Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Şubat 2012, 19:37
#4121
forza46 adlı üyeden alıntı
ejlover motorun çok şık olmuş eline sağlık
Çok Teşekkürler Masraftan kaçınmadım Tüm parçaları tek tek motora uygun olarak yurtdışından getirdim, tek bir kesme biçme işlemi bile yapılmadı ;) Satarken alacak arkadaş yaşadı :p
brooklynnn adlı üyeden alıntı
ıkı lastıgı yan yana beklıyorum musaıt oldugunda ;)
gerıye dogru bır yolculuk gerceklestırıcem bırazdan bakalım 140 nasıl duruyor
Bendede cbr var 130 yerıne 150 takmayı anlıyorum elıme az para gecınce ama olur mu olmaz mı meseLe
Olursa cok tatlı olur olmazsa da 140lık takarım artık nabalım
Resmi çektim ama hiç fark yok gibi duruyor. Tahminimce lastik üzerindeki tozlar ve izlerden göz yanılgısı oluyor. Mezro ile ölçtüğümde 2cm'e yakın fark var aslında :(
Yukardaki resimlerdeki lastiği takmak için jant, zincir, taşıyıcı pek çok parçayı değiştirmeniz gerekiyor. O kadar masrafa değmez cidden. İlla acaip kalın gözüksün diyorsanız Birdgestone'un 150'lik (ama gerçek genişliği 160mm olan) modellerini kullanın. Sadece zincir korumayı kesmeniz yeterli olur. Ama sizin ağırlığınız çok fazla ise yine içeride sürtme yapabilir. Ben şahsen görüntüye çok önem vermedim o yüzden Pirelli tercih ettim. Karar sizin )
Reklamlar
-
16 Şubat 2012, 19:44
#4122
ejlover gerçekten motorun çok güzel olmuş Bi ninja alacak olsam yapmak istediğim,abartısız hoş duran herşeyi yapmışsın.Lastik konusuna fazla takılmaya gerek yok zaten.Böyle güzel gözüküyo.
-
16 Şubat 2012, 20:02
#4123
zaman ayırıp resım cektıgın ve bılgı verdıgın ıcın cok tesekkur ederım hocam
cok fark yok gıbı aslında
130luk alınabılır
tekerlekle alakalı yorumlarınızı beklıyorum sımdıde
yere yapısması vıraj kabılıyetı v.s.
motorunuza nazarlık yapıstırın hocam nazar degmesın masallah cok guzel
bu arada devasa tekerlegı takan arkadas super yapmıs motoru ama teker cok fazla kacmıs
160 olsaymıs tam olurmus
bayagı para harcamıstır onu o hale getırmek ıcın
-
17 Şubat 2012, 01:46
#4124
benim far ışığı geçen gün mefta oldu,şimdi beyaz ışık mı alsam yoksa orjinal ışık mı alsam bitürlü karar veremedim,
-
17 Şubat 2012, 02:46
#4125
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
benim far ışığı geçen gün mefta oldu,şimdi beyaz ışık mı alsam yoksa orjinal ışık mı alsam bitürlü karar veremedim,
hangisi daha çok hosuna gidiyosa yanlız beyaz ışığın aydınlatması daha etkisiz heralde ben parklarımı beyaz yaptım eskiden sarıydı sarıyken daha canlıydı :S
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
17 Şubat 2012, 04:33
#4126
siyah 180 km de ninja 250 m var. İlk motorum ve çok korkarak aldım. Aslında seneler önce alırdım ama malum aile baskısı ve kendi korkum hep özentiyle baktım motorlara ve motorlulara.... Sonunda vmax 250 almaya diye gidip ninjaya aşık olup, alıp döndüm. İlk önce koruma demiri istedim bulamadım. özel yaptıracaksın dediler. Şimdi ise yukarıdaki resimlerden 150 lik rossi II mantıklı geldi bana çünkü sürtünme yüzeyini arttırıyoruz ve bence üzerindekinden daha kaliteli bir hamuru vardır. Yol tutuş artar diye düşünüyorum. Virajlardaki 60-70 km hızları küçümsememek lazım. Acemiyim ama sanırım biraz yol tutuşta motorda da eksiklikler var. bozuk yolda arka teker kayıyor. Yakıt sarfiyatı artabilir ama çok az bile yol tutuş artacaksa razıyım.
Bir de kafama şu ilk alırken kiloya göre amortisör ayarı yapılmışmıdır diye takıldı. İyi bir yetkili servis önerebilirmisiniz ? lütfen..... Ve lastik genişletme için bir yer ve fiyat bilgisi alabilirmiyim lütfen....
-
17 Şubat 2012, 14:10
#4127
Zippo's adlı üyeden alıntı
ejlover gerçekten motorun çok güzel olmuş
Bi ninja alacak olsam yapmak istediğim,abartısız hoş duran herşeyi yapmışsın.Lastik konusuna fazla takılmaya gerek yok zaten.Böyle güzel gözüküyo.
Çok çok teşekkür ediyorum
Daha 3-4 parça daha bi şey var alacağım. Onlar da bu sezona kısmetse
brooklynnn adlı üyeden alıntı
zaman ayırıp resım cektıgın ve bılgı verdıgın ıcın cok tesekkur ederım hocam
cok fark yok gıbı aslında
130luk alınabılır
tekerlekle alakalı yorumlarınızı beklıyorum sımdıde
yere yapısması vıraj kabılıyetı v.s.
motorunuza nazarlık yapıstırın hocam nazar degmesın masallah cok guzel
bu arada devasa tekerlegı takan arkadas super yapmıs motoru ama teker cok fazla kacmıs
160 olsaymıs tam olurmus
bayagı para harcamıstır onu o hale getırmek ıcın
Size de çok teşekkür ederim. Ne demek Umarım bir fikir vermiştir. Biraz gecikmeyle koydum resmi motor branda+ön+arka lift'teydi paketten çıkarıp geri kaldırmak vakit aldı sadece
Aslında 130 ya da 140'lık iyi marka bir lastikle değiştirmek yerinde bir hareket. Ben olmuşken 150 olsun belki görüntüye de faydası olur dedim ama çok da gerekli değil gördüğünüz gibi ;)
dentcan adlı üyeden alıntı
siyah 180 km de ninja 250 m var. İlk motorum ve çok korkarak aldım. Aslında seneler önce alırdım ama malum aile baskısı ve kendi korkum hep özentiyle baktım motorlara ve motorlulara.... Sonunda vmax 250 almaya diye gidip ninjaya aşık olup, alıp döndüm. İlk önce koruma demiri istedim bulamadım. özel yaptıracaksın dediler. Şimdi ise yukarıdaki resimlerden 150 lik rossi II mantıklı geldi bana çünkü sürtünme yüzeyini arttırıyoruz ve bence üzerindekinden daha kaliteli bir hamuru vardır. Yol tutuş artar diye düşünüyorum. Virajlardaki 60-70 km hızları küçümsememek lazım. Acemiyim ama sanırım biraz yol tutuşta motorda da eksiklikler var. bozuk yolda arka teker kayıyor. Yakıt sarfiyatı artabilir ama çok az bile yol tutuş artacaksa razıyım.
Bir de kafama şu ilk alırken kiloya göre amortisör ayarı yapılmışmıdır diye takıldı. İyi bir yetkili servis önerebilirmisiniz ? lütfen..... Ve lastik genişletme için bir yer ve fiyat bilgisi alabilirmiyim lütfen....
Hayırlı olsun motorunuz ;)
Motorlarda lastiğin genişlemesi tam olarak sürtünmeyi arttırmıyor. Araba lastikleri gibi değil, bombeli çünkü motor lastikleri. Yani sürtünen yüzey değişmiyor aslında. Geniş lastik taktığınızda yan yatışlarda lastiğin en uç kısımlarını (chicken-strips dediğimiz bölgeleri) kullanamıyosunuz hatta. Çok abartmadıkça bi zararı yok ama faydası da yok.
Motorun orjinal lastikleri ile yol tutuş arasında kaliteli bir lastiğin çok çok farkı var. Kesinlikle virajlara daha güven dolu girmeye başladım. Vites değişimlerinde ya da arka frende çok daha az kaymaya başladı. O nedenle herkese değişimi tavsiye ederim. 130 ya da 140 ile değiştirebilirsiniz bence 150lere çıkmaya gerek yok yukarda bahsettiğim model 160mm'lik lastikler kullanmadıkça (ki onlarda da yan yüzey dalga dalga oluyor bence riskli).
---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:08 ----------
Frank Lucas adlı üyeden alıntı
benim far ışığı geçen gün mefta oldu,şimdi beyaz ışık mı alsam yoksa orjinal ışık mı alsam bitürlü karar veremedim,
Sanayi malı uyduruk beyazlardan almayın aydınlatmanız çok düşer. Osram ya da Philips'in beyaz ürünlerini tercih edin. Ben Osram Night Racer kullanıyorum ve oldukça memnunum. Motorlar için üretildiği için sarsıntıya v.s. daha dayanıklı, patlama riski de az.
-
17 Şubat 2012, 14:33
#4128
dentcan adlı üyeden alıntı
siyah 180 km de ninja 250 m var. İlk motorum ve çok korkarak aldım. Aslında seneler önce alırdım ama malum aile baskısı ve kendi korkum hep özentiyle baktım motorlara ve motorlulara.... Sonunda vmax 250 almaya diye gidip ninjaya aşık olup, alıp döndüm. İlk önce koruma demiri istedim bulamadım. özel yaptıracaksın dediler. Şimdi ise yukarıdaki resimlerden 150 lik rossi II mantıklı geldi bana çünkü sürtünme yüzeyini arttırıyoruz ve bence üzerindekinden daha kaliteli bir hamuru vardır. Yol tutuş artar diye düşünüyorum. Virajlardaki 60-70 km hızları küçümsememek lazım. Acemiyim ama sanırım biraz yol tutuşta motorda da eksiklikler var. bozuk yolda arka teker kayıyor. Yakıt sarfiyatı artabilir ama çok az bile yol tutuş artacaksa razıyım.
Bir de kafama şu ilk alırken kiloya göre amortisör ayarı yapılmışmıdır diye takıldı. İyi bir yetkili servis önerebilirmisiniz ? lütfen..... Ve lastik genişletme için bir yer ve fiyat bilgisi alabilirmiyim lütfen....
Lastik olayı tam olarak düşündüğünüz gibi değil, otomobildekilerden farklı.
Arkaya gereğinden fazla geniş lastik taktırmak motorun dengesini bozabilir. Ön tekerlek limitlerindeyken arka lastik ile daha fazla yatmak isteyebilirsiniz bu da dengeyi bozar. Bu yüzden ön ve arka lastik makul oranlarda genişletilmelidir.
Yapacağınız ilk iş michelin yada pirelli gibi kaliteli bir marka lastik ile motorun üzerinde gelen stok IRC marka lastikleri değiştirmek olmalı. Genişlik ise terciinize kalmış. ben ön lastiği genişletmeden arkaya 140 lastik taktım, göz zevkime hitap etmesi için. Lastik değişimi için buz motor'a gidebilirsin. Fuarı beklemeni öneririm. Fuarda muthiş indirimler olabiliyor, ben geçen yıl yaklaşık %25 indirimli olarak almıştım lastiklerimi.
Arka amortisör ayarı ise fabrıka çıkışı olarak 68kg'lik bir sürücüye göre ayarlıdır. kilonuza göre sertleştirip / yumuşatabilirsiniz. Ben çok sert yapılmasını tavsiye etmiyorum, sürüş konforunu olumsuz yönde etkiliyor ve bozuk satıhlarda arka lastiğin yüzeyle olan bağlantısını azaltıp patinaja sebep olabiliyor (1 ve 2'ni citeslerde özellikle). Ancak iki kişi binecekseniz mutlaka gerekli ayarı yapmalısınız.
Ninja'yı sürerken korkmana gerek yok, sürücünün tepkilerine çok iyi yanıt veren bir motordur. Frenajı ve yol tutuşu gayet başarılıdır.
Genel sürüş tekniklerini internetten araştırıp motor üzerinde dururken nelere dikkat etmen gerektiği hakkında bilgi edinirsen motora uyum sürecini daha çabuk aşabilirsin. Vucudunu ve kollarını kasmadan kullanırsan daha rahat edersin. Hangi kolunu yada bacağını kasarsan motor o yöne gidecektir, o yüzden gergin / yorgun / uykusuz / stresliyken sürmemeni tavsiye ederim.
Birde yeni başlayanların yaptığı en büyük hatalardan biri sadece ön freni kullanmak oluyor, iki frenide dengeli kullanmaya alışırsan sürüş sırasında kendini daha güvenli hissedersin
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
17 Şubat 2012, 16:23
#4129
altın değerinde bilgiler
ninja bu aralar gözüme ilah gibi gelmeye başladı nedendir bilmiyorum
son zamanlarda bir kaç defa buraya girdiğimden olsa gerek
-
18 Şubat 2012, 03:00
#4130
Havalar düzelince yalnız gezmek istemiyorum.
Motorum da herhangi bir mod yok. Ama olsun. Ben de göstermek istedim. Havalar güzelleşince diğer yeni başlayan arkadaşlarla buluşmak ve beraber turlamak isterim. Kozyatağındayım. İnönü caddesinde.... Yaş 38 oldu... Diş hekimiyim. Takılın bana yahu.......
-
18 Şubat 2012, 03:06
#4131
dentcan adlı üyeden alıntı
Hocam bir konuda tecrübenize başvurmak istiyorum müsadenizle. Üzerinizdeki deri montun performansı nasıl, size sıkıntısı oluyormu, kışın rüzgar yağmur geçirgenliği nasıldır acaba ? Bende deri niyetindeyim ama deri ile ilgili pek bir bilgim yok. Biraz bilgi verirseniz çok sevinirim.
-
18 Şubat 2012, 04:31
#4132
dentcan adlı üyeden alıntı
abi ekle beni biz avcılar cevresinde baya takılıyoruz dicemde kadıköy uzakmış ya inşşallah yakından birilerini bulursun yok avcılar uzak değil arada gelirim diyosan eminönü sarıyer falan yaparız grupça diyosan http://www.facebook.com/alperkaya91 ekle abi :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
18 Şubat 2012, 13:05
#4133
Abilerim,kardeşlerim.. aşağıdaki konuya bir cümlede olsa desteklerinizi bekliyorum. Sevgiyle kalın...
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2582565
-
19 Şubat 2012, 01:11
#4134
Dostlarım deri montlar kışın kullanılmaz donarsın dediler. E acemiyiz estetik diyerek aldım. Hem de çok uygun fiyata 400 tl venom'un(pakistan) ,korumaları gayet iyi pro'ymuş. Estetik fena değil (bence). Doğru kışın uzun mesafe de üşütür ama kısa mesafede çok sorunsuz kullandım. Hele içine bir de thermal giyersen süper. Tavsiye edeceğim bir yer var. Şu an kaldımı bilmiyorum ama son malları fuara bırakacaklar. Bence hemen kadıköy hasanpaşadaki Hein-gericke' e bakarsan, büyük bedenler çok uygun fiyata... Hem de alman malı.... Bu gördüğün venom montum varken 3 tane HG deri ceket daha aldım(270-330 tl arası). Ve tam bu monta uyan resimdeki HG alt pantolonu aldım 200 tl civarında... Kendimi zor tuttum... büyük bedenli arkadaşlara duyurulur.... kaliteli ve estetik alt üst deriler var etiketin yarısı. Üst kat ağzına kadar indirimli mallarla dolu....
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
Arkadaşlar avatar için resimlerimizi nasıl 90 kb a indireceğiz?
-
19 Şubat 2012, 03:00
#4135
Merhaba arkadaşlar.geçmiş mesajlarıma bakacak olursanız motorsiklete yeni başladım. 2010 model bir motorsikletim var.alırken motorun sağına düştüğünü bilerek aldım fakan resimde kırmızı daire içinde beyazla çizilmiş yerde bir çatlak var.bugun motorumu cilalarken gördüm.açıkcası görünce canım sıkıldı.4 adet vida gördüm çatlağın oldugu yerde. çatlak parça nedir nerden temin edebilirim? aşağı yukarı fiyatı ne kadardır? yardım olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim. Eğer merak eden varsa hepsiburada'dan Sonax ın super cilasını alıp kendim uyguladım cok kolay zaten. cilaladıktan sonra yoldan gecenler yeni mi aldın diye sordular hep.aklınızın bir köşesinde bulunsun.
-
19 Şubat 2012, 03:47
#4136
dentcan adlı üyeden alıntı
Dostlarım deri montlar kışın kullanılmaz donarsın dediler. E acemiyiz estetik diyerek aldım. Hem de çok uygun fiyata 400 tl venom'un(pakistan) ,korumaları gayet iyi pro'ymuş. Estetik fena değil (bence). Doğru kışın uzun mesafe de üşütür ama kısa mesafede çok sorunsuz kullandım. Hele içine bir de thermal giyersen süper. Tavsiye edeceğim bir yer var. Şu an kaldımı bilmiyorum ama son malları fuara bırakacaklar. Bence hemen kadıköy hasanpaşadaki Hein-gericke' e bakarsan, büyük bedenler çok uygun fiyata... Hem de alman malı.... Bu gördüğün venom montum varken 3 tane HG deri ceket daha aldım(270-330 tl arası). Ve tam bu monta uyan resimdeki HG alt pantolonu aldım 200 tl civarında... Kendimi zor tuttum... büyük bedenli arkadaşlara duyurulur.... kaliteli ve estetik alt üst deriler var etiketin yarısı. Üst kat ağzına kadar indirimli mallarla dolu....
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:37 ----------
Arkadaşlar avatar için resimlerimizi nasıl 90 kb a indireceğiz?
Bilgiler için teşekkür ederim. Deri yerine mont alacağım büyük ihtimalle.
Avatar konusuda ise resmi 90 kb olması önemli değil. Siz seçin resmi onaylayın o kabul edecektir.
-
19 Şubat 2012, 04:23
#4137
teşekkürler fatih bey. bu arada ben de balıkesirliyim nasıl memleketim? Motor için ideal bir şehir. 80 li yıllarda havacılar yaygınlaştırmışlardı motorculuğu blk de....
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------
.................................................. ....Lütfen ACİL YARDIM............................................ .....................................
Arkadaşlar şu lastik konusunu tekrar açmak istiyorum... Lütfen bilen varsa cevap yazsın
SORU:Ön ve arka için en geniş tabanlı ve en ince yanaklı hangi lastiği seçmeliyim?
Ön için 120 uyuyormu yoksa çatala değiyor 110 mu olmak zorunda?
Arka için 150 son genişlikmi yoksa bazı markaların 160 ı uyarmı? Belki de başka bir teknik sorun oluşur 140 ta kalmalı...
Yanak incelince estetik çok artıyor...Yanak incelirse ne zararı olur sadece konfor mu yoksa başka bir sorun yaratırmı? Konforu çokmu bozar? (Çok mu sert bir sürüş olur?)Amortisörler ile sübvanse edilebilir bir düzeydemidir bu sertlik?
Bir lastikçi de tarif ederseniz kafamdan çıkaracağım şu lastik sorununu..... En geç salı yeni lastiklerimle fotolarımızı koyacağım sayenizde...... before-after yapacağım forum dostlarıma.....
-
19 Şubat 2012, 04:36
#4138
dentcan adlı üyeden alıntı
teşekkürler fatih bey. bu arada ben de balıkesirliyim nasıl memleketim? Motor için ideal bir şehir. 80 li yıllarda havacılar yaygınlaştırmışlardı motorculuğu blk de....
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:01 ----------
.................................................. ....Lütfen ACİL YARDIM............................................ .....................................
Arkadaşlar şu lastik konusunu tekrar açmak istiyorum... Lütfen bilen varsa cevap yazsın
SORU:Ön ve arka için en geniş tabanlı ve en ince yanaklı hangi lastiği seçmeliyim?
Ön için 120 uyuyormu yoksa çatala değiyor 110 mu olmak zorunda?
Arka için 150 son genişlikmi yoksa bazı markaların 160 ı uyarmı? Belki de başka bir teknik sorun oluşur 140 ta kalmalı...
Yanak incelince estetik çok artıyor...Yanak incelirse ne zararı olur sadece konfor mu yoksa başka bir sorun yaratırmı? Konforu çokmu bozar? (Çok mu sert bir sürüş olur?)Amortisörler ile sübvanse edilebilir bir düzeydemidir bu sertlik?
Bir lastikçi de tarif ederseniz kafamdan çıkaracağım şu lastik sorununu..... En geç salı yeni lastiklerimle fotolarımızı koyacağım sayenizde...... before-after yapacağım forum dostlarıma.....
bence orjinal lastikleri kullan gerisi hikaye...bu arada yakında benım gezilerim başlıyor...görüşmek dilegiyle...
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
-
19 Şubat 2012, 05:00
#4139
tutku1982 adlı üyeden alıntı
bence orjinal lastikleri kullan gerisi hikaye...bu arada yakında benım gezilerim başlıyor...görüşmek dilegiyle...
NEREYE 18 martta ç.kale yapalım gezi varmış :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
19 Şubat 2012, 11:49
#4140
alper150zc adlı üyeden alıntı
NEREYE 18 martta ç.kale yapalım gezi varmış :D
planımda bu yıl canakkalede var ama o tarihler cok yogun olur...ısınma turunu şile saklı cennet olarak başlatmak istiyorum bul yılki geziler bol cekimli...
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler