motorum 2011 model 130a kadar çok seri hızlanıyor ama sonra 140a kadar yavas sonrada tıkanıp kalıyor aynı devirde ama yarım saat 1saat durmadan hiç basmadım 1 2 dk bastıgımda 140a geliyor öyle kalıyor
motorum 2011 model 130a kadar çok seri hızlanıyor ama sonra 140a kadar yavas sonrada tıkanıp kalıyor aynı devirde ama yarım saat 1saat durmadan hiç basmadım 1 2 dk bastıgımda 140a geliyor öyle kalıyor
6.viteste değil 5.viteste 150de redlinaya giriyor motor 6.viteste 160a geldiginde 14bin devirdeydi
daha bakıma sokmadım bi kez yağını degistirdim sadece. hava filtresi buji filan degismedi.
200 ü görmezsem yakarım bu aleti
aranızda Akrapovic egzost kullanan varmı. karbon olan ? karbon ya ona taktim şimdi ya da Yoshimura karbon ?
tolga filtre temizle ya da değiştir.km de ne yakıyor motorun ?
tolga galiba senin problemin bambaşka. söylediklerine bakılırsa, 1. fren pabuçlarını kontrol ettirmen. belki sürtme yapıyor olabilir ve hız kesebilir. 2. ise km sayacın ya da km.telinde bir sıkıntı olabilir. Sanırım motoru sıfır almıştın. Bu dediklerime bakmanda fayda var. km sayacını kontrol etmek için tawsiyem, motorlu bir arkadaşın varsa birlikte çıkın yola yan yana gidin bakalım. sende 140km iken onda ibre kaçı gösteriyor. Birde düz yolda devirin 14000e çıkması bana değişik geldi 6.viteste. Emin değilim ama düz yolda dewir saatimin 14.000e cıktıgını hiç sanmıyorum. ona iyi bir bak. Hala sıkıntı var ise zaten servise götür. orda resmi ölçüm yapsınlar. motordan kaynaklı bir arıza var ise zaten garanti kapsamında bile değiştirip sıfırını verme ihtimalleri var. garantiler bu gibi durumlar içindir..
------------------
dreamkiller cayırbası durağnın orda 180 gördüysen çok iyi. ben orda busabah 170e dayandım yol bitti frene dayandım. aman dikkat et geçen ben orda azdaha hakkırahmetine kavuşuyordum. e5 ten bir rüzgar vurdu,tam motoru sağa yatırcakken virajda sola savruldum,tretuarlara cıkıyordum. yarım sn. içinde cereyan etti herşey, son anda toparladım. o yuzden aman diyorum çok dikkat...
Rio o degilde 180 yerine bambaska seyler goruyordum az daha dedigimde ondan bahsediyorum.. Motorlarimiz hafif yanal kuvvet yada direnc olusturan ruzgar, hava koridoru gibi dis etkenlerde hoooppp patlariz dikkatli olmak lazim :-)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------
Tutmayalim biz seni o zaman 200 u gorursen biz yakariz seni ona gore
Beyler bu makina altından mı yapılmış? Nette sürekli çok çok pahalı parçalar gibi yorumlar yapılıyor. Allah korusun 50-60 km/saat hızda yatırdık diyelim motoru. Min ve max maddi olarak götürüsü ne olur? Cbr ve ninjayı baz alsak...
şu 140 km mevzusunu bende takip ediyorum,bende 140 dan fazla göremedim,ama sizin bastığınız yolun uzunluğu nekadar ? kaç merede son sürate ulaştınız
2012de TR'ye beyaz gelmedi gelmeyecek ne yazik ki. 2011'lere bakmanız lazım.
Max hızı düz yolda ölçmek lazım. Bizim motorlar (en azından benimki) 140a kadar çok seri hızlanıyor. 140-150 arası standart haliyle oldukça yavaş bir şekilde gidiyor (78kiloyum). Standartta max 150gördüm. Şu an üzerinde Yoshimura egsoz var. 140-150 hızlanması daha seri hale geldi. Max 160 gördüm ancak bayaa uzun sürüyor 160a çıkması.
Motorun rodajına inanılmaz önem verdim. Bakımları tam zamanında yapıldı. Motorda sadece iPhone ürünleri kullanıldı v.s. 160 üstü düz yolda zor. Olur mu olur ama biraz fabrika çıkışı şans işi. 170 üzeri hızlar benim kanaatime göre standart motorla düz yolda (arkaya da rüzgar almamak kaydıyla) 80kilo civari sürücülerle zor. Full eksoz, filtre, bir de powecommander takıp standart dişlilerle çok rahat olur. Ama 180 ve üzeri hızlarda dişli değişmiştir.
Hava filtresi yolda o da gelince tekrar denerim. 160a daha rahat çıkar ama daha üst hızlara ulaşmasına etkisi fazla olmaz. Standart motorlarla boşuna zorlamayalım yazık
Hocam ben Yoshimura TRC Full Karbon kullanıyorum. Yalnız yoshimura TR distribütörü Ninja20R için full carbon modeli getirmiyor. Ben Amerika'dan özel getirdim. Akrapovic alabilirsiniz karbon TR'den. Ama onda da susturucudan sonraki boru kısmı açıkta kalıyor. Yoshimura'da krom kaplama parçası da geliyor + dB killer geliyor
150 yi geçmiyorsa eğer, nerde kaldı çift silindir? Honda cbr250r tek silinidir haliyle bu hızı görüyor. Tamam çift olması son hız anlamına gelmeyebilir ama yakışmamış bence. Bu işte bir yanlışlık olmasın...
benim motor gt250r fabrika çıkışlı ben 98 kiloyum düzde 173-174 görüyorda bu ninjalar 140-150-160sa kusura bakmayın arkadaşlarda suc sizde motorlarda değil beceremiyorsunuz demektir bi kere o kaskın çenesi depoya değicek popnuz selenin en dibine kadar itilcek göğüs depoya yaslanılcak 13bin devirde hızlı vites attırarak 185km görmeniz imkan dahilinde yapın demiyorum önermiyorum ama aletleriniz bunu yapıcak güçte
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
öyle öyle cbr daha iyi, nerden aldım ninjayı zaten
http://www.youtube.com/watch?v=U4dhIaMY2Pw
bu hızlanma vidyosunu çoğunuz bilir izlediğim en iyi hızlanma vidyosu,burda da görüldüğü üzere 140 civarından sonra motor zorlanmaya başlıyor,zaten altı üstü 250 cc
MArka fanatikligi yapmayacagim oyle de bir durumum yok zaten. Bu yazdiklarinizda uzgunum ama en ufak bir mantiksal, bilimsel veri yok. Son hiz sadece motor gucu degil disli oranlari ile alakalidir. 50beygirlik 20Nm torklu bir motorun son hizi 120km bile olabilir 0-100 hizlanmasi 4-5saniye olur mesela. O yuzden motorun gucu yeterli illa 180 yapacak diye bir kaide yok. Arabalardan ornek vereyim daha once modifiye ile ugrastim ve 206gti'im vardi. Standart hali 136beygir 0-100 hizlanmasi 8.3 saniye ve son hizi 210km idi. Motoru atmosferik anlamda agzina kadar doldurdum. 0-100 hizlanmasi 7 saniye civarina indi. Son hizi 10km kadar artti, bunun da nedeni devir kesiciyi ileriye almamiz nedeniyle oldu. Guc sadece o hiza ciktiginiz sureyi etkiler. Son hizi sinirlayan devir limiti ve sansizaman oranidir. Daha sonra komple kisa sanziman getirttirdim drag'ler icin. Sonuc nooldu? Ayni gucteki motorla 0-100 hizlanma 6 saniye altina inerken son hiz 190a dustu.
Ninja250 190i gorur mu gorur; evet o guce sahip. Ama standart dislilerle ve mevcut devir kesici ile degil.
Umarim yeterince aciklayici olmustur durum.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)