o sorunun nasil olduğunu biliyorum;insan sevdiğini öpermi derler
cevap öper,zuhahahahha
o sorunun nasil olduğunu biliyorum;insan sevdiğini öpermi derler
cevap öper,zuhahahahha
Tebrikler ;) Garip gelecek belki ama ben 1,200km.de bi sogudum racing motordan. Hatta dun Cross falan bakmaya basladim :s Bi keyifsizlik var bu aralar sanirim nedenini anlamadim.. Yolda bas bas bayik geldi aksiyon bana cok monoton her sey.. Bi de her bindigimde benzinciye gitme isi de keyfimi kacirdi.. Bi yola cikiyorum 200km sonra nerde bencinci var haritadan kontrol edip cikmak da sikinti.. Ne biliimm gecer haftaya, normale donerim herhalde
Fan yok derken????????
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
fan yok,ilahi bir kuvvet tarafından soğutuluyor motor
Arkadaşlar bu sitedeki ürünler kullanabilirlik açısından nasıldır. Tavsiye edermisiniz.
http://www.ercanmotorcycle.com/index.html
Hondaaaaaaaa
http://www.ebay.com/itm/New-Icon-Pri...7337be&vxp=mtr
artik depolar metal olmaycak, son magnetli cantalar
Uploaded with ImageShack.us
görüntü olarak fena değil,ama şunuda düşünmek gerek,taktığın egzos motoruna görüntü haricinde performans katacak mı ? verdiğin paraya değecek mi ? marka hakkında bilgim yok ama görüntü kabul edilebilir ;)
bu hisse bu kadar surede kapılan ilk sen değilsin ,sana r1 düşündüğünde bir kaç şey söylemiştim,r1 alanların çoğu r6 ya döndü çevremde en az bunla ilgili 5-6 örnek var.r6 ve r1 arasında mutlaka farklar var ama genel sürüş acısından yani teorik olarak aynı.masraf olarak daha pahalı yedek parça desen benzin desen vergi desen bir çok faktör var (bu bana göre).ama tabiki r1 bu işin son noktası,hiç r1 almak gibi bir istek duymadım fiyat performans kalite olarak zaten aralarında pek fark yok son sürat te buna dahil.tabiki bu işin diğer bir tarafı da benzin sarfiyatı,Tr şartlarında pahne hastayıalı bir oyuncak.paso dipgaz gittimi adamın ocağına incir ağacı diker.ben de bassam çokta farklı değil benzin konusunda ama ben onun 6.vitesine hastayım.40km ile 285 km arasında gidiyor.senin neden r1 sectiğinide tahmin ediyorum 250 den sonra güvenli sürüş bir tek onda var.ben ninjadan sonra 2 gün gaz kolu ile kavga ettim,ama avantajım daha önce bu eşşeğe bindim ama ninja dan sonra ve 5 sezon dur sürmedim için bocaladım , 2 gece de 883 km sürünce işi çözdüm.bu gün serviste r125 sürücüsü bir genç arkadaş keşke r6 ile başlasaydım dediğinde güldüm ben bu kadar yıl bindim halen çözmekte zorlanırken sen 20 yaş ve 8 aylık tecrübe ile bunu nasıl be*****eksin .ilk motoru r125 ..... neyse;
ben bu gece artçı ile sürüşe cıktım (hatun) budur dedim.elimin altında bir güc var bunu kontrollu olarak kullanmak keyifliydi.sonuçta artçım bu işte yeni,ama 2 kişi olarak genelinde çok rahattım.bu gün bin bakımı yaptırdım senin tavsiyen ile ankara dan karbon gidon kaplama ve orjinal sport plakalık geldi taktırdım plakalık çok şık ve kaliteli ama karbon gidon kaplama vasat,şişik duruyor.aynen şu şekilde
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Arkadaşlar başka bi forumda gördüm ve buraya aktarıyorum
Neden 1000 lik[/B][/B]Neden mi 1000?
Hiç aklının yetişemeyeceği bir hızlanma yaşadın mı hocam?
Ne kadar hızlı 10'a kadar sayabilirsin?
Bu kadar hızlı?(içinden say hocam 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)
Biraz daha hızlı (say say çekinme 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)
Şimdi biraz daha hızlı (1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)
O kadar hızlı say ki kelimeler yuvarlansın.
İşte 10'a kadar içinden tam gaz sayarken sürdüğün motorun 0'dan 100'e çıktığını düşün.
HAYIR Çok açma gazı! 1 ve 2 'de gazı çok açarsan tekere gelir:
[img width=399 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8900aa.jpg[/img]
O göklerden gelen dalışa geçmiş STUKA gürültüsüyle.
İçin titrer.
Sırf senin değil etraftaki her canlının.
Ense tüylerin diken diken olur. Aklının alamayacağı bir hızla bedenin bu dünyada yer değiştirmiştir.
Sonra frenlere dokunursun. Hayır hayır sakın basma frenlere! Sadece dokun ve cihaz burun üstü dalışa geçsin. Bıy bıy bıyb bıy. Kafandaki kan alnına toplanır. O markadaki motorların en iyi frenine sahip olan cihazdır sürdüğün.
Sonra virajlara girersin: Amanin boo, 150 küsür tane atın tepişini yola aktarışı çok acayiptir.
Viraja girmeden bakışını çevirdiğin yere düşünce gücüyle gittiğine inanamazsın. Çıkışta ise gazı açtığında o 150 küsür beygir arka lastiğini kasnağından sıyırıp atmak için zorlar durur. 1000RR'ın arkası virajda sen gazı açtıkça daha çok kayar, gidonu ters tarafa daha çok kırarsın hem çok korkarsın hem de keyiften uçmaktasındır.
[img width=399 height=600]http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8779aa.jpg[/img]
İndiğinde dişlerin hala birbirine vurmaya devam eder.
Sanki daha demin b-17'ne saldıran Zerstörer'lerin mermileri yanından vızıldamıştır.
Ölüm çok yakınından geçmiştir. İçin için yaptığının tehlikeli olduğunu bilirsin hafiften miden burulur.
Sürüş bittikten 5 dakika sonra hala istemsiz olarak karnının kasıldığını hissedersin.
Normalde 2-3 dakikada motora ve sürüşe ısınırken bu cihazla en az 15 dakikada hızlanma ve frenleme süre/mesafelerine insan aklı adapte olabilir.
İmha olmadan onu sürebilmek için, sırf motorun değil senin de uzun bir ısınma/alışma sürecine ihtiyacın olur ve bu her sürüş günü için geçerlidir.
Bunu bir an unutursam... kıp...
...ışıklar (gözünün feri) söner.
Sonra bindiğin motora bir daha bakarsın:
Belki de çirkindir.
Fakat daha önemli bir detay vardır. 50-60 yıldır motosikletle ilgili öğrendikleri her şeyi bu cihaza koymuştur adamlar. Bu motor geliştirilene kadar nice isimsiz yarışçılar ölmüş, nice terler dökülmüş, nice kahramanlar siyah beyaz fotoğraflara dönüşmüştür (Seven Samurai misali).
Sadece senin için değil, bunu çizen, tasarlayan, üreten ve toparlayan adamlar için de o şirkette en önemli motosiklet budur.
Diğer motorların hepsi bunun yancılarıdır, yalakalarıdır, teferruattır.
Her ne marka seversen sev, hangisini tercih edersen et, o markanın Kralı, o markanın Superbike'ıdır.
Gerisi hoş ve boştur.
Zaten her sürüşünde ya da her o motoru sürdüğünü düşündüğünde, sırtından inen soğuk terler, sana bir ejderhaya sahip olduğunu hep hatırlatır (Sen de Dragon Rider).
Sonra işin ego sıvazlama kısmı gelir. Gittiğin her yerde bir başka itibarın olur. Ortalık 600'lük ibiş Luke Skywalker'lardan, Jar Jar Binks'lerden geçilmezken, sen bir kenarda Bobba Fett gibi, Darth Vader (Do not underestimate the Dark Side) gibi olursun. Eğer zaten Superbike kullanan cambaz, "Tarzan ince dallarda" tipi adam varsa ve soyadı Rossi, Checa falan değilse ömrü uzun olmaz.
Hah bir de Superbike sahibi olduktan sonra fuarların, motosiklet muhabbetlerinin hiçbir anlamı kalmaz. Motor sürüyorum diye konuşanları dinlersin, boş gelir her şey. Hiç böyle bir şey sürmemişlerse anlatamazsın. Anlamazlar. İçin için “bir bilseler” dersin, “bir sürseler”.
Anekdot1:
Körfez'de bir gün GSXR-1000 süren Yaman ağabey, Musti'nin GSXR600'ü kullandı. 3-5 tur sonra geldi, biraz bozuk bir suratla “ben şimdi anladım viraj çıkışında sağ kolunuzu öyle niye aşağı indirdiğinizi” dedi. 600'lük sürenler, viraj çıkışında gazı köküne kadar açarken, Superbike sürenler ancak tatlı tatlı, milim milim gaz verir (Eğer adının içinde "Yunus" ya da "Uprak" geçmiyorsa, yani bizim gibi ölümlüysen).
Anekdot2:
Çok yakın ve iyi motor sürdüğünü düşündüğüm bir arkadaşıma Körfez'de 1000RR'ı verdim. 3 tur sonra yanıma geldi. Kaskını çıkardı. Eee dedim nasılmış? Terden pırıl pırıl olmuş suratıyla bitkin bana baktı “ben motoru değil motor beni sürdü” dedi.
Merhabalar, 2011 model beyaz ninjayla aranıza bende katıldım. ve beraberimde de bir ton soru getirdim.
bu sorulardan ilki: tekerlerin şeriti yok. şerit çekmek istiyorum. beyaz şerit nasıl olur sizce? tabi beyaz bir şerit var mı?
motor satıldığından dolayı elimde çıkma orjinal ampülleri kalmıştır. H7 12v 55w 2adet çalışır durumda sorunsuzdur.isteyen olursa uygun fiyata verebilirim..http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3031554/detay/
..uçuyoruzz DEDE
papazı bulduk, servis yolu gözüktü demekki benim fan çalışmıyo!!! ben fan göremeyince yok sandım, bu fanın çalışması için hararetin nereye çıkması gerekiyo acaba
vitesi kaç devirde değiştirmeliyim diye soran adam şimdi bana laf mı sokuyo sen hatasız mısın ? neyse yaşın genç heralde
Ninja
Herkese selamlar saygılar.. Forumu uzun süredir takip ediyorum, özellikle de bu başlığı. Sormak istediğim bir soru var müsaadenizle; bu motoru maksimum kaç sene yada kaç bin km'ye kadar kullanabiliriz? Ben bu motoru alıp uzun süre kullanmak istiyorum. Açıkçası 600lük bi motorda pek gözüm yok, onun için cc büyütmek gibi bir derdim de yok. Hepinize keyifli ve kazasız sürüşler dilerim...
Either you die a hero, or you live long enough to see yourself become the villain...
Arkadaş vitesi bilmiyormuş, yaşı da küçükmüş.... Durum: 2-1. Öndesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
Tabii ki bakım ve kullanım tarzı ile çok ilgili. Benzer soruyu yabancı bir forumda görmüştüm; 55000 mil (yaklaşık 92000 km) de biyel kırılana karak kullanmış birisi...
Sağlamlığını ispatlamış bir motor
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)