ARKADAŞLAR BİR DEPO BENZİN İLE KAÇ KM GİDİORSUNUZ ÖĞRENEBİLİRİMİYİM.. KISTMETSE ARANIZA KATILACAĞIM EN KISA ZAMANDA..
ARKADAŞLAR BİR DEPO BENZİN İLE KAÇ KM GİDİORSUNUZ ÖĞRENEBİLİRİMİYİM.. KISTMETSE ARANIZA KATILACAĞIM EN KISA ZAMANDA..
elit motogaraj
Selamlar ninja kardeşlerim0 alınan motorun en büyük sorunu rodaj süresi heralde, rodaj süresinde boş yolda basmayan varmıdır diye bi sorim dedim? insanda peygamber sabrı olması lazım gerek:/
Artık ninja nın beyaz rengini satmıyorlar mı?
200 lira 10 bin bakımı mı tuttu ?
teslim oluyorum diyip elleri kaldırsaydınız bari,soygun anasını satim,
kadıköydemi yaptınız bakımı ? kaç saat srdü ?
z moto kartal. sabah verdim aksam aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------
kardeş bi ara yapalım zincir bakımı senle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------
ş.içi 330km ışık yanıyo ş.dışı. 450kmde ışık yandı.ışık sonrası +60km diyolar ama şansımı hiç zorlamadım.
hocam bende kısıklıda oturuyorum ama o saatlerde gecen ben degilim benim evin oralarda bir tane daha siyah ninja dolanıyor onu bulursam shuriken fırlatcam arkasından.. bu arada namazgahta dolasmıslıgımız, madoda cay içmişliğimiz mc donalds amcada karnımı doyurmuslugumuz oluyor ama genelde aksam üstleri yada aksamları..
kışın ben kısmende olsa kullandım, iyi bir kışlık tekstil mont, kevler destekli pantolon, iyi bir eldiven, ve bence en önemlisi iyi bir balaklava ile o kısa mesafede çok üşümezsin ama genede üşürsün yanlış bilmiyorsam rio kullandı hemen hemen bütün kış.. O'na da danışmak lazım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
valla hocam basılmıyor sonraki kilometreleri düşünerek basamıyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
dostum 40+40 TL benzin ile 390 km yol yaptım yer yer zorlayarak.. bu 390 km nin en az 200 km si gerçekten makinayı zorlayarak geçti.. yani kaba bir hesapla km de 20 krş gibi bir şey yaktı.. bu arada bir arkadaşım tvs almak istiyor bende bu aralar şahsi kullanan çok insan görüyorum trafikte ve motor hoşumada gitmiyor değil.. nedir memnuniyet durumun motorda?
hele o arka stop led li falan acaip gıcık oluyom benim motora entegre edemezmiyiz acaba diye düşünmekteyim
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Bikaç sayfa geride hyosungdan ninjaya neden geçmek istendiğini merak edenler olmuş bende hem hyosung hemde ninja kullanan biri olarak birşeyler yazmak istedim. 8 ay kadar 2007 model hyosung 250R kullandım ve gerçektende sürekli ufak tefek sorunlar çıkaran bir motorsiklet,bir gün fren hidrolik pompası bir gün egzantrik zinciri bir gün orası bir gün burası bozulabiliyor lakin parçası çok pahalı olmadığından göze gelmiyor.gaza tepkisi ninjaya göre kötü ayrıca virajı dengesi ve özellikle FRENLERİ de öyle ön çift disk olmasına rağmen. bunlara karşın kalıbı,çizgileri,arka lastiğin 150 ebat olması ve parçalarının ucuzluğu çok cezbedici ve tabiki yakıtıda. ben hyosungun yağ filtresini 3.50 tl ye hava filtresini 13 tl ye alıyordum fren balatasını da 4 tl ye. geçen gün arkadaşımın ninjasının hava filtresinin sadece süngerini aradık 40 tl ye bulduk ve almadık,fren balatası sorduk 30-40 tl, yağ filtresinide Hiflo marka bulabildik okadar gezmemize rağmen oda 25 tl. yani hiç ekonomik değil. Birdaha 250cc alacak olsam kalitesinden dolayı ninja tercih sebebim olur fakat yedek parça ve buji,balata filtre vs fiyatlarının çok ucuz olması ve ''Hyosung GT250R kullanıcıları'' başlığındaki üyelerin her soruya severek ilgili bir şekilde cevap yazmalarından dolayı da hyosung tercih sebebim olur, yani yine kararsızlık hat safhada =))
Karadeniz - Giresun.
[QUOTE=dreamkiller;2722938]hocam bende kısıklıda oturuyorum ama o saatlerde gecen ben degilim benim evin oralarda bir tane daha siyah ninja dolanıyor onu bulursam shuriken fırlatcam arkasından.. bu arada namazgahta dolasmıslıgımız, madoda cay içmişliğimiz mc donalds amcada karnımı doyurmuslugumuz oluyor ama genelde aksam üstleri yada aksamları..
kışın ben kısmende olsa kullandım, iyi bir kışlık tekstil mont, kevler destekli pantolon, iyi bir eldiven, ve bence en önemlisi iyi bir balaklava ile o kısa mesafede çok üşümezsin ama genede üşürsün yanlış bilmiyorsam rio kullandı hemen hemen bütün kış.. O'na da danışmak lazım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
valla hocam basılmıyor sonraki kilometreleri düşünerek basamıyorsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Hocam değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Üşümeyi dert etmedim etmem nede olsa karadenizden çıkmayız
kışdan kastım ıslanmak vesayre olurmuydu diye ama baktım ki suitler iyimiş
Ehliyet başvurumu yaptım. dediğiniz gibi bekliyorum ehliyetten sonra Siyah bir ninja Farz olcak
,
[QUOTE=Lightning;2723153]kar dışında hergün bindim. Sağlam bir içlik giyin arkadaşlar bel altına. askeri tip kullanıyordum ben. üst için ise çift kazak ve deri mont, boyunluk ile kış boyu 4000km yol yaptım... Eldiven vs. aparatlarla çözülmüyecek sorun yok. dizliğide unutmamak lazım. kışın hayat kurtarıyor.
Trakya da bir laf var söylemeden edemedim...
"ne kaa ekmek o kaa köfte"
sen herşeyin çakmasını alırsan isterse 20 fren kaliperi 20 disk olsun önde motor 4 tl lik balatayla durmazmış herşeyin orjinal ürünü ayrıca 2007 5 yaşında bi alet ! ayrıca hyosung un özelikle yenilerinde parçaları hiçte ucuz değil orjinal hava filtresi 65TL bikere çakması 13tl dir çakma bi hava filtresi ninjayada uydurulur ninjada ekonomik olur bu mantıkla OLAY ŞURDA BİTİYOR NİNJA ALAN ADAM PARADAN SAKINMIYOR HERŞEYİN DEĞERİNİ ALIYOR BAKIMINI YAĞINI SUYUNU DÜZGÜN YAPIYOR HYOSUNG ALAN ADAMDA 5 TL BALATA 10TL YAĞ 10TL HAVA FİLTRESİ ALIYOR SONUÇLAR ORTADA İŞTE YANLIŞIM VARSA ejlover üstat vur yüzüme
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Ya yazdıklarımı çook hızlı okudun yada anlamadın bak bir önceki sayfada adam nekadar güzel özetlemiş olayı ''her an bozulabilen arıza cıkaran ama parçasının ucuz olmasından dolayı tercih edilen bir motor ile,arıza nedir bilmez yolda bırakmaz ama parçası pahalı olan bir motoru !''' diye..
şimdi suzuki an125 yada gs500 yağ filtresi ile hiflo HF401 yağ filtresi arasındaki o çook büyük farkı bana anlatırsan bende aydınlanmış olurum, yada 250 cc bir motosiklette arka fren balatasının 30 -40 euro olmasının mantığını açıklarsan yine aydınlanmış olurum.benim hyosungum 2008 trafiğe çıkışlıydı ve ben 2010 yılının ocak ayında aldım yani 2 yaşını doldurmamıştı garanti süresini ;) öyle turşu motorlardan değildi cillop gibiydi.hyosungun fabrikanın üzerinde gönderdiği fren balatası sence 12 tl lik brentalardan çok mu üstün?ben 4 tl lik çin işi balata taktım gayette memnun kaldım. 2010 yılında da kanuninin sitesinde 60 lira civarındaydı hava filtresi, oda kullanıcılarına kanuninin güzel bi öpücüğü ;) bu memlekette balonlara hava basıp ''uzay havası'' diye sattılar alanda çok oldu ;) aklını kullananlarda hep bir çıkış yolu buldu
Karadeniz - Giresun.
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
Bende şu an rodaj problemi diye tabir ettiğiniz süreci yaşayacagim, ama benim için ejlover'in dedigi gibi yeni canavarimizi tanımak adına güzel bir süreç olacak. Zaten bir acelemiz yok. Sizlerden tek ricam bu forumda herşeyin güzel bir şekilde tartışıldığını gördüğüm için sizlerin görüş ve tecrübelerinden yararlanmak isterm.
Motorumun rengi klasik ninja rengi olan yeşildir. Ve acemilik sürecim boyunca Frame sliders ve Swingarm sliders almak istemekteyim. Sanırım karbon olması konusunda kararliyim ama ne secmem konusunda kararsızım.
Bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. Hepinize şimdiden teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)