Hadi beyler Motorlarınızın Resimleri Gelsin. Benden Bir kaç resim ...
Hondaaaaaaaa
Atilla hakan hocam kazasiz belasiz motor cok temiz gercekten.Ama o egzost hic olmamis
içi boşmu o egzosun? ati kısaya uzuna ölüye diriye zenon bende düşünüyordum güzel olmuş.. Satmazsam takarım bende
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
senin canın saolsun be yaa!! ama burda önemli olan çayın markası neydi? Benim hayat felsefem Çayda Lipton, Karıda İp don.!!
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Merhabalar,
Yeni üyeyim ve ilk mesajım..Seneye sanırım Ninjalı olurum
birisi inceleme yapmış malzeme olarak şimdiki kasalar daha iyi geldi bana:
Hocam öncelikle hoşgeldiniz Ayrıca örnek bir üye gibi giriş yaptığınız için de can-ı gönülden tebrik ediyorum
innova kullanmadığım için bir yorum yapmam doğru olmaz o yüzden o konuya giremiyorum.
Ama olur da Ninja alırsanız modifiye konusunda her zaman yardıma hazırım ;)
Abi çok garibinize gidecek biliyorum ben de aynı şoku yaşamıştım ama ileri sürüş eğitiminde hoca bu konuyu özellikle çalıştırdı. Motor artçıyla da artçısız da aynı mesafede duruyor. Kesinlikle mantığım almamıştı başta hatta artçıyla daha zor durur diye iddia etmiştim. pek çok deneme yapıldı artçılı sürüş kısmında kursun ve cidden aynı duruyorsunuz. Yani ağırlıktaki artış öne doğru fren anında giden kuvveti arttırıyor evet ama sürtünmediki artış da tam olarak onu dengeliyor. Denklemini de anlatmışlardı ama o aklımda kalmadı
Yalnız şöyle bi sorun var: Selektör yakınca noolucak? Öncelikle aküyü çok kısa sürede öldürüpü bitirir, çünkü xenon ısınana kadar çok çok yüksek elektrik çekiyor aküden. Selektör atınca sürekli o ilk yanma prosedürü gerçekleşecek akünün ve elektrik aksamının canına okuyacak. Arabalarda bile beyin yanıyor sırf bu yüzden heleki motoralar çok daha zarar görmeye açık bu konuda özellikle de 55W'lık araba kiti kullanıldıysa. Ayrıca uzun far performansı selektörde yine xenon ısınıp tam parlaklığına ulaşmadığı için düşük kalır. Yani bizim ninja'ların far yapısında uzuna xenon takmak bence faydadan çok zarar getirir.
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Ben de haftasonundan bir kaç kare paylaşiim o zaman
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Video çok başarılı. Teşekkürler paylaşımın için. Benim şahsi fikrim eski kasa ninjalar bence cok daha kaliteli malzeme işçiliği olarak. MaKyaj olarak ise 2013ler harika ama sadece makyaj nekadar yeterli ?
Ayrıca ayaklık açıkken vitee geçirdiğinde yeni kasaların stop etmemesi gerçekten üzücü. Nekadar dikkatli olursan ol hayat kurtaran bir özellikti o ama yeni kasalara koymamışlar. Ayak pedleri yeni kasada kötü olmuş bence, aynı şekilde motorun ayaklığıda yeni kasada daha ince dayanıksız hissi uyandırdı bende. ilk görüşlerim bunlar videodan görbildiğim kadarıyla.
Ben bu olayı şuna benzetiyorum arkadaşlar, vakti zamanında windows xp ye birçok insan yama yapar görünümü değiştirirdi ,bizim modifiye olayı gibi. Daha sonra vista çıktı ama açığı çok olduğu içinde arkasından wind. 7 yi dayadılar. Bu da onun gibi sanki, 2013 ninja daha güzel görünümlü ama parça işçiliği daha aşağıda ve varolanda da eksilme var.
Diğer arkadaşlarında görüşlerini merakla bekliyorum. CCman - ejo - dreamkiller baktınızmı videoya ? Sizce nasıl yeni kasa ???
Arkadaşlar bugun kızıltoprak Kawasaki bayisindeydim
2013 model ninjayı sordum
Yeni kasa Ninjaların avrupada euro 3 olarak çıkarıldığını Türkiye'de euro 2 normlarına uygun üretildiğini özetle o kasanın TR'ye gelmeyeceğini garanti etti
lakin şubatta yeni model 250r gelmiş olacakmış
bilginize ;)
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
sanki bu motor onbinlerce satıyor da euro normlarını düşünerek getirmiyorlar,çok çevreciyiz yav
edit:ejlover 10 tane fotoya gerek yoktu 1 tane grup fotoğrafı da yeterdi
Ben demiştim demek gibi olmasın ama tr piyasasına sokmayabilirler demiştim tee en başta. Biz hıyar yerine koyup el de depoda kalanları dayayacaklar. Sanki artık eski kasa üretimine japonya devammı edecek.yalan, onun üretimi çoktaan bitmiştir bence. Şimdi sağda solda elde depoda kalan malları,onların yedek parçalarını tr de eritecekler tüm stokları bence.
Adamlar hepi topu 348 motosiklet satmış 2011 senesinde. Her çıkan yeni kasada eldekiler patlarsa işleri zor, haksız sayılmazlar .
Ama emisyon normla ilgili bahane saçmalık olmuş. Ne güzel işte euro 3 norm üretiliyorsa, Türkiye'deki euro 2 norm sınırından daha az çevreyi kirletiyor. Yerse, inanan çıkar elbet.
En dandik çinli cub lar bile euro 3 olarak geliyor yeni ninja250 haberi uydurma geldi bana.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Bu bilgiye nereden ulaştınız acaba? Varsa bir istatistik bakmak isterim.
Saçma geldi bana.Ben hala yeni kasanın gelceğine inanıyorum
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
ejlover
eğitim çalışmalarında bunun böyle olması gayet normal,eğitimlerde artçı olaya kendini hazırlıyor ve fren anında motorda durması gerektiği gibi duruyor ve sürücünün fren esnasındaki hareketlerine de mani olmuyor,sonuç tek kişi gibi durabiliniyor.
ama bu güncel hayatta artçı ile olağan bir trafik akışındaki frenaj da durum aynı olmuyor.artçı trafiğin içinde sürücü gibi olayları göremiyor ve zaman zaman kendisini rahatlatmak için bir elini bırakıyor,daha dik duruyor ayağını orasını burasını sürüş esnasında oynatıyor.böyle bir anda ani gelişen bir olayda frene hazırlıklı olmadığı için sürücünün sırtına biniyor.bu da sürücüyü tam ve gerektiği gibi motoru kontrol etmesini engelliyor.
Konuyu GENEL olarak açıklayayım.siz yukarda ne dediğimi kısaca anladınız.ben bu açıdan olaya bakıyorum.
sürüş eğitimlerinde siz ne yapmanız gerektiğini biliyor planlıyor ve uyguluyorsunuz,ama bunu trafikte güncel sürüşlerde ne kadarını becerebiliyor insan bu önemli.özellikle artçı konusu bu işin baş rol oyuncusu oluyor.sürücü artçısını motora binmeden bindikten sonra inene kadar her an uyarmak zorunda,gerekirse fırçasını atmalı sürücü.artçı işin keyif kısmındadır.rahatlık ister bir süre sonra ağrıyan ayak bileğini bastığı yerden kaldırıp oynatmak ister bu arada da diğer ayağına düşer güç,sürücü bunların hepsini gidonda hisseder tolere etmeye çalışır.ama bu da bir yere kadar.gerektiğinde sağa çekip aşağıya inip durumun ciddiyetini anlatmak gereklidir artçıya.
örnek;köprü ve sert sola viraj ;köprülerin başında ve sonunda bir ek yerler vardır bilirsiniz,köprüye girişte hafif bir sıçrama olur cıkışta da,artçı önünü göremediği için bu sıçramaya hazırlıklı olmadığı için poposu hafifçe yerinde kayar ve hemen bunu düzeltmeye çalışır ileri yada geri kayar,sürücüde o anda sol viraja başlamış gidon ve vücut sola yatmıştır,o anda artçının arka sele üzerinde kıpırdanması rahatlığı için ileri geri hareket etmesi sürücünün kabusu olur ki bir de sert bir viraj sa.benim yaptığım artçıyı indirip bi güzel fırçalamak olur bu gibi durumlarda.sonrasında da daha temkinli ve stresli bir sürüş başlar.işin tadı kaçar bir an önce artçıdan kurtulmak istersin.nerde kaldı artçı ile bir yere gitmenin keyfi ? bitti.
frenaj da aynı,uzun bir yola gittiniz yolda bazı yerler dik ve virajlı.SS motorlarda artçı bir süre sonra depo ile olan aşkını bitirip yavaş yavaş sırtınıza biner,o farkında değildir bunun yine depoya tutunup sürücüye yük olmadığını düşünür ama iş öyle değil işte,bir süre daha sonra o dik ve virajlı yollarda sırtındaki yük bileklerinde uyuşma olur,sende viraj ve dik birazdan bitecek diye sesini cıkarmazsın,virajı bi döndün karşında duran bir trafik ya da karşı şeride geçmiş gelen bi hanzo ! eee napcaz şimdi A haa ..? (şarkının devamını bilen bilir ). bilekler bitmiş ön freni ne kadar sıktığının bile farkına varamayacak derecede uyuşmuş parmaklar.sıktım dersin freni ama halen duramıyorsun ,fren yaptın sırtında bir de yük kolların gidona bloke olmuştur,hadi freni tutturamadın duramıycan kaçacak bir boşluk var ama artçın sırtında o son kıvırma hareketini de yapacak durumunda yok bla bla bla...................... kaput.
uzun sözün kısası.artçı ile fren daha uzun mesafe gerektir !
saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
büyük geçmiş olsun aslan.Allah beterinden korumuş seni.şimdilik sende onları dinle konu kapanmıştır de onlarda rahat etsinler;) yeni sezona yaparsın bi karşıklık ....Allah şifa versin
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)