@ overcloud
hayırlı olsun
hoşgeldin aramıza
umarım menun kalırsın motorundan
sorularına cevap veremeyceeğim bilmediğim için
ninja'nın farları gece sürüşünde fena değil ancak zifiri karanlıkta yani yolda hiç ışık olmadığında insan biraz daha güçlü bir şey arıyor gibi
özellikle 100km'nin üzerine çıktığınızda
ama ne de olsa gece sürüş her zaman tehlikeli
yine de iyi diyebilirim farlarına
dün gece bir denemem yani sürüşüm oldu otobanda 100 ve 120 km ortalamayla gitmeye çalıştım
gerçi biraz acemilikte var bende o yüzden virajlarda kendimi çok güvende hissetmedim nedense ama dediğim yerler zifiri karanlık yerlerdi..hiç ışık yoktu
motosiklet.net üyesiyim..
@tutku: iyi dileklerin için teşekkürler. motorun sahibiyle tanışma şansım olmadı o yüzden ismini bilmiyorum, ben galericiyle anlaştım ve motorun satışını vekaletname ile yapacak. (Galeri sahibinin ismi Yılmaz Aydemir, 2009 Türkiye pist şampiyonuymuş.)
@volkanix: gece o kadar hızlı gitmem zaten ama yavaş gitse de insan kendini güvende hissedecek kadar bir aydınlatmaya ihtiyaç duyuyor doğrusu. abimde pegasso 650 var, onun farı otomobil farları gibi aydınlatıyor.
@kckr: ninja'nın kuyruğunu kesmedende iptal etmek mümkün, bu konu başlığı altında bir link vardı resimlerle nasıl yapıldığını gösteriyordu. önceki sayfalarda görebilirsin.
buraya yazarken aklıma geldi linki favorilerime eklemiştim:
http://www.kawiforums.com/ninja-250r...nator-diy.html
kuyruk iptalini kimseye tavsiye etmem, cbr125'im de kuyruk iptal edilmişti, ıslak zeminde ve yağmurlu havalarda çamur içinde kalıyordum. işin daha da kötü yanı, arka lastikten sıçrayan sular artçı koltuğunun ordan akarak selede toplanıp bacaklarımın ıslanmasına neden oluyordu.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
vay vay vay cbr 125 in aktif elemanı bizim forumu canlandırmaya geliyor.
o motoru görmüştüm ben beğenmiştim fakat o zaman param yetmemişti.
120 yapmam diyorsun da cbr den sonra 120 yavaş gelmeye başlıyor
haydi hayırlı olsun, senin kadar motoruna özen gösteren biri bizi de bol bol bilgilendirir artık
Güle güle kullan, kazasız belasız sürüşler.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
Güle güle kullanırsın kazasız belasız inşallah kuyruk iptaline gerek yok arkadaşlar yahu var bir maksadı ki konuyor çamur olayı berbattır adamı canından bezdirir...
Aptallık En Büyük Günahtır !
cuma günü hele bi gelsin, noterden çıkayım motorun üzerine oturmadan daha satın almış saymam kendimi.
zzr250 almaktan son anda vaz geçtim, direkten döndü diyebilirim hatta. usta ilede konuşmuştum görmeye gidecektik fakat ileride motoru satmakta zorlanırım diye vazgeçtim. yoksa zzr250 geniş selesi, arkaya çanta takılabilmesi ve eklenecek soft yan çantalarla birlikte bnim için seyahatlerde daha kullanışlı bir motor gibi görünüyor ninja'da cbr125'te oldugu gibi sırt çantası taşımaya devam. (ameleliğe devam diyecem dilim varmıyor )
bu arada farkettiniz mi bilmiyorum ama zzr250'nin göstergeleri çok hoş duruyor, keşke ninja'da da kırmızı ibre ve göstergeler kullanılmış olsaydı.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Tavsiye ederim. Daha gelmedi görmedim ama olsun bizde araştırdık baya :D
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawas...Q5fAccessories
bunu sanırım bu sitede görmustum..o dısardan gelen parcayı uygulamalı göstermişlerdi..bitince güzel olmusdu hatırlıyorum ama zahmetlı herkesin yapabılcegı bısı dııldı sanırım..
buarada ben bu tip gecmiş konuları bulmakda zorlanıyorum..o arama cubugunu kullanabilen varmı aramızda
Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder
hadı bakalımmm..hayırlı işler sana...çarcur etme paraları...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:43 ----------
hayırlı olsun öncelikle...aynı yoldayız demekkı senle..bendede daha önce cbr125 vardı..ama sımdı 600rr insallah..gece sürdüm cok rahat geldi ama yınede gecee sürüşü pek tavsiye edilmez biliyorsun dımı??zevk ıcın bınıyoruz nede olsa..kendımızı kasmaya ne gerek var..
10bın garantı varmı volkanix?sen daha yeni aldın ben unuttumda..ama sonucda ustada bıtıyor hersey..bu şu garantıye girmez işçilik garantıye gırmez dıye ...
Düş kurmaya cesaret edenler,onları gerçekleştirmeye de cesaret eder
günaydın arkadaşlar
aslında garantiden yana bir çekincem yok, motoru kendi ustama götürmeyi tercih ederim. gece sürüşüyle ilgili olarak sadece işten çıkınca kışları hava kararmış olduğu için aydınlatmaya ihtiyaç duyuyorum, biraz mecburiyetten yani yoksa gece sürüşlerini bende tercih etmiyorum.
plakalıkla ilgili olarak yukardaki mesajımdaki linkte yer alan fotoğraflarla bi ustaya giderseniz belki size yardımcı olabilirler. motomax'te satılan 10liralık bir plakalık var, cbr125'imde kullanmıştım, iş görür diye tahmin ediyorum.
bu arada siz ninja'yı ne kadar süre kullandıktan sonra 600cc'ye geçme ihtiyacı duydunuz?
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
overcloud : cıbıra ilk binişimi hatırlıyorumda ne makina be kardeşim lan ben bunu beş sene kullanırım honda işte ufağa bile roket gibi falan diyordum hızlı geliyordu ilk motorum ilk motor tecrübemdi 1 yıl kullandıktan sonra yetersiz gelmeye başladı eskiden uzun yollar çok keyifli geçiyordu ama 1. yıldan itibaran sıkıcı olmaya başladı 120 km hız ve bir süreden sonra rahatsız eden titreşim (1 1.5 saat)
yani demek istediğim ninjada sana uzun bir süre yeterli gelecektir heleki cıbırdan sonra
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)