Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1581
    DaBEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2010
    Şehir
    İst..
    Motosikleti
    KTM 125 Duke... bide 250 cc ögrenci akbili..
    Alıntı kckr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani adamlar söylemiş zaten ya seleden kısaltırsın yada süspansiyondan diye. Hee bide lastikleri indirirsenizde kısalır motor ama inik lastiklede gidilmez yani anca üstünde durursunuz öyle :D Alçaltmak nasıl olursa olsun sağlıklı değil zaten. Sonuçta motorsiklet fabrikadan optimum şekilde çıkıyor ve hemen hemen herşey ona uygun şekilde üretilmiş durumda oynamak sakıncalı. Hee oynanmazmı oynanır ama nasıl olur bilinmez. Size göre iyi başkasına göre kötü olabilir. Ayrıca birde motoru satması da var son sahibi olmayı düşünüyorsanız o ayrı tabide karar sizin yani.
    seleyle oynamanın motora çok zarar vericegini zannetmiyorum.. belki bana verebilir rahatlık babından..
    ama bu süspansiyon olayını anlamadım.. keserek bi kısaltmamı yapıyorlar?? yani geri dönüşü olmayan bi kısaltmamı.. sonuçta dediğiniz gibi bu işin satışıda var.. seleyi geri kazanmak kolay ama süspansiyonları biraz zor kazanırız gibi gözüküyor..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1582

    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul - Maltepe
    Motosikleti
    Suzuki Gsr 600
    Alıntı DaBEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seleyle oynamanın motora çok zarar vericegini zannetmiyorum.. belki bana verebilir rahatlık babından..
    ama bu süspansiyon olayını anlamadım.. keserek bi kısaltmamı yapıyorlar?? yani geri dönüşü olmayan bi kısaltmamı.. sonuçta dediğiniz gibi bu işin satışıda var.. seleyi geri kazanmak kolay ama süspansiyonları biraz zor kazanırız gibi gözüküyor..
    Süspansiyonları keserek kısaltmıyorlar yanlış hatırlamıyorsam 3 kademeli bir süspansiyon ayarı var oradan yükseltip düşürme imkanı olabilir daytonadakiler bunu söylemişlerdir. Bulut yapmıştı yanlış hatırlamıyorsam (overcloud) Ondanda bilgi alabilirsin

  3. #1583

    Üyelik
    07 Aralık 2010
    merhaba arkadaşlar
    sitenize yeni üye oldum
    sayfa çok fazla olduğundan tek tek inceleyemedim.
    biz bu motoru ciddi almayı düşünüyoruz
    bize motordan biraz bahsedebilirmisiniz

  4. #1584
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    @Emrah:

    öncelikle aramıza hoşgeldin.

    ninja'yla ilgili olarak; benden daha tecrubeli kullanıcılarda mutlaka yorum yapacaktır. ben bu motoru kullanmaya başlayalı sadece 1500km oldu, izlenimlerim ise şu şekilde:

    yeni başlayanlar için gereğinden güçlü bir motor olduğunu düşünüyorum. 0 - 100km hızlanması 7 saniye, bir çok otomobili geride bırakabiliyorsun.

    ara hızlanmalarıda doğru viteslerde yaparsan çok atik bir motor fakat 80km - 6.viteste hızlanmaya çalışırsan motor yığılıyor.

    vites ve hız aralıkları ise şu şekilde, redline'a girmeden yaptığım ölçümlerde:
    1. vites 55km 2. vites 80km 3.vites 120km.

    açıkçası 4,5 ve 6'da max hız denemesi yapmadım ama hafif eğimli bir yolda (rampa yukarı gidiyordum) 5. viteste 160km'i gördükten sonra gaz kestim, açıkçası motor daha giderdi.

    sakin kullanımda yakıt tüketimi 100km/4lt'e kadar düşüyor. karışık kullanımda ise şehir içi kullanımlarda genelde 100km/4.5lt fakat hız yapmayı seviyorsan sürekli 100km+ hızlarda yakıt tüketimi hissedilebilir şekilde artıyor.

    amortisörleri sert, çukurlarda ve bozuk asfaltta rahatsız ediyor. üzerinde stok lastikler ıslak zeminde kayma eğilimine sahip, dikkat etmek gerekiyor.

    sürüşü çok rahat, ayaklarından destek alarak dik kullandığında hiç yorulmuyorsun. ellerde uyuşma yada kollarda yorulma bu motorda olmuyor. 120km+ hızlarda motorun üzerine kapanarak rüzgardan etkilenmeden sürmek mümkün.

    ben selesini rahat buluyorum, gerçi göreceli olarak kullanıcılar farklı şeyler söyleyebilir.

    depo hava yaptığında bir geyirme sesi gelir bunu duyduğunda şaşırmaman için söylüyorum.

    farları güçlü, otomobilere kendini rahatlıkla hissettiriyor ve gece sürüşü için rahat.

    şimdilik aklıam gelenler bu kadar
    ibopaşa bunu beğendi.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  5. #1585

    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Verdiğiniz bilgiler çok yardımcı oldu.
    Emeğinize sağlık inşallah en kısa sürede aranıza ninja ile döniceğiz.


    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Emrah:

    öncelikle aramıza hoşgeldin.

    ninja'yla ilgili olarak; benden daha tecrubeli kullanıcılarda mutlaka yorum yapacaktır. ben bu motoru kullanmaya başlayalı sadece 1500km oldu, izlenimlerim ise şu şekilde:

    yeni başlayanlar için gereğinden güçlü bir motor olduğunu düşünüyorum. 0 - 100km hızlanması 7 saniye, bir çok otomobili geride bırakabiliyorsun.

    ara hızlanmalarıda doğru viteslerde yaparsan çok atik bir motor fakat 80km - 6.viteste hızlanmaya çalışırsan motor yığılıyor.

    vites ve hız aralıkları ise şu şekilde, redline'a girmeden yaptığım ölçümlerde:
    1. vites 55km 2. vites 80km 3.vites 120km.

    açıkçası 4,5 ve 6'da max hız denemesi yapmadım ama hafif eğimli bir yolda (rampa yukarı gidiyordum) 5. viteste 160km'i gördükten sonra gaz kestim, açıkçası motor daha giderdi.

    sakin kullanımda yakıt tüketimi 100km/4lt'e kadar düşüyor. karışık kullanımda ise şehir içi kullanımlarda genelde 100km/4.5lt fakat hız yapmayı seviyorsan sürekli 100km+ hızlarda yakıt tüketimi hissedilebilir şekilde artıyor.

    amortisörleri sert, çukurlarda ve bozuk asfaltta rahatsız ediyor. üzerinde stok lastikler ıslak zeminde kayma eğilimine sahip, dikkat etmek gerekiyor.

    sürüşü çok rahat, ayaklarından destek alarak dik kullandığında hiç yorulmuyorsun. ellerde uyuşma yada kollarda yorulma bu motorda olmuyor. 120km+ hızlarda motorun üzerine kapanarak rüzgardan etkilenmeden sürmek mümkün.

    ben selesini rahat buluyorum, gerçi göreceli olarak kullanıcılar farklı şeyler söyleyebilir.

    depo hava yaptığında bir geyirme sesi gelir bunu duyduğunda şaşırmaman için söylüyorum.

    farları güçlü, otomobilere kendini rahatlıkla hissettiriyor ve gece sürüşü için rahat.

    şimdilik aklıam gelenler bu kadar

  6. #1586
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı DaBEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi geceler üstadlar.. benim bi sorum vardı.. ninja nın yüksekliğini azaltmak için neler yapabiliriz?? 250 cc de bindiğim bütün racing ve naked tarzı motorlara boyum yetmedi.. ama bu motorun üstüne binince en azından ayak parmaklarım yere dokundu.. sele boyunu biraz daha azaltırsam daha uygun olabilceğii düşünüyorum..
    daytonoda motorda satıcı ile biraz konuştum.. binersem sadece buna boyumun yeticeğini söyledi.. biraz daha indirmek içinde 2 şey yapabilceklerini söylediler.. seleyle oynayarak 2 cm kadar kısaltabilceklerini ve süspansiyonlarla oynayarak 2 cm daha kısaltabiliriz dedi.. toplamda 4 cm yeter dedi.. ama süspansiyonla oynamak ne kadar dogrudur üstadlar?? veya uygalabilcek bildiğiniz başka bir şey varmı?? bu arada boyum 1,65..
    arka süspansiyonda 6 kademeli bir ayar var, bildiğim kadarıyla bu ayar sertlik ayarı. yayın tam altında ayar yapabileceğin yeri göerebilirsin. takım çantasıyla birlikte gelen yarım ay şeklindeki bir alet ile somunu çevirerek ayar yapılıyor. ben en yumuşakta kullanıyorum. boyum 1.76cm iki ayağım birden yere tam olarak basıyor.

    ayrıca sele için şöyle bir mod önerebilirim:
    http://www.kawiforums.com/ninja-250r...-seat-mod.html
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  7. #1587
    istanbulccc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    VFR 800
    Hız hesapları yaparken kadrana güvenmeyin, 90'dan sonra 10-15km sapmalar başlıyor. GPS ile defalarca ölçüm(sabit hızla giderken), yani 160km hızla giderken 145km hızla gidiyor olabilirsiniz. Keza vfr'de bile sapmalar olabiliyor.
    Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km

  8. #1588
    volkanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2009
    Motosikleti
    Ford Fiesta 1.5 2013

    Son Gezi - Giresun Kalesi

    Merhaba arkadaşlar

    resimler biraz büyük çıkmış olabilir şimdiden kasıyorsa bilgisayarınız özürlerimi iletirim,
    bu gece belli olacak gideceğim yer o yüzden şehir içinde son bir tur yaptım
    Giresun Kalesine çıktım
    gezdiğim yerlerden değil de yine motorumla ilgili fotoğraflarım var
    ilerde daha da güzel geziler yapmak dileğiyle
    işte fooğraflarım;

    Güneşi görür görmez attım kendimi dışarıya;


    daha önce de tank padimle ilgili bir kaç fotoğraf koymuştum;
    2-3 ay oldu hiçbir eskime yıpranma yok


    bu arada kaskım da scorpion exo-750 air;
    gayet memnunum, biraz daha sessiz olsaymış muhteşem olacakmış


    bu da bizim apartmanın kedisi, tek göz o yüzden adı cingöz


    bu fotoğrafı kediyle birlikte alacaktım objektife ancak kedi kaçmış


    burası kalenin tepesi, muhteşem bir güneş vardı






    evet biliyorum sadece motor resimlerinden sıkıldınız


    burası da Giresun şehrinin kaleden görünümü, Giresun'un yarısı
    diğer yarısı kalenin diğer tarafında kaldı
    güneş ve sis güzel ikili oldu


    motorumu park edince kedi nöbete başlıyor


    asayiş berkemal bakışı


    bu arada kedimiz çok kavga ediyor ve çoğu zaman diğer kediler tarafından tartaklanıyor, tek gözü olduğu için, önceden bir kaç ay öncesine kadar çok zayıftı çok güçsüzdü, sürekli dövüyorlardı ama apartmanın sahip çıkmasıyla kendisine iyi bir bakım yaptı, şimdiki hali büyümüş ve gelişmiş halidir

    7/24 bekliyor motorumu, çok sever, ilk başlarda motorumun üstünde olurdu ancak artık sadece kenarda oturuyor çünkü üstüne çıkınca alarm ötmeye başlıyor
    o da anladı, çok akıllı biri


    bu da disk kilidi, alarmlı, çok memnunum, o plastik kablo da unutmamak için hatırlatma kablosu


    umarım çok sıkmadım sizi resimlerimle
    görüşmek üzere
    herkese selamlar saygılar
    motosiklet.net üyesiyim..

  9. #1589

    Üyelik
    07 Aralık 2010
    maşallah motorda mekanda çok güzel
    kazasız kullanışlar

  10. #1590

    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul - Maltepe
    Motosikleti
    Suzuki Gsr 600
    Volkanix

    Sana şimdiden hayırlı teskereler umarım güzel bir yere düşersin

    Ninjanın resimlerinden sıkılır mı insan hiç Sen askerdeyken baya bir özleyeceksin ninjayı öyle gözüküyor

  11. #1591
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı istanbulccc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hız hesapları yaparken kadrana güvenmeyin, 90'dan sonra 10-15km sapmalar başlıyor. GPS ile defalarca ölçüm(sabit hızla giderken), yani 160km hızla giderken 145km hızla gidiyor olabilirsiniz. Keza vfr'de bile sapmalar olabiliyor.
    %10'luk sapma her araça olabiliyor.

    bi gün cbr125 ile sabiha gökçen'e gidiyordum gene. havalimanına doğru dönen keskin viraja girmeden önce hızınızı düşürmeniz için sizi uyaran buyuk dijital bir tabela ile hız ölçümü yapıyorlardı (şu an o tabela çalışmıyor), orda cbr125'in göstergesinin doğru ölçtüğünü görmüştüm gerçi ne farkeder, taş çatlasa düzlükte 130'u görüyordu

    bahara doğru ninja için bir gps alcam bende. o zaman bakarım bnim göstergedeki hata payı ne kadar diye

    Hangi marka/model GPS'i kullanıyorsun?

    önerebileceğin bir model var mı?
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  12. #1592
    DaBEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2010
    Şehir
    İst..
    Motosikleti
    KTM 125 Duke... bide 250 cc ögrenci akbili..
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arka süspansiyonda 6 kademeli bir ayar var, bildiğim kadarıyla bu ayar sertlik ayarı. yayın tam altında ayar yapabileceğin yeri göerebilirsin. takım çantasıyla birlikte gelen yarım ay şeklindeki bir alet ile somunu çevirerek ayar yapılıyor. ben en yumuşakta kullanıyorum. boyum 1.76cm iki ayağım birden yere tam olarak basıyor.

    ayrıca sele için şöyle bir mod önerebilirim:
    http://www.kawiforums.com/ninja-250r...-seat-mod.html
    cok sagol dostum.. biraz rahatladım kademeli olduğunu ögrenince.. bayiye sormamıstım nasıl kısaltıcaksınız diye.. ama aklıma bu seferde başka bi şey takıldı.. anladığım kadarıyla süspansiyon ayarı biraz sertlik ayarı gibi bişey.. amaç boydan cok kullanım sertliği galiba.. boy ise işin sonuçu olarak duruyor.. kafamda öyle canlandı.. kısaltmak için 6 ya yada 1 e getirmek lazım.. bunu yaparsamda o zaman yolu direk vücudumda hissediceğim heralde..

  13. #1593

    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    İçerenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Ninja ZX-6R '08
    Alıntı DaBEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anladığım kadarıyla süspansiyon ayarı biraz sertlik ayarı gibi bişey.. amaç boydan cok kullanım sertliği galiba.. boy ise işin sonuçu olarak duruyor.. kafamda öyle canlandı.. kısaltmak için 6 ya yada 1 e getirmek lazım.. bunu yaparsamda o zaman yolu direk vücudumda hissediceğim heralde..
    Gibi gibi
    ZX-6R '08 Blue

  14. #1594
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı DaBEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok sagol dostum.. biraz rahatladım kademeli olduğunu ögrenince.. bayiye sormamıstım nasıl kısaltıcaksınız diye.. ama aklıma bu seferde başka bi şey takıldı.. anladığım kadarıyla süspansiyon ayarı biraz sertlik ayarı gibi bişey.. amaç boydan cok kullanım sertliği galiba.. boy ise işin sonuçu olarak duruyor.. kafamda öyle canlandı.. kısaltmak için 6 ya yada 1 e getirmek lazım.. bunu yaparsamda o zaman yolu direk vücudumda hissediceğim heralde..
    aslında tam olarak şöyle işliyor.

    atıyorum süspansiyon kademesi 1'deyken (en sert) süspansyion 20kg'lik bir basınç yada darbe olduğunda esniyor. sertlik ayarını 6'ya aldığında (en yumuşak) 10kg'lik bir basınç yada darble olduğunda esniyor.

    mantık olarak süspansiyonu yumuşattıktan sonra motorun üzerine oturduğunda daha çok esnemesi lazım, bu şekilde az da olsa sen motorun üzerine oturduğunda ayakların yere biraz daha rahat basabilir. tabi bunlar teorik. denemeden kesin bir şey söylemek mümkün değil. sele modu ile birlikte faydası olabilir belki.

    fakat artçı ile seyahat ediyorsan suspansiyon ayarını en yumuşağa almamakta fayda var.

    ayrıca kendi sürüş alışkanlığını disipline ederekte bu sorunun bir şekilde üstesinden gelebilirsin. motor tamamen durduğunda sol ayak yerde, sağ ayak arka frende eller debriyaj ve frende olcak şekilde kendini alıştırırsan surekli olarak iki ayağını yere basman gerekmeyebilir.

    uzun lafın kısası kendini her zaman sol ayağını yere koyacak şekilde alıştırırsan motoru düzlükte yada rampada durdurmakta sorun yaşamazsın. gerektiğinde sağ ayağın ile fren yaparak yokuş yukarı yerlerde dur - kalklarda sorun yaşamazsın. (otomobillerde rampada el freni ile dur kalk yapar gibi)
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  15. #1595

    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RS "08
    Ninja alıcam sonunda o olucak içimi kemiriyor bundan sonra alıcağım tek motor Ninja 250r kesinlikle...

  16. #1596
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı OguzhanCBR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ninja alıcam sonunda o olucak içimi kemiriyor bundan sonra alıcağım tek motor Ninja 250r kesinlikle...
    cıbırla bir 7-8 bin km çevir öyle geç

  17. #1597

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    evet ninjalar kar altında kalmasın en azından kapalı bir garaj olsun
    sonra pas yapar.

  18. #1598
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Biraz önce garaja indim biraz çalıştırdım motoru bayram etsin gönlü

    Üstünü sıkıca giydirdim üsümesin kereta

    Hadı görüşürüz gelirim arada bir deyip çıktım.
    Evin merdivenlerinden cıkarken ıslak zemin ellerimde dolu olunca ufak çapta düştüm.Kolu kırıyoduk az daha
    Kankalarıda var YZ125 ve CR250

    Bide branda örtceksenız altına çarsaf tarzı bişey atın öyle brandayı geçirin.
    Branda içinde nem yapıp paslanma yapma olasılıgı var altta bir bez olursa nemi alır.

  19. #1599
    DaBEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2010
    Şehir
    İst..
    Motosikleti
    KTM 125 Duke... bide 250 cc ögrenci akbili..
    walla dostlar bu motoru aramaya tam başlamışken bildiğim ve güvendiğim bi motorcudan bu motora sadece görüntü demesi ile bütün hayallerimi yıkması bir oldu... offf üstad tam anlamı ile beni bitirdi.. bide üstüne bunun ikinci elini alma alıcaksan sıfırını al diye üstüme baskı kurması ve zayıf olduğunu düşündürmesi ile resmen psikolojik baskı uygaladılar.. karar veremiyorum.. şu adamlara temiz bi araç götürmedikçe benle dalga gecicekler gibi gözüküyolar.. sinirimi bozdu adamlar walla..

  20. #1600

    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    İçerenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Ninja ZX-6R '08
    Alıntı DaBEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    walla dostlar bu motoru aramaya tam başlamışken bildiğim ve güvendiğim bi motorcudan bu motora sadece görüntü demesi ile bütün hayallerimi yıkması bir oldu... offf üstad tam anlamı ile beni bitirdi.. bide üstüne bunun ikinci elini alma alıcaksan sıfırını al diye üstüme baskı kurması ve zayıf olduğunu düşündürmesi ile resmen psikolojik baskı uygaladılar.. karar veremiyorum.. şu adamlara temiz bi araç götürmedikçe benle dalga gecicekler gibi gözüküyolar.. sinirimi bozdu adamlar walla..
    İlginç bir yorum gerçekten ...

    250cc bir motordan ne bekliyormuş acaba üstadınız onu anlayamadım ben gerçektende. En az 300 km hız yapsın, 2 saniyede 300 km ye çıksın, benzini hiç bitmesin, görüntüsü 1000cc gibi olsun, sesi güzel olsun, kaliteli olsun, ucuz olsun mu? Beklenti nedir acaba onu anlayamadım...

    Ayrıca sadece görüntü dediği bir motor için ikinci elini alma alacaksan sıfırını al demesi de ayrı bir çelişki. Acaba alacaksan sıfırını al nasıl olsa motor sadece görüntü sıfırı ikinci elinden daha iyi görünür mü demek istedi?

    Kaldı ki sıfırı ile ikinci elinin arasında en az 1500 lira fark varken (gerçekten temiz ama aciliyetten satılan motorsikletleri kastediyorum) bir işe yaramaz ama sen 1500 lira daha fazladan ver demek neden?

    Saygılar.
    ZX-6R '08 Blue


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler