Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
06 Temmuz 2012, 15:36
#5901
ccman adlı üyeden alıntı
benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.
bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.
ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
Cevap için teşekkürler.
Reklamlar
-
06 Temmuz 2012, 15:47
#5902
-
06 Temmuz 2012, 17:06
#5903
usame_45 adlı üyeden alıntı
ninjada oturma pozisyonu ağrı yapıyor rahat değil diyorlar uzun yolda sıkıntı çekersin diyorlar bu ne kadar doğrudur
bende tvs apache var ama 130 u görüyor anca ve uzun yol yapan biriyim arabaların beni sollaması beni motordan soğuttu
Normalde dik oturduğunuz için şehir içinde v.s. daha rahat ama 110km üstüne çıktığınızda yatmanız lazım rüzgardan. Ama motor yatmaya çok müsait değil bu sefer rahatsızlaşıyor biraz.
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
06 Temmuz 2012, 17:18
#5904
ccman adlı üyeden alıntı
benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.
ek:alçaltma kitleri ile ninja (79cm) kadar inebiliyor. yani olur ama bu şekilde olur ;)
bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.
ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
Yanlış anlaşılır diye "Yamaha gibi diğer markaları yazmayalım" diycektim, gerçi gene de demiş oldum da, bizim için bir yerde iyi de oluyor bu konudakilerin çoğu ninjadan sonra hangi motoru alsam diye düşüyordur.
-
06 Temmuz 2012, 17:37
#5905
enginar adlı üyeden alıntı
Yanlış anlaşılır diye "Yamaha gibi diğer markaları yazmayalım" diycektim, gerçi gene de demiş oldum da, bizim için bir yerde iyi de oluyor bu konudakilerin çoğu ninjadan sonra hangi motoru alsam diye düşüyordur.
Yok pek de iyi olmadı, böylece forumun 3dolu Ninja'sı satılmış oldu =D
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
06 Temmuz 2012, 18:20
#5906
Arkadaşlar ebaydaki bi ilan için görüşlerinizi alabilirmiyim. Bir plakalık kiti. Burdaki parçalarda sinyal ve altindaki plastik ile birliktemi yoksa sadece plakalık aparatimi.
http://www.ebay.com/itm/2012-12-Kawa...#ht_1611wt_698
-
06 Temmuz 2012, 18:27
#5907
Double bubble cam siparis etmeyi dusunuyorum fakat ne kadar ise yaradigindan emin degilim.
Beni rahatsiz eden ruzgarin omuzlarima gelmesi degil, ses.
Aerodinamik katkisi ne kadar?
Kullanmis arkadaslarin yorumu nedir?
-
06 Temmuz 2012, 18:30
#5908
atilla_hakan adlı üyeden alıntı
Plakalık aparatı sadece. Üzerinde sinyal takecak yerleri var. Kuyruğu çıkarıp üzerinden sinyalleri alıp buna takıyorsun ;) Plaka ışığı ve kedi gözü boşa çıkıyor.
---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:28 ----------
hayvan adlı üyeden alıntı
Double bubble cam siparis etmeyi dusunuyorum fakat ne kadar ise yaradigindan emin degilim.
Beni rahatsiz eden ruzgarin omuzlarima gelmesi degil, ses.
Aerodinamik katkisi ne kadar?
Kullanmis arkadaslarin yorumu nedir?
Yatmak zorundasınız 100-110km'nin üzerinde. Ozaman orjinal camdan daha iyi kesiyor rüzgarı DubbleBubble'lar. Ben Puig'den gayet memnundum
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
06 Temmuz 2012, 18:57
#5909
ejlover adlı üyeden alıntı
Plakalık aparatı sadece. Üzerinde sinyal takecak yerleri var. Kuyruğu çıkarıp üzerinden sinyalleri alıp buna takıyorsun ;) Plaka ışığı ve kedi gözü boşa çıkıyor.
---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:28 ----------
Yatmak zorundasınız 100-110km'nin üzerinde. Ozaman orjinal camdan daha iyi kesiyor rüzgarı DubbleBubble'lar. Ben Puig'den gayet memnundum
Uğur hocam biliyosun normal plakalıgı söktüğümüz zaman stop lambasının yanlari ve alti açık kaliyor. Bu aldiğimiz aparat o bölgeleri kapatiyormu. Senin aldiğin aparatin linkini verebilseydin keşke. Bildiğimiz bi parçayi alirdik
-
06 Temmuz 2012, 19:13
#5910
atilla_hakan adlı üyeden alıntı
Uğur hocam biliyosun normal plakalıgı söktüğümüz zaman stop lambasının yanlari ve alti açık kaliyor. Bu aldiğimiz aparat o bölgeleri kapatiyormu. Senin aldiğin aparatin linkini verebilseydin keşke. Bildiğimiz bi parçayi alirdik
Ok. Pardon. Yok kapatmıyor bu. Orjinalini kesip orada muhtemelen delik v.s. ayarlayıp bunu takıyosunuz. Yani gereksiz bence kestikten sonra ;)
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
06 Temmuz 2012, 19:36
#5911
ccman adlı üyeden alıntı
benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.
ek:alçaltma kitleri ile ninja (79cm) kadar inebiliyor. yani olur ama bu şekilde olur ;)
bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.
ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
Güle güle kullan süper motosiklet Bence sesi F1' e en çok benzeyen motosiklet, bu yüzden hastayımdır 10.000rpm sonrası ince sesine. Ninja250 den iyi viraj kabiliyeti olacağı şüphesiz. Yalnız şu ağırlık merkezi olayını ben tam tersi olarak biliyorum, ve her marka (otomobil-motosiklet) onu alçaltmak için çabalıyor diye biliyorum.??
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
06 Temmuz 2012, 20:22
#5912
Motosiklet dinamiği kitabına göre yukarıda olursa, wheelie ve stoppie yapma durumları kolaylaşıyor. Aşağıda olursa hızlanmada arka tekerin kayması kolaylaşıyor. Frenlemede ön tekerin kayması kolaylaşıyor. Viraj performansına etkisi bahsedilmemiş ama fizik kurallarından ötürü yüksek ağırlık merkezli motor daha kolay yatabilmeli.
Kısacası yüksek ağırlık merkezi yarış motorları için iyi birşey.
-
06 Temmuz 2012, 21:50
#5913
seigen adlı üyeden alıntı
Motosiklet dinamiği kitabına göre yukarıda olursa, wheelie ve stoppie yapma durumları kolaylaşıyor. Aşağıda olursa hızlanmada arka tekerin kayması kolaylaşıyor. Frenlemede ön tekerin kayması kolaylaşıyor. Viraj performansına etkisi bahsedilmemiş ama fizik kurallarından ötürü yüksek ağırlık merkezli motor daha kolay yatabilmeli.
Kısacası yüksek ağırlık merkezi yarış motorları için iyi birşey.
Keith Code'a gore agirlik merkezini oldukca asagida tutmak viraj stabilitesini arttirir. Hatta Pist yarislarinda kullanilan teknikte agirliginizi depoya degil ilgili peg'e verirsiniz virajda yatikken. Power Steering'tir bu teknigin adi da ;)
---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:35 ----------
ejlover adlı üyeden alıntı
Keith Code'a gore agirlik merkezini oldukca asagida tutmak viraj stabilitesini arttirir. Hatta Pist yarislarinda kullanilan teknikte agirliginizi depoya degil ilgili peg'e verirsiniz virajda yatikken. Power Steering'tir bu teknigin adi da ;)
Allah kahretsin mesaji editleyip uzun uzun agirlik merkezini ve virajlardaki etkisini anlattim edit suresi doldu dedi aptal forum...... Yazamiycam bi daha :(
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
-
07 Temmuz 2012, 00:00
#5914
enginar adlı üyeden alıntı
@parkboy hayırlı olsun motorun.
sağolasın.
enginar adlı üyeden alıntı
Depo üstü çanta bakıyorum var mı kullanan öneride bulunabilecek olan? Bandırma'da motor ekipmanı satan çok fazla yer yok onların da elinde depo üstü çanta gibi ekipmanlar yok. Şehir dışına çıkmaya pek fırsat da bulamıyorum. Kısacası internetten alıcam marka ve model önerebilir misiniz?
Ben de bir ara internetten bakmıştım bunu bulmuştum ilerde ihtiyacım olursa bunu düşünüyorum, diğer arkadaşlarda linke bakıp bir değerlendirme yaparlarsa çok iyi olur belki iş görcek bişey değildir.
http://www.feyizoglu.com/Kappa-TK711...a_43983.html#0
-
07 Temmuz 2012, 02:08
#5915
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
07 Temmuz 2012, 04:20
#5916
1008 km yarın servise...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km
3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam
-
07 Temmuz 2012, 05:26
#5917
ccman adlı üyeden alıntı
1008 km yarın servise
...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km
3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam
öncelikle yeni motorunuz hayırlı olsun sonrasında bu kadar hızlı nasıl km yapıyosunuz tebrikler
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
07 Temmuz 2012, 11:34
#5918
parkboy adlı üyeden alıntı
benim garajda duran komsumun motorunda var bu cantalardan.. 2012 VFR Crossrunner.. Bizim motor kaybolur bunun altında cok büyük.. daha küçük birşeyler bakın derim ben..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------
usame_45 adlı üyeden alıntı
ninjada oturma pozisyonu ağrı yapıyor rahat değil diyorlar uzun yolda sıkıntı çekersin diyorlar bu ne kadar doğrudur
bende tvs apache var ama 130 u görüyor anca ve uzun yol yapan biriyim arabaların beni sollaması beni motordan soğuttu
dostum ninjada da yapacagın hız 160-165 genelde.. cok uygun kosullarda biraz daha farkeder.. bence 30 40 km fark icin degmez.. ayrıca ben uzun yolda yapıyorum bazen aska gelip iki sokak öteyede gidiyorum rahatsızlık veren bir durum yok.. goldwing konforu bekleyen insan yanlıs motora biniyordur.. o öyle dedi bu böyle dedi ile olmaz bu işler, bir tanıdıgından bulacaksın ninjayı kendin test edeceksin en garantisi o olur.. sana iyi gelen baskasına kötü olabilir herzeaman..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------
ccman adlı üyeden alıntı
1008 km yarın servise
...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km
3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam
hacı abi ne ettin? bu ne asktır böyle masallah diyelim...
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
07 Temmuz 2012, 13:09
#5919
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
öncelikle yeni motorunuz hayırlı olsun
sonrasında bu kadar hızlı nasıl km yapıyosunuz tebrikler
sagol Alper Kaya seninde olsun;
km hızlı değil sadece ;rodaj için motora zaman ayırmak gerek biraz yorucu ama sonuçta sonrası için ve bir an önce normal modda kullanıma geçmek istedim.bu tarz motorlarda rodaj için uzun yola çıkıp o km yi yapmak gerekir.bu motorlar şehir içi trafik için uygun değildirler.hacim gereği çabuk ısınıp fan açarlar.(F1 aracını ist.trafiğinde kullandığınızı düşünün ).ninja da ben fan sesini hiç duymadım bile.yoğun trafikte bile açmış olsa bile yüzünüze çarpan bir sıcaklık yok sauna hesabı.ama bunda var,bu alıştırma döneminde de parçalar o yüksek sıcaklıklara maruz kalmasın diye uzun yol ve mümkünse gece serinliğinde gidilir.sürüş ortalama sıcaklığı 80 derecede geçti.önceki gece 450,dün gece de 333 km yaptım otobanda.önceki r6 da izmir-çeşme arasında geçmişti.
açıkçası arkadaşlar böyle bir motor olunca adamın evde durası gelmiyor yol lazım yemeğe,ninja da bas bas 150 ben de 8300 d/d ile 150 yaptım bu yolu.bu gün bakımdan sonra 600 km kaldı normal kullanım için,o 600 km de 9900 d/d ile geçecek.sonrasında istersem ve gerek duyarsam 16000 d/d kadar çevirebilirim. konu kısaca bu .
dreamkiller
motor zaten bir aşktır,bebeğimizdir,yoldaştır hepimize,hayatla ölüm arasındaki o ince çizgi üstünde olduğumuz bizi sırtlayan da motordur.
dikkat ederseniz çoğunuz "kızım ya da oğlum" deriz motora.benimki "karaoğlan" "şopar"
saygılar
-
07 Temmuz 2012, 13:30
#5920
ccman adlı üyeden alıntı
sagol Alper Kaya seninde olsun;
km hızlı değil sadece ;rodaj için motora zaman ayırmak gerek biraz yorucu ama sonuçta sonrası için ve bir an önce normal modda kullanıma geçmek istedim.bu tarz motorlarda rodaj için uzun yola çıkıp o km yi yapmak gerekir.bu motorlar şehir içi trafik için uygun değildirler.hacim gereği çabuk ısınıp fan açarlar.(F1 aracını ist.trafiğinde kullandığınızı düşünün ).ninja da ben fan sesini hiç duymadım bile.yoğun trafikte bile açmış olsa bile yüzünüze çarpan bir sıcaklık yok sauna hesabı.ama bunda var,bu alıştırma döneminde de parçalar o yüksek sıcaklıklara maruz kalmasın diye uzun yol ve mümkünse gece serinliğinde gidilir.sürüş ortalama sıcaklığı 80 derecede geçti.önceki gece 450,dün gece de 333 km yaptım otobanda.önceki r6 da izmir-çeşme arasında geçmişti.
açıkçası arkadaşlar böyle bir motor olunca adamın evde durası gelmiyor yol lazım yemeğe,ninja da bas bas 150 ben de 8300 d/d ile 150 yaptım bu yolu.bu gün bakımdan sonra 600 km kaldı normal kullanım için,o 600 km de 9900 d/d ile geçecek.sonrasında istersem ve gerek duyarsam 16000 d/d kadar çevirebilirim. konu kısaca bu .
dreamkiller
motor zaten bir aşktır,bebeğimizdir,yoldaştır hepimize,hayatla ölüm arasındaki o ince çizgi üstünde olduğumuz bizi sırtlayan da motordur.
dikkat ederseniz çoğunuz "kızım ya da oğlum" deriz motora.benimki "karaoğlan" "şopar"
saygılar
peki sana on puanlık uzman sorusu!!! biz onlara askımız diyoruz sevdicegimiz yeri gelip manitaya posta koyuyoruz onlar için gerekirse aileyi karsımıza alıyoruz... üstüne atladıgımız zamansa canını cıkartıyoruz yeri gelince, binlerce devir ceviriyor limitini zorluyoruz sevdicegimizin peki simdi kritik soru su ; INSAN SEVDIGINE BUNU YAPARMI CCMAN bana onu söyle sen poahha
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler