2006 mondial mct 250 2009 hyosung gtr 250r 2010 kawasaki ninja 250r 2012 kawasaki ninja 250r
Ninja 250'de depo altında yer alan Oksijen Denge Sensörü Braketi'ni değiştir düzeliyor.Oksijen denge sensörü demiyorum bak braketini değiştireceksin.Parçaya bakınca elektronik bir aksam değil ne alaka diyorsun ama düzeliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Ninja 250'de depo altında yer alan Oksijen Denge Sensörü Braketi'ni değiştir düzeliyor.Oksijen denge sensörü demiyorum bak braketini değiştireceksin.Parçaya bakınca elektronik bir aksam değil ne alaka diyorsun ama düzeliyor.
Ninjamda ilk çalıştırma da fl ışığı yanıyor son 1 haftadır aynı sorunu yaşıyorum.motorum 9000km de ve 2011 model.bunun çözümünü bilen ya da Avrupa yakasında güvenilir servis tavsiye edebilecek var mı arkadaşlar?
Mrb arkadaşlar motorumda sürekli olamama ile beraber 1. viteste durduğum zaman kalkarken boşa alıyor ve N harfi yanmıyor yani başta kendimin yaptığını zannettim. ama 2-3 defa yaptı ve baya canımı sıktı. ustam yok bişi şanzıman sağlam dedi. ama böyle bir sorun yaşayan varmı başka.
FI ışığı sürekli yanıyorsa motoru yerinden kımıldatman bile risk her an kitleyebilir..Direk Z-Moto'ya götür diyecem ama mesafe uzak...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:28 ----------
Arkadaşlar elinizde bulunan Ninja 250 R ani hızlanmalarda devir yükseldikten sonra gazı bıraktığınızda veya gaz vermeye devam ederken stop ediyorsa veya 120-130 ve üstü süratlere ulaştığınızda stop ediyorsa Oksijen Denge Sensörü Braketi'nin değişmesi gerekmektedir.Ben sorunu çözebilmek için 17 ay uğraştım ve serviste garanti kapsamında değiştirdim. Şimdi makine zımba gibi..Bastım mı şahlanıyor..Abartmıyorum 600 cc hissi veriyor..Gerçek hızlanmanın tadına varıyorum..Bu tarz problemi olan arkadaşlar Ninja 250'lerinizde başka bir problemden de kaynaklanıyor olabilir ama bu yazdığımı da dikkate alın derim.
Hayır ışık sürekli yanmıyor.motoru stop edip tekrar çalıştırdığımda sönüyor.bu gün Bahçelievler yetkili servise götürdüm buji piposu ya da enjektörden olabilir dedi ama geri sönmesi bu ihtimali ortadan kaldırıyormuş motoru açık otoparkta bıraktığımı söyledim servis bu yüzden böyle bir problem olabileceğini söyledi.siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar??
bahçelievlere birdaha götürme,o adamın hırsız olduğunu çoğumuz biliyoruz,0 parça diye 2. el bozuk parça bile taktığı oldu, kuruçeşmeye götür oradaki servis daha iyi,
ayrıca bahçelievlerdeki adamın yetkili servis olduğuna emin değilim, kawinin int sitesindeki isimle yer birbiriden farklı
Kardesım su an tam dedıgın gıbı motorsıklet yan grenajlar ve depom sokuk durumda garajda beklıyor motorsıklet dedıgın braket tam olarak hangı parca onu anlayamadım oksıjen sensorunun bı baglantısımı yanı o kabloyumu takıp etmem laızm yanı benım bıldıgım kadarı ıle o kablo beyıne gıdıyor ?
yanlış hatırlamıyorsam 2 ucunda 1'er cm boyunda çıkıntı olan siyah demir bi parça.parçanın toplam uzunluğu 7-8 cm civarındaydı.yan tarafında da aynı demire tutturulmuş kıvrımlı bişey vardı.
peki bu bağlantı elektronık degıl ama nerenın baglantısını saglıyor ? yanı hangı parcaların arasında bu bahsettıgınız oksıjen sensoru ıle bı baglantısı yok sanırım?
Ayrıca bu parça öle elektronik bi aksam değil.7-8 cm uzunluğunda siyah demir bişeydi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------
oksijen sensörü başka bişey ben braketini değiştiriceksin diyorum.O dediğim parçayı bulabildin mi.Gördün mü deponun altında.Sen ondan haber ver.
kardesım yarın fotografını cekecegım deponun altının bulamazsam tekrar yardımcı olmanı ısteyecegım tekrar sagol
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5200970/detay/
Paraya sıkıştığım için satıyorum. Ayın 5'ine kadar para bulabilirsem satmaktan vazgeçicem. Umarım bulurum... O kadar emek verdim ki motora üzülüyorum... :(
Eksozda son nokta..Makinem nasıl olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
resim ekleyemiyorum.nasıl ekleneceğini bilen var mı
http://www.bikepics.com/pictures/2619286/
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
http://www.bikepics.com/pictures/2619290/
Duruşu yeter..
eski ninjamda kalan 2 adet iridyum buji, orjinal elcikler, orj. fren maneti, ön süspansiyonlar var, ihtiyacı olan PM atabilir.
Selam; kardeşim motorunun yakması normal ben hep basıyorum yol boşaldıkça 50 tl lik benzinle 240 km yol gidiyor basmazsan belki 260 km gider.
Birde birşeyler diyorsun ''40 tl 100km gidiyorum - 40 tl lik benzinle 240 km gidiyorum'' diye hangisi?
Benzin ışığı motor tam düzken yanık kalırsa deponda 4.8 yani 5 litre benzin var demektir, yani 50-60 km sonra benzin komple biter depoda...
Aprilia RS 250 GP Nº1
Arkadaşlar sonunda motorumun sorununu cozdum anilayrim 'a ayrıca tesekkur edıyorum onun sayesınde kafamdakı butun sıkıntılar bıttı
belki tekrar başkasının basına gelır dıye yazıyorum motorun deposunun altında şasiye bağlı olarak duran bir parça var denge sensörü(darbe) bunu tutan 2 vıdanın tekı çıkmıstı ve motor yuksek suratlerde sallandıgı ıcın ara ara kaza yaptıgını sanıyor ve elektrıgı kesıyordu
bunları sabıtledıkten sonra sorunum cozuldu Tekrar anilayrim a tesekkkur edıyorum
Dostum bak dikkatli okursan ilk yazdığım bölüm arkadaşa cevap verdiğim bölüm, yani arkadaş diyor ki 40 tl ile 100 km gidiyorum,,
FAKAT ben kendi motorum ile 40 tl ile 240 km gidiyorum,
bunun dışında motoru fazla benzim yakan ben değilim nickini unuttuğum bir arkadaş vardı birkaç sayfa önce ona yazmıştım ben bu yazıyı.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)