YETTİM BEYLER YETTİM
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
Opsss!!! bizden kimse kalmadımı yahu?
YETTİM BEYLER YETTİM
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
Opsss!!! bizden kimse kalmadımı yahu?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Forumda gruplasma var hmm..
iki model arasında en büyük fark ninja'nın SS değil ST oturuş pozisyonuna sahip olması, hyosung tam bir SS oturma pozisyonuna ve tasarımına sahip, ileride SS kullanmak isteyenler için doğru tercih.
bunun dışında bahsedilenlerle ilgili olarak hyosung'un geçiş motoru olduğu doğru ancak ninja250r geçiş motoru olmayabilir. uzun yıllar kullanılacak güce, dayanıklılığa sahip ve sürücüsünü her koşulda tatmin etmeyi başabilecek bir model. bunu ancak ninja sahipleri bilebilir, anlayabilir. 250cc olupta 250cc'nin üzerinde performans sergileyebilen bir modeldir ninja. bunun dışında ninja'nın fren ve yol tutuş konusunda ki üstünlüğünden bahsetmiyorum.
ninja300r ise türkiye'ye gelirse maalesef ÖTV uygulamasına takılacağından dolayı fazla satmayacaktır. 40bg'lik motor gücü inanılmaz bir güç ve motoru başlangıç ya da geçiş modeli olaktan çıkaran bir değer. Sergileyeceği performans bir çok 500cc naked ve 650cc enduro kullanıcısını asvalt yolda üzecek kadar iyi olacaktır tahminimce.
transalp aldığıma bazen pişman oluyorum yeşil bebeğimi özledim :S
tüm dostlara selam
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Kawasaki dersini gerçekten iyi çalışmış. Amerika fiyatları açıklandı: 2011 Ninja 250'ler 4450 dolardı (yine aynı), Ninja 300 ise 4800 dolar. Bizde ise tabii ki ötv sınırı ve z-moto işi piç ediyor. Orada iki model arası fark 350 dolar iken burada Z-moto'nun dediklerine bakılırsa 2000 euro gibi abes bir fark olacak.
http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
Kawasaki dersini iyi çalışmış fakat bizi çok olumsuz etkiledi. Gerçekten kararsızım, o statüde bir motora bugünkü kur üzerinden yaklaşık 17.000TL vermek, sizi bilmem ama bana kalırsa biraz çılgınlık diyebilirim. Honda CBR250r keşke 2 silindir olsaydı diyorum bazen, sonra aklım beni o motor sana göre değil, senin idealin uzun süre keyif alabileceğin bir SS minyonu olmalı diyorum. Kawasaki Ninja 250r geliyor aklıma. Heyecanlanıyorum..
Sanırım tercihimi Kawasaki Ninja 250r'dan yana kullanacağım. Emin olmak için yarın hem Z-Moto Soğanlığa hemde Konşuk Motor Cevizliye gidip aklımdaki pürüzleri gidermek adına tekrardan hem CBR250r hemde Ninja 250r'ın kendi çapımda bir karşılaştırmasını yapacağım..
Ninja 300r sanırım hayaller alemimde yerini aldı.
Sizlerden sonrakiler de sizi tanir Ben onu anladim; ben girdigimde olanlar da ben varken kayboldu =D Ben yine burdayim en azindan
Birlikten kuvvet dogar yahu ;)
Yok canim ne demek Gerekli bi sey oldu mu yaziyorum zaten Gerci bazi yazilanlar bazi bol keseden atan bilmeden konusanlarin isine gelmiyor ama onlar da kayboluveriyor sonra bi anda
Naaber abi? Eskiler toplasti bugun
Ilerde SS kullanacaklar icin hyo ninja'da daha dogru kismina pek katilmadim sadece. Cunku illa o oturus pozisyonuna sahip ilk motora sahip olmak ilerde SS'te rahat olunacagini garantilemiyor. Cunku zaten baslangic motoru oluyor bi de oturus rahat olmayinca zaten adamlar kasiliyor. Tanidigim tum hyocular'da bunu farkettim. Ninjacilar'da daha az oluyor bu. Dolayisiyla ninja'da oncelikle motorda rahat olmak daha hizli ogreniliyor. Kalan enerji de motor tekniklerine aktariliyor ;) Sahsen ninja'da direkt R1'e atladim ve oturus pozisyonu viraj konumlanma v.s. tek bir sorun yasamadim ve inanilmaz rahatim motor ustunde. Yogun sehir trafigine girmedikce de 100lerce km hic bi yanim agrimadan tutukmadan takiliyorum. Ama sehir ici ayri konu eller mahvaluyor ;( :p
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
valla ben hyo kullanıyorum şehiriçi dışı farketmiyor her türlü gidiyorum rahat rahat 1.80 boy var, 1.85 ya da 1.90 boyla daha da dik oturulup rahat edilir sanırım... sadece boyu kısa olanları hyo biraz yorar gidona uzanmak daha zorlaşacağı için... r1 de durum nasıl olur bilemem ama muhtemelen ağırlık daha fazla olduğu için kontrol daha yorucudur... şu doğru ama kawa kullanan r1 de veya başka ss de rahat edemez ya da rahat kullanamaz diye birşey yok... sonuçta kimse daha önce anne karnında ss binip de dünyaya gelmiyor, mesela ben bisikletin motor takılmış versiyonu olan "peugeot 103" den inip hyoya bindim hatta 2004 den beri motora bile binmemiştim ve onca zaman sonra ilk defa 2011 de hyoya bindim buna rağmen rahatça kullandım... kawasakinin yıpranması tabii ki daha uzun sürecektir zaten daha kaliteli olmasından bunu çıkarabiliyoruz, mesela hyo 10 sene gidecek bir motorsa kawasaki 15 sene gider rahat rahat... ama geçiş için 10 sene gibi bir rakam bile komik bence 300 cc ve 40 bg düşük olmamakla beraber yeterli bir değer değil yani ileride kesinlikle yetmeyecektir, yapacağı son hız da tahminen 210 civarı birşey olur ve azla yetinen biri bile 600 lük bakınmaya başlar... ben aceleci değilim o yüzden direk 1000 lik düşünmüyorum, sindire sindire yavaş yavaş daha zevkli, tat verici ve güvenli oluyor... yani 300 cc yi geçiş motoru olarak görmemden kasıt, ileride yetmeyecek olması... 250 lik motora 1-2 senede doyarsan 300 lük de uzun sürmez en fazla 2-3 senede ona da doyulur... yoksa düzgün bakıldığı takdirde kawasaki kadar olmasa da hyoya da uzun yıllar binilir ki hala sıkıntısız şekilde 2005 model hyoya binen arkadaşlarımız var... tabii para olduktan sonra niye daha kaliteliye binmeyelim??? o yüzden 600 lük gibi yüksek cc motor alırsam hem hyonun 650 liği 4 silindir olmadığı için hem de daha kaliteli ve daha tecrübeli oldukları için bir japon almayı düşünüyorum... bu arada kawaya da bindim ama sürüş zevki açısından hyo beni daha çok tatmin ediyor ss motora daha yakın olduğu için ve yüksek hızlarda seyrederken gidon daha alçakta olduğundan motorla daha bütünleşmiş pozisyonda olunuyor ve bu da bana daha güvende hissettiriyor... kawaya bindiğimde çok küçük geldi sanki altımda bişey yokmuş ya da altımdan uçup kaçacakmış gibi (tabii ki kaçacak değil) ve gidonlar biraz daha yukarıda olduğu için daha kontrolsüz hissettim... sanırım hyoya alıştığım böyle alıştıktan sonra kawayı kullanmak daha kolay gelecektir yani kolaylık açısından baktığımızda başlangıç motoru olmaya daha yakın özellikle boyu ve kolları kısa olanlar ve hafif kiloda olanlar için daha rahat kontrol edilebilir... ama boy 1.75 ve üzerindeyse ve çok zayıf değilseniz hyoda da zorlanmazsınız... gerçi bu turing amaçlı kullananlar dışında zorluk ya da kolaylıktan çok tamamen zevkle ilgili bir olay
başkalarının kusur ya da avantajlarına odaklanmaktansa, kendi yanlışlarını düzeltmeye çalış ve elindeki fırsatların farkında ol... dünyada birşeyleri düzeltmek istiyosan önce kendinden başla...
doğrudur, ninja'dan safkan bir SS'e geçen biri olarak yaptığın yorumlar tecrübeyle orantılı ve değerli
açıkçası ben ninja'dan transalp'e geçtiğimde sudan çıkmış balıpa döndüm. oturuş pozisyonu, gidon ve sürüş farkının dışında ağırlık merkezinin çok yukarıda olması -iki motor arasında sadece 30kg kadar fark olmasına rağmen- transalp'i kağıt üzerinde olduğundan çok çok daha ağır bir hale getiriyor. 24bin km boyunca ninja'yı sadece 1 kere devirmiş biri olan ben transalp'i 1 ayda tam 4 kere devirdim
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Bunun şokunu muhtemelen yeni beyaz eşşeğim ile en çok ben yaşıyorum agalar
Bu ne abi tv izler gibi motor kullanıyorum hep hatunun yüzünden!! ağırlık noktası aşağıda yada yukarıda hak getire bu motor tam bir kazma aslında olayı formülüze etmek gerekirse maksisukuter = eşek, kazma,bla bla bla benim gözlemim bu.. Gözünü sevdimin ninjası ne güzel akardım yolda, trafikte girmediğim yer kalmazdı hele yüksek devirde gaz kolunu kapattığımda ne de güzel şakırdı egzos!!! ah ulan beee!!!! yok agalar en kısa zamanda benim beyaz eşeği merdiven altı sucuk yapan birine satıp gene 2,3 veya 4 silindire geçeceğim.. Bu sefer motorum çıplak olacak, V motor olabilir sıralı olabilir bilmiyorum ama ben vitesle oynamayı, makasta kaldıgımda yanımda salak salak suratıma bakan hatuna el sallayıp ışık hızıyla arazi olmayı özledim :( yaram büyük dokunmayın..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Şu an itibari ile evimi Ninja 250r'ı görmek üzere terk ediyorum =) Döndüğümde umarım 1-2 resim çeker ve sizlerle paylaşırım.
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
Ne hayal kırıklığı ama =) Hafta ortası hatırlarsanız Z-Moto Soğanlık ile telefonda görüşüp cumartesi günü için şubelerine gideceğimi söylemiştim, hanımefendi açığız dedi. Öğleden sonra çıktım gittim. Ninjayı sadece kapının dışından, camarın arkasından görmek nasip oldu)
Kendileri Cumartesi günü saat 13:00'dan sonra kapalılarmış(aklınızda bulunsun). Dolayısı ile gittim hayalkırıklığımı yaşadım ve geri evime döndüm
Herşeye rağmen cam arkasından dahi güzel görünüyordu. Anadolu yakasında oturan arkadaşlarım merak ediyorlar ise Z-Moto Soğanlık/Kartal teknik servis ve mini showroom olarak kullanılıyormuş, dolayısı ile hafta sonları kapalılarmış. Asıl showroom ve satış, Fenerbahçe/Kızıltoprak'ta imiş.
arkadaşlar 70'li yaşlarda bir abimiz motorunu satıyor. ilgilenen olursa aşağıdaki linke bir bakın. motoru tertemiz. 2 tane motoru olduğu için nadiren kullandığı ninja satılık.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...99126269/detay
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
vay be önce yaşa takıldım,sonra helal olsun dedim.Sonra baktım ki adam 0 almış ardından akrebi döşemiş yok artık diyorum:D:D
Selamın Aleyküm. Cümleten günaydın. Herkese hayırlı pazarlar dilerim...
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)