Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
13 Aralık 2010, 11:32
#1601
DaBEL adlı üyeden alıntı
walla dostlar bu motoru aramaya tam başlamışken bildiğim ve güvendiğim bi motorcudan bu motora sadece görüntü demesi ile bütün hayallerimi yıkması bir oldu... offf üstad tam anlamı ile beni bitirdi.. bide üstüne bunun ikinci elini alma alıcaksan sıfırını al diye üstüme baskı kurması ve zayıf olduğunu düşündürmesi ile resmen psikolojik baskı uygaladılar.. karar veremiyorum.. şu adamlara temiz bi araç götürmedikçe benle dalga gecicekler gibi gözüküyolar.. sinirimi bozdu adamlar walla..
şimdi bu sözleri söyleyen motorcu elbette ki bu granaj kısmındaki R yapısından dolayı 600 gücü beklemesinden kaynaklanan bir tepki.
tam bir 600 yapısında olan bu motor 250 cc oldugunu unutursa böyle tartışma ortamı dogması dogal.
insanların birilerinin fikrine saygı duymaması beni hep rahatsız etmiştir.
sen onun fikrine göre hareket edeceksen hemen hemen aynı paralara 900 rr ,zx6, cbr 600 f, başka bir race 600 lük tarzı motor alman o motorcuyu daha çok sevindirecektir. o motorcu sadece hızı kafasına takmış ve ses isteyen olaylara at gözlügüyle bakan birisi
bu motor bu kadar boş bir motor mu ki de ben 2006 model cbr 600 f imi satıp ninja 250 aldım. ve kullanıyorum. yakıt olmuş 4 bin artık zevklerimi bu yönde tasarlamalıyım.
zayıf dedigin motor şu anda internette35 bin yapmış satılık bir ninja var ne sorunu yaşamış hayasung gibi kırank mı kırmış piston mu çıkarmış o senin ustan kaç defa ninja 250 tamir etmiş de zayıf mış
Reklamlar
-
13 Aralık 2010, 20:32
#1602
DaBEL adlı üyeden alıntı
walla dostlar bu motoru aramaya tam başlamışken bildiğim ve güvendiğim bi motorcudan bu motora sadece görüntü demesi ile bütün hayallerimi yıkması bir oldu... offf üstad tam anlamı ile beni bitirdi.. bide üstüne bunun ikinci elini alma alıcaksan sıfırını al diye üstüme baskı kurması ve zayıf olduğunu düşündürmesi ile resmen psikolojik baskı uygaladılar.. karar veremiyorum.. şu adamlara temiz bi araç götürmedikçe benle dalga gecicekler gibi gözüküyolar.. sinirimi bozdu adamlar walla..
motosiklette herşey beklentilerle ilgili.
zayıf derken neye göre zayıf dedi acaba?
600cc'lik bir motora göre tabiki zayıf kalır ama hızlanması ve atikliği 650cc tek silindirli bir enduro kadar iyidir. (daha iyi olabilir belkide).
125cc bir motordan ninja'ya geçiş yapan biri olarak söyleyebilirim ki gayet yeterli, standard 2.0 motorlu binek araçlardan daha seri hızlanan bir motosiklet. trafikte araçların kolay kolay arkadan sıkıştıramayacağı bir motosiklet. son sürati bir otomobil kadar iyi olmayabilir ama aramızda kaç kişi son sürate çıkıyor ki ya da son sürati görebileceğimiz kaç tane yol var ki? (son süratide 185km civarı bu arada..)
bütçe sıkıntısı olmayan biri tabiki 600cc'den inipte 250cc motora geçtiğinde yetersiz diyecektir.
sonuçta 600cc motorlar ninja 250'nin 3. viteste ulaştığı hıza 1. viteste ulaşabiliyor..
motoruma bakım yaptırdığım usta da ninja alacağına er5 al demişti bana ama hem yakıt hem bakım masrafı daha az olduğu için ninja'yı tercih ettim, asla da pişman olmadım.
toprak yol hariç her yerde gayet yeterli bir motor olduğunu düşünüyorum.
sonuçta 250cc'de türkiye'de st kanuni ile ninja 250'nin alternatifi yok. kaliteli yolda ninja'dan geçiyor..
bana kalırsa alırsan asla pişman olmayacağın bir motordur ninja
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
13 Aralık 2010, 20:50
#1603
overcloud adlı üyeden alıntı
600cc'lik bir motora göre tabiki zayıf kalır ama hızlanması ve atikliği 650cc tek silindirli bir enduro kadar iyidir. (daha iyi olabilir belkide).
Hızlanma ok de atiklik olayı abartı olmuş sankii. 650 cc tek silindir bir makinanın torkuyla karşılaştırılamaz bile.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
13 Aralık 2010, 20:53
#1604
evet, aslında hızlanmayı düşünerek sonradan eklemiştim parantezi torku tabiki kıyas götürmez.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
13 Aralık 2010, 21:08
#1605
slm arkadaşlar bişe sorucam bu plakanın ışığı varya onun ampul kesmiş cıkarttım üstünde 5w12v yazıyodu ama ben yanlşlıkla 10w12v almşım ? sigorta falan atarmı ? attırmayalım
-
13 Aralık 2010, 22:03
#1606
DaBEL adlı üyeden alıntı
walla dostlar bu motoru aramaya tam başlamışken bildiğim ve güvendiğim bi motorcudan bu motora sadece görüntü demesi ile bütün hayallerimi yıkması bir oldu... offf üstad tam anlamı ile beni bitirdi.. bide üstüne bunun ikinci elini alma alıcaksan sıfırını al diye üstüme baskı kurması ve zayıf olduğunu düşündürmesi ile resmen psikolojik baskı uygaladılar.. karar veremiyorum.. şu adamlara temiz bi araç götürmedikçe benle dalga gecicekler gibi gözüküyolar.. sinirimi bozdu adamlar walla..
selamlar belkide alıp kesinlikle pişman olmıycan motor diyebilirim sıfır aldım 5000 km oldu suan tek bi sorun yaşamadım bu km hep uzun yolda yaptım.Motor gram yag eksiltmiyo uzun yolda arac gecişlerde hiç sıkıntı yaşamıyosun.Eger uzun süre kullancam dersen sıfır al derim geciş motoru olarak düşünürsende temiz 2. el derim .....saygılar.
-
13 Aralık 2010, 22:20
#1607
tutku1982 adlı üyeden alıntı
selamlar belkide alıp kesinlikle pişman olmıycan motor diyebilirim sıfır aldım 5000 km oldu suan tek bi sorun yaşamadım bu km hep uzun yolda yaptım.Motor gram yag eksiltmiyo uzun yolda arac gecişlerde hiç sıkıntı yaşamıyosun.Eger uzun süre kullancam dersen sıfır al derim geciş motoru olarak düşünürsende temiz 2. el derim .....saygılar.
Arkadaşa kefilim aynen doğrudur söyledikleri
-
13 Aralık 2010, 22:36
#1608
-
13 Aralık 2010, 22:58
#1609
-
13 Aralık 2010, 23:06
#1610
-
13 Aralık 2010, 23:09
#1611
tutku1982 adlı üyeden alıntı
Bi de dost fiyatı degil mi bu?
Fuarda görüşelim tekrar, ktm duke 125 gelmezse düşünücem teklifini.
-
13 Aralık 2010, 23:43
#1612
-
14 Aralık 2010, 00:18
#1613
crypto adlı üyeden alıntı
Bi de dost fiyatı degil mi bu?
Fuarda görüşelim tekrar, ktm duke 125 gelmezse düşünücem teklifini.
Dukeye bende baktımda kadranda 80e kadar ilerisi kilit ve parca fiyatlarının manşallahı var Honda monda yanında tırt
-
14 Aralık 2010, 21:09
#1614
arkadaslar bu nınja 250 nın servıs kıtabında yagı 1000 12000 24000 36000 kilometrelerde degistirin diyor bu kilometre bana biraz fazla gibi geliyor haksizmiyim yaw..yoksa bende mi bir eksiklik var.
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
-
14 Aralık 2010, 21:13
#1615
Yağ olamaz o büyük ihtimalle hidrolik sıvılarından bahsediyordur, birdaha oku.
-
14 Aralık 2010, 21:36
#1616
crypto adlı üyeden alıntı
Yağ olamaz o büyük ihtimalle hidrolik sıvılarından bahsediyordur, birdaha oku.
yok abi engine oil diyor hemen altinda da yag filtresi nin degisim periyodu var ikisinin de degistirme zamanlari ayni benim motor km hesabi yazmiyor mil hesabi yaziyor tam olarakta 600 mil 7500 mil 15000 mil 24000 mil ve 30000 milde yag degisimi yapmak gerektigini soyluyor.ayni zamanda yag ile beraber yag filtresini de degistirmemiz gerekiyormus + parantez olaraktanda ikinci bir sistem daha var eger son bir yil icinde 7500 mil yapmamis olsan bile yagi ve filtreyi degistirmemiz gerektigini soyluyor cok aciklayici bir bicimde net olarak yazmislar..
ÇARPIK PABUÇ ÇARPIK AYAĞA UYAR
-
14 Aralık 2010, 21:44
#1617
Yağ değişimi için 12.000 km lik periyodlar çok uzun, devri yüksek racing bir motosiklet için.
Bir yanlışlık var ama nerede bilemiyorum.
Ninja kullanan arkadaşlar daha net bilgi vereceklerdir, onlar gelene kadar nöbet bende.
-
14 Aralık 2010, 22:16
#1618
bu sözlerle morelimi düzeltiniz üstadlar.. zayıf derken sanırsam 250 cc icin agır bi motor olduğunu düşünüyor olabilir(cross kullandığından olabilir).. bide o motorcu arkadaş 130 kilo olunca bu motoru biraz zorlucagını düşündü.. tabi benim kiloyu hesaba katmadı..
gerçi 0 ile 2. el konusunda haklılık payı olabilir.. nedeni ise SS tarzı motorların rodajını pek umursamaz sahibi diye ekledi.. eger temizi 9.5 cıvarı ise 0 daha mantıklı diyor.. ona göre bu tarz motorlarda temizinde bile 1 kagıtlık masraf olduğudur.. ve ne kadar dogru onu bilemiyorum..
ama olsun.. keyfim yerine geldi.. mesajıma yorum yazan kckr, acun0, overcloud, tutku1982 üstadlara teşekkürler...
-
15 Aralık 2010, 00:07
#1619
DaBEL adlı üyeden alıntı
bu sözlerle morelimi düzeltiniz üstadlar.. zayıf derken sanırsam 250 cc icin agır bi motor olduğunu düşünüyor olabilir(cross kullandığından olabilir).. bide o motorcu arkadaş 130 kilo olunca bu motoru biraz zorlucagını düşündü.. tabi benim kiloyu hesaba katmadı..
gerçi 0 ile 2. el konusunda haklılık payı olabilir.. nedeni ise SS tarzı motorların rodajını pek umursamaz sahibi diye ekledi.. eger temizi 9.5 cıvarı ise 0 daha mantıklı diyor.. ona göre bu tarz motorlarda temizinde bile 1 kagıtlık masraf olduğudur.. ve ne kadar dogru onu bilemiyorum..
ama olsun.. keyfim yerine geldi.. mesajıma yorum yazan kckr, acun0, overcloud, tutku1982 üstadlara teşekkürler...
Merak etme 11.ooo TLye 600cc almayıp 250cc motor alan adam Motorcu Kültürüyle yaşayan adamdır.
Oda motorun Rodajınada yağınada suyunada kendisi gibi bakan adamdır.
Tanıdıklarım o şekilde (İstanbul Ninja Grubu)
Öyle abi buna verceğin paraya 600 alırdın bea abi diyen adamdan motor alırken 3-4 kere düşünmek lazım ama
-
15 Aralık 2010, 01:09
#1620
sapo adlı üyeden alıntı
yok abi engine oil diyor hemen altinda da yag filtresi nin degisim periyodu var ikisinin de degistirme zamanlari ayni benim motor km hesabi yazmiyor mil hesabi yaziyor tam olarakta 600 mil 7500 mil 15000 mil 24000 mil ve 30000 milde yag degisimi yapmak gerektigini soyluyor.ayni zamanda yag ile beraber yag filtresini de degistirmemiz gerekiyormus + parantez olaraktanda ikinci bir sistem daha var eger son bir yil icinde 7500 mil yapmamis olsan bile yagi ve filtreyi degistirmemiz gerektigini soyluyor cok aciklayici bir bicimde net olarak yazmislar..
bakımlar 1000 km 5000km 10000km 15000km 20000km .....yag yag filtresi degişiyo...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler