Vuu biladerim aman dikkat.. Ee hep soyledik stok lastikler hicbir halta yaramaz diye.. Gecmis olsun.. Bu arada lastik testlerinde parke zemin testlerinide gormek istiyoruz diye baski kuralim malum ulkede belediye somuruculeri para kazansin diye her yeri parke yapiyorlar canim memleketimde
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
yirim onu harbi güzelmiş motorun o otoparkta iki aragazı yap gör bak sesi.ben akrapovic için videoyu otoparkta çekim yapacaktım fırsat olmadı.
aklıma gelmişken motoru yıkatırsan süngerle yıkat ve basınçlı suyu yakından tutmasınlar karbon kaplamalar sökülmesin.bir de radyatöre dikkat et ..yakından su tutan türkmen yıkamacıya bi osmanlı tokatı çekmiştim.egzos u kesin bir bezle tıkat ;)
herkeze iyi geceler.sizden 2 saat öndeyim gelecekteyim sizin için
sağolun arkadaşlar.. nevşehir-ürgüp'teyim ve bu şehrin hemen hemen her caddesi parke. görünüşü güzel olmasına rağmen ıslandığında ve kar serptiğinde yağ gibi kaymakta tekerler.. motosiklet sürerken hele çok dikkat etmek gerekiyor..
---------- Post added at 00:09 ---------- Previous post was at 00:07 ----------
aslında evet, bend emerak ediyorum belki yapılmışı vardır. ülkemizde parke zemin yüzdesi gittikçe artıyor ve parke zeminin çoğunluk olduğu yerlerde yol tutuşu daha iyi olan lastikleri seçmek gerek. varsa tabi..
Sizin Belediye Başkanı'nın bir akrabası o parke malzemesinin imalatına başlamıştır, ondan her caddeyi parke yapıyordur. Yok öylesine bir seçimse, bu yapılan işten şikayetçi olun şimdiden birçok kişinin hayatı kurtulabilir. Bizim İstanbul'da bildiğim kadarıyla yürüyüş yollarında ve meydanlarda kullanılıyor bu tip malzemeler, tabi İstanbul'un içinde var 30 tane daha şehir belki aynı hatayı yapan Belediyeler vardır. Geçen kış çok hafif kar attıydı ve benim büyük kuzen kendi yaptırdığı plazanın önündeki parlak granitlere basıp kolunu kırdı, buz pateni falan hikaye bazı zeminlere göre..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------
Benim yaşım kaç sanıyorsun bilmiyorum ama hiçbir kastım yoktu, şimdi gördüm bu cevabı kırıldım açıkçası forum senin olsun, diğer arkadaşlardan şimdiden özür dilerim.
@ccman çektim fotoları
---------- Post added at 02:58 ---------- Previous post was at 02:45 ----------
Rizomalardan sonra vakit bulup foto cekebildim. Taktiktan sonra sanki pek bi sey degismemis gibi gelmisti ama oncesi/sonrasi fotolarina bakinca icime sindiler
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
evet pek birşey değişmemiş yahu ugurum baslamıssın gene hadi allah yolunu acık etsin kardeşim..
parkboy kırılacak birşey yok, sadece daha dikkatli olmanı söyledim. hatta altında da kullanabileceğin alternatif yolu yazdım. Hem bankayla falan neden ugrasıyorsunuz abi kgs için shell lerde var gidin alın hem pratik hem aynı para.. sadece ilk sefer 5 lira kart parası veriyorsunuz sonucta oda halkbankasının bir iştiraki..
ccman gelecektesin ya aga dolareyn i görürmüsün acep oralarda?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Ay bleeeee.harbi afilli olmus,cepten baktim ama bunu pc de gormek gerek.
Arkadaşlar, aşağıdaki linklerde (Almanca) görebileceğiniz gibi, 2013 te Avrupa'da A2 ehliyet sınıfı olacak:
http://www.kfz-auskunft.de/fuehrersc...erordnung.html
http://www.motorradonline.de/recht-u...elungen/350153
Bu bizi neden ilgilendiriyor:
Ninja 250 önceki A sınıfının kriterlerine uygun olarak tasarlanmıştı. 24kW ve 0.159 kW/kg izin verilen sınırlardaydı.
Şimdi bu sınırlar şu şekilde değişiyor:
- 25 kW (48HP)
- 0.2 kW/kg
- min 175kg.
- Eğer güç düşürülerek kullanılacak bir modelse, orijinal gücü maksimum 50kW olmalı.
- Bir de maks. 400cc söylentisi var.
Bu durumda motosiklet üreticilerinin 2013 için yeni modeller sunması beklenebilir.
Kawasaki ne yapabilir:
1. Mevcut ninja 250 nin motoru 45 veya üzeri hp verebilecek yapıda. Bu durumda motor 175 kg altında kalacak ve düşük devirlerde çekiş ve kullanım rahatlığı azalacak. Belki ABS ekleyerek 175 kg sınırını yakalarlar. (Yakında Avrupa'da ABS zorunlu olacak)
2. Japonya'daki 400cc vergi dilimi için üretilen er-4. En hızlı çözüm olur. Motoru gücünü düşürecek şekilde değiştirerek veya aparat ile düşürerek pazara sürebilirler.
3. Çok iyi sattıkları ninja 250 nin 3 silindirli 375 versiyonunu çıkarabilirler. Bu durumda er-4 / 6 ya göre daha sportif ses ve tasarım + izin verilen sınır değerlere çok yakın bir motor olur. Güzel olur.
Benim için en heyecan verici olanı 3. seçenek fakat Türkiye'de vergi dilimi nedeniyle fiyat avantajı ortadan kalkar.
1. seçeneğin gerçekleşmesi daha iyi olur bizim için.
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Eleman bizim ninjayla neler yapiyor izleyin ama gaza gelmeyin
http://www.youtube.com/watch?v=NjZqDON-Fok
Hondaaaaaaaa
Ejlover
Allah kaza bela vermesin harbi Masallah.nazar degmesin...tu tuu tuuu
Plaka kiti billurlardan gozukmuyordu simdi gordum aradan
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Koptum ben de
Tam arkadan daha iyi belli oluyor ;) Ben sanirim daha fazla erteleyemeyip stop da alip sinyallerden de kurtulucam gibi, onlerin gommelerinin siparisini verdim zaten (6-8 hafta suruyormus siparis uzerine ozel uretiyolar ) Hatta yarin da kucuk APP plaka yaptiriim diyorum ;)
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Arka fren ve disli dikkat cekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:25 ----------
Motor cook guzel. Ninjda da sade mod. yapmistin o da sahane olmustu.
Orj. aynalar daha genis alan gosterir gibi geldi bana.
Bir dw plakanin kenarlarini kestirip yuvarlatsan app plaka riskine girmeden guzellesmis olur. Ne dersin?
ejlover
plaka işini bende düşündüm ama önce ben kestirip yapacağım benim ustalardan biri plakanı ben kesip yapacağım dedi ,bir aprilla ya yapmış güzel oldu dedi görmedim ama güveniyorum.ama istersen istanbul ümraniye de bir yer buldum 50 papel demişti,fakat sonuçta risk,özellikle de senin için,Ankara da polisin işi gücü yok adam arıyor.istanbul kim kime dum duma beni en son 2008 de kuşadasında durdurmuştu polis.onda da başkasının ehliyetini vermiştim kask ı cıkarmadan, bir sey demedi yürüdüm gittim.daha da soran olmadı istanbul da.ama durum senin için biraz daha riskli,ben bi yaptırayım bakarız olmadı sana da bana da yaptırır yollarım ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------
maşallah dedik ya,illa durumun şeklini tam açıklamalı söylemeseydin ....TAM arka diyon yani ,o zaman tam arkadan bi resim bekliyoz,daha iyi nasılmış görelim
Dün benzin alırken pompacı 95 mi 98 mi olsun dedi,bende hangisi iyi ise ondan olsun dedim Kullanım kitapçığında ve forumda kaç oktav kullanacağımıza raslayamadım sizce hangisini kullanmalıyız?
yorumlarınız??
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)