Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Ağustos 2012, 23:05
#6541
enreka_tr adlı üyeden alıntı
@ibopaşa, Geçmiş olsun arkadaşım.
BarkınB. Euro3 emisyonlu motorlar kullanmıştı programlarında, olmaz öyle saçma şey bence gelecektir kesinlikle. Barkın Bey de gelecek demişti bana facebook üzerinden.
@ccman hocam,Karşılaştırma videosu bir fikir veriyor, en azından malzemenin daha ince ve esnek oldugunu görüyoruz. Ayrıca aynı adamın motorun tesliminde de yazdıgı gibi malzeme daha ucuz görünüyor.
Şahsen seneye yeni kasa gelmiş olsa ve arasında 2011 <5000km Ninja ile 3-5.000tl fark olsa ben eski kasa tercih ederim.
Ninjette forumunda 2013 model konusu linki:
http://www.ninjette.org/forums/showt...110755&page=12
Şöyle bir egzost karşılaştırması konmuş ama tam yorumlayamadım:
http://areapnolimits.com/images/prod...r-dyno_big.png
bir önceki sayfada birisi açıklmış ;)
"Test bike was a 2010 model with 939 miles on the odometer. The three graphs compare the OEM system, Area P Full Standard System, and new Area P Mid-High Mount Race System with 18" Muffler & Turn Down Exit Tip; all on the same test bike. The OEM airbox was removed, K&N Dual Flange Oval Air Filter and Crankcase Breather Element installed, Kleen System removed/plugged, along with *Area P/Dynojet Jet kit installed. The power increase is very strong from 3000 rpm to 12250 rpm. As noted, emphasis was primarily placed on throttle response and power above 8500 rpm to a peak of 12250 rpm. You will notice that at peak power (12250 rpm), the Race System is more than 10.5 hp (+33%) over the OEM exhaust, and 2.4 hp (+ 8%) over the Area P Standard system. Actual throttle response was also dramatically improved. Specific jetting instructions are included with the installation/tuning manual.
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
Reklamlar
-
09 Ağustos 2012, 23:07
#6542
ccman adlı üyeden alıntı
bir önceki sayfada birisi açıklmış ;)
"Test bike was a 2010 model with 939 miles on the odometer. The three graphs compare the OEM system, Area P Full Standard System, and new Area P Mid-High Mount Race System with 18" Muffler & Turn Down Exit Tip; all on the same test bike. The OEM airbox was removed, K&N Dual Flange Oval Air Filter and Crankcase Breather Element installed, Kleen System removed/plugged, along with *Area P/Dynojet Jet kit installed. The power increase is very strong from 3000 rpm to 12250 rpm. As noted, emphasis was primarily placed on throttle response and power above 8500 rpm to a peak of 12250 rpm. You will notice that at peak power (12250 rpm), the Race System is more than 10.5 hp (+33%) over the OEM exhaust, and 2.4 hp (+ 8%) over the Area P Standard system. Actual throttle response was also dramatically improved. Specific jetting instructions are included with the installation/tuning manual.
İnşallah dediğin gibi 2013 250cc olarak gelir... İnşallah...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
09 Ağustos 2012, 23:24
#6543
Arkadaş çok çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için Allah razı olsun, kaza sırasında dizlik ve motorçizmesi yoktu, birkez daha korumaların önemini anlamış bulunmaktayım.. Foto biraz mide bulandırıcı ama insanların başına neler geldiğini görün ve Allah korusun başıma gelmez demeyin Allah a emanet olun[IMG][/IMG]
-
10 Ağustos 2012, 00:23
#6544
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
sanki bu motor onbinlerce satıyor da euro normlarını düşünerek getirmiyorlar,çok çevreciyiz yav
edit:ejlover 10 tane fotoya gerek yoktu 1 tane grup fotoğrafı da yeterdi
Sıkıntı yok FL. Daha da resim koymam zaten bundan sonra bu basliga madem oyle benden paylasimlar bu kadar. Kusura bakmayin kirlettim forumunuzu gereksiz mesajlarla
---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:12 ----------
ibopaşa adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
Cok gecmis olsun cidden ucuz atlatmissin :( Bot/cizme yok muydu peki?
ccman adlı üyeden alıntı
ejlover
eğitim çalışmalarında bunun böyle olması gayet normal,eğitimlerde artçı olaya kendini hazırlıyor ve fren anında motorda durması gerektiği gibi duruyor ve sürücünün fren esnasındaki hareketlerine de mani olmuyor,sonuç tek kişi gibi durabiliniyor.
ama bu güncel hayatta artçı ile olağan bir trafik akışındaki frenaj da durum aynı olmuyor.artçı trafiğin içinde sürücü gibi olayları göremiyor ve zaman zaman kendisini rahatlatmak için bir elini bırakıyor,daha dik duruyor ayağını orasını burasını sürüş esnasında oynatıyor.böyle bir anda ani gelişen bir olayda frene hazırlıklı olmadığı için sürücünün sırtına biniyor.bu da sürücüyü tam ve gerektiği gibi motoru kontrol etmesini engelliyor.
Konuyu GENEL olarak açıklayayım.siz yukarda ne dediğimi kısaca anladınız.ben bu açıdan olaya bakıyorum.
sürüş eğitimlerinde siz ne yapmanız gerektiğini biliyor planlıyor ve uyguluyorsunuz,ama bunu trafikte güncel sürüşlerde ne kadarını becerebiliyor insan bu önemli.özellikle artçı konusu bu işin baş rol oyuncusu oluyor.sürücü artçısını motora binmeden bindikten sonra inene kadar her an uyarmak zorunda,gerekirse fırçasını atmalı sürücü.artçı işin keyif kısmındadır.rahatlık ister bir süre sonra ağrıyan ayak bileğini bastığı yerden kaldırıp oynatmak ister bu arada da diğer ayağına düşer güç,sürücü bunların hepsini gidonda hisseder tolere etmeye çalışır.ama bu da bir yere kadar.gerektiğinde sağa çekip aşağıya inip durumun ciddiyetini anlatmak gereklidir artçıya.
örnek;köprü ve sert sola viraj ;köprülerin başında ve sonunda bir ek yerler vardır bilirsiniz,köprüye girişte hafif bir sıçrama olur cıkışta da,artçı önünü göremediği için bu sıçramaya hazırlıklı olmadığı için poposu hafifçe yerinde kayar ve hemen bunu düzeltmeye çalışır ileri yada geri kayar,sürücüde o anda sol viraja başlamış gidon ve vücut sola yatmıştır,o anda artçının arka sele üzerinde kıpırdanması rahatlığı için ileri geri hareket etmesi sürücünün kabusu olur ki bir de sert bir viraj sa.benim yaptığım artçıyı indirip bi güzel fırçalamak olur bu gibi durumlarda.sonrasında da daha temkinli ve stresli bir sürüş başlar.işin tadı kaçar bir an önce artçıdan kurtulmak istersin.nerde kaldı artçı ile bir yere gitmenin keyfi ? bitti.
frenaj da aynı,uzun bir yola gittiniz yolda bazı yerler dik ve virajlı.SS motorlarda artçı bir süre sonra depo ile olan aşkını bitirip yavaş yavaş sırtınıza biner,o farkında değildir bunun yine depoya tutunup sürücüye yük olmadığını düşünür ama iş öyle değil işte,bir süre daha sonra o dik ve virajlı yollarda sırtındaki yük bileklerinde uyuşma olur,sende viraj ve dik birazdan bitecek diye sesini cıkarmazsın,virajı bi döndün karşında duran bir trafik ya da karşı şeride geçmiş gelen bi hanzo ! eee napcaz şimdi A haa ..? (şarkının devamını bilen bilir ). bilekler bitmiş ön freni ne kadar sıktığının bile farkına varamayacak derecede uyuşmuş parmaklar.sıktım dersin freni ama halen duramıyorsun ,fren yaptın sırtında bir de yük kolların gidona bloke olmuştur,hadi freni tutturamadın duramıycan kaçacak bir boşluk var ama artçın sırtında o son kıvırma hareketini de yapacak durumunda yok bla bla bla...................... kaput.
uzun sözün kısası.artçı ile fren daha uzun mesafe gerektir !
saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
büyük geçmiş olsun aslan.Allah beterinden korumuş seni.şimdilik sende onları dinle konu kapanmıştır de onlarda rahat etsinler;) yeni sezona yaparsın bi karşıklık ....Allah şifa versin
Iste bu yuzden artcili surus ve artci egitimi diye bir sey verdiler. Egitimsiz artciyla yola cikmamak ve yola cikmadan once yapilmasi gereken egzersizler ogretildi. Yani artci bilmiyor da isin bahanesi degil. Ona gerekli bilgileri verip egzersizleri kendisi ile yapmak gerek. Abi bi tur gezelim mi diyeni almamak lazim ki dumduz yol bile olsa artci almam ben orasi ayri.
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
10 Ağustos 2012, 00:27
#6545
Uğur Abi teşekkür ederim, dizlik ve bot yoktu ve sonucuna katlanıyoruz:(
Bu başlığa fotoğraf koymam demişsin ya yukarda benim gibi sıkı takipçilerine haksızlık yapma Abi istersen. Saygılar
Allah a emanet..
-
10 Ağustos 2012, 01:48
#6546
ibopaşa adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
Gecmi olsun dostum. Allah beterinden saklasin...
-
10 Ağustos 2012, 02:01
#6547
ibopaşa adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
Dostum büyük geçmiş olsun :( Allah beterinden saklasın...
-
10 Ağustos 2012, 02:13
#6548
[QUOTE=ejlover;2773136]Sıkıntı yok FL. Daha da resim koymam zaten bundan sonra bu basliga madem oyle benden paylasimlar bu kadar. Kusura bakmayin kirlettim forumunuzu gereksiz mesajlarla
---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:12 ----------
EJO SENSIZ OLMAZ DOSTUM. BASLIGA KATILIMLARINI BEKLIYORUM MUHAKAK... HEPIMIZ ARKADASIZ BURDA...
-
10 Ağustos 2012, 02:40
#6549
Ejlover
Artci konusunda haklisin,egitim sart.devamli ve tek artcim zaten hatun,o da bu iste yeni,mumkun oldugunca kisaca tekrar ediyorum yapmamasi gerekenleri artik kendisi bir hata yaptiginda surda soyle yaptim,sallandik biraz kizdinmi gibisinden soruyor. fakat guzel tarafi kendiside olayin farkina varmaya basladi.kendi hatalarini kendisi bulmaya basladi bu iyi bir gelisme.hafta sou T.dag a gittik bi ara artcim varmi diye tereddut edip ardima baktim
Resim paylasimin konusunda ben cevap verecektim FL a ama seni bekledim,umarim soyledigini bende senin gibi yanlis anladim,tarz yakisikli degil di.art niyet zannetmiyorum.ayrica 1 kisi icin diger arkadaslari mahrum birakmak olmaz ;) sana yakismaz da
Saygilar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------
Ugur resimlerde icinden gectiginiz yerlesim yeri neresi .dukkan ve trafik tabelalara baktim cozemedim.nereye gittiniz ?
Merak ettim
-
10 Ağustos 2012, 03:18
#6550
hacı bak şimdi,ben yazımın neresinin yanlış olduğunu anlamaya çalışıyorum ama bir yanlışlık bulamadım,kaldıki en ufak bir yanlış anlaşılmadan dolayı cephe alır gibi mesaj atman ve ccmanın ordan atlaması hoş değil, foruma ister 100 tane ister 1000 tane resim koy sonuçta benim veya babamın forumu değil burası,yarım yamalak 10 tane resim olucağına deri toplu 1 tane resim olsun dedim,burdan memleket meselesine kadar yürüdü,sen paylaşımlarını yap bu saatten sonra sana birşey demem zaten.
ibo paşa sanada geçmiş olsun, sanırsam motoru alalı fazla olmamıştı daha tadını bile çıkaramadan kaza oldu.
sigorta işi üzerinde fazla durmanı tavsiye ederim çünkü birkaç ay önce bir arkadaşımıza arkadan araba çarptı, %100 araba hatalı olmasına rağmen,bütün hatayı arkadaşa vermişler o işler biraz karışık yani çok tilki var memlekette
-
10 Ağustos 2012, 12:08
#6551
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
10 Ağustos 2012, 12:54
#6552
Resimlerden tahmin ettiğim kadarı ile yeni Ninja'da da vites göstergesi yok. Sadece boşta olduğunu gösteren N lambası var. Belki çoğu kişiye gereksiz geliyor, belki benim acemiliğimden ama ben motorda kaçıncı viteste olduğunu görmek istiyorum. Vites gösterge kitlerinden almak gerekecek...
-
10 Ağustos 2012, 16:04
#6553
-
10 Ağustos 2012, 16:15
#6554
ibopaşa adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
Çok büyük geçmiş olsun, forumda ve motor aleminde yeniyim ama başından geçen bu talihsiz kazadan çok ders çıkartmak gerekli diye düşünüyorum. Öncelikle ticari araçlara ve onların tabiri caizse 3-5 kuruş için yaptıkları ani manevralara özellikle dikkat ediyorum yada etmeye çalışıyorum.
Benzer bir olay dün akşam Acıbadem'de benim başıma geldi, yokuş yukarı ışıklarda kaldım ve yanımda bir tır durmakta. Yeşil yanmasına rağmen alet hareketsiz arkadaki arabalar kornalar basıyorlar tık yok. En sonunda dayanamadım aracın solundaki yaklaşık 2 metrelik açıklıktan yukarı çıkmaya başladım, tam tepeye vardığımda koskoca tır hareket etti ve U dönüşüne başladı !!! Arka tarafı üstümden geçmeden önce ben kornaya asıldım, baktım adam hala geliyor debriyaja basıp motoru yokuş aşağı kaydırmaya başladım. Allahtan arka tarafımdaki sürücülerde durumu görüp bana yer açtılar ve güç bela kurtuldum.
O saatten sonra kaskı yere fırlatıp bir temiz küfredesim geldi ama ne fayda, adam gördü yada görmedi devam etti yoluna. Bu da bana ders oldu bir dahaki sefere ne kadar sürerse sürsün bende kornaya asılır beklerim öyle bir durumda.
Tekrar tekrar geçmiş olsun ibopaşa, en yakın zamanda sağlığına kavuşmanı ve aramıza dönmeni diliyorum.
-
10 Ağustos 2012, 17:38
#6555
İki kişi ortalama 120 km hızla 15 kurus yaktı
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
10 Ağustos 2012, 17:45
#6556
dreamkiller adlı üyeden alıntı
ccman nabün?
aynı beaa sen nabüün ?
dreamkiller adlı üyeden alıntı
İki kişi ortalama 120 km hızla 15 kurus yaktı
hayırlı olsun yeni oyuncağın
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
-
10 Ağustos 2012, 18:10
#6557
Syanur adlı üyeden alıntı
Ya bu aslında çok mantıklı çünkü sanmıyorum ki japonlar arada sırada "bilmem neredeki temsilcinizden hiç memnun değiliz" diye imzalı mail alıyor olsunlar. Bence böyle birşey olursa dikkate alırlar gibime geliyor.
konuyla alakalı bir yazı hazırladım onaydan geçince bu mesaja konunun linkini ekleyecegim arkadaşlar..
-
10 Ağustos 2012, 18:25
#6558
eyvallah kardeşim.. Bakalım darısı fazer in basına
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
10 Ağustos 2012, 18:27
#6559
semihss adlı üyeden alıntı
Çok büyük geçmiş olsun, forumda ve motor aleminde yeniyim ama başından geçen bu talihsiz kazadan çok ders çıkartmak gerekli diye düşünüyorum. Öncelikle ticari araçlara ve onların tabiri caizse 3-5 kuruş için yaptıkları ani manevralara özellikle dikkat ediyorum yada etmeye çalışıyorum.
Benzer bir olay dün akşam Acıbadem'de benim başıma geldi, yokuş yukarı ışıklarda kaldım ve yanımda bir tır durmakta. Yeşil yanmasına rağmen alet hareketsiz arkadaki arabalar kornalar basıyorlar tık yok. En sonunda dayanamadım aracın solundaki yaklaşık 2 metrelik açıklıktan yukarı çıkmaya başladım, tam tepeye vardığımda koskoca tır hareket etti ve U dönüşüne başladı !!! Arka tarafı üstümden geçmeden önce ben kornaya asıldım, baktım adam hala geliyor debriyaja basıp motoru yokuş aşağı kaydırmaya başladım. Allahtan arka tarafımdaki sürücülerde durumu görüp bana yer açtılar ve güç bela kurtuldum.
O saatten sonra kaskı yere fırlatıp bir temiz küfredesim geldi ama ne fayda, adam gördü yada görmedi devam etti yoluna. Bu da bana ders oldu bir dahaki sefere ne kadar sürerse sürsün bende kornaya asılır beklerim öyle bir durumda.
Tekrar tekrar geçmiş olsun ibopaşa, en yakın zamanda sağlığına kavuşmanı ve aramıza dönmeni diliyorum.
Üstad çok teşekkür ederim, düzelip motorsikletin başına tekrar geçicem inş.
Sana da çok geçmiş olsun kamyoncu terörüne yakalanmışsın Allah korumuş senide, Aslında bu ülke için umutlarımı kaybediyorum yavaş yavaş yaşanmaz valla yaşanmaz, kimsenin kimseye saygısı yok güveni yok sevgisi yok ne bilim ya midem bulandı artık:(
-
11 Ağustos 2012, 05:09
#6560
Arkadaşlar ,istinye - ortaköy arasında yeşil bi ninja görüyprum sürekli. bugun gece hatta yanından geçerken düt düüt yaptım. o arkadaş burdanmıdır ???
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler