Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Eylül 2007, 10:26
#101
seral adlı üyeden alıntı
Okudum arkadaşım. Ama lafımın sebebi şu: 40 hp da olsa (...ki daha açıklanan bir şey yok.) özellikle racing motor seven/düşünen herkese 125 lik bir başlangıç uygun olmayabilir. 250 ler daha yerinde bir tercih olur bence...
Çünkü: 125 cc lerin çabuk sıkma ve yetmemesi durumu "bu bahara ne alsam" düşüncesine sokuyor insanı. Başlangıç motorunu yeterince kullanmadan 600 cc lik bir racing almaya kalkıyorsun.
Bence bu süper Ninja; hem bu ilk motorunu kullanma süresini uzatır hem de
125 cc den 600cc ye atlamak arasındaki arayı kapatır.
@seral
malesef üzülerek sana yine katılmıyorum...başlangıç yani ilk motor olarak ninja250 almanın gerek ağırlığı, gerek gaza tepkisi, gerekse sürüş karekteri gereği uygun olmadığını düşünüyorum...hepimiz bu tür yorumları yaparken acemi olduğumuz dönemleri unutup şimdiki durumumuzla değerlendirme yanlışına düşüyoruz malesef...keza kullanıcı yanlışlıkla gazı elinden kaçırsa bu çok kötü sonuçlar doğurabilir...hani CBR125 veya YZFR125'den sonra 600'lük için iyi bir geçiş motoru olur desen anlarım, ama başlangıç motoru olamaz...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Reklamlar
-
27 Eylül 2007, 11:29
#102
ARka teker cidden mobilet gibiymiş max 130 luk gibi görünüyor ona bir çare bulunursa 170-180 takılabiliniyorsa hyo alan olmaz bence... ama hyo da güzel hani :D
-
27 Eylül 2007, 11:30
#103
Şahsi fikrimi sorarsanız racing motor deyince aklıma egzoz sesi ve sürat geliyor.
Şimdi adam 250 cc racing alacak, gidecek 600 lüklerle kapışmaya çalışcak
Sonra bu motor subap kıracak / kol cıkarcak..
Bunun örneklerini hyosung kullanıcılarında gördük.
Bunun fiyatının 10 bin lira civarında olacağını yazmışsınız.
11 bin ytl ye zebil gibi 2004 model 600 f ler var.
madem hıza meraklısınız öyle birşey alın 250 cc lerle çile çekmeyin derim
-
27 Eylül 2007, 12:24
#104
death, Yeni başlayanlar için zaten bu motor. İlk defa motor kullanmaya 600F le başlamak ne kadar doğru olur bilmiyorum.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
-
27 Eylül 2007, 13:33
#105
Syriana
Ben de sana katılmıyorum... Bu motorda kaçıracağın gaz ancak motorun biraz tepmesine yarar başka bir işe yaramaz... 35-40 bg diyorsun , Hyo Gt250 30bg... Ama o süper bir başlangıç motoru.
Cbr125 her kullanıcıya hitap etmeyebilir , insanlarında hyo gibi makinelere yönelmeleri bundandır... Kawa da Hyo gibi bir makine. Gt250 sanki çok mu hafif. O da 160kg.
Insan 1000RR ile de başlayabilir ... Fakat bu onun yeteneğine ve kendini kontrol edebilmesine kaldığından genel olarak yanlış olarak değerlendirilir.
Yani büyük motorla başlamak genelde yanlıştır. Tavsiye edilmez.
Fakat bu Kawa o dediğimiz büyük motorlar kategorisinde değil. 40 bg'lik makine gaz açtığında bir anda altından kaçmaz... Ayrıca oturuş pozisyonu ve ağırlık bakımından yeni başlayanlar için Hyo'dan çok daha avantajlı olacağını düşünüyorum... Hoş o da Türkiyeye gelirse....
-
27 Eylül 2007, 14:19
#106
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
27 Eylül 2007, 14:24
#107
Hyosung GT 250R'den başlangıç motoru olabiliyorsa bundan hayde hayde olur kanaatindeyim.Gücü 250R'den fazla olabilir ama ona göre daha hafif ve oturuş şekli daha yumuşak.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
27 Eylül 2007, 14:48
#108
türkiye şartlarında ve yollarında gereksiz bir makina .
4 büyüklerin 250 cc sınıfında race makinaları mevcut ancak türkiyeye sokmazlar bunları 600 cc ler ellerinde patlar ciddi sıkıntılar yaşanır.
örnek bakınız hyosung gt250r.
fiyat olarakda 10000 ytl den aşşagı kesinlikle olmaz ancak o paralara çok temiz piyasası olan kolay alınabilir satılabilir servis yedek parça sıkıntısı olmayan marka/model bulabilirsiniz.
sonuç: ben olsam almam riskli en az 2 sene bekler takip ederim sonunu.
-
27 Eylül 2007, 15:01
#109
Black34, Borsadan kağıt almıyosun alt tarafı motor alıyorsun.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
-
27 Eylül 2007, 15:21
#110
Arthas adlı üyeden alıntı
Black34, Borsadan kağıt almıyosun alt tarafı motor alıyorsun.
hadi yaaa motormu o hay allah bende kawasakinin hisseleri piyasaya sürülüyor sandım uzun vadede para kazandırır diye düşündüm
sen motor al o zaman boşver borsayı zarar edersin.
-
27 Eylül 2007, 15:27
#111
Ben de motor var be dostum sen kafanı yorma.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
-
27 Eylül 2007, 15:31
#112
GorkeM adlı üyeden alıntı
Syriana
Ben de sana katılmıyorum... Bu motorda kaçıracağın gaz ancak motorun biraz tepmesine yarar başka bir işe yaramaz... 35-40 bg diyorsun , Hyo Gt250 30bg... Ama o süper bir başlangıç motoru.
Cbr125 her kullanıcıya hitap etmeyebilir , insanlarında hyo gibi makinelere yönelmeleri bundandır... Kawa da Hyo gibi bir makine. Gt250 sanki çok mu hafif. O da 160kg.
Insan 1000RR ile de başlayabilir ... Fakat bu onun yeteneğine ve kendini kontrol edebilmesine kaldığından genel olarak yanlış olarak değerlendirilir.
Yani büyük motorla başlamak genelde yanlıştır. Tavsiye edilmez.
Fakat bu Kawa o dediğimiz büyük motorlar kategorisinde değil. 40 bg'lik makine gaz açtığında bir anda altından kaçmaz... Ayrıca oturuş pozisyonu ve ağırlık bakımından yeni başlayanlar için Hyo'dan çok daha avantajlı olacağını düşünüyorum... Hoş o da Türkiyeye gelirse....
@GorkeM
Bende sana katılmıyorum...o zaman pek hala GS500'de başlangıç motorudur...oda 45 beygir oturuş pozisyonu daha rahat...nede olsa aralarında 5 beygircik var ne olur dimi ondan...arkadaşlar kendinize gelin motora ilk başladığınızda hiçmi düşmediniz...hiçmi fren sıkacağınız zaman panik yapıp gazı açmadınız...hiçmi bi anda panik olarak frenleri sert sıkıp çok zor durumlarda kalmadınız...hiçmi sizi sıkıştıran arabaya uyuz olup dip gaz peşinden gitmeye kalkmadınız...
40 beygir bir motor için hiç de küçümsenecek bir hız değildir...yorumları yaparken radikal yapmalı şapkayı önümüze koyup düşünüp ona göre yapmalıyız...bana kalırsa GT250'de kesinlikle ideal bir başlangıç motoru değildir ama biz ne dersek diyelim 600 ile 1000 ile başlayan arkadaşlarımızda mevcut ne yazikki...
Edit:Görkem dediğin gibi kardeşim...iyi bir eğitim alındıktan sonra bu tarz motorlarla başlanabilir...ancak malesef ülkemiz gerçeği genelde kullanıcıların çoğunun ne doğru düzgün bir eğitim almaya zamanı oluyo nede bu iş için önceden bir bütçe ayırıyolar...
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
-
27 Eylül 2007, 18:22
#113
arkadaslar bence gecis motoruyla baslangıc motorunu karıstırmayalım.baslangıc motoru ıcın 40 bg ınanılmaz bı rakam bence ama gecıs motoru ıcın konusuosak kı bence bu bır gecıs motoru o zaman 40 bg normal bı deger bence.
bu arada motor bana gore cok hos olmamıs ılk hyo'yu gordugumde carpılmıstım aynı sekılde cbr 125 ıde 600 cc lık ve 1000 cc lıkler ıcın konusmuorum bu carpılma olayını bence hepsı ılah.Bu motor ıcın bence degmez bu fıat evet hyo'ya da degmez ama dedıgınız gıbı alısmısız bu vergılere otvlere kımsenın sesını cıkardıgı yok ben dahıl..nesse alan ıcın konusuorum eger buraya gelırse Allah kazasız belasız surmek nasip etsın.bu dilegım herkes ıcın gecerlıdır....
-
27 Eylül 2007, 20:01
#114
Syriana adlı üyeden alıntı
@GorkeM
Bende sana katılmıyorum...o zaman pek hala GS500'de başlangıç motorudur...oda 45 beygir oturuş pozisyonu daha rahat...nede olsa aralarında 5 beygircik var ne olur dimi ondan...arkadaşlar kendinize gelin motora ilk başladığınızda hiçmi düşmediniz...hiçmi fren sıkacağınız zaman panik yapıp gazı açmadınız...hiçmi bi anda panik olarak frenleri sert sıkıp çok zor durumlarda kalmadınız...hiçmi sizi sıkıştıran arabaya uyuz olup dip gaz peşinden gitmeye kalkmadınız...
40 beygir bir motor için hiç de küçümsenecek bir hız değildir...yorumları yaparken radikal yapmalı şapkayı önümüze koyup düşünüp ona göre yapmalıyız...bana kalırsa GT250'de kesinlikle ideal bir başlangıç motoru değildir ama biz ne dersek diyelim 600 ile 1000 ile başlayan arkadaşlarımızda mevcut ne yazikki...
Eğer başlarken düzgün bir eğitim verilirse Gs500'de iyi bir başlangıç olabilir... Misal ben sürücü kursunda motosiklet kullanmayı Er-5 ile öğrendim. Ve scooter da kullanmama rağmen Er-5 çok daha rahat geldi. Çünkü kavrama daha kolay olabiliyor, daha kolay dönebiliyor ve durabiliyordu... Sonrasında dragstar'a geçtim...
Güç konusunda da , gücü kullanmak insanın kendine kalmış. Hoş bu makinanın hiçbir zaman 45 bg olacağını sanmıyorum ama... Bence bu motorla başlayan insanın tek sorunu (eğer kendine hakim olabiliyorsa) motoru olduğu yerde düşürmek olacaktır... Hakim olamıyorsa zaten today50 ile de başlasa onun için sorun olacaktır. Tamam Hyo veya Kawa ideal başlangıç motoru olmayacaktır fakat başlamak için bir seçenek olacaktır...
-
28 Eylül 2007, 20:22
#115
Arkadaşlar Ninja 250'nin teknik özellilkerine buradan ulaşabilirsiniz :
http://www.kawasaki.co.uk/250r/default.asp?Sub=6549116
Gücü 30 hp civarı imiş
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
28 Eylül 2007, 20:30
#116
EX250J
EX250K
Diye 2 modelimi var?
Maximum power
23.5 kW {
32 PS} / 11,000 rpm (
EX250J)
22.2 kW {
30 PS} / 10,500 rpm (
EX250K)
-
28 Eylül 2007, 20:46
#117
mostwanted_57 adlı üyeden alıntı
EX250J
EX250K
Diye 2 modelimi var?
Buraya birini getirsinler yeter
Mümkünse güçlü olanını
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
28 Eylül 2007, 20:52
#118
-
28 Eylül 2007, 21:47
#119
iyi hoş arkadaşlar turkiye fiyatı ne bu aletin yok mu bilen
-
29 Eylül 2007, 18:04
#120
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler