Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Mart 2011, 07:15
#1881
Ben kestirdim arka kuyruğu. Gerçekten görüntü çok güzel oluyor, bende 140'lık lastik olmasına rağmen. 150'de daha da hoş durur.
Ancak dediğiniz gibi; eğer ıslak havalarda kullanıyorsanız tam bir rezillik! Stop farıdır, arka seledir çamurdan gözükmüyor. Hatta sırt çantamın halini görmenizi isterdim
Tutku bu kamera aparatı hakkında nasıl bilgi edinebiliriz. 50 TL fiyat iyiymiş. Ben de düşünüyorum da, yardımcı olabilirseniz sevinirim
Reklamlar
-
08 Mart 2011, 09:06
#1882
tutku1982 adlı üyeden alıntı
lastik ebatını büyütmek virajlardaki yatmaları zorlaştırıyor bilginize.ön kamera için depo üstüne aparat satılıyor 50 tl fazer olan arkadaşım almış bi kac video cektik...
1 boy buyuk lastik sıkıntı yaratkmaz ya. 2003 fazer'da 110ön 160 arka lastik var.
benim ısmarladığım kameranın klipsi fln birlikte geliyor, depo yerine ön cama yada iyi görüntü alabilirse farın altına kafa grenajına sabitlemeyi düşünüyorum. hiç olmadı kaskın içine yerleştircem.
kamera şu:
http://urun.gittigidiyor.com/Mini-DV...QQidZZ36869425
39tl'e ısmarladım.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
08 Mart 2011, 11:07
#1883
yaz geliyor. ortalık şenlenecek yeni cbr 250 ile yollarda ilk tanışanlar siz olacaksınız. yeni rakibinizi yollarda tartma işini düşünen varmı aranızda?
-
08 Mart 2011, 11:19
#1884
overcloud adlı üyeden alıntı
arka kuyruğu sökmeyi düşündüm aslında.. plakayı gizlemek için. (gezici radarlar plakanın fotosunu çekip eve cezayı yolluyorlar diye) ama önceki motorumda da kuyruk iptali vardı ve kışın da motor kullanan biri olarak tekrar çamur içinde kalmak istemedim.
bir çok kişi beğenmiyor ama ben kuyruğun ve arka çamurluğun yapısını seviyorum. motorla uyumlu bir estetiği var. mesela hyosunglarda aynı estetik yok, kuyruk olsun diye kuyruk takılmış gibi duruyor.
bir sonraki projem ön - arka kamera montajı ve plakanın etrafındaki siyah çerçeveyi kestirmek
Kışın da kullanılıyorsa, yerdeki suyun sırta kadar gelmesi sinir eder hakikaten insanı Plakanın etrafındaki siyah çerçeveyi kesince, nizami ölçüden şaşıyor sanırım, ama köşeleri de hafifçe kesip, plakayı altıgen yapanlar var, çok şık duruyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------
acun0 adlı üyeden alıntı
yaz geliyor. ortalık şenlenecek yeni cbr 250 ile yollarda ilk tanışanlar siz olacaksınız. yeni rakibinizi yollarda tartma işini düşünen varmı aranızda?
Honda forumundaki durumdan sonra, tartma sonuçlarını burada paylaşalım lütfen Bir çentikte Acun için atılsın
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:16 ----------
tutku1982 adlı üyeden alıntı
lastik ebatını büyütmek virajlardaki yatmaları zorlaştırıyor bilginize.ön kamera için depo üstüne aparat satılıyor 50 tl fazer olan arkadaşım almış bi kac video cektik...
Virajdan savuracak kadar büyük bir sıkıntı yaratıyor mu acaba veya yol tutuşunu çok mu olumsuz etkiliyor?
-
08 Mart 2011, 11:33
#1885
şu honda fanetiklerine karşı bir ninja 250 de ben mi alsam
hem video çekimleri ile hem fotolarla cbr yi tıkladım öttürdüm. yaladım gibi amma özeniyorum. 26 hp ile 33 hp yi kıyaslıyorlar. tek silindirler bu kadar hızlı olsa yamaha 660 r 170 km hızda kalmazdı. teknolojı tek silindirdeymiş. ben mi ters biliyorum. ducati 1000 cc çift mi tek mi. moto gp de en hızlı giden o da
honda kalitesine bir şey demiyorum. ama kaliteli yaparsa crf 250 x modeli 9400 usd ve 33 hp burdan bir şeyler anlaşılmıştır sanırım. iyi mal iyi para
-
08 Mart 2011, 11:50
#1886
CBR 250 R'ın da avantajlı olduğu bazı noktalar var ve bu avantajları tek silindirden kaynaklanıyor bazı durumlarda; mesela 0-100 süresi Ninja'dan kısa, çünkü alt devirlerde daha fazla torka sahip, daha seri kalkıyor, bu normal. Vibrasyonla ilgili olarak da yanılmıyorsam balansör koymuşlar, etkili olmuştur mutlaka lafım yok, mutlaka yakıtı da daha az olacaktır. Ama diğer açılardan Ninja daha üstün bence ve paylaşılan testlerde bu ortaya konmuş. Mesela ABS'li CBR'ın frenlemesi başarılı bulunmamış...Elbette fiyatı cezbedici, insanlar karşılaştırırken tek silindir 2 silindir vs diye bakmıyor ilk etapta, o da 250 bu da 250, bu kadar fark niye diyorlar Halbuki kazın ayağı öyle değil.
Bu arada kapışmaya gerek yok, Ninja 2'de bile giderken yeterince havalı, tokatlama eksik kalsın, riske gerek yok
-
08 Mart 2011, 12:16
#1887
şimdi tork olayını ele alalım. 22 nm ninja 22,9 nm cbr. cbr de devamlı vites deiştirmek gerekir ken ninjada 6 vites 70 km hızdan sonra vites degiştirme sorunu yok 2004 modellerinde ki versiyonlarına göre üst devirlerden kırpıp alt devir güçlendirilmesi yapılmış 2004 modeller 12 bin devirde maxsimum güce çıkarken 2008 yılında 11 bin devide maxsimum güce çıkacabiliyor.
cbr 250 de 7 binde tork degeri başlıyor 8500 de güç bitiyor buda devamlı vites demek videolarına bakarsanız böyle oldugunu görürsünüz. kısa kısa vites arlıgıyla 6 vitesin hemen bitmesi cbf 250 lerde oldugu gibi 120 lerde tıkılma ve iniş aşagı ve arkadan esen rüzgarla 150 gibi hızları görmekte zorlanan bir motor olması demektir.
ninja böyle degil hatta 6 vites 50 km hıza geldikten sonra gazı kökleyin hızlanmayacagım demez silkeleme yapmaz. uzun yoculuklarda her zaman 7 vites arayışı içine girildigi oluyor. arkadaşımın ninjasını devamlı kullanmaktayım. uzun yolcukulara beraber gidiyoruz. bunu iyice test ettim rüzgar arkadan esmiş önden esmiş farketmez 160 km hızları görmek zor degil hatta hılanmak için vites düşürüp devirleri zorlamana bile gerek yok yeterki 80 km civarı ol sadece gaza bas motor çabuk toparlıyor ve zorlanma yapmıyor. bunuda çift silinrine borçlu
tek silindirde bunu yapmak zor eski cbf 250 den biliyorum bazen yüksek viteste giderken
motor vites küçültmem için motordaki vibrasyon ve silkeleme artıyordu. vibrasyon konusunu kesmeleri mümkün degil ve videolarında bariz belli balansör falan hava civa
-
08 Mart 2011, 12:43
#1888
kameram az önce geldi
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
08 Mart 2011, 12:47
#1889
çekimlerini sabırsızlıkla bekliyoruz.
-
08 Mart 2011, 12:53
#1890
Ben uzun yol performansı, son hız, çift silindir vs gibi konularda sizinle aynı fikirdeyim, farklı düşünmüyoruz. Benim torktan kastım, iki motorun da dyno değerlerini incelediyseniz, CBR'ın torku alt devirlerde yakalamak ve seri kalkış üzerine dizayn edildiğini görüyoruz, bunu kastetmiştim. Elbette vites değiştirmek gerekecektir ve 0-100 performansı, pilotun ne kadar iyi olduğuna göre değişecektir. Orta ve uzun mesafe yollarda, çok fazla süratli kullanmasam da kendi adıma en azından, Ninja'nın perforamansına ihtiyacım olacağını biliyorum. Son hız çok önemli olmayabilir bazıları için ama, tek silindir ve 26 beygir bir motor ile 140 km süratle ne kadar süre rahatsız olmadan gidebilirsiniz, 33 beygir ve çift silindir bir motor ile ne kadar süre? Bu da zaten benim bakış açıma göre Ninja'yı üstün kılan özelliklerden bir diğeri. Ayrıca Ninja'nın dizaynını daha fazla beğeniyorum
Bulut, kameran hayırlı olsun, videoları bekliyoruz artık
-
08 Mart 2011, 13:00
#1891
tşkler. havalar duzelsin çekimlere hemen başlicam
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
08 Mart 2011, 16:15
#1892
red thunder kawasaki ninja 250 hızını arttırma qbi neler yapabilirim turbo yada başka aletler taktırırsam hızında nasıl bir değişiklik olur bu konu bilqi werirmisin vereceqin bilqi için teşekkur ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------
arkadaşlar sizce bu linkteki egsoz nedir?
http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc
-
08 Mart 2011, 16:32
#1893
zewzeq250 adlı üyeden alıntı
red thunder kawasaki ninja 250 hızını arttırma qbi neler yapabilirim turbo yada başka aletler taktırırsam hızında nasıl bir değişiklik olur bu konu bilqi werirmisin vereceqin bilqi için teşekkur ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------
arkadaşlar sizce bu linkteki egsoz nedir?
http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc
Sevgili arkadaşım, motora yapılabilecek normal modifikasyonlar için daha önce görüşlerimi söylemiştim, bunlar beygir gücü vs gibi anlamlarda farklılıklar oluşturacaktır elbette. Ama, ilk motorun olacak madem, son hız vs gibi konuları şimdiden düşünme, al motorunu, kullanmaya başla, alış güzelce, ondan sonra düşün bunları. Şu an için, son hız , performans vs gibi konular, Allah korusun, çok tehlikeli olur senin için, çünkü bu makineler seksi ve tahrik edici makinelerdir. Gazlama konusunda insanı teşvik eder ve sürüş hırsı oluşmasına bile sebep verebilir. Bu konuyla, şu aşamada kontrollü olmanı, tecrübe kazandıktan sonra ilgilenmeni öneriyorum. Daha motorun üstüne oturmadan, motosikletin ve kendinin neler yapabileceğini bilmeden bunları düşünmen bana çok ama çok yanlış geliyor Daha önce söyledim, senin kötü haberini duyup da üzülmemize sebep olma, kendini de üzücü ve tehlikeli bir duruma düşürme lütfen...
Videoda bulunan ekzost, makinenin orjinal ekzostu, sana söylediğim gibi çoook keyifli bir sesi var öyle değil mi
-
08 Mart 2011, 16:57
#1894
zewzeq250 adlı üyeden alıntı
red thunder kawasaki ninja 250 hızını arttırma qbi neler yapabilirim turbo yada başka aletler taktırırsam hızında nasıl bir değişiklik olur bu konu bilqi werirmisin vereceqin bilqi için teşekkur ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:31 ----------
arkadaşlar sizce bu linkteki egsoz nedir?
http://www.youtube.com/watch?v=VazPvsQGHDc
egzostu bilmiyorumda o göstergeye hastayım.. türkiye'de olsa herhalde aç kalmayı göze alıp düşünmeden satın alırdım
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
08 Mart 2011, 16:59
#1895
-
08 Mart 2011, 17:05
#1896
sevgili arkadaşım hız konusunda dediqini yapıcam anladıqım kadarıyla motordan iyi anlıyorsun
kendi ekzost dediqin qibi qüzel peki KOSO RX2 türkiyede nasıl bulurum hız qosterqesinde değiştirmek istiyorum bunu önerir misin
kawasaki ninja 250r bu ay sonu inşllh bu makineyle buluşacağım dediqini yapıcam ekzost konusunda verdiğin bilqiler için çok teşekkür ederim
-
08 Mart 2011, 17:11
#1897
bu videodaki ninjanın göstergeleri müthişmiş ya acaba bu göstergelerden alsak farklı motorlara montajı yapılabilirmi (gt250r gibi)?
burda varmış http://cgi.ebay.com/ebaymotors/KOSO-...item5adf5ac6e4
330dolar değermi değer ama gümrüğe takılır bu
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
08 Mart 2011, 17:13
#1898
o gösterge zaten farklı motorlara uygulanabilen bir gösterge. her model için özel ara parçaları var. fiyat 420$ gibi bi şeydi yanlış hayırlamıyosam.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
08 Mart 2011, 17:22
#1899
zewzeq250 adlı üyeden alıntı
sevgili arkadaşım hız konusunda dediqini yapıcam anladıqım kadarıyla motordan iyi anlıyorsun
kendi ekzost dediqin qibi qüzel peki KOSO RX2 türkiyede nasıl bulurum hız qosterqesinde değiştirmek istiyorum bunu önerir misin
kawasaki ninja 250r bu ay sonu inşllh bu makineyle buluşacağım dediqini yapıcam ekzost konusunda verdiğin bilqiler için çok teşekkür ederim
Estağfurullah, öyle bir uzmanlığım olduğunu iddia edemem, sadece okuyorum araştırıyorum, soruyorum ve deniyorum, hepsi bu Koso gösterge ile ilgili bir arama yaptım ama Türkiye'de bulamadım, genelde koşu bantları için satılan göstergeler var sanırım. Ebay yine de en makul çözüm gibi şu anda...
http://www.kosonorthamerica.com/
Koso'nun kendi sitesi, farklı modeller de var.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...stergeler.html
Bu da, daha önce bu konuyla ilgili açılmış kısa bir başlık, alternatif çözümler de var.
-
09 Mart 2011, 02:43
#1900
acun0 adlı üyeden alıntı
yaz geliyor. ortalık şenlenecek yeni cbr 250 ile yollarda ilk tanışanlar siz olacaksınız. yeni rakibinizi yollarda tartma işini düşünen varmı aranızda?
cbr250 olanlara edirne teklifinde buluncam iki motor arasındaki farkı görelim bakalım.
MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler