hayırlı olsun
makinayı elcik ısıtma için tesisat çekmek ve xenon far takmak için söktük.
hazır sökülmüşken birde gösterge panelinin ampullerini mavi ledlerle değiştirelim dedik (bunu yapabilmek için kafayı komple çıkarmak gerekti).
gece 2 gibi işimiz tam bitti derken ön cam vidasını yuvasına takarken lastik somun yırtıldı ve içeri kaçtı.
bir 30dk kadar motoru sökmeden somunu oturtmaya çalıştık. kalan son vida olduğu için motoru tekrar soymaya üşendik açıkçası.
gece 2:30 gibi pes edip yan grenajları ve kafayı söktükten sonra yırtılan lastik somun yerine kafa demirine farklı bir somun yerleştirip motoru tekrar toparladık. eve geldiğimde saat gece 03:00'tü
bu arada top case montajı için aklımda geçenleri ustaya aktardım, arka stopu saran siyah plastik parçayı keserek topcase takabileceğini ama en fazla 35'lik çanta kullanabileceğimi söyledi. montaj tek noktadan bağlantılı olacağından dolayı çok ağır eşya yuklememek gerekir dedi.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bu kadar emegi cope atamam bu da silili motorun ciplak resimleri.aksama kadar bosunami ugrastik yahu...
http://img863.imageshack.us/g/dscf4145.jpg/
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
Acun, bilgi için teşekkürler. Sorma sebebim, CBR 250R'a göre teknolojisi eski ve yüzü eski diye eleştiriler gelmesi sebebiyle, bazı yerlerde 2012 kasa epey değişik olacak diye fikirler öne sürülmüştü. Elbette emin olunamıyor, bekleyip göreceğiz.
Bulut, güle güle kullan yeni aksamları, kazasız belasız inşallah
Selam, Nasılsınız arkadaşlar ? Bu sene sizi daha çok gezdiricem. Herkes soyunmuş, giydirin kızlarınızı buluşma var
Havalar ısınıyor, Biz Ninja 250R - İstanbul ailesi olarak planlarımızı yaptık. Pazar saat 16:00 da Emirgan Sütiş önünde toplanıyoruz. Yeni sezondaki planlarımızın anlatılacağı bu toplantımızda bizimle olmak isteyen herkesi bekleriz.
Not: Geç gelecek arkadaşlar bizimle mutlaka irtibata geçsinler.
Kawasaki Ninja 250R - İstanbul
arkadaşlar temiz ninja 250 r arıyorum ilk sahibinden satan varmı
MOTOSİKLET ÖZGÜRLÜKTÜR
ben satıyordum askere gitmeden önce ancak şu sıralar vazgeçtim bu niyetimden
50 gün kaldı dönüşüme
dönüşümde giresundan istanbula gezi planlarım var ve ninja grubuyla tanışmak var
umarım bulursun juniorR1
gerçekten çok güzel bir motor
motosiklet.net üyesiyim..
Beyler Ninja satılırmı hiç =) sevilir ancak
Bugün Tekirdağ Çerkezköy ışıklarında benimle dalga geçen yeşil ninja burda mı acaba? 34..0301 plakalı, revit montu vardı arkadaşın. En son benzin istasyonuna girdi başka motosiklerde vardı sanırım ama rahatsız etmek istemedim.
Az kalmış özkan abicim, uzun süredir görüşemiyoruz seninle motor muhabbeti yapmayı acayip özledim walla
Haha ne dalgası kardeşim estafurullah ,ufacık bile olsa aklımdan hiç bir zaman öyle bişi geçmez.
benzinciye girdim sansada ordada 3 motorlu vardı ama ben hiç birini tanımıyordum, baktım selam falan da vermiyorlar bende benzinimi alıp gittip ondan sonra onlarda senin tabirinle benle dalga geçtiler. hahaahaha r6 zx6r bide 1000 rr vardı. yani senle aynı duyguları bende yaşadım sevgili ahmet hiç gülceğim yoktu gece gece.
Bu arada benim motor Rodajda. 4bin deviri geçmeden vites at diyor kitapçık, 70i geçemiyorum. Ninjacılar sizde uydunuzmu bu kurala.?
Uy arkadaşım sen, kimse uymasa bile uy. Rodaj önemlidir.
Rodajin kurallarina uymustum,bakimimi aksatmiyorum,rolantisi yuksekti aldigimda,yuksekmis daha dogrusu,bakimda rolanti ayarini yaptirdim,dusurttum biraz,yuksekken daha cabuk devir yukseliyo gbi geliyordu bana daha hizli yuksek devirlere cikiyordu ve daha cabuk vites yukseltiyordum,dusurdukten sonra kalkis zamani uzadi gibi geliyor bana,onceden daha cabuk yuksek hizlara cikarken simdi bu sure uzadi gibi geliyor,bircok arkadasima sordugumda rolanti ayarinin hizla hizlanmayla alakasi yok demislerdi,burda da cok soruldu sanirim bu tip mevzular,neyse konu degismeden rodajda motor kullanimina dikkat etmen motorunun omru icin onemlidir yoksa zaten rodaj gibi bir kavram olmazdi,al motoru istedigin gibi zorlayabilirsin derlerdi..
motosiklet.net üyesiyim..
rolantinin kalkışla ilgisi yok ama düşük devirde gaz vererek kalkış yapınca motor çok hantal oluyor. seri bir kalkış için 5 bin devirde bırakmak lazım debriyajı.
bu arada az önce eve geldim. yağmurlu bir sürüş sonrası motorun arka tarafı balçık içinde
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)