Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Mart 2013, 11:34
#7861
dreamkiller adlı üyeden alıntı
öncelikle teşekkür ederim dostum.. Herhangi bir sorunun olduğunda özel mesaj at seve seve yardımcı olmaya çalışırım bundan daha önceki arkadaşlara olduğum gibi.. Ama Kawasaki Ninja 250 R başlığı burada bitmiştir benim için.. Ha şimdi tüh tüh tüh vah vah vah çok üzüldük gibi gerzek gerzek cevap verenler çıkar aranızdan (lafım genele değil yanlıs anlasılmasın) O arkadaş zahmet edip baslıga yazmasın ö.m. atsın kozumuzu da ordan paylaşırız gerekirse!!!
ielapoc ve edyraper nickli üyelere tamamen katılıyorum. Bu işe gönül vermiş, zaman harcamış sen gibi insanları, motosiklet olayını sadece ses çıkartıp hız yaparak hava atmak sananlara her zaman tercih ederim ve eminim ki MT kullanıcılarının çoğu da benim gibi düşünüyordur.
Bilgi ve deneyimlerin bu saatten sonra motora yeni başlamış olanlara (benim gibi misal) ve başlamak isteyenlere hatta çoğu motosiklet kullanıcısına yardımcı olacaktır eminim. Seviyeli sohbetlere MT de her daim ihtiyacımız olacaktır.
Ve son olarak belirtmek isterimki bu yazdıklarım sadece yazılarından tanıdığım sen gibi insanların çoğu için geçerlidir. Maksadı üzüm yemek değil bağcıyı dövmek olan kişilere kulak asmazsan seviniriz.
Reklamlar
-
26 Mart 2013, 13:53
#7862
ARKADAŞLAR KARARSIZIM YARDIM ... İLK BAŞTA KESİNLİKLE NİNJA 250R DİYORDUM , (ESKİDEN MOTOR TECRUBEM VAR AĞIR BİR KAZA YAPTIM KASKSIZ TATSIZ BİR HATIRA ) , MOTORU BIRAKTIM AMA GUZEL KULLANIYORDUM KENDİME GÜVENİM TAMAMDI , ŞİMDİ NİNJA 250R İLE HONDA600RR ARASINIDA KALDIM BİLMİYORUM AÇIKCASI ŞİMDİ DİYROUM EĞER ALIRSAM 250R 2 AY KULLANIP ZEVK ALMAZSAM YANİ HEP KAFAMDA 600RR OLSA VE SUREKLİ MAKİNAMDAN MEMNUN KALMAIYIP HEP 600RR İLANLARINA BAKIP DURUCAM , SİZCE BEN NİNJA ALIP 2 ,3 AY ANTREMAN YAPIP SONRA 600RR MI GEÇİİYM BİR DE EVRAK İŞLERİ SİGORTASI KASKOSU PLAKA İŞLERİ BİTON VAKİTİM VE PARAM GİDEECEK UĞRAŞICAM YOKSA DİREKMAN 600RR ALIP YAVAŞ YAVAŞ ONLA ALIŞTIRA ALIŞTIRA MI TEKRARDAN MOTOR KULLANMAYA MI BAŞLIYIM , YANI NEDİR SİZCE ,
BAŞKA BİR SORUM DA VAR ŞİMDİ MOTOR ALMAK ÇOK MU MANTIKSIZ YANİ SEZON GELİYOR DİYEFİYATLAR TAVAN MI YAPMIŞ YANİ KIŞ FİYATLARINDAN HABERİM YOK NİNJA250R İÇİ 2011 -9500KM DE 9000TL İSTENİYOR MOTOR TEMİZ GRANAJDA UFAK TEFEK ÇİZİKLER VAR
BİRDE 600RRLAR 1400TL İLE 17000TL ARASI DEĞİŞİYOR VAR KESTİRDİĞİM BİR KAÇTANE DAHA GÖRMEDİM AMA
ABİLERİM YARIDIMINIZA MUHTACM EYVALLAH
-
26 Mart 2013, 15:27
#7863
edyraper adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR KARARSIZIM YARDIM ... İLK BAŞTA KESİNLİKLE NİNJA 250R DİYORDUM , (ESKİDEN MOTOR TECRUBEM VAR AĞIR BİR KAZA YAPTIM KASKSIZ TATSIZ BİR HATIRA ) , MOTORU BIRAKTIM AMA GUZEL KULLANIYORDUM KENDİME GÜVENİM TAMAMDI , ŞİMDİ NİNJA 250R İLE HONDA600RR ARASINIDA KALDIM BİLMİYORUM AÇIKCASI ŞİMDİ DİYROUM EĞER ALIRSAM 250R 2 AY KULLANIP ZEVK ALMAZSAM YANİ HEP KAFAMDA 600RR OLSA VE SUREKLİ MAKİNAMDAN MEMNUN KALMAIYIP HEP 600RR İLANLARINA BAKIP DURUCAM , SİZCE BEN NİNJA ALIP 2 ,3 AY ANTREMAN YAPIP SONRA 600RR MI GEÇİİYM BİR DE EVRAK İŞLERİ SİGORTASI KASKOSU PLAKA İŞLERİ BİTON VAKİTİM VE PARAM GİDEECEK UĞRAŞICAM YOKSA DİREKMAN 600RR ALIP YAVAŞ YAVAŞ ONLA ALIŞTIRA ALIŞTIRA MI TEKRARDAN MOTOR KULLANMAYA MI BAŞLIYIM , YANI NEDİR SİZCE ,
BAŞKA BİR SORUM DA VAR ŞİMDİ MOTOR ALMAK ÇOK MU MANTIKSIZ YANİ SEZON GELİYOR DİYEFİYATLAR TAVAN MI YAPMIŞ YANİ KIŞ FİYATLARINDAN HABERİM YOK NİNJA250R İÇİ 2011 -9500KM DE 9000TL İSTENİYOR MOTOR TEMİZ GRANAJDA UFAK TEFEK ÇİZİKLER VAR
BİRDE 600RRLAR 1400TL İLE 17000TL ARASI DEĞİŞİYOR VAR KESTİRDİĞİM BİR KAÇTANE DAHA GÖRMEDİM AMA
ABİLERİM YARIDIMINIZA MUHTACM EYVALLAH
250 cc motorla antreman yapmak için alacaksan sadece 3-5 aylık cbr 250 al satması kolay olur cünkü
ama uzun sure 250 cc bineceksen ninja al ;)
direk 600 alcam dersende cbr 600 fler var 2011de cıkan yeni kasa onlar gayet hos ve surumu bi nebzede olsa r lardan kolay,çok hırçın makine değil
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
26 Mart 2013, 15:53
#7864
arkadaşlar ninjam için 150 lik arka lastik düşünüyoruum. şu an üzerinde 130 luk duro var.
-duro için düşünceleriniz neler?
-150 lik hangi marka model tavsiye edersiniz?
-
26 Mart 2013, 15:56
#7865
Borisss adlı üyeden alıntı
hemde nasıl sıcratıyor kardes bilemessin :D camurlu yollarda gidiyorsan yaptırma sakın derim sana..
katılıyorum yağmurda falan kafana kadar çamur atıyor
-
26 Mart 2013, 16:09
#7866
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
250 cc motorla antreman yapmak için alacaksan sadece 3-5 aylık cbr 250 al satması kolay olur cünkü
ama uzun sure 250 cc bineceksen ninja al ;)
direk 600 alcam dersende cbr 600 fler var 2011de cıkan yeni kasa onlar gayet hos ve surumu bi nebzede olsa r lardan kolay,çok hırçın makine değil
[video]
http://www.youtube.com/watch?v=-G8-QscNwlc[/url]
YANİ DİREK 600RR ALIRSAM ÇOK FAZLA SORUN OLMAZ DİYORSUN DM ? EMİNİM HIZIM 80KM GEÇMEZ BASMAYA MERAKLI DEĞİLİM GÜRÜNÜŞ VE SES
-
26 Mart 2013, 17:33
#7867
alp59 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ninjam için 150 lik arka lastik düşünüyoruum. şu an üzerinde 130 luk duro var.
-duro için düşünceleriniz neler?
-150 lik hangi marka model tavsiye edersiniz?
-ayrıca yanagı da 60 lık yapsam ki yapan varmıdır? 150/60/17 pilot power veya diablo rosso 2 düşünüyorum.
-sadece arka lastigi değiştirmek aslında amacım. görüntü için. (lastiklerimi değiştireli 2500 km fln anca olmuştur) ön lastik te yeni ama değiştirmem şart mı? özellikle arkanın yanagı 60 a düşürürsem ön aynı kalırsa sorun olur mu?
eğer ön de değişmesi gerek tek lastik değişerek olmaz derseniz; ön lastik için de 60 yanak 110 luklarda yok. 120 lik taksam kaldırır mı motorum? (120/60/17 ön)
60 yanagı unut 70 ten aşagısı bizim motorlara olmaz mı dersiniz?
şu an üzerinde bulunanlar - 110/70/17 ön 130/70/17 arka (markaları duro)
yardımlarınızuı bekliyorum..
-
26 Mart 2013, 19:11
#7868
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
250 cc motorla antreman yapmak için alacaksan sadece 3-5 aylık cbr 250 al satması kolay olur cünkü
ama uzun sure 250 cc bineceksen ninja al ;)
direk 600 alcam dersende cbr 600 fler var 2011de cıkan yeni kasa onlar gayet hos ve surumu bi nebzede olsa r lardan kolay,çok hırçın makine değil
[video]
http://www.youtube.com/watch?v=-G8-QscNwlc[/url]
bende bir suredir 2011 sonrasi olan cbr 600f lere bakiyordum. alip uzun sure kullanmak icin, her amaca az cok uyan bir motora benziyor. ote yandan kawa z800 ude dunusuyorum. cok sahane bir tasarimi var resmen asik etti kendine.
-
26 Mart 2013, 19:24
#7869
orhanyor adlı üyeden alıntı
bende bir suredir 2011 sonrasi olan cbr 600f lere bakiyordum. alip uzun sure kullanmak icin, her amaca az cok uyan bir motora benziyor. ote yandan kawa z800 ude dunusuyorum. cok sahane bir tasarimi var resmen asik etti kendine.
z800 pahalı sanki : )
-
26 Mart 2013, 19:42
#7870
alp59 adlı üyeden alıntı
-ayrıca yanagı da 60 lık yapsam ki yapan varmıdır? 150/60/17 pilot power veya diablo rosso 2 düşünüyorum.
-sadece arka lastigi değiştirmek aslında amacım. görüntü için. (lastiklerimi değiştireli 2500 km fln anca olmuştur) ön lastik te yeni ama değiştirmem şart mı? özellikle arkanın yanagı 60 a düşürürsem ön aynı kalırsa sorun olur mu?
eğer ön de değişmesi gerek tek lastik değişerek olmaz derseniz; ön lastik için de 60 yanak 110 luklarda yok. 120 lik taksam kaldırır mı motorum? (120/60/17 ön)
60 yanagı unut 70 ten aşagısı bizim motorlara olmaz mı dersiniz?
şu an üzerinde bulunanlar - 110/70/17 ön 130/70/17 arka (markaları duro)
yardımlarınızuı bekliyorum..
Dostum, arkaya 150 lik takılır michelin in ölçüsü diğerlerinden bir tık küçüktür.. Lakin önü değiştirme sakın.. Motorunun tüm viraj kabiliyetinin içine edersin.. Ayrıca tek arka değiştirme ön-arka birlikte değiştir..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
26 Mart 2013, 19:46
#7871
-
26 Mart 2013, 19:47
#7872
edyraper adlı üyeden alıntı
z800 pahalı sanki : )
aslinda cbr 600f e kiyasla aralarinda pekte bir fark yok mesela
z800 - 25000tl
z800 abs -26700
cbr 600f abs-25500
tabi bu fiyatlarda nakitte belki indirimler olabilir orasini karistirmiyorum bunlar liste fiyatlari.
ikisi cok farkli motorlar ozellikle stilleri bambaska. su linkteki incelemeyi okudum dun gece http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2013-kawasaki-z800-review/21923-2.html ordan bir alinti yapayim..
''If the Z800 has one weak point, it’s motorway miles. Sure, you don’t buy a bike like a Z800 to chew through endless motorways, but the newly-designed front fairing cowl offers next to no wind protection. 75mph is comfortable, but you know you’re doing it. Ease it up to 85mph and you really feel the wind blast. Take it up to 100mph and it feels like you’ve poked your head out of the window of a 747 on take-off. If there’s one good thing to come out of it, it’s that you’re unlikely to lose your licence doing triple-figure speeds on the Z800.''
75mph dedigi yani 120 km/s rahat ama bu hizi hissettiriyor, 85mph yani 136 km/s de ruzgarin baskisi iyice hissediliyor, 100mph yani 160km/s de sanki kalkis yapmakta olan 747 boeing ucagin camindan kafanizi cikarmissiniz gibi hissettiriyor diyor. bu tabiiki aslinda gazlamayi onleyecegi icin motosiklet surucusunun hayatini saglikli bir limitte tutacaktir diye dusunuyorum ama altinizda o ayarda bir motosiklet olduktan sonra insan eminim arada sirada gazlamak ister ozaman sanirim 200 km/s gibi hizlar sorun olacaktir.
-
26 Mart 2013, 19:49
#7873
orhanyor adlı üyeden alıntı
aslinda cbr 600f e kiyasla aralarinda pekte bir fark yok mesela
z800 - 25000tl
z800 abs -26700
cbr 600f abs-25500
tabi bu fiyatlarda nakitte belki indirimler olabilir orasini karistirmiyorum bunlar liste fiyatlari.
ikisi cok farkli motorlar ozellikle stilleri bambaska. su linkteki incelemeyi okudum dun gece http://www.visordown.com/road-tests-first-rides/2013-kawasaki-z800-review/21923-2.html ordan bir alinti yapayim..
''If the Z800 has one weak point, it’s motorway miles. Sure, you don’t buy a bike like a Z800 to chew through endless motorways, but the newly-designed front fairing cowl offers next to no wind protection. 75mph is comfortable, but you know you’re doing it. Ease it up to 85mph and you really feel the wind blast. Take it up to 100mph and it feels like you’ve poked your head out of the window of a 747 on take-off. If there’s one good thing to come out of it, it’s that you’re unlikely to lose your licence doing triple-figure speeds on the Z800.''
75mph dedigi yani 120 km/s rahat ama bu hizi hissettiriyor, 85mph yani 136 km/s de ruzgarin baskisi iyice hissediliyor, 100mph yani 160km/s de sanki kalkis yapmakta olan 747 boeing ucagin camindan kafanizi cikarmissiniz gibi hissettiriyor diyor. bu tabiiki aslinda gazlamayi onleyecegi icin motosiklet surucusunun hayatini saglikli bir limitte tutacaktir diye dusunuyorum ama altinizda o ayarda bir motosiklet olduktan sonra insan eminim arada sirada gazlamak ister ozaman sanirim 200 km/s gibi hizlar sorun olacaktir.
yani ben şeydiye demişştim 600f ikinci el uyguna bulursun z800 ikinci eli yok piyasada sıfır a para vercen ondan dedim
karar sizin make your choice
-
26 Mart 2013, 20:08
#7874
edyraper adlı üyeden alıntı
yani ben şeydiye demişştim 600f ikinci el uyguna bulursun z800 ikinci eli yok piyasada sıfır a para vercen ondan dedim
karar sizin make your choice
evet orasi oyle z800 un bir sure ikinci eli olmaz verdigin videoyu izledim ilk 15 dakikasini.. yahu arabalar ne kadar sucluysa motorlardada bayagi suclu. dikkat ediyorum hep gereksiz yerde gereksiz bir hizdan yada viraja girerken hizi dusurmemekten birde saga sola donecekken arabalarin aynalarini kontrol etmemesinden oluyor. hizli motorda basa bela aslinda, insanin oziradesi bence cok onem kazaniyor boyle bir motorla
-
26 Mart 2013, 20:10
#7875
orhanyor adlı üyeden alıntı
evet orasi oyle z800 un bir sure ikinci eli olmaz
verdigin videoyu izledim ilk 15 dakikasini.. yahu arabalar ne kadar sucluysa motorlardada bayagi suclu. dikkat ediyorum hep gereksiz yerde gereksiz bir hizdan yada viraja girerken hizi dusurmemekten birde saga sola donecekken arabalarin aynalarini kontrol etmemesinden oluyor. hizli motorda basa bela aslinda, insanin oziradesi bence cok onem kazaniyor boyle bir motorla
valla abi 1 saatlik vidio ben motora binmeye cesaret edemeyecem galiba :(
-
26 Mart 2013, 20:31
#7876
edyraper adlı üyeden alıntı
valla abi 1 saatlik vidio ben motora binmeye cesaret edemeyecem galiba :(
bu videolar iyidir, hatalari gormek icin yararli bence ama izleyip gecersen bir yararida olmaz. bir sekilde ders cikarmak ve akla kazimak gerek. cesaret edilemeyecek birsey yok, cok dikkatli ve bilincli oldugun surece saglikli bir sekilde binersin motora
-
26 Mart 2013, 20:59
#7877
orhanyor adlı üyeden alıntı
bu videolar iyidir, hatalari gormek icin yararli bence ama izleyip gecersen bir yararida olmaz. bir sekilde ders cikarmak ve akla kazimak gerek. cesaret edilemeyecek birsey yok, cok dikkatli ve bilincli oldugun surece saglikli bir sekilde binersin motora
doğru sadece benim düşüncem hız , hız olarak geçmezsen 80ini motor frenleme de rahat olur onune bir şey çıktığında da kontrolunu kaybedersen bile çok buyuk hasar olmaz ama yine de benim gozum korkutttu bu video :(
-
26 Mart 2013, 21:36
#7878
50 dk izledim videoyu genelde sürücü hatalarıyla dolu arac kullanıcıları motorun nasıl durduğu yürüdüğü hakkında hiçbir bilgileri olmadığı için saparken kırıveriyorlar. ama faydalı insan en azında araçların da nasıl çıkabileceği konusunda fikirle veriyor . herne kadar acı deneyimde olsa tecrübe tecrübedir.
-
26 Mart 2013, 21:54
#7879
-
26 Mart 2013, 22:42
#7880
yokmu istanbul avrupa yakasında egzoz araborusu yapabılecek bıldıgınız usta yardım lutfen
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler