arkadaşım şimdi diskin durumunu ben gözümle görmeden sana bir şey diyemem.diskin yüzeyinde derin çizikler varmı ? önden bakınca diskte eğilme vs bir durum varmı? kullanılan diskin markası var mı kaliteli mi çakma mı vs vs.bunları senin fiziksel olarak kontrol etmen gerekir.
ya da şu olabilir,balatanın içinde metal gibi sert bir cisim vardır bir süre sonra sesi kesebilir.balata spreyi sık dene olmadı bir süre daha kullan bir ustaya ya da kendin sökerek balata ve disk yüzeyini kontrol ettir.
bana kalsa çokta dert edecek bir şey değil.benimde arka balatadan ses geliyor ben üzerine cıkıp zıpladıkça.marşa basıp öyle biniyorum o sesi duymuyorum
neyse
yarın hayırlı bir haber bekliyorum eğer iş olursa nincaa gider.r6 gelir.olmazsa da yarından itibaren motor satılık.
daytona ya uğradım siyah r6 halen satılmamış.şeytan kaçtı içime yine.
Arkadaşlar hepinize merhaba bende Ankaradayım Çayyolu'nda oturuyorum. Planladığım şeyler yolunda giderse 2 haftaya kadar 0 km ninja 250r sahibi oluyorum aslında beyaz rengine hastayım ama ne yazıkki sadece siyah ve yeşil varmış 2012 lerde neden bu kadar az renk seçeneği var anlayamadım çok üzücü oldu benim için..
Belki bayilerden birinin elinde kalmış bi beyaz olur diye umuyorum 2011 model ama aynı zamanda almışken 2012 model almak daha iyi olur tabi. Yeşil renk alıcam gibi gözüküyor.
Daha önce 125-250cc olmak üzere 4 farklı motora sahip oldum ancak ailemden gizli biniyodum artık belli bi yaşa gelince insan kendine yediremiyo tabi oturup konuştum aileminde hiç istekli olmayan ama aynı zamanda banada güvendikleri için sahip oldukları rızasıyla alıcam motorumu inşallah..daha büyük cc lere ikna edemediğim için ninja da anlaştık
Modifiye parçaları olsun teknik konular olsun bende sohbetlerinizde artık bulunmayı umuyorum herkese kazasız km ler daha anlatıcağım ve sorcağım çok şey var aslında ama siparişi vermeden anahtarı elime alıp bismillah demeden başlamıyım şimdilik inşallah diyorum şans dileyin
"The only limitations one has are the ones they place on themselves"
Muhammad Ali
ati balatalardandır o. taş kaçmıştır. bi sök balataları iyice spreyle geri tak,diskide spreyle iyice sil. çözüme ulaşıcağına inanıyorum. disk kolay kolay yamulmaz. yamulsada ses dışında kendini sürüşte belli eder heralde. ya en kötü kawasaki servise gösterirsin son care. ama bence öyle tornacı mornacı olayına girme bence.bir sorun varsada emin ellerde onart ya da git sıfır diskle değiştirt bence.sonuçta can bu...
diskte problem olsa fren yapınca hissedersin ya kafa sallar motor yada fren maneti eline vurur ince ince, muhtemelen balatana toz taş vs kaçtı, temizleyebiliyorsan temizle/temizlet yoksa dert etme geçer
Ninja
paşam ne ettin yahu nasıl bir yarıs o vuuhuu izlerken terledim ama süpermiş..
valla o ses gecmiyor arkadaslar benim kız nazlı bir süre geciyor sonra baslıyor sonra kendiliginden geciyor baslıyor ......vb sacma sapan durumlar.. ccman sende satarsan motoru bende satıp CBR 954 RR, VFR 800 yada 2006 zx10r bakacam.. aaa yetti ama bu ne yahu tam kare ası kurduk diyoruz önce ejlover sonra sen.. gelmim oraya bak
Rio satak motorları birer tane triportör alak bunlara inat dostum tıy tıy gezeriz her yere
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Şimdiden aramıza hoşgeldin ;) Bir ay önce bi baksaydın benim motor tam istediğin gibiymiş aslında ;) Neyse sağlık olsun. Umarım en kısa sürede gelir motorun
Ben de çayyolunda oturuyorum. Ankara MT (http://www.motosiklet.net/forum/mt-i...rubu-1218.html) ile h.sonları geziler v.s. düzenleniyor. Seni de aramızda görürüz umarım motor gelince ;)
Onun haricinde modifiye/aksesuar v.s. soruların için de yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince çayyolunda ;)
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
merhabalar.geçen hafta 2011 model ninja aldım. yalnız acemiyim, koruma takozu almayı düşünüyorum. bu modele uyan ne tavsiye edersiniz?
Slm Arkadaşlar,
2011 Model 8.900 km.Kawasaki Ninja 250 (siyah) motorum satılıktır.
İlgilenen arkadaşlar ilgili ilana bakabilir.
sahibinden.com / İlan No: 92399498
Benim şahsi tavsiyem "koruma takozu hem gerekli hem gereksiz"takmasan iyi olur.ben Takmadımda.
kısaca sebebini izah edeyim.koruma takozları motorları düşük süratlerdeki yan yatma,düşürme vs gibi durumlarda korurlar.(Motorda düşmeler en çok yavaş giderken olur.)ama yüksek süratlerde motor düşerse koruma takozları şase ya da motor bloğuna bağlandıkları için şaşede yamulma ya da motor bloğunda çatlak,parçalanmalara sebep olurlar.bu da sana 1grenaj parası yerine yamulan kırılan şase ve buna bağlı zararlar ve ya komple motor parasına patlayabilir.
şimdi kendin yukardaki açıklamalara göre kararını verebilirsin.
saygılar
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------
hayırlı satışlar
bu da benim ilan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...92391414/detay
NE İHTİYAÇTAN NE DE ACİL satılıktır.
Kawasaki ninja 250r aldığında ORJİNAL hali ile kullanacak arkadaşlar bu motor ile ilgilenmesinler LÜTFEN. bu motor size uymaz ;)
ama dersenizki ben zaten ninja 250r alıp bunu kaliteli malzemeler ile modifiye edeceğim diyenler buyursunlar.
Yamaha R6 kullanıcısıyım.tekrar 600cc ye dönüş yapacağım.;
r6 için 5 ocak ta Daytona Motor a kapora verdim mart 15 e kadar siyah r6 bekledim,siyah renk gelmeyince sezonda başladığı için daha fazla bekleyemedim 12bin e ninja 250r aldım.sadece ofis ev arasında binildi,ne mahmutbey gişelerden ne de köprü geçtim.bana göre bu motor ile (r6 dan sonra)uzun yol bitmez. ama şu bir gerçek;şehir içi trafikte r6 dan daha kıvrak ve yormaz.keyiflidir. işin kısaca özeti bu.
Motoru Daytona dan alıp 6km kullanıp kabataştaki Buz Motor da Michelin Power Pure 2CT (çift hamur) latik taktıp eve getirdim.Motorda papucun (lastik) sağlam olacak,parasına acımayacaksın der abilerimiz.
stok lastikleri( IRC) orjinal hava filtresi,kuyruk,arka sinyaller,zincir muhafaza ve egzos yeni sahibine verilecek.
yapılan diğer işlemler ve fiyatları aşağıdadır;
14-03-2012 Trafik çıkışlı
Michelin Power Pure 2CT;950tl orjinalinden 1kg daha hafif (buz motor) arka:160x60x17 ön:120x60x17
kuyruk iptali,140tl (motobakkal)
karbon desenli arka sinyaller;35tl (motobakkal)
Karbon Akrapovic slipon egzos;1000tl orjinalinden 3kg daha hafif.(daytona motor) ***videosu eklenecektir.
Amyant egzos borusu kaplama;20tl (paşaoğlu team)
arka çamurluk zincir koruma dahil 100tl (greanaj net)
Givi HPS 9000 kask ,(2.el)renkli ve beyaz vizör.480tl (daytona motor-yusuf bey) bu kask Kawa için özeldir.bulamazsınız.arayın ;)
ön çamurluk uzatma,25tl (grenaj net)
3M karbon kaplama,280tl (Aksaray ve Maslak ta yapıldı)
özel Ninja 250r yazan manetler 250tl ( BRN motor )
rizoma elcik ve barends,387tl (feyizoğlu motor)
koltuklar karbon desenli winil kumaş kaplama.150tl (motobakkal)
K&N hava filtres(i,160tl daytona motor)
karbon arka kaldırma aparatı.30tl (ebay)
Toplam:3997 tl
benim yapacağım en son şey ve yeni sahibine kalan K&N yağ filtresi ve duble buble cam takmaktır.
motorun rodajı halkalı atakent & tarabya arasında (E6) yapılıp ilk 800km ye kadar 4000 d/d ve 1600km ye kadar 6000 d/d özeni gösterilerek yapılmıştır..ilk yağ değişimi (daytona motor) 800 de (yamalube) ve 5000 bakımına kadar beklenmeyip 2800 km de (yamalube) bir değişim daha yapılmıştır.bu 3.sıfır motorum rodaj ile ilgili tecrübem var.rodaj da binilip çocukça gaz basılmadı.
Motorla ilgili saçma sapan ve çocukça tekliflerde bulunmayınız.takas içinse 2011 üzeri 600 cc ile ve ya elinizde sıfır 2012 R6 varsa konuşuruz ;)
motorla ilgili daha ayrıntılı bilgi isteyenler motosiklet net adresinde ninja 250r konusunda ccman id ile motoru takip edebilirler.
motor başında pazarlık sünnettir.ama kimsenin hakkı kimseye geçmeyecek.hesap yukarda.yalan yok,ara sor.bu yüzden;çakallar ölücüler parası ve ciddi olmayan gitsin kova kürek alıp kumda oynasın.fiyat pahalı diyen gitsin cebine göre baksın.
Motor hafta içi mesai saatlerinde Tarabya da (harita ekli)
hafta sonu halkalı atakent 1.etap ta görülebilir.
Allah herkezin gönlüne göre versin.
Saygılar
ilan güncelleniyor.
Hocam ayıp ediyosun senin motoru kaçırırmıyım hiç zamanında bakıyodum senin motorun topic ve satılık ilanına hatta md de baya zan altında bıraktılar seni yok amma abartmışsın altı üstü 250cc abartma vs. sanki 600cc altındakiler motor değilmiş gibi senin motoru o ara almayı düşünemiyodum çünkü planlarım bir anda değişti
senin motor gerçekten tam istediğim gibiydi hatta modifiye listeni bilgisayarıma kaydettim bile zamanında hala duruyor yoshimura TRC bitirici nokta zaten. ben bi hayırlısıyla alırsam senden çok bilgilenmeyi düşünüyorum üstat
Aslında Ankara MT buluşmalarına şuan da katılabilirim keeway supershadow 250 var bende onuda satıyorum aslında malum ninja varken onun yüzüne bakmayacağım için supershadow u modifiye ve koruma bütçesi yapmaya karar verdim ilanınıda koyayım hatta motorumu tanıtmak amaçlı ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0244183/detay/
"The only limitations one has are the ones they place on themselves"
Muhammad Ali
Selam arkadaşlar, iki kişi bu motorun çekişi nasıldır?
Aprilia RS 250 GP Nº1
racing için başlangıç motoru olarak düşünüyorum arkadaşlar. direk 600cc den başlamanın iyi sonuçları olmadığını okuyarak öğrendim. piyasası da iyiymiş sanırım ninjanın. ustalaştıktan sonra satıp 600 e geçerim diye düşünüyorum. çok estetik motor ama giriş için pahalı geldi bana. uzun bir süre daha ertelemem gerekecek sanırım. para biriktirmem şart :/
TIY TIY ? teeeeyy teyyyy hobbaaaaa koptum sağol.))))
aslında satmak istemiyorum motoru.kredide almak istemiyorum.belkide biraz daha binerim o arada cupkayı ayarlar bunu yine işe git gel için kullanabilirim.bir tane de gazlamalık olur.
dostum ilanda ebay den aldığın kaldırma aparatları için seni referans verdim haberin ola.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
iki kişi de bu 2 kişi 200 kg da olabilir
tecrübe ettiğim;toplamda 95 kilo da mermi,150 kilo da tatmin edici.üstü kiloya bir şey diyemem denemedim.
Motora ilk bıcı bıcısini yaptırdım
2 saatimi aldi yikamak, on kisimlar cok girintili/cikintili deli etti biraz. Ninja 250yi yikamak cok daha kolaydi
Bu arada bendeki ayak pompasi lastikleri sisiremedi. Arka 42psi olmaliydi ama ayak pompasi 38de kaldi. Sinir ve hirs sonucu cikti oraya kadar da ama sonunda pompayi parcaladim sinirlenip Neyse ilerde cc buyultecekler ve pompa almayi dusunenler direkt elektrikli kompresorlu bi sey alsin simdiden
Bu arada daha onceden soz verdigim 250den 1,000lige geciste yasanan ilk izlenimleri yazayim hazir vakit bulmusken arkadaslar
Oncelikle motora baslayali 1 yil oldu. Ninja 250 ilk motorumdu. Guvenli Surus, Ileri Surus ve California Superbike School Level1&2'yu aldiktan sonra ve kendime hakim olacagimdan emin olduktan ve motora hakimiyetimde sorun yasamadigimi gordukten sonra cc buyultmeye karar verdim. Tecrube seviyeniz ne olursa olsun gerekli egirimleri almadan kimseye tavsiye etmiyorum
Bunlari acikladiktan sonra 250-1,000 ilk izlenimlere geleyim. Oncelikle motor hala rodajda o yuzden henuz tam gucuyle yuz yuze gelmedim bunu da belirtiim.
250den 600e gecmek en mantikli isti. O zaman neden 1,000e atladin derseniz guc modu ve Cekis kontrol sistemine guvendim. Bunlar olmazsa olmazlardi boyle bir geciste ki sizler icin de olmali direkt atlayacaksaniz, nedenini birazdan aciklayacagim. Bu kriterler altinda japonlardan Honda direkt elendi cunku guc moduna bile sahip degildi. Suzuki'de de cekis kontrol yoktu. Geriye Kawa ve Yamaha kaldi. Kawa malzeme kalitesi olarak bir tik daha yukarda ama ben gorsel zevkime gore karar verdim, bir baskasi da gider ZX-10R alir bi sey diyemem Kawanin bir avantaji da ABS olmasi opsiyonel
Direkt 1,000e atlayacaksaniz arkadaslar Cekis kontrol olmazsa olmazi olmali kriteriniz. Cunku cidden basiniza ozellikle ulkemizin yollarinda ciddi sorunlar acabilirsiniz. Mesela kalkis aninda ninjalarimiz kafa kaldirmiyor ama litrelik makina bunu yapiyor. Yapsin ne guzel mi? Ninjada cogumuz dizlerle cok cok siki tutunmuyoruz motora dik oturusun verdigi rahatlikla (hizlaninca yatiyoruz ya dediniz ama o ayni sey degil). Motorun onu kalktigi anda geri kayarsiniz ve tek tutanak noktaniz gidon kalir. Sag elimizde ne var? Gaz. Dikilen motorda gazi tutan el naapar mecburen? Gazi acar. Gaz daha da acilinca noolur? Tepetaklak dusersiniz motorla beraber, ya da birakir popo ustu oturur asfalta (umarim full ekipman vardir cunku bu sirada motor coktan min 60km'ye ulasmis olacak) motorun onunuzde nasil asfaltta ordan oraya vurdugunu seyredersiniz. Ya da motorun onunu sogukkanlilikla indirirsiniz ki bu sirada da arka tekerle ayni hizada inmezse cirpma yapar ki 250den ilk 1,000e gecmis biri olarak buyuk bir ustalik ve sogukkanlilikla buna aldiris etmeden, gidona yuklenmeden hafif gaz acarak motorun kendini dengelemesine izin verip yolunuza devam edersiniz (dedigim gibi egitim sart). Iste cekis kontrol bunu engelliyor. Motora, gaz tepkisine v.s. alisana kadar cekis kontrolu en ust seviyede tutup zamanla azar azar indirirsiniz ve bu tarz tepkilerle basa cikmayi ogrenirsiniz cunku motor daha evcil davranir (bu arada R1de 7seviyeli cekis kontrol var ama Kawa'da sanirim 3-4seviye onu pek bilemiyorum). Kafa kaldirma isin bir boyutuydu.
Ninjalarimizla viraj icinde istedigimiz gibi gaz acip hizlanabiliyoruz dii mi? Hatta gazi koklesek bile efendi efendi cikiyor virajdan (orjinal lastikleri degistirdigimiz varsayimizya konusuyorum). 1,000lik alette gaz kolu resmen dokunmatik (guc modu olmasina ve en dusuk gucu sergileyen islak yol modunda bile)! Dedigim gibi dusuk gucte bile gazi 1mm fazla acarsaniz arka direkt kendini birakiyor. Cekis kontrol hayatinizi kurtariyor bu durumda. Basima geldi ordan billiyorum. En dusuk gucte hafif yatikken cekis kontrol de sonuna kadar acikken biden gazi biraz fazla actim ustunden gectigim bir tumsek nedeni ile arka cok cok hafif sallandi ve cekis kontrol devreye girip kurtardi durumu. Ya olmasaydi? Tumsekten gecmek de sart diil biraz fazla actiginiz anda arka birakir. Naapicaksiniz? Gazi mi kapiicaz? Bu sefer motor naapar direkt diklesir. Bu neydi? High-Side Crash! (Egitim onemliydi dii mi ) Siz havada suzulurken motor yine kendini parcalamaya koyulacak. Cekis kontrol burda da hayatimizi kurtardi. Guc modu tek basina yeterli mi? Pek degil..
Gazi acmayiz yatikken, kalkista da sakin kalkariz, ani hizlanmalardan kaciniriz motora alisana kadar diyebiliriz. Inanir misiniz? Ben kendim desem de inanmam ki emin olun o gucu hissedince ne yemin ne soz kaliyor ;p Ki bi de madem bunlari yapmayacaksiniz o zaman neden litrelik motor aliyorsunuz? Neyse eninde sonunda 250den 1,000lige gecmenin gaziyla (hele bi de ikinci el aldiysaniz ve rodaj gibi bir derdiniz yoksa) cekis kontrol olmamasi hayatiniz pamuk ipligine bagli demektir.
Umarim 250den 1000e direkt geciste neden cekis kontrol ve guc kontrolu tavsiye ettigimi anlatabilmisimdir. Eger bunlar olmayacaksa almayi dusundugunuz motorda 600luk alin. Cekis kontrol ve guc modu olan bir 1000lik ikisi de olmayan bir 600lukten eger kendinize de hakim olabileceginizden emin olabiliyorsaniz bana gore daha guvenli. Bu benim gorusum.
H.sonu ciktigimiz gezide bu arada hayatimin ilk TankSlapper olayini yasadim. 140-160 arasi bir hiza ivmeleniyordum ve yolda pes pese gelen bozukluklar vardi. Tamamen deponun uzerine yatmis olmam, motoru bacaklarimla tutmama ve gidona hicbir bicimde yuklenmemis olmama (ki yukleniyor olsaydim tum guvenlik elektroniklerine ragmen su an bunlari yaziyor olamayabilirdim) ve motor rodajda olmasina ragmen (max 7,000devir) ivmelenmenin hizi (motorun gucu) nedeni ile o yol bozuklugu tankslapper'i baslatti ve ben debriyaja uzanip sikana kadar (egitim kesinlikle sart) elektronik gidon amortisoru ve cekis kontrol isini yapti ve dengeledi motoru. Asiri zorluyor muydum? Hayir. Cok mu hizliydim? Hayir. Surucu kaynakli bir hata mi vardi? Hayir. Motorun guvenlik sistemleri yeterli miydi? Evet! Burdayim hala
Bunlar arkadaslar sizlere kendimce onerilerimdi. Katilirsiniz katilmazsiniz bilemem ama en azindan aklinizda bulunsun
Simdi gelelim olayin keyifli eglenceli yanina; Ninja250 ile R1 arasinda ne farklar var? Insan neler hissediyor?
Marsi bastiginiz anda olay kopuyor bi kere o sesi duyunca Sirali 4 silindir sesi olmamasi benim icin en buyuk cekinceydi bu motoru alirken ama kendi sesi bi baskayis cidden. Acayip bi haz ve guc duygusu veriyor insana. Cok daha oturakli ve guclu bir seymis gibi geliyor ;)
Ikincisi oturus pozisyonu bana cok daha rahat ve oturakli geldi. Ninja250 biraz fazla alcak ve ince. Bacakla tutmak cok daha zordu motoru ve ayaga kalktigimda seleden ayriliyordum motor bacaklarimiin arasinda oynuyordu (1.78 boyundayim). R1 ile dururken de giderken de motora cok daha iyi tutunuyorsunuz ve hakim oluyorsunuz. Ozellikle dururken kalin lastigin de etkisi ile motor daha dengeli ve stabilduruyor.
Ivmelenme? Henuz rodajda olmasina ragmen inanilmaz. Henuz yaris moduna alip denemedim bile ama gectim standard modu yagmurlu modda bile cok cok cok tatminkar bir ivmelenmeye sahip. Cekis kontrol devreye girse bile motor ivmelenmeye devam ediyor ve kayma yapmiyor. Ninja250de seri kalkista 1-2-3. viteslerde her degisimde popo sallayip yusuf yasatan yolda bile cok cok daha seri ve kuvvetli bir ivmelenme yasatip ip gibi cizgisini Ninja250deki gibi yusuflatmadan koruyor. Rodaj bitince daha detayli yazarim ;)
Viraj keyfine gelince. Motor inanilmaz bir guven veriyor insana virajlarda. Oldukca oturakli ve dengeli. Ninja250 ile 80 limitle girdigim viraja (ustunde arkayi birakma hissi yasiyordum) 100 ile girdigimi farkettim ve en ufak bir endise yasamadim (cok buyuk bir ihtimalle daha da yuksek suratlerle rahatlikla girilebilir). Ama bir dezavantaji daha az esnek olmasi. Ninja250 cok daha esnek virajda. Daha hizli bir bicimde ordan oraya yatirabiliyorsunuz. R1de daha kontrollu olmak zorundasiniz. CSS kursunu almamis olsam cidden motorla bogusuyor olurdum virajlarda (egitiiiiimmmm).
Guvenlik onlemi haricindeki elektroniklere gelirsek, hayat onlarla guzelmis. Tek basina saat bile hayatimi kolaylastirdi resmen. Yol bilgisayari ozellikle gezilerde ve benzin durumunuzla ilgili cok ise yariyor. ShiftLight da ozellikle rodajda cok kullanisli (yarislarda-ozellikle drag zaten olmazsa olmaz). Gosterge paneli kontagi cevirdiginiz anda sizi kamciliyor, ona bakmak bile mutlu ediyor insani (ZX-10Rda bunu yasayamazdim mesela; zevk meselesi tabii )
Trafige gelirsek kesinlikle Ninja250nin esnekliginin yanina yaklasamaz. Motor 206 kilo. Ninjalarimiza gore fazla fark yok gibi gelebilir aradaki fark ama inanin dusuk hizda motoru yatirdiginizda buyuk bir fark yarattigini anliyorsunuz. Belli bir acidan sonra motoru biri yere dogru cekiyormus gibi oluyor. O nedenle trafikte zipir zipir aralara dalamiyorsunuz. Gidon acisi ve tam sag solda manevra zorlugu da isin diger boyutu. O nedenle noolur noolmaz mutlaka topuzlarinizi taktirin ;)
Konfora gelecek olursak (isi haric ona sonra gelicem) bana gore Ninja250ye gore cok daha rahat. Oturus pozisyonundan bahsetmistim ama amortisorler cok seyi degistiriyor. Bi kere takir tukur etmiyor bu bir; ikincisi de yoldaki engelleri cok cok daha az aktariyor size. Buna ragmen viraj performansi da cok iyi. Yani hem konfor hem yol tutus olarak arada daglar kadar fark varmis diyorsunuz. Amortisorlerin her turku ayarlarini kendinize gore Ninjaya gore daha detayli bir bicimde yapmaniz mumkun.
Isinma olayina gelirsek, trafikte kullanilmak icin kesinlikle yapilmamis bu aletler. Motorun uzerine cikmadan her zaman rolantinin dusmesini beklemisimdir. Bunda da oyle yapiyorum ama bir fark var R1in o isiya ulasmasi birkac saniye suruyor Aaaa supermis yaw diyip atliyorsunuz motora ama sonra o isi yukselmeye devam ediyor. Trafikte biraz oyalanirsaniz (durmaktan bahsetmiyorum 50-60km ile gidip kisa dur kalklardan bahsediyorum) kisa surede 105 dereceye cikiveriyor motor ve fan aciliyor. Sonra da zaten sizi bi ates basiyor ki sormayin. Bu motorla trafik icin degil kesinlikle. 1.viteste motorun takirdamadan atlayip ziplamadan debriyaji tam birakip gidebildiginiz hiz 45-50km civari arkadaslar. Onun altinda dbriyaji sikmaniz lazim ki buna baski balata dayanmaz. Burdan dusunun siz artik. Ninja250ye gore beni sasirtan bir diger sey de yine isi ile ilgili. Uzun yol da yapsaniz motor cidden cok isiniyor. Oyle ki bi sure sonra bacaginizin motora degen diz kisimlari yanmaya basliyor. Durdugunuzda on gidonun metalinden saseye, depoya her yan el degmeyecek isilara ulasiyor. Bunun da olmamasi icin sanirim 200un altinda gitmemek lazim : )
Benim aklima gelenler simdilik bunlar Umarim ilerde cc buyultmek isteyen arkadaslara bir faydasi olur. Herkese kazasiz belasiz keyifli surusler
---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 22:34 ----------
Amma yazmisim yaa :s Niye yoruldum diyorum Bu arada imla ve gramer hatalari affola arkadaslar
2016 BMW S1000RR
2012 Yamaha R1
2011 Kawasaki Ninja 250R
ejlover çok güzel anlatmışsın en ince detayına kadar gerçekten ağzına sağlık.... tekerin hep düz bassın ...
[B][I][COLOR="#FF8C00"]MOTOR BİR ARAÇ DEĞİL BİR TUTKUDUR... [/COLOR][/I][/B] ::tutkuy:: BİZE DELİ DİYENLER BİNSELER BİR KERE O MOTORA NELER KAÇIRDIKLARINI ANLASALAR OZAMAN BAKALIM NE DİYECEKLER ... ::pokey::
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)