İtiraf ediyorum çantalı ninja çok hoşuma gitti ve gecen gece rüyamda gördüm.kendi kara kızım Sıla' da da buna benzer bir çanta olsa nekadar güzel olurdu. Keşke burda yaptırtabilsek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------
Ejo dostum satır satır okudum. çok güzel yazmışsın. Duygu fırtınalarına sürüklendim okurken. önce aaa bende alayım iyiymiş diyorum,sonra yok almayım zormuş diyorum,elektronik kısmını okuyunca kesin alayım dedim tam ama sen finali ısınma sorunuyla bağlayınca uppss dedim almasammı. Güç hoşuma gidiyor açıkçası ve istiyorum lakin içimde ki tutku olumsuz bir şekilde korkutuyor beni. 140la ninjayla viraja yatınca azrailin arkamda artçı olarak geldiğini hissediyorum. Bu yüzden korkuyorum.Lakin demişsin ya virajlarda güven duygusu diye, acaba litrelik makinayla ninjada yapmaya çalıştığım atraksiyonu yapsam acaba benim için daha mı sağlıklı olur. biraz karışık anlattım gibi ama umarım anlamışsındır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------
Triportör çok yakar mı :D ?
Kürşat sezon sonu birkez daha konuşalım bu durumu bence. Kadıköy honda bayiinde felan diğer markalardan da güzel ikinci eller oluyor. bir piyasa araştırması yapar ya triportör alırız yada daha vahşi bir geçiş yaparız.
) Cok cok iyi anladim, cunku ayni yollardan gectim ben de ;) Bunu dusunerek hazirladim zaten yaziyi. Orada ne hissediyodum simdi ne hissediyorum diye. Hatta ozellikle birebir ayni yollarda ayni sartlarda kullandim ki objektif bir karsilastirma yapabiliim diye ;)
Hocam bununla ninjada 140la kelle koltukta gibi hissederek girdiginiz virajdan cok daha keskinine 140 giriyor ve farketmiyorsunuz bile AMA CSS kursundan sonra durum degisti. Ninjada da cok daha guvenli girdim virajlara. Yani yine ayni viraja bununla 140la girerseniz ninjaya gore daha guvenli hissedersiniz ama yine de yanlis bi sey yaparsaniz affi olmaz. O nedenle bence once egitimleri tamamlamak lazim. Cekis kontrol sadece son tedbir cunku. Siz motoru dogru yatirmayip, gaz kontrolu bilincsizce kullanirsaniz ninja ile 140 ile girdiginiz virajda 1000lik makina ile 120 ile refuja patlayabilirsiniz. Dedigim gibi yatirmasi kaldirmasi daha zor aletin. Ninjayi kullanirken (kurstan once) yaptigim sekilde virajlari cok cok genis aldigini gordum ve direkt CSS bilgileri devreye girdi ve sorunu cozdum bi derece ama alismak lazim hala. Bence acele etmeyin ;)
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
ejlover klavyenin tuşları silinmiştir
yine her zamanki gibi emek sabır ve tutku ile bir yazı,tebrik ederim.rodajın bitsin izlenimlerini bekliyorum herkez gibi.özellikle çekiş kontrol ile ilgili.
ısı konusunda haklısın özellikle yoğun trafik ve ışıklarda durduğunda motorda çıkan o sıcak hava adamda hamam etkisi yaratıyor.sauna etkisiyle kilo vereceğin kesin
250r ,ile viraj ve binlik viraj konusunda bir ekleme yapmak istiyorum.ninjanın sürüş pozisyonunda dediğin gibi daha dik ve arkada kalıyoruz sanki motorun arkasında oturuyor hissi veriyor,600 ya da 1000 cc bir alette ağırlık merkezi öne daha yakın şase kısa ve viraj kabiliyeti daha keskin.üstüne yatmaya kalktığımızda ise bacaklarımı daha arkaya almak istiyorum.(yarış ayaklığı şart) bi süre sonra bacaklar iptal bende.öne kayıp depoya yapışıyorum ama gidon yukarda yine motora tam hakim değilmiş hissine kapılıyorum.gidon ile ilgili değişiklik düşünürken dedim usta bu motora bu kadar masraf artık helali geçti haram olmaya başladı,artık 600 e dön.ilanda yazmadıklarımda var.sonuçta 250r tam bir şehir içi işe git gel için yapılmış en iyi makine.ama 150 den sonra km saatine bakmaktan sıkıntı geliyor.özellikle istanbul gibi benim kullandım E6 da açık bir trafikte yol boş olsa dahi trafik akış hızında racing bir motorun uzayıp gitmesi kriterlerinden uzak kalıyor.akan bir trafiğin içinde gerektiğinde yarıp gidemiyorsun.bu da beni sinir etmeye başladı.arkadan gelen bir taksi (albea beaa)bile senden yol istiyor sende gaza abanıp duruyon.hani o güc diyorsun ya elinin altına öyle bir güç olması gerekiyor.binlik makine aldın diye paso 250-300 basacak değilsin sonuçta,trafikte hepimiz bir çok öküz ile karşılaşıyoruz gün içinde işte o anda gerektiğinde gazı açıp beladan uzaklaşacaksın.artçı aldın uzayıp gidemiyorsun tek olduğun gibi,çok uzun zamandır artçı almıyordum en son 2008 dir.2 gün öncesinde artık hatunun motor fobisini kırdım ve 2 akşamdır istanbul u gezdiriyorum ona.2 gün öncesine kadar fikrim 250 beni idare ederdi,ama etmez oldu artçı ile,E6 ya cıktım kamyon dolu 3 şerit,arada kaldım bi yerden onları yarmam gerek ama gidemiyorum tekmiş gibi.moralim sinirlendi.az önce geldik eve ilk işim bir touring bakmak oldu.racingten vaz caydım gibi.yarın belli olacak.r6 için 250r ın parası kadar kredi başvurusu yapmıştım.çıkarsa da iptal edeceğim.sıfır bir touring bakacağım ama kafama göre bir motor daha icat edilmemiş demek hiç birini beğenemedim.bir tek aşağıdaki ilan kafama biraz yattı halen r6 sevdasından vaz geçemiyom demek.iş olursa da bu hafta yetişirse yurt dışına gitmeden ya da dönüşte alacağım.sana bir ilan göndermiştim burdan r1 beyaz ama 50 km de olan aydında olan değil ya da ben bakmıştım ist da komple akrep vardı beyaz r1 de.onu aradım bulamadım ilanı.bir de bu gün bir ilan var 2012 r1 39500 demiş 100 km de r1.bi insan r1 alıpta 100 km de nasıl kalır ki anlamam.ben kesin rodaj için ankara git gel yapardım.r1 de senden sonra cazip gelmeye başladı.hiç ilgimi çekmedi binlik makine.senden sonra bakar oldum,ama 2.el almak istemiyorum öyle bir aleti.bana da zx10r ın kafası duruşu çok güzel geliyor ama sen çekiş kontrol dalgasını anlatınca arada kaldım.hiç yeşil motorum olmamıştı ve kawa.ilk ti 250r.ama karbon ile hoşuma gitti.hele zx10r ın rengine bayıldım.siyah ve yeşil ...çook fenaa..ilandaki alet keşke yeşil olsaydı,amcam belli para babası italya antalya yolunda yapmış km .granajları yeşil ile değiştirsem 2 de akrep takıcan arkada 2 baca oyyy oyy oyyy. şimdi youtube tan akrep li videolara baktım harbi iyi.ne yakar diye düşünen vardır eminim 1000 lik bir makine.biz söz vardır."aslan bakan yemini düşünmez " diye.biraz araştırdım bmw 1200 gs ile aynı diyorlar uzun yol için.ulan yine şeytan girdi içime,1000 lik hesapta yoktu sebebi sensin ejlover
makine bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...promotion_topl yarın gidip görücem çantalar var demiş ama resimde yok.tekirdağda yeşili var ama bu kafama yattı.olmadı grenajı boyatırım :D gidip görmeke fayda var .bakmak para ile değil ya.
herkeze iyi geceler .
sevgi saygılar.
hacııı dün aksam 2008 model z750r kullandım.. benim için hersey bostur bu saatten sonra.. ne grenaj istiyorum artık ne yatmak (hos yatmak istersen 600 lük racingleri tokatlıyorsun ayrı) sonra ulen bunun 1000 ligi nasıldır acep dedim bastım gittim kawa kapatmıstı saat itibari ile.. ama oy oy oy bu makina benlik dedim.. hem artcı rahat hem kafa rahat.. 2007 2008 Z750 ile olay bitmiştir aga benim için.. baska makinayı gözüm görmez bu saatten sonra.. hem farlarda kara kızımı hatırlatır bana devamlı süper olur
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
dreamkiller
z750r benimde favorim ama sadece naked olduğu için yüksek süratte 180 gibi kafana yumruk atıyor hissi veriyor rüzgar.nerden biliyon dersen r6 da ön camı söküp yenisini taktırmak için çeşme-izmir arası gitmiştim camsız.maymun olmuştum gidene kadar.
sıfır alırsamda ilk ona bakacağım sonra z1000sx e.sana hak veriyorum özellikle artçı ile sürüşte.hadi bakalım zehri ejlover attı benden sonra sıra sende darısı tüm ninja 250r kullananlara.
Arkadaslar elimde neredeyse dolu bir listrelik Motul 5100 10w40 var.
Bir litre daha alirsaniz yag degisiminde isinizi gorur.
Isteyen alsin (para istemiyorum). Tam sentetik 300v ye gectigim icin kullanamyacagim.
Abi valla ne diim hayırlısı
Touring düşünürsen şuna bir bak istersen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1524156/detay/ Bizim bir arkadaşın motoru ve inan daha temizini bulamazsın, gözü gibi bakıyordu motora.
Verdiğin linkteki de gayet hoş ;) Ben de 2012 Z1000SX'i bayaa incelemiştim bizim burda. Cidden güzel duran bir motor. Gidişi de, sesi de gayet iyi. Hatta yeşil olarak beğendiğim tek motor kendisi Ama racing düşündüğüm için girmedim o işe. Bi de madem 1,000lik vergisi ödiicem o zaman niye 600lük SS gücünde 1,000lik aliim falan derken vazgeçtim. Ama cidden on numara bir motor
Hocam naked ile 160-170'ten sonra hayat yok. İvmelenme güzel hoş ama sonrası ı ıh. Bunu unutmayın ;(
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
daral geldi motor bakmaktan en sonunda buna binicem http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=...feature=fvwrel
ya da evde bisiklete bunu takıcam http://www.youtube.com/watch?feature...&v=CDafMzo4HO8
onun busu var şunun o su yok.arızaya sardım ofiste
şeytan diyorkiiiiiiiiiii .... neyse demesin bir şey.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------
adamım AU elbiseli MAN
adam doğru diyor ne diyorsa,şimdi sat 250r ı git z750r a 25bin bayıl yine 250r sürati ile sür :(.
ejlover ilandaki 1200 RT benim hayalim.en son bu motora binicem sonra da mezara onla gömsünler beni.hani yemeğin en son kısmı yemekten sonra yenen tatlı gibio.yirim onun farın altındaki böbreeni
o da olacak inşallah.
Artçı ile bizim motor olmuyor arkadaşlar çok haklısınız. Bir kaç yıl sonra motoru değiştireceğim zaman ben de naked düşünüyorum.
7 sene mobilete bindim 6 sene scootere bi ara ybr 125e bikac ay kmyco venox 250ye ama hala ninja 250ye binemedim.nedir bu sendeki hız 1 sene ninja 250 1 sene sonra r6 falan :D
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
enginar sağolasın .
kaporasını aldım aslında, ben ne alacağıma karar veremedim.alıcısı parayı hemen çıkardı verdi de ben panik oldum.:satışı verince alırım dedim.
r6 orada hazır ama nedense lastiklere uyuz oldum dunlop var üzerinde
şimdi şu videoyu izleyince kararsız kaldım yine http://www.youtube.com/watch?v=7rXoIewSlx8
adamlar benim 250r a karbonla yeşil kombinasyonunun kralını yapmışlar.
kawa ya devam mı etsek ?
Vaaayyy hayirli ugurlu olsun yaa Gitti senin motor da desene
Abi 600luklerde zx6r en babasi su an sifirlarda. Kesinlikle beyaz takintin yoksa benim gibi dusunme zx6r al. R6dan cok cok daha memnun kalirsin
R6 alirsan da onlarin bazilari bridgestone ile geliyor (BT16 ya da 09 gibi bi sey olsa gerek tam hatirlamiyorum). Bazisi da Dunlop'un orta seviye bi lastigi ile geliyor. Baska gelirse Bridgestone ile gelme ihtimali var, ya da diger Yamaha'lara bak istersen ;) Benim gorduklerimin cogu bridgestone ile gelmisti showroom'da.
---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:20 ----------
Bu arada şanzımanla ilgili bilgileri yazmayi unutmusum hemen ekliyorum:
Vites gecisleri Ninja250ye gore cok daha keskin. Arada gecmeyen vitesler, geciste zorlanma v.s. sorunlar ortadan kalkiyor. Tikir tikir isliyor vites ;) Bu arada Ninja250'de vites buyulturken ayagi cok kaldirmak gerekiyordu, o yol cok uzun geliyordu bana. Hatta bazen sanki ayagi peglerden kaldirmam gerekiyor gibi oluyordu vitesi gecirebilmek icin. R1de kucuk bir bilek hareketi yetiyor.
Ama bir dezavantaj debriyaj cok cok daha sert. R1de gerci diger litreliklere gore daha sertmis debriyaj ki alismaniz bi kac yuz km suruyor. Alisinca problem yok ama yine de trafikte sik birak insanin eli bayaa aciyor ;(
Gelelim Kaydirmali Debriyaja Iste bu mukemmel bi sey. Vites kuculturken motor freninin sert girmesini, arka teker kilitleme riskini (cok fazla vites kucultmedikce), ara gaz verme geregini tamamen ortadan kalkiyor. Duzgun aragazla beraber sanki vites hic kuculmemiscesine motor zerre sarsilmadan devir bozulmadan yola devam edebiliyorsunuz. Ninja 250de ozellikle viraj girislerinde vites kucultme olayi biraz tedirgin ediyordu beni (genellikle de birden fazla vites kucultmek zorunda kaliyordum guc azligi nedeni ile) bu da viraja girisi bazen geciktirip cizgimin sapmasina neden olabiliyordu. Kaydirmali debriyajla kesinlikle viraj girislerinde cok daha seri ve guvende oluyorsunuz (600luk makinalarin da cogunda bulunmakta )
Bu konuyu da acikliga kavusturduguma gore icim rahat artik
---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:30 ----------
Bu arada izlenimler icin hazirladigim yaziyi forumun genel bolumunde de paylastim.
Destek icin begeni ve yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2736257
Muhtemelen tanimayan etmeyen garip, yorumlar yapacak cok kisi cikacak
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
Bir kaç saat önce biraz gazlıyım dedim 2 saate yakın turlamışım motor ısındıktan sonra biraz yüksek devirlere çıktım gayet güzel ses geliyormuş motordan daha ilk defa 8000 devirlere yükseldi motor.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)