Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Temmuz 2012, 16:21
#6301
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
Reklamlar
-
30 Temmuz 2012, 16:29
#6302
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
30 Temmuz 2012, 16:41
#6303
tamam agalar giriyoruz bu işe o zaman.. Çift cam arası lamine, koyu renk yada jaluzili modellerimizle yakında hizmetinizdeyiz. Firmanın adınıda YARACAM KOYACAM bütün dünya hasta olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:38 ----------
ccman adlı üyeden alıntı
oldu olacak bu yeni cıkan ağaç desenli pimapenlerden de çerçeve yapın R1 in ön camına,içten de jaluzili olsun arada açar kapar Uğur.
-ep gene trakya beeyaa avrupalıyız çekemiyo susaklar
-boşver sen bu kapçık aazlıları..
-açalım bi kilo rakı sevinsin kızanlar süle bizim şopara alsın gırnatayı gelsin
-aydiii oturmaamı geldik
)
aylardan agustos ava nassı sıcak!! Donun g.tüne yapısır!!!
motora bile binilmiyor aga bu avada!! yılan bile bozmuş kendini, ne sokacam allanızdan bulun beaaaa diyor!!!
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
30 Temmuz 2012, 17:24
#6304
ali arkadaşımın sorusuna cevap yazarken bir de baktım 1 sayfadan fazla tutmuş yazdıklarım.
bari forumdaki bu gibi sorusu olan arkadaşların kafasındakilere de cevap olur.diye hepinizle paylaşayım .....
aliazgin - Dün 11:57 -
ccman daha önce ninja 250 vardı sende galiba.
şimdi R6 ya yeni geçtin.(Allah kaza bela vermesin.)
bende 600 cc ye geçmek istiyorum önümüzdeki sezon inşallah. ninja 250 den 600 cc ye geçmenin nasıl bişey olduğundan bahsedermisin biraz. aralarındaki farklar, yaşattığı zevk falan. bunlar nelerdir. tavsiye ediyormusun. ilk ağızdan duymak istiyorum.
iyi sürüşler...
merhaba Arkadaşım
evet daha önce 250r kullanıyordum fakat ondan da önce yine r6 kullanıyordum
soruna gelince ;ikisi arasında sürüş tarzı olarak çok fark var bu kesin.anlatmaya kalksam destan yazarım emin ol.genel hatları şu;ninja şehir içi trafiğinde kullanımı kolay ve tasarruflu bir motor.daha kıvrak tek kişi ile şehir içi kullanımda gayet başarılı sanırım izmirliydin şehir içinde zevkli ama çeşme otobanına çıksan sinir bozucu oluyor sürat olarak yeterli fakat bu yine ş.içi.ben ne otobana çıktım ne de köprüden karşıya yol yaptım ninja ile .bir kez artçı ile bindim o da son binişim oldu.bana performans yetmedi tek kişiye göre şehirler arası yolda gerektiğinde uzayıp gidemedim.şimdiki otobüs kamyonlar bile 130 -140 gidiyor artçı ile arada kaldım çıkamadım satma sebebim kısaca bu.
r6 şekil itibarı ile benzer ama tam ss bir motor.bunu ilk binince farkediyorsun çalıştırmana gerek yok . tarz yatık ,motor ağırlık merkezi yukarda en ufak dururken sol sağ yatmada yere düşmeye çalışır.hacıyatmazın, ters şekli resmen.ama virajlarda jilet kibi tek hareket vıjjjt,.........a deee ayırlı traşlar
motor çok seri yavaş kullanıma gelmiyor elini debriyajdan çektin mi takır tukur etmeden (motor seri bas diyor homurdanıyor,avans vuran araba gibi ) 25-30 km altında süremiyorsun debriyaj bas ,yarım debriyaj düşük süratte.sürat düşük fakat motor büyük soğutma gerek yavaş gittin bu sefer motor fan açıp duruyor sende sauna hesabı pişmece ter nerelere kadar akıyor tahmin et.dönüşler sıkıntılı gidon dönüş çapı düşük,ağırlık, sorun geri giderken can sıkar.sele sınıfının en yükseklerinden 85 cm ninja 79,5 cm olsa gerek.2cm düşürmek için 2 gün harcadım sanayide usta ararken.ama yaptım kafama göre oldu,
motor tercihini sen kendi hayat tarzına göre seçmelisin.işe gitmek gelmek için dersen r6 olmaz.yazık edersin,naked tarzı daha uygun.tabi ki altında bir LAMBO var gibi otobanda süzüle süzüle gitmekte ayrı duygu,araçların aynalarına teğet gecerek sollarken içerdekilerin hoplaması belkide sadistçe bir zevk.bakarsın arkanda bir araç yol ister aynaya bakarken başını hafifçe eğip kendince bi sırıtıp aralardan uzayıp giderken,yol isyenin kuyruğundan yok olması.kafana göre otobanda araçlar ile özellikle otomobil sürücüleri (hele bi de tavuk sa ) ile makara yapmak.tabiki bunlarda işin zevkli yanı
bu tarz bir motor almayı düşündüğünde ilk aklına YAKIT geliyorsa,hiç bulaşmayın hemmen unutun derim.masrafları ağır yakıtı da ben basmadan 7 litre hadi 6lt olsun yaktım.ki aradaki ufak tefek gaz açmalar dahil.kassam kassam 5lt olsun.iyide ninja gibi gideceksem yolda ne diye 3 ninja parası verip r6 ya bineyim ? bunun yanına Allah nasip ederse bi maxi scooter düşünüyorum.r6 yı da keyif için sürmeyi.
daha yazılabilecek çok şey var ama mesai bitti çıkmam gerek.ayrıca yukarıda ninja & r6 kıyaslaması yaptım.600cc diğer motorlar ile ilgili çok fazla tecrübem olmadı.yazıyı bu anlamada okumakta fayda var.
Allah hepinizin gönlüne göre versin
saygılar.
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
-
30 Temmuz 2012, 17:40
#6305
Yaaa işte öyle oluyor insan bi başlayınca yazmaya destan çıkıyor ortaya =D
Eline sağlık ;)
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
30 Temmuz 2012, 17:44
#6306
aga tam senin tarzın olmus acıklama.. öldüm gülmekten.. Ter nerelere akıyor tahmin et poahahaha
yahu cocuk kızacam sana ama.. Madem alacaksın bir maksisukutır neden sattın ninjayı.. o duraydı yanına bir 600 lük cekeydin ya a benim kızanım!!!
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
30 Temmuz 2012, 17:56
#6307
dreamkiller adlı üyeden alıntı
aga tam senin tarzın olmus acıklama.. öldüm gülmekten.. Ter nerelere akıyor tahmin et
poahahaha
yahu cocuk kızacam sana ama.. Madem alacaksın bir maksisukutır neden sattın ninjayı.. o duraydı yanına bir 600 lük cekeydin ya a benim kızanım!!!
a be kızanım ben kaçlık çektim ki şimdi 600 değilmi bu )))
usta kafamdaki motoru söylesem zaten yarım burgaz oynarsın Multistrada 1200 S Sport...oyna bakem ...ujjjbin bejjjbin.ujjjbin bejjjbin ujjjbin bejjjbin
ejlover adlı üyeden alıntı
Yaaa işte öyle oluyor insan bi başlayınca yazmaya destan çıkıyor ortaya =D
Eline sağlık ;)
Uğur vakit olsa daha çok şey cıkar da.... bi gün senin gibi vakit ayırıp yazarım inşallah.
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
-
30 Temmuz 2012, 18:07
#6308
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
30 Temmuz 2012, 20:33
#6309
Kocaeli ve istanbulda ikamet eden arkadaşlar cumartesi iftara gelen kaç kişiyiz.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...etkinligi.html
-
30 Temmuz 2012, 21:00
#6310
ejlover ve ccman size bişey sorucam,600 veya 1000 cclik motorların 100 km hız ile giderken hararet yaptığını savunan insanlar var bizim grupta bana hiç inandırıcı gelmedi,öylemidir ?
-
31 Temmuz 2012, 01:40
#6311
dreamkiller adlı üyeden alıntı
selam millet,
uTatilden döndüm bitti anasını satim :( şöyle bir formu kurcaladım baya bir konu konusulmuş. İbo neden boya kodunu arıyorsun anlamadım? Rötuş içinmi? eğer öyle ise ve çok büyük bir problem yoksa sakın boyatma, motoru satarken sıkıntı yaşayabilirsin. naçizane tavsiyemdir.
Abi konuyu biraz açarmısın, satarken neden problem olsun, ufacık bir rötüşün kime zararı var ki
-
31 Temmuz 2012, 01:42
#6312
Merhaba arkadaşlar acaba 2013 te yeni kasa söylentileri duydum acaba böyle bişey varmı iyileştirmeye gidilicekmi motorda?
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
31 Temmuz 2012, 02:41
#6313
Evet Adim nevzat ve tesukkur ederim araniz da Antalya civarin da ikamet Eden varsa tanismakta kismet olur insallah
-
31 Temmuz 2012, 02:42
#6314
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
ejlover ve ccman size bişey sorucam,600 veya 1000 cclik motorların 100 km hız ile giderken hararet yaptığını savunan insanlar var bizim grupta bana hiç inandırıcı gelmedi,öylemidir ?
konu çok geniş ne anlamda hararet yapar diyorlar,ben rastlamadım öyle bir duruma.
soğutma sisteminde bir arıza olmadığı sürece hele giderken sıcaklık hararet derecesine gelmesi imkansız.ben bu sıcaklarda bile (r6 da su sıcaklığını lcd ekranda görebiliyoruz) 92 dereceyi gecmiyor.sıkışık trafikte 100 ü gecince fanlar devreye giriyor en cok 108 gördüm.o da sıcakken stop edip yeniden kontak açtığımda.
unutmayalım ki bu tip motorların radyatör ve fanları daha büyük ve güçlüdür ninja ya göre.siz ninja da fan sesini belki ancak çok sıkısık trafikte duyarsınız ya da dikkat bile etmezsiniz bile.ama bu büyük cc motor da fan sesi ve yüzünüze vuran sıcaklığı duyar ve hissedersiniz.
ayrıca ben stop etmeden önce fanlar açmişsa sıcaklığın düşüp fanlar durana kadar kontak kapatmam.fanlar çalışırken stop ettiğimizde motor bloğu içindeki ısı daha düşmeden kontak kapatılırsa blok iyi soğutulmayıp içerideki sıcaklık aniden yükselecektir.bu da motor içindeki parçalar için dezavantaj durum oluşturur.aşırı sıcağa maruz kalırlar.
belkide arkadaşların büyük cc motorlar daha çok ısınıyor demek istemiştir.anladığım bu benim.ama hareket halinde ve özellikle 100 km gibi bir hız da hiç bir motor HARARET yapacak fan bile acacak sıcaklığa kadar yükselmez.
olursa da muhtemel sebepler;eksik su .delik kaçak .bozuk termostat.tıkanmış radyatör kanalları,radyatör yüzeyini kapatacak yabancı cisim(naylon kağıt vb)
saygılar
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
-
31 Temmuz 2012, 02:58
#6315
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
ejlover ve ccman size bişey sorucam,600 veya 1000 cclik motorların 100 km hız ile giderken hararet yaptığını savunan insanlar var bizim grupta bana hiç inandırıcı gelmedi,öylemidir ?
Yukarda ccman'in yazdiklarina katiliyorum.
100le sabit uzun sure gittikce sorun yok. Benim de en sicak gunde 100le gitmem ortalama 90-95derece civari bi hararet demek. 150den sonra 90in altina iniyor. Fan 100un uzerinde 105te falan aciliyor. Ama isiktan isiga 100e cik dur 100e cik dur yaparsan direkt fan acar dogrudur. Ama zaten fan durduruyor asiri isinmayi. Yok 115in de ustune cikarsa surekli sikinti var demektir.
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
31 Temmuz 2012, 03:10
#6316
dreamkiller adlı üyeden alıntı
yahu çektiğine kızmıyorumki çekeceğine kızıyorum
maksisükutır!!!
adı bile zor len söylenmiyor..
Multistrada 1200 S
yakısır valla ne diyeyim.. Benimde bir 848 Evo alasım var ama parasım yok
o yüzden acıyorum her ay motoron dergisini, litrelik makinalara bakıp bakıp litrelik rakıya veriyom kendimi
misss
ya birader şehir içi için bir şey de olması gerek.ninja ile r6 olsa abes olurdu ikisininde tarzı ss.benim derdim işe gidip gelirken kullanılacak bir motor.r6 yı işe gidip gelmek için kullanmak biraz da motora haksızlık.özellikle de istanbul trafiğinde.atçıda var işin içinde.
hafta sonu sile ye gittik yolu sen daha iyi biliyorsun hoplaya zıplaya basacak yol değil hele de acemi bir artçı ile.diken üstünde gidip geldim.r6 tarzı bir motor garajındaki spor araba gibi düşün.her zaman değil arada cıkarıp 2 tur atıp gazlayıp garaja çekeceksin.günlük bir motor değil kısacası.ha beni kullanma demiyor ama istanbul içinde dolaşırkende makine ağlıyor "beni otobana çıkar bana yol bul,yarayım"diye.
bazen e6 da denk geliyor bazı 600 ve ya binlik makineler.hemen kıcıma yanaşıp benimde gazlamamı bekliyorlar onlar ile,sadece tavşan tazı misali oynuyorum, ben onları kovalıyorum o kadar keyifli oluyorki bazen ensesine yapışıp bırakıyorum onlarda ben kurtuldum diye bi daha uzuyorlar yine çöküyom kuyruğuna bir gidişleri var koparsın gülmekten,bazen bırakıyorum gitsin çünki başlarına bir iş gelecek diye korkuyorum.emniyette bir kapatıyor bir kamil emniyete fırlasa duramaz,ben se aralardan gidiyorum fırsatı bulunca da arkasına yapışınca daha da basıyor ,bırakıyorum gitsin.kimsenin vebaline girmek istemem,
ali arkadaşım sormuştuya 600 lük makinenin keyfi ne zevki ne diye ,bu da onlardan biri ;)
konu bu üljjj bejjjj
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
-
31 Temmuz 2012, 11:00
#6317
ibopaşa adlı üyeden alıntı
Abi konuyu biraz açarmısın, satarken neden problem olsun, ufacık bir rötüşün kime zararı var ki
ibo işin aslı şu ki, sen küçücük bir noktaya rötüş yaparsın, motoru almak için gelen adam o noktayı farkeder yok efendim motorda komple boya var ...vb bissürü basını agrıtır anlatamazsında rötüş yapılan yerin ne kadar küçük bir yer olduğunu.. eğer fırsatın varsa yapma derim ama abi gözüme çirkin geliyor çok diyorsanda rötüş yapmadan önce o noktayı iyice fotografını cek, uzakdan, yakından detaylı fotolar sonrasında eğer böyle bir problem yaşarsan alacak kişiye gösterecek bir şeyin olsun..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
ccman adlı üyeden alıntı
ya birader şehir içi için bir şey de olması gerek.ninja ile r6 olsa abes olurdu ikisininde tarzı ss.benim derdim işe gidip gelirken kullanılacak bir motor.r6 yı işe gidip gelmek için kullanmak biraz da motora haksızlık.özellikle de istanbul trafiğinde.atçıda var işin içinde.
hafta sonu sile ye gittik yolu sen daha iyi biliyorsun hoplaya zıplaya basacak yol değil hele de acemi bir artçı ile.diken üstünde gidip geldim.r6 tarzı bir motor garajındaki spor araba gibi düşün.her zaman değil arada cıkarıp 2 tur atıp gazlayıp garaja çekeceksin.günlük bir motor değil kısacası.ha beni kullanma demiyor ama istanbul içinde dolaşırkende makine ağlıyor "beni otobana çıkar bana yol bul,yarayım"diye.
bazen e6 da denk geliyor bazı 600 ve ya binlik makineler.hemen kıcıma yanaşıp benimde gazlamamı bekliyorlar onlar ile,sadece tavşan tazı misali oynuyorum, ben onları kovalıyorum o kadar keyifli oluyorki bazen ensesine yapışıp bırakıyorum onlarda ben kurtuldum diye bi daha uzuyorlar yine çöküyom kuyruğuna bir gidişleri var koparsın gülmekten,bazen bırakıyorum gitsin çünki başlarına bir iş gelecek diye korkuyorum.emniyette bir kapatıyor bir kamil emniyete fırlasa duramaz,ben se aralardan gidiyorum fırsatı bulunca da arkasına yapışınca daha da basıyor ,bırakıyorum gitsin.kimsenin vebaline girmek istemem,
ali arkadaşım sormuştuya 600 lük makinenin keyfi ne zevki ne diye ,bu da onlardan biri ;)
konu bu üljjj bejjjj
ee altında r6 var aga her türlü oynarsın bizde anca cup la sukutır la oynayalım dün aksam provadan geliyordum saat 00:10 civarı libadiyede sırtımda gitar iki büklüm kullanıyorum motoru bir tane mecdanılds sukutırı geldi ışıkta oynandı durdu.. iki ara gazı yarım debriyaj.. gaza geldi enayi yeşilde fırladı gitti arkasından izledim o saatte ne basacam kızanın ego tavan yapmıstır heralde
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------
atilla_hakan adlı üyeden alıntı
ne dersiniz millet? gidilirmi?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
31 Temmuz 2012, 11:40
#6318
İntik adlı üyeden alıntı
Ninjada koruma takozları takılırken şasiyi delmek gerek diyenler vardı doğruysa zararı varmıdır motora ?
Ben kendi Ninjama geçtiğimiz haftasonu itibariyle grenaj takozu taktırdım, ana gövdeye 3 değişik noktadan ve motorun iki tarafından ayrı ayrı monte edildi (kendi gözlerimle izledim) ve kendim test bile ettim pazar sabahı Maltepe sahilyolunda park ederken motor hafifçe yere düşürerek - benzi deposunu fulleyince çok azman bir ağırlığa ulaştı çekemedim -
Eve gidince resimlerini de çeker ve foruma koyarım ama çok başarılı bir koruma yöntemi, heleki bir grenajın fiyatının yaklaşık 800 TL. civarı olduğu düşünülürse
Kaskomuda yaptırdım en sonunda ve rodaj maksatlı haftasonu ve akşam üzeri gezilerime gönül rahatlığıyla başladım.
Bu forumdan sorularıma cevap vererek ve tavsiyeler vererek bana yardımcı olan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.
-
31 Temmuz 2012, 11:56
#6319
semihss adlı üyeden alıntı
Ben kendi Ninjama geçtiğimiz haftasonu itibariyle grenaj takozu taktırdım, ana gövdeye 3 değişik noktadan ve motorun iki tarafından ayrı ayrı monte edildi (kendi gözlerimle izledim) ve kendim test bile ettim pazar sabahı Maltepe sahilyolunda park ederken motor hafifçe yere düşürerek - benzi deposunu fulleyince çok azman bir ağırlığa ulaştı çekemedim -
Eve gidince resimlerini de çeker ve foruma koyarım ama çok başarılı bir koruma yöntemi, heleki bir grenajın fiyatının yaklaşık 800 TL. civarı olduğu düşünülürse
Kaskomuda yaptırdım en sonunda ve rodaj maksatlı haftasonu ve akşam üzeri gezilerime gönül rahatlığıyla başladım.
Bu forumdan sorularıma cevap vererek ve tavsiyeler vererek bana yardımcı olan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederim.
Ana gövdeden 3 değişik noktadan derken? bağlantıları fotoğraf cekip paylaşabilirmisin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...95071716/detay
vuuuu makinaya bakın beyler? bunu alıp full canta seti, gidon yükseltme aparatıyla birlikte sport touring olarak kullanacaksın ulan canım çekti be yaa
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
31 Temmuz 2012, 12:45
#6320
Ana gövdeden 3 değişik noktadan derken? bağlantıları fotoğraf cekip paylaşabilirmisin?
Şu durumda tekrar kaportayı açmak gerekecek bağlantı resimleri için ve ben grenaj açma kapama konusunda pek iyi sayılmam keşke takılırken fotoğraflar çekseydim ama dışardan resimler çekebilirim ve kutusundaki planları da scanleyip foruma koyabilirim ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler