Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mayıs 2012, 14:21
#4981
2 gündür 250r kullanıyorum özellikle sellektör ve manuel far düğmesi olmaması çok garip ve biraz keyif kaçırıcı. vites geçişleri ne çok rahat ne çok sert ikisinin ortası.üzerinde akrapoviç egzost var o yüzden sesi fena sayılmaz..hoşuma giden diğer birşey ise yüksek vites te en alt devirlerde bile motor zorlanmadan stabil gidebiliyor.ivmelenmeye gelince normal de hyosung kullanıcısıyım şu an kullandığım motor arkadaşıma ait ve kullanmayı öğrenene kadar bende kalacak. iki motorun ivmelenmesini karşılaştırdığım da hyosung orta devirlerden sonra her viteste uçup gidecekmiş gibi bir his yaratıyor ama kawasaki de bu hissi yaşayamadım. belki de yeni yeni kullandığım için de öyle hissediyor olabilirim, bir arkadaşım da gt250 alıcak bugün o da ortalama bunun gibi 5000 km de birşey onununla birlikte bir karşılaştırma yapıp ivmelenme konusunda emin olmak istiyorum..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
Reklamlar
-
04 Mayıs 2012, 14:33
#4982
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
04 Mayıs 2012, 19:02
#4983
Ya arkadaslar ozellikle de ninja kullananlar,kendinizi neden bir sekilde diger 250cc motosiklet modelleri icin aciklamalarda bulunmak gibi bir zorunlulukta hissediyorsunuz ? Ozellklede yakit konusunda 1 depo ile su kadar gider gitmez benimki su kadar yakti vs vs... bu motorda yakit konusuna bu kadar takarsaniz 250cc den yukari cikamazsiniz.cikmayinda zaten.amaciniz daha fazla motordan keyif almaksa bunun bir bedeli var,yakit ve yedek parcayi fiyati ne kadar olursa olsun gozunu kirpmadan alabilecek birazda cesaretli olmaktir.scooter ile kiyaslama bile goruyorum,beyler lutfen ama racing ile scooter da kiyaslanmaz.scooeteri bisiklet kullanan da kullanabilir.verin altina racing motoru %10 u cesaret edebilir kabiliyetli olan cikarsa da %2 si surebir ancak.
Sozumden lutfen kimse alinmasin kimsenin sahsI adina konusmuyorum.ustune alInip savunmaya gecmesin.
Sozun ozu;ninja 250R kendi katagorisinde sinif lideridir belki fiyati digerleri gibi 3-5bin asagi olsa herkez ninja alirdi eminim.yillardir kendini kanitlamis sorunsuz(istisnalar kaideyi bozmaz)bir gecis motorudur.gecis yapmadan bile keyifle yillarca kullanabilecek japon uretimi marka olarakta kalitedir.kiyaslamalari belli bir yere kadar anlayis ile karsilarim ama konu sekil degistirip ninja kullananlar sanki kotu bir secim yapmis ve kendilerini aciklama yapmak zorundaymis gibi gorunce dayanamadim.
250cc nin ustasina biraz saygi lutfen;)
Saygilar.
-
04 Mayıs 2012, 19:54
#4984
overcloud adlı üyeden alıntı
birde standard egzost ile 6bin devirlerin altında motordan fazla ses gelmiyor, devir yukseldikçe supriz bir şekilde ses artmaya başlıyor. yani ilk başlarda kedi gibi mırıldayan motordan nasıl bu kadar ses geliyor diyor insan ama yinede hyosung gibi tok bir sesi yok daha çok mırıldanma gibi.
hiçbiri değil de hafiften bir ıslık sesi veriyor, motorun devrine göre azalıp yükseliyor ya ona hasta oldum.bu arada tek disk olmasına rağmen ön fren gerçekten başarılı ama arkanın hafifliğinden mi yoksa benim alışmamla mı ilgili bilemedim çok çabuk kitliyor sizde de böyle mi acaba ?
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
04 Mayıs 2012, 20:02
#4985
o ıslık kafasına göre takılıyor,bazen geliyor bazen gelmiyor ama bıktırdığı anlar oldu ,bende arkayı çabul kitliyorum ciyak ciyak
-
04 Mayıs 2012, 21:10
#4986
CCMAN arkadaşıma katılmakla beraber, karşılaştırmaktan biraz uzaklaşıpta kendi motorlarımız hakkında konuşsak ? Gerçekten sıktı çünkü...
Bu arada Adana dan kimse var mı? Tatile az kaldı... Buralarda buluşma olmuyo bari Adana da birşeyler yapalım...
-
04 Mayıs 2012, 22:05
#4987
Fren ile ilgili youtube ta "Motosiklet Eğitimi 2 Türkçe" adli videoda 6:53" ten sonra izler iseniz neden arka frenin kilitlendiginin aciklamasina yardimci olacaktir.
Bu vb videolar "su motor su kadar hiz yapmis,sese bak ne guzel, ne bicim modifiye o bicim vs vs"videolar arasinda kendimizin hayatini dusunerek izlenmeli ve burada da paylasilmali kanaatindeyim.mutlaka iyi surucusunuzdur ama motosiklet asla hata affetmez sakat ya da mefta olmamak ve arada bilgileri tazelemek icin bu tarz videolar izlenmeli...arada atladiklarimizi hatirlamak adina...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
Motorda kaporta sase airbag akilli far sistemi abs,guvenli surus kontrol mesafe sistemi,cekis kontrol,gece gorus park sensoru vs vs hepsi sizsiniz.kendiniz icin ve sevdikleriniz icin izleyin ;)
-
04 Mayıs 2012, 22:42
#4988
dreamkiller adlı üyeden alıntı
4 litre icinmi kiriyoruz hocam birbirimizin kalbini :-)
kalp kırmak için söylemedim zaten hocam yanlış anlaşıldıysam özür dilerim
-
05 Mayıs 2012, 00:30
#4989
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
05 Mayıs 2012, 01:38
#4990
Arkadaşlar bugün 1.köprüde kadıköy istikametine giderken uzunçayıra giden tatlı düzlükte çok kısa asıldım.eksozdan sonra 180i gördüm.lakin arka tarafın gezindiğini hissettim. Zeminde yerini arar gibi tatlı bir silkelenme durumu oldu. Rüzgardanmıdır bilmiyorum.tekrar deneyeceğim. Sizde de benzer durum oldumu?
--
Led stop arayanlar, bugun eminönünde buldum bitane 35tl idi. Ledli, çok iyi bişi diil vaktimde yoktu çok detaylı inceleyemedim.Ordan geçen olursa bilginiz olsun bakabilirsiniz. Ben de alarm almak için gittim fakat montaj olmadığından vazgeçtim. 35 liraya montaj dahil fikirtepede biyer var. birara oraya gitmeyi düşünüyorum.Görürsem ledli stop sizlede paylaşırım
-
05 Mayıs 2012, 02:02
#4991
@rio ben tekirdağa, rüzgara karşı dipgaz giderken hiçbir sıkıntı yaşamadım,ama bir arkadaşım ninja 250 ile düz yolda tank slapper olan bir video koymuştu +150 ile giderken çat çat motor savuruyor ama düşmüyor adam devam ediyordu,belkide sizde ufak çaplı bir tank slapper yaşamışsınızdır dikkat etmekte fayda varşu tank slapper önleyici gidon amortisörümüdür nedir ondan taktırmak lazım ama oda 300 liralarda geziyor, gerçi birisi yazmıştı çok para veriyoruz hayatımızda belki 1 belki 2 sefer işimize yariyicak ama hayat kurtaracak diye
-
05 Mayıs 2012, 02:38
#4992
Hocam o tankslapper degildir. Oyle olsa rio bu sekilde tatli tatli gezindi diye anlatmazdi Ayaklariniz falan savruluverir 180le tankslapper yasarsaniz ve mudahale etmeniz gerekir aninda yoksa Allah korusun... Sert ruzgarlarda ruzgarin etkisinden motor izinden sasabilir ama kendi kendini dengeler siz paniklemezseniz. Muhtemelen o tarz bir durum olmus ;)
Bu arada LED stoplarda bence cin mallarindan uzak durun. Isik altinda ne sinyali ne freni gozukmuyor. Zaten gorunur olmak cok onemli bizim Ulkemizde sonra arkadan biri gelip altina almasin. Montaj da cok basit kendiniz bile yaparsiniz onu kriter olarak almayin ;)
-
05 Mayıs 2012, 04:03
#4993
overcloud adlı üyeden alıntı
o ıslık sesi hep var. senin hoşuna gittiği için mi hasta oldum diye yazdın bilemedim ama ben o sese aşığım
bende aşık oldum anlamında yazdım hocam . hani bir yolu varsa kendi motoruma birşeyler takıp o ses çıksın isterim.. bide hocam şimdi benim kıyaslamamdan sonra birşeyler yazılmış ama kendi attığım mesaja karşılık birşeyler mi anlamadım eğer öyle ise son birşey yazıp bu konuya daha birşeyler yazmayı düşünmüyorum. yok öyle birşey dersen de arkadaşım için bu motor hakkında sizden daha çok bilgi almak isterim..
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
05 Mayıs 2012, 04:05
#4994
arkadaşlar ben araştırdım bu tankslapper olayını, tanımına ve youtubedan videolara baktım. merkezi gidon kaynaklı ön taraftan oluşan bir problem bu. Benimki tam tersi arkadan oluştu. Zeminde sağa sola ince innce gezinerek dolaşma olayı,hani ön teker ve arka tekeri tam olarak tek bir çizgide gidememesi.tekerler yenidir diye diycem ama rodajı geride bıraktım,yaklaşık 600 km oldu tekerleklerimi alalı. Muhtemelen sabah sabah sert rüzgar esmesinden olabilir diye düşünüyorum. Çünkü aynı yerde geçtiğimiz hafta beni rüzgar bariyere döndürmüştü de ter atmıştım korkudan..Viraja atarken ters rüzgar çıkmıştı motoru yatıramamıştım zamanında.
-
05 Mayıs 2012, 10:21
#4995
-
05 Mayıs 2012, 21:05
#4996
Önerinize uyarak 2008 Ninja daki stok IRC lastikleri bugün "michelin pilot activ" 130 70 17 H arka 110 70 17 ön değiştirdim.
Benim lastikler çok eskiymiş anlaşılan.Yumuşak ve konforlu bir sürüş oldu.Şehiriçi sürdüm şu an için hissettiğim şey konfor.
Viraj performansı için yarın şileye gidersem bir fikrim olur belki.
EBC fren balatasi aldm arka ön!
Motul 10/40 yağ bir de.
12bin km bakım tablosunda tek bir eksik kalıyor.Bunu kendim yapamam herhalde.
valve clearance - CHECK
sübap ayarları - kontrol!
-
05 Mayıs 2012, 22:53
#4997
Chronix adlı üyeden alıntı
bende aşık oldum anlamında yazdım hocam . hani bir yolu varsa kendi motoruma birşeyler takıp o ses çıksın isterim.. bide hocam şimdi benim kıyaslamamdan sonra birşeyler yazılmış ama kendi attığım mesaja karşılık birşeyler mi anlamadım eğer öyle ise son birşey yazıp bu konuya daha birşeyler yazmayı düşünmüyorum. yok öyle birşey dersen de arkadaşım için bu motor hakkında sizden daha çok bilgi almak isterim..
tabiki yazabilirsin, bilgi paylaşımı yapıyoruz sonuçta burada.
hemn farklı marka bir motoru kullanan kişiden ninja hakkında yorum almak bizler içinde iyi olur.
bu arada yanlış hatırlıyorsam düzelt ama senin gt250 50bin km'lerde değil miydi?
bende inat ettim ninja ile 45bin km görmek istiyorum. 45bin'den sonra ilginç bir fiyata satarım belki
zaten 28bin'de bile ölü fiyat veriyorlar bende daha fazla kullanayım dedim
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
05 Mayıs 2012, 23:34
#4998
-
06 Mayıs 2012, 01:05
#4999
tomass adlı üyeden alıntı
otomibillerde bile tehlike arz eden lpgler motosikletteki tehlikesini düşünemiyorum bile. Allah akıl fikir versin ne diyeyim.
-
06 Mayıs 2012, 01:11
#5000
tomass adlı üyeden alıntı
BEn bu arkadaşı gördüm sanırım . Geçen maslak otosanayi çıkısında denk gelmişti. Yan granajları sökmüş lpg taktırıyorum gibi laflar söylemişti gülmüştüm
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler