ağırlık açısından daha iyi olabilir. Zinciri eskitecek kadar kullanırsam o zaman yaparım. Şu an motor yeni.(Sorun çıkarsa orijinal dişliyi takar devam ederim
)
afam 15 nerden buldunuz türkiyeden mi yurtdısındanmı ? birde ön 15 i taktıktan sonra 6. vites 8 bın devir de hızınız nedir ? saygılar
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
04 Ekim 2012, 21:07
#7027
vlknsyrn adlı üyeden alıntı
gelsin hoşuma gitmez ise dediğiniz gibi motoru yorar, zincir uyumu fln pişman olursa takmam kalsın
maksatım son hız tıpa gaz kullandıgım hep 12-13bın lerde ıyı değil ömru ıcın..biraz daha uzun yolda motoru yormamak rahatlatma olur die dusundum 42 yada 41 diş yapmaktı amacım 40 diş olanı varmış ellerinde.. deneycem olmazsa olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
afam 15 nerden buldunuz türkiyeden mi yurtdısındanmı ? birde ön 15 i taktıktan sonra 6. vites 8 bın devir de hızınız nedir ? saygılar
Almanya'dan getirdim. TR 'ye yollamıyorlardı.
Devrin ne olduğunu hesaplamak kolay: Her viteste devir 14/15 oranında düştü. 6. viteste 100km/h eskiden 7500 d/d iken şimdi 7000 d/d.
8000de de 114 km/h olur. Fakat bu anadol teknolojisi mıknatıslı göstergeler hız arttıkça daha az gösteriyor. 1000'de 143 göstermesi gerekirken 139 gibi bir şey gösteriyor. GPS ile bakmadım henüz.
Tüketim de benim kullanımımda %10 azaldı. Hep 300 km de ışık yanıyordu, artık 330 da yanıyor. Şehir içinde 1. vites şehir dışında da 5. vites daha çok kullanılıyor. Motor, ömrünü 6. viteste geçirmiyor.
Motorun tork, güç, devir grafiklerine bakarsanız, 1. vites dışında pek performans kaybı olmayacağını görebilirsiniz. Yorulma falan olmaz.
Ön dişliyi 14 iken 15 yapmak ile arkayı 43 iken 40 yapmak hemen hemen aynı şey (14/15 = 40.1/43). 40 güzel seçim. Zincirden 4 bakla çıkarmak gerekecek yalnız.
-
04 Ekim 2012, 23:58
#7028
hayvan adlı üyeden alıntı
Almanya'dan getirdim. TR 'ye yollamıyorlardı.
Devrin ne olduğunu hesaplamak kolay: Her viteste devir 14/15 oranında düştü. 6. viteste 100km/h eskiden 7500 d/d iken şimdi 7000 d/d.
8000de de 114 km/h olur. Fakat bu anadol teknolojisi mıknatıslı göstergeler hız arttıkça daha az gösteriyor. 1000'de 143 göstermesi gerekirken 139 gibi bir şey gösteriyor. GPS ile bakmadım henüz.
Tüketim de benim kullanımımda %10 azaldı. Hep 300 km de ışık yanıyordu, artık 330 da yanıyor. Şehir içinde 1. vites şehir dışında da 5. vites daha çok kullanılıyor. Motor, ömrünü 6. viteste geçirmiyor.
Motorun tork, güç, devir grafiklerine bakarsanız, 1. vites dışında pek performans kaybı olmayacağını görebilirsiniz. Yorulma falan olmaz.
Ön dişliyi 14 iken 15 yapmak ile arkayı 43 iken 40 yapmak hemen hemen aynı şey (14/15 = 40.1/43). 40 güzel seçim. Zincirden 4 bakla çıkarmak gerekecek yalnız.
eyvallah hocam saol..saygılar..
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
05 Ekim 2012, 04:44
#7029
arkadaşlar merhaba forumda yeniyim . aklımda birkaç takılan bişeyler var cevap verirseniz sevinirim. öncelikle honda cbr125 alıp motordünyasına atılmak istiyorm bence daha sonra kawasaki250 alıcam. 2013 model düşünüyorum ama forumlarda incelediğim kadarıyla 2013 modeli gelip gelmeyeceği mechul onun yerine 300 ü gelecekmiş ? bunun hakkında bir bilginiz varmı acaba ?
[COLOR="#FF0000"][/COLOR]'Things you own end up owning you... Like a bike
-
05 Ekim 2012, 10:04
#7030
eshy16 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba forumda yeniyim . aklımda birkaç takılan bişeyler var cevap verirseniz sevinirim. öncelikle honda cbr125 alıp motordünyasına atılmak istiyorm bence daha sonra kawasaki250 alıcam. 2013 model düşünüyorum ama forumlarda incelediğim kadarıyla 2013 modeli gelip gelmeyeceği mechul onun yerine 300 ü gelecekmiş ? bunun hakkında bir bilginiz varmı acaba ?
cbr 125 vibrasyonlu bir motordur. ellerde uyuşma yapar .yeni modellerinde depodan enjeksiyon motorundan bibbbbbbbbbbbbbb diye kesilmeyen ve insanı deli eden bir ses bulunmaktadır. kronik bir sesdir servisler bu sesi kesememektedir.
ninja 300 satışa başladı 7100 euro
ninja 250 seneyede aynı kasadan satılması bekleniyor.
ondan sonraki sene ninja 250 olmayacak (türkiyede)
-
05 Ekim 2012, 14:21
#7031
eshy16 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba forumda yeniyim . aklımda birkaç takılan bişeyler var cevap verirseniz sevinirim. öncelikle honda cbr125 alıp motordünyasına atılmak istiyorm bence daha sonra kawasaki250 alıcam. 2013 model düşünüyorum ama forumlarda incelediğim kadarıyla 2013 modeli gelip gelmeyeceği mechul onun yerine 300 ü gelecekmiş ? bunun hakkında bir bilginiz varmı acaba ?
Maddi imkanların yerindeyse 250 ninja ya da 250 cbr almanı tavsiye ederim.
-
06 Ekim 2012, 03:13
#7032
foruma bir zehir atayım yine
pazar hava güzel olursa Sapanca gölüne karşı kahvaltıya gelenler el kaldırsın ...ben gideceğim de gelen gelir...
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
-
06 Ekim 2012, 07:05
#7033
acun0 adlı üyeden alıntı
cbr 125 vibrasyonlu bir motordur. ellerde uyuşma yapar .yeni modellerinde depodan enjeksiyon motorundan bibbbbbbbbbbbbbb diye kesilmeyen ve insanı deli eden bir ses bulunmaktadır. kronik bir sesdir servisler bu sesi kesememektedir.
ninja 300 satışa başladı 7100 euro
ninja 250 seneyede aynı kasadan satılması bekleniyor.
ondan sonraki sene ninja 250 olmayacak (türkiyede)
yani ninja250 yeni kasası yani 2013 modeli olmayacak türkiyede öylemi anladım ?
[COLOR="#FF0000"][/COLOR]'Things you own end up owning you... Like a bike
-
06 Ekim 2012, 09:27
#7034
arkadasla konusayim gidelim derse ben gelirim
-
06 Ekim 2012, 09:48
#7035
Ben de gelebilirim bandırmadan, googledan baktım 4 saat falan diyo sapanca için
-
06 Ekim 2012, 13:05
#7036
ccman adlı üyeden alıntı
foruma bir zehir atayım yine
pazar hava güzel olursa Sapanca gölüne karşı kahvaltıya gelenler el kaldırsın ...ben gideceğim de gelen gelir...
Abi bu Pazar cikayim diyordum da bana biraz uzak yaw :( 2 gun once bi yuz estetigi yaptim trafikte bi dallamaya elim sakat biraz agri yapiyor Oraya git gel kaldirmaz
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
06 Ekim 2012, 14:10
#7037
Merhabalar,ismim Kerem Terzioglu
Forumu uzun zamandir takip ediyorum ilk mesajim bu gune kismet oldu
İzmitte yasiyorum 18 yasindayim okuyorum
1 aylik ninja kullanicisiyim daha onceden sadece scooter tecrubem olmustu yani bu ilk viteslim
Motorumu almama forumdaki herkesin cok yardimi oldu butun sayfalari okudum ve hala bilmedigim konularda forumdan destek aliyorum
Ozellikle Ugur abinin ninjasini almak istiyodum maalesef olmadi fakat yine Ankaradan aldim ninjami
Su anda sapancadayim yazlikta,kursat abinin sapancaya gelicegini okudum ve kabul ederseniz bende size katilmak isterim
(telefondan yazdim imla icin kusura bakmayin)
Tekeriniz duz bassin
-
06 Ekim 2012, 16:04
#7038
@kerem ninja iyidir ninja candır, aramıza hoşgeldin
-
06 Ekim 2012, 16:21
#7039
enginar adlı üyeden alıntı
@kerem ninja iyidir ninja candır, aramıza hoşgeldin
Cok arastirdim cbr mi ninja mi diye
Simdide iyiki ninjayi secmisim diyorum;)
Tesekkurler
-
06 Ekim 2012, 16:26
#7040
@ccman yarın sapancada buluşuyoruz sanırım benim için soru saat kaçta? ona göre erken çıkmam lazım yola
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler