yeni sinyallerin fotoğraflarını az önce çektim. gece olduğu için fotoğrafların kalitesi pek iyi olmadı.
yeni sinyallerin fotoğraflarını az önce çektim. gece olduğu için fotoğrafların kalitesi pek iyi olmadı.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Düşünüyorlardır mutlaka, ama direk gidip alan adamlar da vardır, artık kime ne tutturursa diye bir anlayış var. Tüm yerlerde var bu şekilde, yoksa herkes liste fiyatı dışında birbirinden farklı fiyatlarla motor alamazdı. Terbiyesizlik elbette bu, keşke ticari ahlak hala yaşasaydı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:23 ----------
Liste fiyatı, yani güncellenen tüm fiyatlar ÖTV ve KDV dahil olarak biliyorum. Sen de hesaplayabilirsin eski fiyata göre;
5600 / 1,18 (KDV)= 4745,76 --- 4745,76 / 1,22 (Eski ÖTV oranı) = 3889,96
3889,96 * 1,08 (Yeni ÖTV oranı)= 4201,15 ---4201,15 * 1,18 (KDV)= 4957,36
Düz hesap 4960 EUR yapmışlar. Plaka dahil değil dersen anlarım, ama sen bu kurla gidip sıfır motor alırsan, inan bana plaka masrafını da almayacak , hatta kuru farklı hesaplayacak bayiler de çıkacaktır.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:30 ----------
Bir motora, sonradan takacağın ekzost, motorun özellikle alt devirlerde vuruntulu çalışmasına sebep olur. Çünkü o ekzostun emisyon oranına göre makine düzenlenmemiş, fakir karışımla çalışıyor durumdadır. Sadece slip on taksan bile bu geçerli. Ekzostu taktıktan sonra, performans hava filtresi takılmalı, yakıt hava karışımını tekrar düzenleyebilmek için enjeksiyonlu motorlara power commander, karbüratörlü motorlara jet kit takılmalıdır. Elbette bunları takmak sadece yeterli olmuyor, motorunu Dyno Run'a çıkartıp, taktığın power commandera bilgisayarda motorunun doğru devirde doğru karışımla çalıştırmasını sağlayabilmek için yeni harita yüklenmelidir. Dyno Run sırasında bir takım lastik yakacağını da hesaba katmalısın
4 silindire çıkartmak çok mantıksız bence, onu yapacağına direk 4 silindir bir motor al daha iyi. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
fiyatı 10.500 tü en son bilgim bu
Bir motora, sonradan takacağın ekzost, motorun özellikle alt devirlerde vuruntulu çalışmasına sebep olur. Çünkü o ekzostun emisyon oranına göre makine düzenlenmemiş, fakir karışımla çalışıyor durumdadır. Sadece slip on taksan bile bu geçerli. Ekzostu taktıktan sonra, performans hava filtresi takılmalı, yakıt hava karışımını tekrar düzenleyebilmek için enjeksiyonlu motorlara power commander, karbüratörlü motorlara jet kit takılmalıdır. Elbette bunları takmak sadece yeterli olmuyor, motorunu Dyno Run'a çıkartıp, taktığın power commandera bilgisayarda motorunun doğru devirde doğru karışımla çalıştırmasını sağlayabilmek için yeni harita yüklenmelidir. Dyno Run sırasında bir takım lastik yakacağını da hesaba katmalısın
4 silindire çıkartmak çok mantıksız bence, onu yapacağına direk 4 silindir bir motor al daha iyi. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Teşekkür ederim ama ilk motorum olucak inşllh sesinin qzl cıkmasını istiyorum ailemi buna zor ikna ettim 250lik bir motora 2 silindir 4 silindire çıkartıla biliyor mu bunu bna detaylıca anlatırsanız sevinirim ve 4 silindir yaptıqımızda 600luk bir motor sesi werirmi ve performansı artarmı cevap yazana teşekkür ederim..
Sen bence hiç motor felan alma sende motor hevesi yok sadece gösteriş için istiyorsun sanırım apaçi dostum ...
Daha önce tecrüben varmı yokmu onuda bilmiyorum ama sen biraz daha ara ver bence şu motor alma işine ...
sayin overcloud bilader bu flasoru degistirmeden sinyaller calismiyormu yahu bende led lambaya gecmeyi dusunuyordum.bir info verde bilelim ne oldugunu
simdiden sagol
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
Sana şu kadar söyleyeyim, youtubeda araştırma yaparsan, Ninja 250R'ın stock ekzostlu sesi hiç de öyle düşündüğün kadar kötü değil... Daha farklı ses istiyorsan yukarıda anlattıklarımı uygularsın. Elbette bahsettiğimiz gibi bir 4 silindirlik ses çıkmayacaktır ama yeterlidir, sınıfındaki en iyi makinadır, benim görüşüm bu tabii... Sen zaten bu haliyle bir Ninja alsan ve gerçek hayatta üzerine binip bir tur atsan, sesle ilgili endişen kalmaz emin ol Amacın illaki mahalleyi ayağa kaldırmaksa, ona birşey diyemem ama bu makinede istediğini yapacaktır. Soru sorma tarzından ve anlattıklarından yaşının genç olduğunu tahmin ediyorum ve bu motor amiyane tabiriyle istediğin kadar etek uçuracaktır, anlaşılan amacın bu
4 silindire çıkarma konusunda aklıma gelen şu; 4 silindirli sağlam bir motor alacaksın, motosiklet değil motor, bu arada bu motorun Ninja 250R kasasına uyması gerekecek, motor dizaynı yüksek devirlerde hız yapmaya uygun olacak, Supersport motoru özellikleri taşıyacak, sonra gidip motor numarası ile ruhsatta geçen motorun numarasını eşitlemen gerekecek, bunları yapsan bile muayneden geçemeyecek, sonra da canım motora bunları yaptığın için bu camiada kimse seni affetmeyecek ve motorun elinde kalacak, harcadığın para da cabası O yüzden, gel sen sana söylenenleri dinle, bu motoru normal halde kullan, kendini alıştır, motora ve motosiklet kullanmaya alış, tecrüben artınca yüksek cc li motor alırsın, ne sen ne de biz üzülürüz. O zaman istediğin kadar ses alırsın, yine de polislere dikkat etmen gerekiyor, desibel yüksekliğinden ceza yemen an meselesi olacaktır
4'lü flaşör taktırmadım. Gidonun oraya sonradan eklenecek bir düğme çirkin olur diye
Lastikleri bugün taktırdım. Eski ön-arka lastiklerin içine lastik spreyi sıkılmış. İki lastikte patlakmış anlayacağın. Neyse bostancıdan e-5'ten kadıköye geldim. kadıköyün ara sokaklarında sürerken dikkatimi çeken ilk şey motorun eskisi kadar sarsılmıyor oluşuydu. Bakalım daha yorum yapmak için çok erken. bugün fırsat bulursam istanbul park'ın ordaki boş yollarda rodajın bir kısmını yapmak istiyorum.
Bu arada yeni lastikler raylarda çok fena kayıyor, gelirken moda'da az kaldı devriliyordum.
Şöyle bir uygulama yapıldı: Ledlerin voltajı çok düşük olduğu için flaşör değiştiğinde yine işlevini yapamadı ve led sinyaller kesintisiz yanmaya devam etti. Tesisatta eski sinyal ampullerinden 2 adet takılı bırakıldı, grenajın gizli bir yerinde. Sinyaller ancak bu şekilde kesik kesik yanıyor ama eskisine göre biraz daha kısa aralıklarla yanıp sönüyor.
flaşör kuyruk grenajında sol tarafta, oraya ulaşabilmek için seleyi çıkartmak gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
red thunder verdiqin bilqiler için çok teşekkur ederim
arkadaşlar bugun arka lastiğin bir fotoğrafını çektim.
140/70'lik michelin pilot activ:
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Sen de resim paylaşmasan, topic ölü olacak 150*60 lık lastik hakkında araştırma yaptın mı? Sorun oluyor muymuş?
150/60 latik ellerinde yoktu. zaten tavsiye etmediler. 150'likler zincir korumayı milimle kurtarıyor, arka maşaya zar zor sığdırılabiliyor yani. ninja'ya 150/70 lastik takmakta sakat. balon etkisi yaptığı için motor topaç gibi zıplıyor.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
140 da kötü durmuyor ama daha önceden yanılmıyorsam Samsun'dan bir arakdaşın makinesinde vardı 150'lik lastik, sorun olmyuyor diyordu, ondan sordum, sen illaki araştırmışsındır diye Arka kuyruğu kaldırmayı düşünüyor musun, lastiğin kalınlığı daha fazla ortaya çıkar sanırım, gerçi biraz ıslanıyormuşsun ama olsun artık
arka kuyruğu sökmeyi düşündüm aslında.. plakayı gizlemek için. (gezici radarlar plakanın fotosunu çekip eve cezayı yolluyorlar diye) ama önceki motorumda da kuyruk iptali vardı ve kışın da motor kullanan biri olarak tekrar çamur içinde kalmak istemedim.
bir çok kişi beğenmiyor ama ben kuyruğun ve arka çamurluğun yapısını seviyorum. motorla uyumlu bir estetiği var. mesela hyosunglarda aynı estetik yok, kuyruk olsun diye kuyruk takılmış gibi duruyor.
bir sonraki projem ön - arka kamera montajı ve plakanın etrafındaki siyah çerçeveyi kestirmek
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)