Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Mayıs 2012, 15:05
#5101
tomass adlı üyeden alıntı
ben daha çok yoshiye yöneldim yanılmıyosam en iyi ses ve performansı yoshi veriyor. peki yoshide carbon olanla olmayan arasında ne fark var ne değişiyor?
Reklamlar
-
10 Mayıs 2012, 15:14
#5102
tolga1994199 adlı üyeden alıntı
ben daha çok yoshiye yöneldim yanılmıyosam en iyi ses ve performansı yoshi veriyor. peki yoshide carbon olanla olmayan arasında ne fark var ne değişiyor?
Görüntü ve ağırlık ;) Karbonlar kuş gibi hafifletiyor motoru, acaip şaşırdım ben açıkçası orjinal eksozla yoshi'yi aynı anda tutunca
-
10 Mayıs 2012, 15:16
#5103
Yoshimura TR distribütörü mototal den ayrıntılı bilgi alabilirsin.
Ben fiyatı yanlış yazmışım , telefonda görüşmüştüm tam hatırlamıyorum ama sanırım karbona 900 avro diğerine 600 avro demişlerdi.
Karbon ellerinde yoktu ve 2 ay sonra getirebilirm demişti
Diğeri titanyum mu bilmiyorum, eğer titanyum isa onun daha iyi ses vermesi gerekir diye düşünüyorum.
Ama Karbon olanın görüntüsü daha güzel, bence yoshimuranın en güzel yanı aradaki orjinal koruyucu krom parçanın da takılabiliyor olması, diğer modellerde ara bağlantı çirkin görünüyor.
-
10 Mayıs 2012, 15:22
#5104
Hocam sesi belirleyen susturucunun iç yapısı. Yani dış kaplamanın türü seste çok fazla rol oynamıyor. Onu araştırmıştım, karbon fiber sesi emer belki falan demiştim de hissedilir bir fark yok ki kulağım iyidir bu konularda
-
10 Mayıs 2012, 16:46
#5105
tomass adlı üyeden alıntı
Yoshimura TR distribütörü mototal den ayrıntılı bilgi alabilirsin.
Ben fiyatı yanlış yazmışım , telefonda görüşmüştüm tam hatırlamıyorum ama sanırım karbona 900 avro diğerine 600 avro demişlerdi.
Karbon ellerinde yoktu ve 2 ay sonra getirebilirm demişti
Diğeri titanyum mu bilmiyorum, eğer titanyum isa onun daha iyi ses vermesi gerekir diye düşünüyorum.
Ama Karbon olanın görüntüsü daha güzel, bence yoshimuranın en güzel yanı aradaki orjinal koruyucu krom parçanın da takılabiliyor olması, diğer modellerde ara bağlantı çirkin görünüyor.
aralarında ses farkı yoksa carbon olmayanı tercih edicem . peki nerden bulabilirim bunu ben izmirde oturuyorum. birde bana lastik önerirmisiniz mıchlen pilot activ güzel diyolar siz ne önerirsiniz ?
-
10 Mayıs 2012, 17:04
#5106
konunuzu bölmek gibi olmasın ama bi konuda fikir almak istiyorum, sıfır motor tecrübesi olan bendenize ücretli olarak ders verebilecek birileri var mıdır forumda,bahçeşehire yakın olanlar var mıdır, ücret ve uygun gün konusunda özelden mesaj atarsanız sevinirim. herkese sevgiler.
kawasaki 250r sahibi olanlar için geçerlidir.
-
10 Mayıs 2012, 17:05
#5107
sanırsam rio kullanıyordu ve cok memnundu.. ben pirelli kullanıyorum bende memnunum iyi marka olduktan sonra cok bir farklılık yoktur diye dusunuyorum lakin; bu markaların modelleri arasında da büyük farklılıklar, kimi model kuru performansı 4 yıldızken ıslak performansınıda 4 yıldız tutuyor (4 mevsim modelleri) ama baska bir modelde 5 yıldız kuru performans elde ederken ıslak performansın düsük olabiliyor.. Buna motorunu ne zaman hangi sartlarda kullandıgını göz önüne alıp sen karar verebilirsin.. saygılar..
-
10 Mayıs 2012, 17:49
#5108
ejlover adlı üyeden alıntı
Hocam sesi belirleyen susturucunun iç yapısı. Yani dış kaplamanın türü seste çok fazla rol oynamıyor. Onu araştırmıştım, karbon fiber sesi emer belki falan demiştim de hissedilir bir fark yok ki kulağım iyidir bu konularda
Ben de dış kaplamanın çok önemli olmadığını düşünüyorum, ama ustalardan-tecrübelilerden duyduğum titanyumun özellikle ısınınca daha iyi ses verdiği, ben onların yalancısıyım yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------
tolga1994199 adlı üyeden alıntı
aralarında ses farkı yoksa carbon olmayanı tercih edicem . peki nerden bulabilirim bunu ben izmirde oturuyorum. birde bana lastik önerirmisiniz mıchlen pilot activ güzel diyolar siz ne önerirsiniz ?
Mototal den bulabilirsin.
Kızıltoprak İntaş Sitesi B Blok No:28 Kadıköy / İstanbul
Tel: +90 216 347 61 71 Pbx
Fax: +90 216 345 67 67
-
10 Mayıs 2012, 20:03
#5109
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
yav bu ebayden hep bi korkum var,ben 1 dolarlık ürün alıyorum zannederken 5 milyarlık mal kitlemesinler bana ? çok saçma gelicek çoğunuza ama birkaç örneğini gördükten sonra insan korkuyor
Dostum sıfır risk sıfır kazıklanma... Paypal aracılığı ile, senin oluşturacağın sanal bir kredi kartından ödüyosun. Ödeme bitince kartın limitini indiriyosun sıfıra olup itiyo. Bir daha ki sefere tekrar arttırırsın limiti yaparsın alışverişini. Ha istersen sanal kartını iptal edersin. Korkulacak hiçbir durum yok yani.
tomass adlı üyeden alıntı
Yoshimura TR distribütörü mototal den ayrıntılı bilgi alabilirsin.
Ben fiyatı yanlış yazmışım , telefonda görüşmüştüm tam hatırlamıyorum ama sanırım karbona 900 avro diğerine 600 avro demişlerdi.
Karbon ellerinde yoktu ve 2 ay sonra getirebilirm demişti
Diğeri titanyum mu bilmiyorum, eğer titanyum isa onun daha iyi ses vermesi gerekir diye düşünüyorum.
Ama Karbon olanın görüntüsü daha güzel, bence yoshimuranın en güzel yanı aradaki orjinal koruyucu krom parçanın da takılabiliyor olması, diğer modellerde ara bağlantı çirkin görünüyor.
Ben akrapoviç için görüştüm motottal ile. Ellerinde kalmamış. Akrapoviç distiribütörü olan Korlasa yönlendirdiler. Ellerinde varmış. 1050 falan dediler indirim yaptılar 950 ye. Ama TOMAS üstadın dediği gibi bağlantı yeri akrapoviçte görüntü olarak kötü. Ama seste bence çok bir fark yok. Bunu CCMAN lede konuşmuştuk. Tomas ve ejlover üstadlar şimdi ebayda iki çeşit carbon yoshımura var. Birinde bağlantı aparatı yok gibi. Ayrıca full yazanlar var 650 dolar civarı farkı nedir. Eğer bilgin varsa paylaşır mısın. Birde 460 dolara alsak, 100 dolar falan kargo biniyor peki vergisi ne kadar olur nasıl öderiz, bir geçikme olur mu?
Bu arada 800 bakımını yaptırdım. Yağ ve yağ filtresi değişti. genel bir gözden geçirdi usta o kadar. Giderken 268 kmde sadece 8,33 litre yaktırarak bir rekor kırdım galiba. Mükemmel bir sonuç. Ancak bakımdan çıkmanında etkisiyle dönüşte baya bir bastım. O sonucuda yarın benzin alınca paylaşırım mutlaka. Şu dikkatimi çekti motor yüksek devirlere ilk defa çıktığı için mi ne malesef vasat kaldı. bir kere zorladım ve 140 km/saat hızı geçmedi. Bu beni üzdü açıkcası. En azından 150 üstünü bekledim ama olmadı.Yalnız egzos sesi gerçekten çok değişti ve hoşuma gitti.
Sonuçta keyifli bir 550 km yaptım. Artık hayırlısı...
(tomas ve ejlover hocam soruları cevaplarsanız çok memnun olurum)...
-
10 Mayıs 2012, 20:35
#5110
kullaniciii adlı üyeden alıntı
Dostum sıfır risk sıfır kazıklanma... Paypal aracılığı ile, senin oluşturacağın sanal bir kredi kartından ödüyosun. Ödeme bitince kartın limitini indiriyosun sıfıra olup itiyo. Bir daha ki sefere tekrar arttırırsın limiti yaparsın alışverişini. Ha istersen sanal kartını iptal edersin. Korkulacak hiçbir durum yok yani.
Ben akrapoviç için görüştüm motottal ile. Ellerinde kalmamış. Akrapoviç distiribütörü olan Korlasa yönlendirdiler. Ellerinde varmış. 1050 falan dediler indirim yaptılar 950 ye. Ama TOMAS üstadın dediği gibi bağlantı yeri akrapoviçte görüntü olarak kötü. Ama seste bence çok bir fark yok. Bunu CCMAN lede konuşmuştuk. Tomas ve ejlover üstadlar şimdi ebayda iki çeşit carbon yoshımura var. Birinde bağlantı aparatı yok gibi. Ayrıca full yazanlar var 650 dolar civarı farkı nedir. Eğer bilgin varsa paylaşır mısın. Birde 460 dolara alsak, 100 dolar falan kargo biniyor peki vergisi ne kadar olur nasıl öderiz, bir geçikme olur mu?
Bu arada 800 bakımını yaptırdım. Yağ ve yağ filtresi değişti. genel bir gözden geçirdi usta o kadar. Giderken 268 kmde sadece 8,33 litre yaktırarak bir rekor kırdım galiba. Mükemmel bir sonuç. Ancak bakımdan çıkmanında etkisiyle dönüşte baya bir bastım. O sonucuda yarın benzin alınca paylaşırım mutlaka. Şu dikkatimi çekti motor yüksek devirlere ilk defa çıktığı için mi ne malesef vasat kaldı. bir kere zorladım ve 140 km/saat hızı geçmedi. Bu beni üzdü açıkcası. En azından 150 üstünü bekledim ama olmadı.Yalnız egzos sesi gerçekten çok değişti ve hoşuma gitti.
Sonuçta keyifli bir 550 km yaptım. Artık hayırlısı...
(tomas ve ejlover hocam soruları cevaplarsanız çok memnun olurum)...
Hocam ne 140i??? Rodaj 1400km.de mi ne bitiyordu? Naapiyorsunuz? Rodaji mahvedeceksiniz.... Kullanma kilavuzunu acip okuyun acilen!!!
-
10 Mayıs 2012, 21:01
#5111
ejlover adlı üyeden alıntı
Hocam ne 140i??? Rodaj 1400km.de mi ne bitiyordu? Naapiyorsunuz? Rodaji mahvedeceksiniz.... Kullanma kilavuzunu acip okuyun acilen!!!
Hocam anlık yapılmış bir deneme bu. Yani öyle abanıp son hızı denediğim bir olay değildi. Ve km 1050 de iken. Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Klavuzu okudum daha önceden. 800-1600 km arasında 6000 devir geçilmez diyo. bense 0-400 km 4000 devir 400-800 kmde ise 5000 deviri geçmedim zaten. Bu hıza anlık çıktığım zamana kadar da 6000 deviri geçmedim.
-
10 Mayıs 2012, 21:03
#5112
kullaniciii adlı üyeden alıntı
.
Ben akrapoviç için görüştüm motottal ile. Ellerinde kalmamış. Akrapoviç distiribütörü olan Korlasa yönlendirdiler. Ellerinde varmış. 1050 falan dediler indirim yaptılar 950 ye. Ama TOMAS üstadın dediği gibi bağlantı yeri akrapoviçte görüntü olarak kötü. Ama seste bence çok bir fark yok. Bunu CCMAN lede konuşmuştuk. Tomas ve ejlover üstadlar şimdi ebayda iki çeşit carbon yoshımura var. Birinde bağlantı aparatı yok gibi. Ayrıca full yazanlar var 650 dolar civarı farkı nedir. Eğer bilgin varsa paylaşır mısın. Birde 460 dolara alsak, 100 dolar falan kargo biniyor peki vergisi ne kadar olur nasıl öderiz, bir geçikme olur mu?
Bu arada 800 bakımını yaptırdım. Yağ ve yağ filtresi değişti. genel bir gözden geçirdi usta o kadar. Giderken 268 kmde sadece 8,33 litre yaktırarak bir rekor kırdım galiba. Mükemmel bir sonuç. Ancak bakımdan çıkmanında etkisiyle dönüşte baya bir bastım. O sonucuda yarın benzin alınca paylaşırım mutlaka. Şu dikkatimi çekti motor yüksek devirlere ilk defa çıktığı için mi ne malesef vasat kaldı. bir kere zorladım ve 140 km/saat hızı geçmedi. Bu beni üzdü açıkcası. En azından 150 üstünü bekledim ama olmadı.Yalnız egzos sesi gerçekten çok değişti ve hoşuma gitti.
Sonuçta keyifli bir 550 km yaptım. Artık hayırlısı...
(tomas ve ejlover hocam soruları cevaplarsanız çok memnun olurum)...
Hocam Ejlover'ın da dediği gibi daha rodajınızın ortasındasınız keşke hız denemesi yapmasaydınız. Bundan sonra daha dikkatli olursanız motorunuz açısından daha sağlıklı olacaktır. Ama korkmayın motor ısınmışken birkaç kez denemekle bir şey olmaz
SLİP ON yazanlar sadece tüp.
FULL yazanlar ise manifotdan yada headerstan yani motor bloğundan çıkan borular ve tüp dahil.
Daha önce Feyizoğlunda FULL Yoshimura görmüştüm, ama stoklarında var mı sormak lazım
Fiyatı da epey tuzlu idi :
http://www.feyizoglu.com/Kawasaki-ZX...z_46430.html#0
Ebay dan daha önce çok büyük parça alışverişler yapmadım egzos vs.Bu konuda Ejlover Hocam sana bilgi verecektir, o ebay aracılığı ile almıştı diye biliyorum
-
10 Mayıs 2012, 21:10
#5113
Birde ben yanlış anlattım olayı. Evet zorladım ama son hız denemesi değildi. Sadece 140da ivmelenme azaldı ve normale döndüm desem daha doğru olacak... 6. viteste 70-80 gidrken gazı yavaş yavaş açtım o kadar korkuttunuz ya...
-
10 Mayıs 2012, 21:20
#5114
kullaniciii adlı üyeden alıntı
Birde ben yanlış anlattım olayı. Evet zorladım ama son hız denemesi değildi. Sadece 140da ivmelenme azaldı ve normale döndüm desem daha doğru olacak... 6. viteste 70-80 gidrken gazı yavaş yavaş açtım o kadar
korkuttunuz ya...
Hocam orada yazanlarin disina cikmamak lazim yani ilk 800km 4000deviri gecmeyin derken siz 400km 4000i gecmesem de olur dedikten sonra zaten olayin pek bi espirisi kalmiyor. Sonucta motoru uretek kisiler bunu pek cok seyi goz onune alarak yaziyorlar. Evet ben de biliyorum bu is tam bir iskence ama keske diyorum.. Neyse kalan 500-600km biraz daha dikkatli olun diye tavsiyede bulunmak isterim haddim olmayarak eger motorunuza uzun yillar tam randimanla sorunsuz binmek istiyorsaniz.
-
10 Mayıs 2012, 21:27
#5115
kullaniciii adlı üyeden alıntı
Birde ben yanlış anlattım olayı. Evet zorladım ama son hız denemesi değildi. Sadece 140da ivmelenme azaldı ve normale döndüm desem daha doğru olacak... 6. viteste 70-80 gidrken gazı yavaş yavaş açtım o kadar
korkuttunuz ya...
Daha ninja kullanma fırsatım olmadı (bakmayın ninja topiğinden çıkmadığıma ) ama o şekilde zaten hızlanmaz. Milletin bahsettiği son hızlara çıkabilmek için her vitesi üst devirlerde değiştirmen gerekir, nihayetinde 33hp
-
10 Mayıs 2012, 21:27
#5116
Tamamen katılıyorum hocam. İşte servisimin bana 250 km uzakta olması gerçekten rodaj için avantaj oldu. Çokda güzel geçiyor ama bir kere olur ya diyelim artık bir daha olmaz gerekli dersi aldım yani...
Ne haddi hocam sizlerden öğreniyoruz bilgilerimizi...
-
11 Mayıs 2012, 01:38
#5117
tolga1994199 adlı üyeden alıntı
bende motoruma eksoz alıcam. sizce ninjaya yoshimi yoksa akrapoviç mi daha iyi ses ve performans verir?
Arkadaşlar merhaba, foruma yeni bir ninja kullanıcısı olarak katılıyorum )
Ben, almak istedigin egzozu canlı olarak dinlemeni tavsiye ederim.Illaki birisi daha çok hoşuna gider diye düşünüyorum.Bende TwoBro var.Yüksek devirlerdeki sesini çok begeniyorum )Açıkçası tavsiye de ederim
Keyifli sürüşler.
-
11 Mayıs 2012, 01:40
#5118
bu rodajı bozunca ne gibi zararları oluyor ki.. bu derece ciddi etkileyen bi olay mı motoru.. böyle bir makinaya sahip olupta 1400 km gaz açmadan gidebilecek irade işkence etkisi yaratır bünyede..
Sen aşkı ✿☣ ☼ ☁ sanmışsın..
-
11 Mayıs 2012, 01:56
#5119
kucuk_ninja adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, foruma yeni bir ninja kullanıcısı olarak katılıyorum
)
Ben, almak istedigin egzozu canlı olarak dinlemeni tavsiye ederim.Illaki birisi daha çok hoşuna gider diye düşünüyorum.Bende TwoBro var.Yüksek devirlerdeki sesini çok begeniyorum
)Açıkçası tavsiye de ederim
Keyifli sürüşler.
peki akreple yoshiyi canlı dinledinmi hangisinin sesi yüksek devirde daha iyi?
-
11 Mayıs 2012, 02:02
#5120
oNRaCe adlı üyeden alıntı
bu rodajı bozunca ne gibi zararları oluyor ki.. bu derece ciddi etkileyen bi olay mı motoru.. böyle bir makinaya sahip olupta 1400 km gaz açmadan gidebilecek irade işkence etkisi yaratır bünyede..
Hocam ic ice yuksek devirde calisan pek cok metal parcayi, ek yerlerini birbirlerini silercesine gecen yuzeylerini dusunun. Bu motorlar test haricinde calistirilmadan size geliyor. Tum bu parcalarin yavas yavas birbirlerine alismasi gerekiyor zamanla. Bu alisma doneminde asiri zorlanir ya da yuksek devir cevirirseniz birbirine surtunen v.s. yuzeyler normal calisma toleranslarinin uzerinde yipranir, cizilir, hasar gorur.. Bu da motor omru basta olmak uzere, sikistirma oranlarinin azalmasi gibi performansin dusmesine neden olan pek cok sikintiya neden olur. Pistonlar, motor blogu, segmanlar, valfler, eksantrik milleri v.s. v.s. tum parcalari sifirdan alacak halimiz olmadigi icin su ilk 1,600km'yi sabirla gecirmekte fayda var ilerde pisman olmamak icin.
Pek cok onde gelen pahali motorlarin kullanma kilavuzuna bakin su ibare yer alir: 'Rodaj donemi bir motorun omrundeki en onemli evredir' denir ve belirtilen kilometrelerde zorunda kalmadikca belirtilen devirler asilmadan kullanilmalidir diye devam eder ;)
Aynen oyle bi iskence hocam. BEnimki yaklasik 1 ay surdu ve bittigi gunki sevincimi arkadaslarim bilir. Bittiginde motorun degerini daha iyi anliyorsunuz ve gaz acip da zorlamaya redline'larda dolanmaya kiyamiyorsunuz. Pek cok kisi buna dikkat etmiyor nasilsa saticam diyip. Ama satsaniz bile bu satacaginiz kisiye karsi sorumlulugumuz bence motorun ilk sahibi olarak. Ama ne yazik ki bu mantalitede kisi sayisi cok az oldugu icin su an ikinci motorumu da sifir aliyorum el mahkum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler