Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4981
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    2 gündür 250r kullanıyorum özellikle sellektör ve manuel far düğmesi olmaması çok garip ve biraz keyif kaçırıcı. vites geçişleri ne çok rahat ne çok sert ikisinin ortası.üzerinde akrapoviç egzost var o yüzden sesi fena sayılmaz..hoşuma giden diğer birşey ise yüksek vites te en alt devirlerde bile motor zorlanmadan stabil gidebiliyor.ivmelenmeye gelince normal de hyosung kullanıcısıyım şu an kullandığım motor arkadaşıma ait ve kullanmayı öğrenene kadar bende kalacak. iki motorun ivmelenmesini karşılaştırdığım da hyosung orta devirlerden sonra her viteste uçup gidecekmiş gibi bir his yaratıyor ama kawasaki de bu hissi yaşayamadım. belki de yeni yeni kullandığım için de öyle hissediyor olabilirim, bir arkadaşım da gt250 alıcak bugün o da ortalama bunun gibi 5000 km de birşey onununla birlikte bir karşılaştırma yapıp ivmelenme konusunda emin olmak istiyorum..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4982
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    . iki motorun ivmelenmesini karşılaştırdığım da hyosung orta devirlerden sonra her viteste uçup gidecekmiş gibi bir his yaratıyor ama kawasaki de bu hissi yaşayamadım. belki de yeni yeni kullandığım için de öyle hissediyor olabilirim, bir arkadaşım da gt250 alıcak bugün o da ortalama bunun gibi 5000 km de birşey onununla birlikte bir karşılaştırma yapıp ivmelenme konusunda emin olmak istiyorum..
    Bu uçup gidecekmiş hissini ninja'da yaşayamaman doğal çünkü bizde yaşayamıyoruz

    şöyle ki;

    viteslerle çok oynayıp deviri 6 - 8 bin aralığında tutman gerekiyor, ancak bu şekilde uçup gidecekmiş hissini yaratıyor. hele 8bin - 12bin devir arası uzaması çok keyif verici oluyor

    tam olarak açacak olursam 2 ve 3'ncu viteste 5bin ve 7 bin devirde güç patlaması yaşıyorsun. 5bin'in altı ölü devir - şehir içinde ekonomi yapmak için diyelim.

    6'nci vites 80km hız ile giderken mesela gazı ne kadar yapıştırsanda rahat hızlanmıyor. 5'e duruma göre 4'e atman lazım. bunu yaparsan o zaman uçup gidiyor işte.

    birde standard egzost ile 6bin devirlerin altında motordan fazla ses gelmiyor, devir yukseldikçe supriz bir şekilde ses artmaya başlıyor. yani ilk başlarda kedi gibi mırıldayan motordan nasıl bu kadar ses geliyor diyor insan ama yinede hyosung gibi tok bir sesi yok daha çok mırıldanma gibi.
    dreamkiller, Chronix ve GP500-1st bunu beğendiler.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  3. #4983
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Ya arkadaslar ozellikle de ninja kullananlar,kendinizi neden bir sekilde diger 250cc motosiklet modelleri icin aciklamalarda bulunmak gibi bir zorunlulukta hissediyorsunuz ? Ozellklede yakit konusunda 1 depo ile su kadar gider gitmez benimki su kadar yakti vs vs... bu motorda yakit konusuna bu kadar takarsaniz 250cc den yukari cikamazsiniz.cikmayinda zaten.amaciniz daha fazla motordan keyif almaksa bunun bir bedeli var,yakit ve yedek parcayi fiyati ne kadar olursa olsun gozunu kirpmadan alabilecek birazda cesaretli olmaktir.scooter ile kiyaslama bile goruyorum,beyler lutfen ama racing ile scooter da kiyaslanmaz.scooeteri bisiklet kullanan da kullanabilir.verin altina racing motoru %10 u cesaret edebilir kabiliyetli olan cikarsa da %2 si surebir ancak.
    Sozumden lutfen kimse alinmasin kimsenin sahsI adina konusmuyorum.ustune alInip savunmaya gecmesin.

    Sozun ozu;ninja 250R kendi katagorisinde sinif lideridir belki fiyati digerleri gibi 3-5bin asagi olsa herkez ninja alirdi eminim.yillardir kendini kanitlamis sorunsuz(istisnalar kaideyi bozmaz)bir gecis motorudur.gecis yapmadan bile keyifle yillarca kullanabilecek japon uretimi marka olarakta kalitedir.kiyaslamalari belli bir yere kadar anlayis ile karsilarim ama konu sekil degistirip ninja kullananlar sanki kotu bir secim yapmis ve kendilerini aciklama yapmak zorundaymis gibi gorunce dayanamadim.
    250cc nin ustasina biraz saygi lutfen;)
    Saygilar.
    kullaniciii ve overcloud bunu beğendiler.

  4. #4984
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde standard egzost ile 6bin devirlerin altında motordan fazla ses gelmiyor, devir yukseldikçe supriz bir şekilde ses artmaya başlıyor. yani ilk başlarda kedi gibi mırıldayan motordan nasıl bu kadar ses geliyor diyor insan ama yinede hyosung gibi tok bir sesi yok daha çok mırıldanma gibi.
    hiçbiri değil de hafiften bir ıslık sesi veriyor, motorun devrine göre azalıp yükseliyor ya ona hasta oldum.bu arada tek disk olmasına rağmen ön fren gerçekten başarılı ama arkanın hafifliğinden mi yoksa benim alışmamla mı ilgili bilemedim çok çabuk kitliyor sizde de böyle mi acaba ?
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  5. #4985

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    o ıslık kafasına göre takılıyor,bazen geliyor bazen gelmiyor ama bıktırdığı anlar oldu ,bende arkayı çabul kitliyorum ciyak ciyak

  6. #4986
    kullaniciii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja250r 2012
    CCMAN arkadaşıma katılmakla beraber, karşılaştırmaktan biraz uzaklaşıpta kendi motorlarımız hakkında konuşsak ? Gerçekten sıktı çünkü...
    Bu arada Adana dan kimse var mı? Tatile az kaldı... Buralarda buluşma olmuyo bari Adana da birşeyler yapalım...

  7. #4987
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Fren ile ilgili youtube ta "Motosiklet Eğitimi 2 Türkçe" adli videoda 6:53" ten sonra izler iseniz neden arka frenin kilitlendiginin aciklamasina yardimci olacaktir.

    Bu vb videolar "su motor su kadar hiz yapmis,sese bak ne guzel, ne bicim modifiye o bicim vs vs"videolar arasinda kendimizin hayatini dusunerek izlenmeli ve burada da paylasilmali kanaatindeyim.mutlaka iyi surucusunuzdur ama motosiklet asla hata affetmez sakat ya da mefta olmamak ve arada bilgileri tazelemek icin bu tarz videolar izlenmeli...arada atladiklarimizi hatirlamak adina...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

    Motorda kaporta sase airbag akilli far sistemi abs,guvenli surus kontrol mesafe sistemi,cekis kontrol,gece gorus park sensoru vs vs hepsi sizsiniz.kendiniz icin ve sevdikleriniz icin izleyin ;)
    rio_mavi bunu beğendi.

  8. #4988
    rq7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2010
    Alıntı dreamkiller adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 litre icinmi kiriyoruz hocam birbirimizin kalbini :-)
    kalp kırmak için söylemedim zaten hocam yanlış anlaşıldıysam özür dilerim

  9. #4989
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiçbiri değil de hafiften bir ıslık sesi veriyor, motorun devrine göre azalıp yükseliyor ya ona hasta oldum.bu arada tek disk olmasına rağmen ön fren gerçekten başarılı ama arkanın hafifliğinden mi yoksa benim alışmamla mı ilgili bilemedim çok çabuk kitliyor sizde de böyle mi acaba ?
    o ıslık sesi hep var. senin hoşuna gittiği için mi hasta oldum diye yazdın bilemedim ama ben o sese aşığım büyük ağabeyleri olan er6'larda o ses yok mesela.

    özellikle 20bin km'den sonra bendeki ses biraz daha belirginleşti ve daha çok sevmeye başladım

    senin test ettiğin motordaki lastikler stok IRC'ler mi bilmiyorum ama genelde arka lastik kolay kitleyebiliyor. Ben michelin pilot aktiv kullanıyorum, arka yine kitliyor ama IRC'lere göre çok daha iyi tabi.

    Bu arada dediğin gibi ön fren çok iyi tepki veriyor ve motorun ağırlık merkezi ön odaklı olduğu için fren mesafesi çok iyi, arka lastiğin çabuk kitlemesinin sebeplerinden biride bu.

    [QUOTE=ccman;2670734]Ya arkadaslar ozellikle de ninja kullananlar,kendinizi neden bir sekilde diger 250cc motosiklet modelleri icin aciklamalarda bulunmak gibi bir zorunlulukta hissediyorsunuz ? Ozellklede yakit konusunda 1 depo ile su kadar gider gitmez benimki su kadar yakti vs vs... bu motorda yakit konusuna bu kadar takarsaniz 250cc den yukari cikamazsiniz.cikmayinda zaten.amaciniz daha fazla motordan keyif almaksa bunun bir bedeli var,yakit ve yedek parcayi fiyati ne kadar olursa olsun gozunu kirpmadan alabilecek birazda cesaretli olmaktir.scooter ile kiyaslama bile goruyorum,beyler lutfen ama racing ile scooter da kiyaslanmaz.scooeteri bisiklet kullanan da kullanabilir.verin altina racing motoru %10 u cesaret edebilir kabiliyetli olan cikarsa da %2 si surebir ancak.
    Sozumden lutfen kimse alinmasin kimsenin sahsI adina konusmuyorum.ustune alInip savunmaya gecmesin.

    Hocam ben 400cc'lik scooter ile kıyasladım önceki mesajımda ama taktir edersinki 400cc çift silindirin ürettiği güç belli, 250cc çift silindirin ürettiği güç belli. yani ninja'nın yüksek performansına dikkat çekmek istemiştim aslında.

    hele hele geçen yaz sahildeki S virajında kapıştığımız bir SW-400 vardı ki o arkadaşın yerinde olmak istemezdim

    çevremde 250cc'ye karşı genel kanı - özellike 300 - 400cc scooter kullanıcılarından gördüğüm kadarıyla - 250'liklerin güçsüz olduğu yönünde ama bence bu çok yanlış bir ön yargı. yani her ne kadar 250cc'de olsa bu motorun hız için tasarlandığını insanlar dikkate almıyor ve aslında piyasadaki bir çok tek silindir 650cc enduro modelden sadece 15-20km daha yavaş.

    işin daha da acı yanı bu insanların 250'lik tecrübeleri hep çin malı modeller ile olmuş ve japonları da (kore hyosung'da aynı şekilde) aynı kefeye koyuyorlar. bende bulunduğum her ortamda bu ön yargıyı düzeltmek için çabalıyorum açıkçası
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  10. #4990
    rio_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ninja 250r
    Arkadaşlar bugün 1.köprüde kadıköy istikametine giderken uzunçayıra giden tatlı düzlükte çok kısa asıldım.eksozdan sonra 180i gördüm.lakin arka tarafın gezindiğini hissettim. Zeminde yerini arar gibi tatlı bir silkelenme durumu oldu. Rüzgardanmıdır bilmiyorum.tekrar deneyeceğim. Sizde de benzer durum oldumu?

    --

    Led stop arayanlar, bugun eminönünde buldum bitane 35tl idi. Ledli, çok iyi bişi diil vaktimde yoktu çok detaylı inceleyemedim.Ordan geçen olursa bilginiz olsun bakabilirsiniz. Ben de alarm almak için gittim fakat montaj olmadığından vazgeçtim. 35 liraya montaj dahil fikirtepede biyer var. birara oraya gitmeyi düşünüyorum.Görürsem ledli stop sizlede paylaşırım

  11. #4991

    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ninja 250
    @rio ben tekirdağa, rüzgara karşı dipgaz giderken hiçbir sıkıntı yaşamadım,ama bir arkadaşım ninja 250 ile düz yolda tank slapper olan bir video koymuştu +150 ile giderken çat çat motor savuruyor ama düşmüyor adam devam ediyordu,belkide sizde ufak çaplı bir tank slapper yaşamışsınızdır dikkat etmekte fayda varşu tank slapper önleyici gidon amortisörümüdür nedir ondan taktırmak lazım ama oda 300 liralarda geziyor, gerçi birisi yazmıştı çok para veriyoruz hayatımızda belki 1 belki 2 sefer işimize yariyicak ama hayat kurtaracak diye

  12. #4992
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Hocam o tankslapper degildir. Oyle olsa rio bu sekilde tatli tatli gezindi diye anlatmazdi Ayaklariniz falan savruluverir 180le tankslapper yasarsaniz ve mudahale etmeniz gerekir aninda yoksa Allah korusun... Sert ruzgarlarda ruzgarin etkisinden motor izinden sasabilir ama kendi kendini dengeler siz paniklemezseniz. Muhtemelen o tarz bir durum olmus ;)

    Bu arada LED stoplarda bence cin mallarindan uzak durun. Isik altinda ne sinyali ne freni gozukmuyor. Zaten gorunur olmak cok onemli bizim Ulkemizde sonra arkadan biri gelip altina almasin. Montaj da cok basit kendiniz bile yaparsiniz onu kriter olarak almayin ;)

  13. #4993
    Chronix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ducati Monster 1200
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o ıslık sesi hep var. senin hoşuna gittiği için mi hasta oldum diye yazdın bilemedim ama ben o sese aşığım
    bende aşık oldum anlamında yazdım hocam . hani bir yolu varsa kendi motoruma birşeyler takıp o ses çıksın isterim.. bide hocam şimdi benim kıyaslamamdan sonra birşeyler yazılmış ama kendi attığım mesaja karşılık birşeyler mi anlamadım eğer öyle ise son birşey yazıp bu konuya daha birşeyler yazmayı düşünmüyorum. yok öyle birşey dersen de arkadaşım için bu motor hakkında sizden daha çok bilgi almak isterim..
    Two Against the World

    Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200

  14. #4994
    rio_mavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ninja 250r
    arkadaşlar ben araştırdım bu tankslapper olayını, tanımına ve youtubedan videolara baktım. merkezi gidon kaynaklı ön taraftan oluşan bir problem bu. Benimki tam tersi arkadan oluştu. Zeminde sağa sola ince innce gezinerek dolaşma olayı,hani ön teker ve arka tekeri tam olarak tek bir çizgide gidememesi.tekerler yenidir diye diycem ama rodajı geride bıraktım,yaklaşık 600 km oldu tekerleklerimi alalı. Muhtemelen sabah sabah sert rüzgar esmesinden olabilir diye düşünüyorum. Çünkü aynı yerde geçtiğimiz hafta beni rüzgar bariyere döndürmüştü de ter atmıştım korkudan..Viraja atarken ters rüzgar çıkmıştı motoru yatıramamıştım zamanında.
    dreamkiller bunu beğendi.

  15. #4995
    dreamkiller - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Anadolu Yakası
    Motosikleti
    Honda Silverwing 600
    estagfirullah biladerim yahu ben ortamı daha da yumusatmak adına yazmıstım o lafı hele sende o avatar bende bu renklere sevda varken hiçbirsey sana karsı sinirlendiremez beni

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:54 ----------

    Rio gecmis olsun.. Tankslapper olsaydı bunu cok daha heyecanlı bir sekilde anlatırdın dostum.. Arkanın gezmesi tamamen aerodinamikl ile alakalıdır diye dusunuyorum bende o anki rüzgarın sertligi yönü...vb

    Tankslapper ise.. off diyorum düsünmek bile istemiyorum.. Motor bir rodeo boğası gibi seni üzerinden atmaya kalkar cünkü onun yola devam etmesi icin gerekli her türlü sartı sen bozuyorsun.. Dolayısı ile motor once senden kurtulmaya calısır, sonra gider bir agaca yada bariyere girer.. Düşününce bile korkuyorum aga allah korusun kimsenin basına vermesin. Tankslapping de iki türlü durum vardır, ya cok ani refleksle ne yaptıgını biliyor olup gidonu tam orta noktada yakalamalısın ki bu seferde kıcda oynamayı baslatır bunu yaparsan motorun üstünde rodeo yapmaya hazır ol ama yüksek süratte yapılması gereken budur, yada düsük hızlarda olmaya basladıysa cok yumusak bir sekilde müdahele edilmelidir. İkisini de yapamıyorsan 3 kuluvallah bir elham hatta yanına nas ve bakara süresi esliginde allahım sana geliyorum nidaları ilen .... ne diyorum ben ya..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=Mbi4Q4wKNVI,

    bu arada genelde yavas virajlar sonrasındaki ani hızlanmalarda gerceklesiyormus bu durum..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    http://www.youtube.com/watch?v=jZk2eEiTf8k

    buda ninja ilen tankslapper!!! 8. saniyedeki ninja sürücüsünün arka tarafındaki esrarengiz yusuflara dikkat

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

    daha da olmadı üstad acıklamıs konuyu buyurun..

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...s-okumali.html

  16. #4996
    nich@tine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    08Ninja250R,2005Honda600F,2004cbr1000rr
    Önerinize uyarak 2008 Ninja daki stok IRC lastikleri bugün "michelin pilot activ" 130 70 17 H arka 110 70 17 ön değiştirdim.
    Benim lastikler çok eskiymiş anlaşılan.Yumuşak ve konforlu bir sürüş oldu.Şehiriçi sürdüm şu an için hissettiğim şey konfor.
    Viraj performansı için yarın şileye gidersem bir fikrim olur belki.
    EBC fren balatasi aldm arka ön!
    Motul 10/40 yağ bir de.
    12bin km bakım tablosunda tek bir eksik kalıyor.Bunu kendim yapamam herhalde.
    valve clearance - CHECK
    sübap ayarları - kontrol!

  17. #4997
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Chronix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende aşık oldum anlamında yazdım hocam . hani bir yolu varsa kendi motoruma birşeyler takıp o ses çıksın isterim.. bide hocam şimdi benim kıyaslamamdan sonra birşeyler yazılmış ama kendi attığım mesaja karşılık birşeyler mi anlamadım eğer öyle ise son birşey yazıp bu konuya daha birşeyler yazmayı düşünmüyorum. yok öyle birşey dersen de arkadaşım için bu motor hakkında sizden daha çok bilgi almak isterim..
    tabiki yazabilirsin, bilgi paylaşımı yapıyoruz sonuçta burada.

    hemn farklı marka bir motoru kullanan kişiden ninja hakkında yorum almak bizler içinde iyi olur.

    bu arada yanlış hatırlıyorsam düzelt ama senin gt250 50bin km'lerde değil miydi?

    bende inat ettim ninja ile 45bin km görmek istiyorum. 45bin'den sonra ilginç bir fiyata satarım belki

    zaten 28bin'de bile ölü fiyat veriyorlar bende daha fazla kullanayım dedim
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  18. #4998
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    BMW S1000RR, Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    LPG'li Ninja da varmış beyler
    Lpg takacaksan neden ninja aldın arkadaşım


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85001674/detay

  19. #4999

    Üyelik
    02 Mayıs 2012
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R (2012)
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LPG'li Ninja da varmış beyler
    Lpg takacaksan neden ninja aldın arkadaşım


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85001674/detay
    otomibillerde bile tehlike arz eden lpgler motosikletteki tehlikesini düşünemiyorum bile. Allah akıl fikir versin ne diyeyim.

  20. #5000
    atilla_hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2011
    Şehir
    DARICA / KOCAELİ
    Motosikleti
    2009 honda cbr 600rr limidet edition
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    LPG'li Ninja da varmış beyler
    Lpg takacaksan neden ninja aldın arkadaşım


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85001674/detay
    BEn bu arkadaşı gördüm sanırım . Geçen maslak otosanayi çıkısında denk gelmişti. Yan granajları sökmüş lpg taktırıyorum gibi laflar söylemişti gülmüştüm
    Hondaaaaaaaa


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler