düt düt ne len
düt düt ne len
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Arkadaşlar Z-Moto ile ilgili geribildirim konusu açtım lütfen bi göz atın:
http://www.motosiklet.net/forum/konu...ml#post2774791
@ejlover hocam seninkini anımsattı:
kaça gittigini söylemedin youtube üzerinden ikinci mesajıma karşılık
arkadaşlar bir sorum olacak. benim motosiklet 2011 model beyaz renk 4000 km'de.. top speed denemelerimde düz yolda 160 km hızı geçemedim bir türlü. sizce bu normal mi? motorun falan açılması mı gerekli?
Simdi is cikisigazladim 175 gibi gordum
göstergende hata olabilir garanti dahilindeyse göstermeni öneririm tanıdığım bi arkadaşımda 150küsürü gösterede geçememesine rahmen 170 küsür hızlarda seyrediyor eski tip analog gösterge olduğundan bi arızası olabilir veya şöle anlıyabilirsin hatalı olduğunu 160km hızda giderken devrinin artıp artmadığına bak artıyosa hata vardır artmıyosa normaldir sen yapamamışsındır
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
İlk 1500 de isen motor açılmamış olabilir. Rodaj düzgün yapılmamışta olabilir. Buji, hava filtresi, ülkemizdeki benzin vs... etkiliyebilir.
motor 4000'de ama çok yüksek devirde kullanılmamış..
olur oyle 160 felan.çok normal. Benzinle de alakalı tabi. 5000 de bakımın var.zaten filtre vs. kirlendiği için yanma oranı vs. etkileniyor. bende coğu zaman 170-175 arası görürken gün geliyor 160 ı gecemiyorum biturlu. bunlara takma kafanı,keyfini çıkar makinanın. o hakkını verir zamanla... kawa yarı yolda bırakmaz candır dosttur.
hazır boşluğum var bir yazı yazayım dedim;
Öncelikle bildiğiniz üzere 2008 Model Kawasaki Ninja mı sattım ve pek çoğunuzun düşünmek dahi istemediği bir şey yaptım ve Kymco marka Xciting model bir maksisukutır aldım??? Bunu yapmamdaki en önemli neden motorumu sattığım şu dönemde motorsuz kalmamak ve ikinci eli hareketli olan bu motoru istediğim zaman elimden çıkartabilecek olmamdı. Öncelikle motor uzun yolda çok rahat ve şüphesiz bu durumdan en çok kız arkadaşım memnun.. Arkada kaptan Kirk gibi oturup etrafı izlemeye bayıldı.. Motorun şasi uzunluğu normal bir motordan daha uzun olduğundan dolayı yolu rahat, gücü yerinde ama böyle bir motordan performans adına fazla birşey beklememek gerekli. zira iki kişi en fazla 120, tek kişi 130 km hıza çıkabiliyorsunuz.
Yakıttan daha önce bahsetmiştim çok az yakıyor en büyük artısı bu. Gelelim sürüşe. Öncelikle ufak teker sıkıntı, yolda böbrek taşı dökebilirsiniz. Bence doktor reçetelerine girse yeridir. Üzerinde yeni takılmış Pirelli Diablo lastikler olmasına rağmen yoldaki en ufak kasisi, taşı, çeri ve de çöpü size ziyadesi ile hissettiriyor.Yolla bütünleşmek dedikleri bu olsa gerek.. Bu motorda sürücü için kawasaki Ninja 250R daki sürüş konforundan eser yok. Frenler bana çok güven vermedi. Önde çift disk, arkada tek disk olmasına rağmen üstelik. Nedense benim kara kızdaki o ani frenlemedeki güven duygusu bu motorda yok. Virajlar ise biraz daha eğlenceli çünkü hızlı bir virajı dönerken yatabildiğiniz kadar yatıyorsunuz yoksa refüje girersiniz. İlk kullandığımda çok korktuğumu itiraf etmem lazım. Kadıköyü bilen bilir Şükrü Saraçoğlu stadının önündeki ters eğimli hızlı virajı. İşte yusuf arkadaşı tekrar ortaya çıkartan viraj o virajdı. Bununla birlikte şasinin uzun olması ve ön çatalın açısının çok dar olmaması da virajlarda bu makinanın performansını etkileyen faktörlerden. Asla ama asla bu makinada o tür virajlara çok hızlı girmemeli. Lakin uzun yolda evde televizyon koltuğunda oturur gibi rahat sürüşünün olması en büyük avantajı. Karene ve tur camı sizi çok iyi kamufle ediyor. peki denge? Biraz hızlanınca mükemmel dengeye ulaşan bu makina düşük hızda tam bir ızdırap. asla ama asla konsantreyi elden bırakmayın çünkü düşük hızda bu makina çok tuhaf bir karaktere bürünüyor. Öncelikle ayağınız yerdeyken normal motorlarımız için sağa veya sola düşme eğiliminde bacağımızla motoru kontrol edemiyoruz. çünkü arası boş evet garip bir duygu. Üstelik motorunun sol arkada olması saçma sapan bir dengesizlik kazandırıyor motora. hele kız arkadaşımın yaptığı gibi yolda durduğunuzda sağ ve sol ayağınızı aynı anda yere koymazsanız hoooppppp motoru yatırırsınız yolun ortasında evet ilk yatmamızıda gerçekleştirmiş bulunduk bu hafta sonu
Görüntü? Tasarım şık, kocaman bir amiral gemisi gibi, gösterge paneli şık, benzin göstergesi olması kimileri için elzem teşkil ederken benim gibiler için moral bozucu onun düştüğünü görmek insanın canını sıkıyor büyük motor, kuru ağırlığı 186 kilo yani ağır.. Sonuç itibari ile bu motor şehir içinde işe gidip geleceğim, köprü geçeceğim diyenler için biçilmiş kaftan ama bir alex olmadığı gibi bir Ninja 250R yada daha büyük cc li bir motor hiç değil. Öyle sanıyorumki önümüzdeki bahar bunu üfler yeniden vites değiştirmenin tadına varırım saygılarımla..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Kızılcahamam dostum
Ben de buraya doğru gidecektim de o kadar masrafa gerek yok dedim Ama bulsam o sticker setini alacaktım. Çok arattım ama hazır yoktu ne yazik ki :(
Motor da 12,000'ye gitti 5,100km'de 5,000 bakımını yaptırmadan
Bu arada gerçek dostlara teşekkürler
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
ugur fazer im geldi benim motoru bir kere kullandım, 2005 model çok temiz bir motordu.. gerçekten sadece bir kaç kilometre kullandım ama nasıl bu kadar rahat olabilir bir motor bilemedim.. baharda umarım uçan teneke (teneke bile degil bagalit ) yi elden çıkartıp fazer almayı koydum kafaya.. çok yakıyormuş, varsın yaksın.. çok rüzgar alıyormuş, zaten naked motorun amacı o değilmi? off çok güzeldi gerçekten..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Kürşatçıım hayırlı olsun sana da evet Abi hastalık bu motor işi yaaa valla nereye gidiyor sonumuz bilmiyorum ama hayırlı olur inşallah İş güç acaip yoğun artık benim sanırım sezonu erken noktaliicam 1 haftadır binemedim motora ve acaip bunalıma giriyorum hadi hayırlısı tekrar
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
ej selam! 2eylul de ist.da misin?
benim motosikletim yok su anda fakat olursa barkinin motosikletiyle belki.
Herkese kazasız sürüşler...
Beyler ben yarin şehir dısına cıkıyorum tatile. foruma giremiycem muhtemelen. Herkeze hayırlı bayramlar, kazasız sürüşler diliyorum. Bayramda trafik yoğun olur aman dikkat beyler. sürat felakettir... Haydin bayram sonrası herkezi tam kadro bekliyorum burda...
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)