Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Mart 2013, 04:35
#7921
dunc adlı üyeden alıntı
1 depoyla gidilecek 300kilometreye ulaşabilmek için motoru neredeyse rodajdaymış gibi kullanmaya özen gösterdim, yine 220 kilometrede ışık yandı. Çok merak ediyorum bu normal midir, eksoz bu kadar fark ettirir mi yoksa motorda mı bir sorun var.
Selam Arkadaşım.
en son hava filtren kaç km önce değişti ?
full depo ile 300 km den önce ışık yakarsanız motorda bir yerde ve ya sizde bir terslilk var demektir NİNJA da !
istisnalar kaideyi bozmaz.
....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..
Reklamlar
-
30 Mart 2013, 09:42
#7922
orhanyor adlı üyeden alıntı
yarin 15 derece gunesli gosteriyor, ekipmanlari geceden hazirlayayim isi ekip motorla gezicem butun gun
Karşılaşırsak fena olmaz bende bugün Avrupa yakasına geçmeyi düşünüyorum, Cihangir'de kahvaltıdan sonra Atatürk Oto Sanayii ..
-
30 Mart 2013, 11:53
#7923
Borisss adlı üyeden alıntı
fiyat nedir ?
-
30 Mart 2013, 13:45
#7924
John Abruzzi adlı üyeden alıntı
herkese merhaba,2011 model ninjam ile uzun zamandır takip ediyordum forumu, sizin fikrinizi almak istediğim bir konu var, son zamanlarda farkettiğim birşey, 6.vitesde ortalama 95 100 km/h ile giderken,devir 8.5 8.7 ve bazen 9 bin devirlere kadar çıkıyor,bu önceden yoktu önceden 8 bin devirde gidiyordum, motoru 12bin kmdir kullanıyorum,acemilik aşamasını atlattım sayılır,acaba beyine mi birşey oldu desem,ozaman da tümden çıldırması lazım,aklıma birşey gelmedi yorumlarınızı bekliyorum.
Debriyaj kaydiriyor.
Yabanci forumlarda bazi 250 lerde bunun balatalar bitmeden de olabildigini okumustum. Yaylari EBC nin heavy duty olanlariyla degistirmeni oneririm. (TR de bulamamistim, yurtdisindan getirmek gerekebilir.)
Balata seti de al, degistirmek gerekmiyorsa iade edersin. Debrijay kapak contasinin da degismesi gerekebilir. (Dikkatli acilirsa ve sansin iyiyse conta zarar gormez, ayni contayi kullanabilirsin)
-
30 Mart 2013, 20:33
#7925
ccman adlı üyeden alıntı
Selam Arkadaşım.
en son hava filtren kaç km önce değişti ?
full depo ile 300 km den önce ışık yakarsanız motorda bir yerde ve ya sizde bir terslilk var demektir NİNJA da !
istisnalar kaideyi bozmaz.
Motoru kasım ayında sıfır olarak almıştım, 800km bakımında hava filtresinin değiştiği ve 2000 bakımı için gittiğimde temizlendiği söylenmişti ulusan tarafından. Şu an 2400kilometrede. Bugün depoyu tekrar doldurttum tam değerleri görmek için, tam olarak 247 kilometre yapmışım ve depo 15 litreden biraz daha fazla benzin aldı. Bu depo ile de sakin bir şekilde kullanmayı planlıyorum kaç kilometre gideceğini görebilmek için. Işık yandığında kaç kilometre olduğunu yine yazayım buraya.
-
30 Mart 2013, 23:03
#7926
semihss adlı üyeden alıntı
Karşılaşırsak fena olmaz bende bugün Avrupa yakasına geçmeyi düşünüyorum, Cihangir'de kahvaltıdan sonra Atatürk Oto Sanayii ..
foruma bakamadim bugun kardesim, baska zaman insallah.. yeni geldim eve bayagi yorulmusum
bu arada daytona ya ugradim bugun, z800 ciktigindan beri 30 tane kadar verdik dedi.. sayi biraz fazla geldi sanki bana..
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
dunc adlı üyeden alıntı
Motoru kasım ayında sıfır olarak almıştım, 800km bakımında hava filtresinin değiştiği ve 2000 bakımı için gittiğimde temizlendiği söylenmişti ulusan tarafından. Şu an 2400kilometrede. Bugün depoyu tekrar doldurttum tam değerleri görmek için, tam olarak 247 kilometre yapmışım ve depo 15 litreden biraz daha fazla benzin aldı. Bu depo ile de sakin bir şekilde kullanmayı planlıyorum kaç kilometre gideceğini görebilmek için. Işık yandığında kaç kilometre olduğunu yine yazayım buraya.
meraktan soruyorum, ilk 800 bakimda hava filtresinin degistirilmesini siz ozellikle mi istediniz? cunku degistirilmemesi gerekiyordu, ekstra masraf cikarilmis gibime geldi.
-
31 Mart 2013, 00:41
#7927
arkadaşlar bugun motoruma tekrar kavusmus bulunuyorum. ancak bi sorum olacak.
lastik değişimi yaptım. ön arka diablo rosso 2 yaptım lastikleri. duro vardı üzerinde.
arka lastiği de 130/70/17 den 150/60/17 yle değiştirdim. ancak motorun üzerinden cıkan 130luk durolardan daha ince görunuyor 150 lik rosso 2 ler.
bişey duydum ama dogru mudur sormak istedim.
yeni lastik oldugu için toplu durdugu zamanla geze geze ve agırlıgın etkisiyle lastigin biraz yayılma yapıp gerçek görünüşüne kavuşacagı dogru mudur??
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
bir de gömme sinyal yapmak istedim ön tarafa.
önce şu sinyalleri götürmüştüm ustama;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-gomme-led-sinyal-granaj-sinyali-kargo-bizden-119591048/detay
denemiş ve büyük geldiğini söylemişti. bende daha daha küçük buldugum bi modeli gönderdim tekrar o da şu;
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-honda-cbr-600-sinyal-tk-gomme-114675687/detay
bunlar var şu an motorun üzerinde ama bildiğiniz gömme yani içerde sinyaller. karşıdan bakınca yandıgı görunmuyor sadece yere ışık veriyor.
naapabilirim nasıl düzeltebilirim bu sorunu veya ninja 250 için tam uyumlu gömme sinyal tavsiyeniz var mıdır?
-
31 Mart 2013, 00:48
#7928
alp59 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bugun motoruma tekrar kavusmus bulunuyorum. ancak bi sorum olacak.
lastik değişimi yaptım. ön arka diablo rosso 2 yaptım lastikleri. duro vardı üzerinde.
arka lastiği de 130/70/17 den 150/60/17 yle değiştirdim. ancak motorun üzerinden cıkan 130luk durolardan daha ince görunuyor 150 lik rosso 2 ler.
bişey duydum ama dogru mudur sormak istedim.
yeni lastik oldugu için toplu durdugu zamanla geze geze ve agırlıgın etkisiyle lastigin biraz yayılma yapıp gerçek görünüşüne kavuşacagı dogru mudur??
Jantın dar olduğu için ince duruyordur, yani lastikler yandan büzülüyor gibi düşün.
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
31 Mart 2013, 01:07
#7929
orhanyor adlı üyeden alıntı
meraktan soruyorum, ilk 800 bakimda hava filtresinin degistirilmesini siz ozellikle mi istediniz? cunku degistirilmemesi gerekiyordu, ekstra masraf cikarilmis gibime geldi.
ilk bakımı zorunlu olarak ulusanda yaptırmıştım. Yağ ve hava filtresi değişimi adı altında 200lira ödeme almışlardı benden, tabi bunun içerisinde 80lira işçilik ve 15lira yıkama ücreti vardı. Garanti dışı kalmaması için mecbur kabul etmiştim. Yarın başka bir ustaya göstereceğim motoru, bakalım o ne diyecek yakıt sarfiyatı konusunda.
@alp59, güle güle kullan lastiklerini. ben de yakın zamanda aynı lastiklerden almayı düşünüyorum ama daha ince duruyor demen kafamı karıştırdı bir anda. acaba fotoğrafını çekip buraya koyman mümkün olur mu?
-
31 Mart 2013, 01:08
#7930
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Jantın dar olduğu için ince duruyordur, yani lastikler yandan büzülüyor gibi düşün.
130 luk duro daha kalın duruyo 150 lik rosso 2 den. jantın dar olması nasıl farkediyor ki tam anlayamadım biraz daha açıklar mısın
-
31 Mart 2013, 01:16
#7931
dunc adlı üyeden alıntı
ilk bakımı zorunlu olarak ulusanda yaptırmıştım. Yağ ve hava filtresi değişimi adı altında 200lira ödeme almışlardı benden, tabi bunun içerisinde 80lira işçilik ve 15lira yıkama ücreti vardı. Garanti dışı kalmaması için mecbur kabul etmiştim. Yarın başka bir ustaya göstereceğim motoru, bakalım o ne diyecek yakıt sarfiyatı konusunda.
@alp59, güle güle kullan lastiklerini. ben de yakın zamanda aynı lastiklerden almayı düşünüyorum ama daha ince duruyor demen kafamı karıştırdı bir anda. acaba fotoğrafını çekip buraya koyman mümkün olur mu?
iyi para almislar.. tabiiki o bakimi yetkili serviste yapmak gerekiyor ama hala hava filtresini neden degistirdiklerini anlayamadim cunku eger servis kitapcigina bakarsan ordaki zorunlu olan bakimlarda (800km, 5000km vsvs ) ne yapilmasi gerektigi yaziyor ve hava filtresi degisimi yok sadece temizleme var. mesela bende yetkili kawasaki servisinde yaptirdim ilk 800 u ama sadece 100tl aldilar benden..
neden fazla yakit sarfediyor acaba? hava filtresi performans olsa fakir yakma ihtimali var diyecegim ama sanirim sende orjinal hava filtresi var. egzoz slip on ise zaten sesten baska birsey degil baska hicbirseyi etkilemez.
-
31 Mart 2013, 01:26
#7932
ulusan'ın fiyatları gerçekten çok çok pahalı ve fiyatı herşey yapılmadan kolay kolay söylemiyorlar. motoru yıkamak için bile 40lira istemişlerdi benden bundan bir kaç hafta önce. 4000km sonraki bakım için garanti dışı kalmasını göze alabilirim bu yüzden.
yakıt konusunda da burada yazılanları okuyana kadar ben normal olduğunu sanıyordum bir depo ile en fazla 250km gidebiliyor olmamı. yarın ustadan bir cevap alabilirsem hemen yazarım buraya.
-
31 Mart 2013, 01:31
#7933
dunc adlı üyeden alıntı
ilk bakımı zorunlu olarak ulusanda yaptırmıştım. Yağ ve hava filtresi değişimi adı altında 200lira ödeme almışlardı benden, tabi bunun içerisinde 80lira işçilik ve 15lira yıkama ücreti vardı. Garanti dışı kalmaması için mecbur kabul etmiştim. Yarın başka bir ustaya göstereceğim motoru, bakalım o ne diyecek yakıt sarfiyatı konusunda.
@alp59, güle güle kullan lastiklerini. ben de yakın zamanda aynı lastiklerden almayı düşünüyorum ama daha ince duruyor demen kafamı karıştırdı bir anda. acaba fotoğrafını çekip buraya koyman mümkün olur mu?
en yakın zamanda çekip atarım. muhtemelen yarın akşam..
-
31 Mart 2013, 01:37
#7934
http://www.youtube.com/watch?v=FaMbVJedEVc
bu video 150/60/17 michelin pilot power takılan bir ninjanın, arka tekerlek gayet büyük duruyor, hatta zor sığıyor. rossonun da böyle durması gerekmez mi?
-
31 Mart 2013, 01:50
#7935
Sünger hava filtrelerinin değiştiğini ilk defa duydum. Ben benzinle yıkayıp yıkayıp kullanıyorum. Bundan iki önceki motorumda 40 bin km. yıkayıp kulandım. Bende ilk bakıma 140 TL. verdim ama içime oturdu yapılan bakımın kralını kendim zaten yapıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
dunc adlı üyeden alıntı
ulusan'ın fiyatları gerçekten çok çok pahalı ve fiyatı herşey yapılmadan kolay kolay söylemiyorlar. motoru yıkamak için bile 40lira istemişlerdi benden bundan bir kaç hafta önce. 4000km sonraki bakım için garanti dışı kalmasını göze alabilirim bu yüzden.
yakıt konusunda da burada yazılanları okuyana kadar ben normal olduğunu sanıyordum bir depo ile en fazla 250km gidebiliyor olmamı. yarın ustadan bir cevap alabilirsem hemen yazarım buraya.
Tunç senin ilk motorunmu yakıt konusunda sıkıntı büyük, sert kullanımdan başka bir alternatif göremiyorum benim motorda 2.200 km.de 350 km.yi çok rahat görüyorum. Motorunda sıkıntı olduğuna ihtimal vermiyorum.
-
31 Mart 2013, 01:55
#7936
dunc adlı üyeden alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=FaMbVJedEVc
bu video 150/60/17 michelin pilot power takılan bir ninjanın, arka tekerlek gayet büyük duruyor, hatta zor sığıyor. rossonun da böyle durması gerekmez mi?
valla benimki de 150/60/17 pirelli diablo rosso 2. yarın gün ışıgında bi foto çeker atarım birlikte karar veririz nasıl duruo bakalım..
-
31 Mart 2013, 01:59
#7937
motorumu çoğunlukla ev ve iş arasında gidip gelerek kullandığım için çok agresif sürüş şansım olmuyor. Vites geçişlerini 7-8bin aralığında yapıyorum ve 4.vitesten yukarısına çıkmama gerek kalmıyor şehir içinde. Bugün doldurduğum depoyu daha sakin kullanmaya özen göstereceğim. Bakalım sonuç ne olacak.
-
31 Mart 2013, 02:10
#7938
2. ve 3. viteslere 5 bin devirlerde geçmeyi dene bence eminin farkı göreceksin
-
31 Mart 2013, 02:10
#7939
dunc adlı üyeden alıntı
motorumu çoğunlukla ev ve iş arasında gidip gelerek kullandığım için çok agresif sürüş şansım olmuyor. Vites geçişlerini 7-8bin aralığında yapıyorum ve 4.vitesten yukarısına çıkmama gerek kalmıyor şehir içinde. Bugün doldurduğum depoyu daha sakin kullanmaya özen göstereceğim. Bakalım sonuç ne olacak.
benim de 250km ye kadar anca dayanıyodu depom ve hava filtresi değiştirdim. eskisi berbat durumdaymıs. bakalım değişim olucak mı filtreyle alakalı görücem deneyerek..
-
31 Mart 2013, 02:14
#7940
hayvan adlı üyeden alıntı
Debriyaj kaydiriyor.
Yabanci forumlarda bazi 250 lerde bunun balatalar bitmeden de olabildigini okumustum. Yaylari EBC nin heavy duty olanlariyla degistirmeni oneririm. (TR de bulamamistim, yurtdisindan getirmek gerekebilir.)
Balata seti de al, degistirmek gerekmiyorsa iade edersin. Debrijay kapak contasinin da degismesi gerekebilir. (Dikkatli acilirsa ve sansin iyiyse conta zarar gormez, ayni contayi kullanabilirsin)
Evet debriyaj balatasını yemişim doğru tahmin , söylediğiniz ebc heavy dutylerden TR de buldum, debriyaj balatası ortalama nekadar da bitiyor acaba bilgisi olan varmı ? benim ninja 17.500 de şu anda
bu arada almak isteyen arkadaşlar için sahibinden de buldum buda linki http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...15454107/detay
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler