Bende tam 2 hafta önce hyo'mu satınca artık 250 cc'nin tıraktör sesinden kurtuldum(Son iki sezonu iki farklı hyoyla gecirmiştim), daha da bulaşmam, makineye de benzinede parayı basar 600lük 1000 lik bi alet alırım diyodum.Da bu tasarım nasıl bişey böyle ya, al 0 km ömür boyu bin, o kafa tasarımı nedir öyle ya ! Gösterge sorunsalı giderilmiş, performans/kalite desen zaten tavan.... Cok pis aklımı celdi, yakından inceliceğim anı ve fiyatını bekliyorum.
Bi yandanda kendime inanamıyorum, koyu hyo fanı birisi olarak, başka bi markanın 250 liğini almayı... Ama naapalım oda düzeltsin artık o 2 tane üst üste dondurma topu kafayı..
Yeni kasa şahane evet yenilikleri okumaya vaktim olmadı ancak ccman de demiş zevkini almaya bak diye iyi demiş
94 senesinde gördüğüm ilk zzr1100 den sonra hiçbir kawasaki bukadar etkilemedi beni. Fena görünüyor.
Ben bile düşünüyorum
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
sahsi fikrinize saygi duyuyorum ama katilmiyorum su an ninja kullaniyorum bundan önce gtr daha önce de mct kullandim yani hepsi 250cc cok farkli motorlar buyutmeyi de dusunmuyorum cunku genel de hep sahir ici kullaniyorum ve isim dolayisiyla da uzun gezilere cikamiyorum bu yuzdende kaliteli performasli bir 250cc benim icin yeterli ve benim gibi dusunen bir cok insan var tr sartlarin da o yuzden su an kawa kullaniyorum satarsam sa yine kawa olur hemde yeni kasa yoksada ben motorumdan herseyi ile memnunum zaten servise sadece yag degistirmeye gittim icin sorun yok saygilar
servıs olarak yag degısımden cok parca fıyatları vs den bahsetmıstım buyutmeme konusunda aynı seyı dusunuyorum + cok fazla uzun yola cıkılmadıkca yeterlı makınalar ;)
2013 modeller harikada , ben yine er6f alıcam yeni kasa. O da mükemmel. Bugün önümde denk geldi bitane mecidiyeköyde. makina 2 silindir ses gelmez diyordum ama sesi de iyi yani ben hoşlandım. Dijital panel de güzel. En önemlisi saat koymuşlar. Tek sıkıntı acaba vitesi gösteriyormu er 6f ler. Bilen var sa cevap yazarsa sevinirim. Umarım yeni çıkan 250 ninjalar da vites göstergesi eklerler kadranın oraya. Benim en büyük ihtiyaçlarımdan biri de 4lülerin yanması. 250 r da da er6f de de umarım 4lü sinyaller umarım yanar. Arkada ki yolcu için 250likte küçük tutma yerleri koymuşlar apış arasına ama bence yine çok başarılı olmamış (Şahsi fikrim ). Tek kişi kullanacaklar için bulunmaz bir makina ninja 250 r , fakat ben kız arkadaşımı sık sık arkamda taşıdığım için beni nija çok yoruyor. Ellerim uyuşıyor. Ve artçı için 250r gerçekten zor bir yolculuk oluyor. Ben er6f e geçicem 2013 te.
Kürşat kardeş paranı pulunu ayarla 2013 ocak - şubat gibi birlikte mağazadan çıkartalım yeni motorumuzu. Çekelim garaja. Bekleyelim yazı ))
Parça fiyatı önemli olan yağ fiyatı nedirki yanlışlıkla yan yattığı zaman bi çinli motor parası oduyosun servise çok kullanan birisi olduğum icin parça fiyatları çok önemli senede 7 8 bin yapsam koymaz da 20 bini rahat rahat geçiyorum bayada parça değişiyorum biri çarpıp kaçıyor ben carpiyorum kedi koltuğu yirtiyor paso bisi aliyoz fren zincir lastik vs vs
www.erkakurye.com
Dostum lastik ebatlarında oynama yaptın mı ? 160 felan taktıysan titreme yapıyor olabilir. Ayrıca hep aynı yol da mı deniyorsun? Zemin de eğim olabilir. Farklı mekanlar da da dene. Lastik havası belki hatalı basılmış olabilir. Bir de lastiklerinin rodajı bittimi? Bu saydıklarım ihtimaller arasında ama en önemlisi bağlantı noktasında tam sıkılmamış vida olabilir belki.. Dediğin olay önemli olabilir. Yarın öbür gün başka sıkıntılar çıkartır. 80 de belki ellerini bırakınca titremeyi hissediyorsundur ama 180e dayanınca belki tutamıcaksın bile belki gidonu. Bir göster servise derim ben
. Bu arada motoru sıfırmı aldın. 2.el ise belki kaza yapmış ve şasede eğilme yapmışta olabilir. Dengesizlik yapar.
bugün arkadaşlarla tekirdağa gittik,sanırım benim hız göstergemde problem var,
153 ile giderken devir artmasına rağmen ibre oynamıyor,redline a girdim 14 bin oldu yokuş aşağı gidiyoruz alet hala 153,arkadaş dedi 170 le gidiyordum beni geçtin diye beim gördüğüm son sürat 153 çok uyuz birşey bastığım halde hiçbir keyif alamıyorum yoldan çok göstergeyi izledim çok canımı sıktı,şimdi bunu garanti kapsamından değiştirmek istiyorum daha servvisle konuşmadım ama kime söylesem,olmaz öyle şey sen yanlış görmüşsündür alttan bakmışsındır gibi salak saçma şeyler söylüyorlar 1-2 tane motosiklet servisine sordum adamlar salak salak güldü,acaba servis de böyle birşey söylerse ki söyleyecektir bu durumda ne yapmam lazım ? veya böyle birşey ile daha önce karşılaşan varmı ?
benim kilometre telim kopmuştu. belki tel de bi yamukluk vardır. servise gitmeden önce 250 ninjası olan bi arkadasın varsa onun kilometre telini kendi motoruna takarak bir deneme yap istersen. En az masraflısı o. Birde zayıf bir ihtimal ama belki senin km sayacın doğru arkadasınınki yanlış olabilir. gps den de bir ölçüm yapmanı tawsiye ederim. Umarım sayacta sıkıntı yoktur. Garanti kapsamında itelersen sıfırını taktırtırsın ama yok garantiye girmez derlerse sayaçlar pahalı, ebaydan elektronik sayaç sipariş edebilirsin. Hem şık hem daha ucuz dostum.
ere6ef iyidir candır.. alacaz dostum lakin belki model yılı olarak seni bir iki sene arkadan takip edebilirim.. görecegiz bakalım..
Frank devir arttıkca hızın değişmiyorsa bir sıkıntı vardır kesin.. Birde şunu dene, atıyorum devir 13.000 de hız 153 de sabitledin, devirin 14.000 oldu hız hala 153 de.. birden gazı kes devirin 14.000 den 13.000 e kadar düşerken hızında düşüyormu yoksa bir süre 153 de sabitmi kalıyor? ona göre bir yorum yapmak daha saglıklı olacaktır. tipik ibrenin takılma problemi gibi geldi bana..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Hayal kırıklığı! Anlaşılan yine başlangıç motoru diye, 1.60lık adamlar için tasarlamışlar!
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Eski kasadan daha ince olucak o zaman bu aletin ölcüleri.. :S
O kadarda heycanlanmıştık, harbi hayal kırıklığı.. Gene ne varsa hyosung ta var!
Artık bekleyelim görelim fuarda (inşallah) yapacak bişey yok.
Yahu o resimde motorun sol farı bile gözükmüyor nerdeyse. Nerden anladın perspektiften genişliğini de konuşuyosunuz arkadaşlar yaa. Biraz mantıklı düşünün, hiç mi fizik matematik görmediniz siz?
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Eski kasadan İnce olacağını sanmıyorum.Paralel çift silindir, büyük ihtimalle en olarak aynı, yükseklik olarak alçak ve küçük olacaktır.Zaten ninja çok kalın bi yapıya sahip değildi.. ama biraz daha yüksek olması kalıplı gösteriyordu.Şimdi daha oturaklı bi yapıya sahip fakat daha küçük gözüküyor.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
nerde görüyosunuz yeni kasayı gidip bende göriyim resimlere bakarak konuşmuyoruz umarım :D resimlerde açılar yanıltabilir
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)