Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7621
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    belkide benim motorda bir sıkıntı vardır ben hiç 300 km yi göremedim depoda en fazla uzunda bile dediğiniz çizgi yanıp sönmeye başladığında 250 kmde tekrar yanıp sönmeye başladı. aldığım maximum tutar ise 45 tl oldu benzin 4300 civarıydı lt fiyatı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7622
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    arkadaşlar bi sorum olacak ninja kırmızı yandıktan sonra kaç km gidiyor bilen biri varmı

  3. #7623
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    ninja'nın deposu 17.5lt'dir. kırmızı yandığında 4lt benzin kalıyor diye hatırlıyorum.

    benim ninja'da eldeedebildiğim en düşük tüketim 49km'rede 1.7LT'dir (şehir içi). bunun dışında 90 - 120km aralığında değişken hızlarda 3.6 - 3.8lt tüketimi defalarca şile otobanında gördüm. Ancak şunuda belirtmeliyim çok uzun süre 120+km hızlarda giderseniz tüketim 5.5lt'yi bulur. Kışın şehiriçi ortalama tüketimi 4.5lt civarındadır (otomatik jikle dhaa uzun süre çalıştığı için tüketimi arttırıyor).

    Eskişehir motosiklet festivaline yaptığım gece yolculuğunda eskişehir girişinde benzin almak zorunda kalmıştım (gece boyunca 120+km hızlarda yol aldım), dönüş yolunda ise istanbul'a geldikten 2 gün sonra benzin almıştım 390km'relerde. (grup sürüşündeki hızımız ortalama 90 - 100km idi)

    ninja ile ilgili her zaman söylediğim şey şudur; kullanmayan performansını bilemez - anlayamaz, 250cc'den fazlasını verir.

    140km hızla giderken vitesi 6'dan 5'e atıp ivmelenme elde edebilirsiniz.

    Bu yüzden cbr25 ile ninja'yı kıyaslamanın ninja'ya haksızlık olduğunu düşünüyorm. ninja'nın bu klasmanda rakibi gt250r'dır, o da vites kutusundan kaybediyor (5 vites). Son sürati ninja'dan daha düşük.

    CBR250 çok iyi, kaliteli ve ekonomik motor ama benim gözümde giydirilmiş bir commuter
    hayvan bunu beğendi.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  4. #7624
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kıyaslama;
    halen crb ile kıyaslama görüyorum sanırım ikisininde 250 cc olmasını baz alıp yorumlar yapılıyor ama bir cbr 250 ile ninja 250r kıyaslanamaz ;)
    soruyorum: fazladan o 1 piston ne olacak ...!
    Aslan besleyen yemini düşünmez ;)
    saygılar
    -fazladan 1 pıston ıle kıyaslamanın bıtmesı... ıtalyanları ne yapacagız? pef... epic fail bi yorum olmuş

    +++

    Alıntı rio_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    . Şunu iyi biliyorumki benimle aynı zamanda alınan bir cbr nin ön panelindeki parçalar zaman içinde renk atıp deformasyona uğrarken ninjada hala ilk günkü gibi gıcır gıcır. Ayrıca plastik aksamın parça kalitesine bakarsak, 2013 fuardaki cbr 600 ler de bile hala plastik aksamda teknoloji çin malı gibi...
    @Alper ninjada hayat 7000 devirde başlar. 6.viteste ninjada 7000 devirde yanlış hatırlamıyorsam140lardasın.11000devire kadar da yolu var.
    -cbr plastık kalıtesının daha dusuk olması,cbr 600 lerın cın malı kalıtesınde olması,7000 devırde 140 11000 devırde 220??!!? ye kadar yolu olması,

    Alıntı rio_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    """Öncelikle hiç cbr 250 kullanmadım"""
    ...sonuçta ninjanın yakıt tüketimi yine de çok çok uygun olduğundan sizi yormaz.
    Ninjada titreme vs. rahatsız edici bir durum yaşamazsınız.
    Amaaa şu da varki bir ninja ve bir cbr park halinde yan yana geldiğinde herzaman iyiki bir ninja 250 r 'ım var dersiniz. cbr 250 kullananlarda bence itiraf etmeselerde içten içe keşke diyorlardır.
    Parça kalitesi olarak ninja tartışmasız liderdir.
    Alıcaksınız bir ninja, birdaha hiç birşeyi dert etmeyeceksiniz. Daha da o mu bu mu demeyin arkadaşlar.Pişman olmazsınız.
    nınjanın yakıt tuketımının cok cok uygun olması,tıtresımın hıc rahatsız etmemesı,cbr la yan yana gelınce ıyı kı nınjam var demek,parca kalıtesının daha ıyı olması,nınja aldıktan sonra hıcbır seyı dert etmemek,pısman olmamak,

    Alıntı fevzikeles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geriye kalan ne varsa aklınıza ne gelirse ninja üstün.
    cbr250 nin arka tarafı çok kötü duruyor özellikle geriden takipde berbat bir görüntüsü var. ybr bile daha güzel gözüküyor öyle söyliyeyim.
    bakımına gelince cbr hava filtresi her 2 bakımdan birinde değişir ve yağlı filtre kullanır hava tutup kullanamassın.ninja öyle değil geçen ben çıkardım resmen tursille yıkadım tertemiz oldu öğleye kadar kuruttum takdım kullanıyorum bir sorun yok. yağ konusunda cbr tam sentetik kullanamassın arıza yapabilir servis bana söyledi ben yinede koydum motordan acaib sesler gelmeye başladı hemen değiştirdim düzeldi.
    sert kullanımda 140 km bitirir. ikide bir benzin alırsın.
    öyle yerler var cbr ile benzin almayı unutsan kesin yolda kalırsın 100 km hiç petrol yok sakat bir durum.
    zaten moilden aldığım benzinde hep kırmızıya dayandı aydın kuşadasına gittim dönüşte gece yolda kalacam diye dağın başından bir petrolden benzin aldım o sebeple oldu.
    aklıma gelenler bunlar daha sormak istediğiniz yerler olursa yardımcı olurum
    bagajdan baska her konuda nınjanın ustun olması,ybr nın cbr dan daha ıyı arka gorunume sahıp olması,servısın tavsıyesıne ragmen farklı yag koyup acaıp sesler geldı demek,cbr 250 ıle 140km de depo bıtırmek,benzın gostergesı olmayan motorla yolda kalmayan bı adamın benzın gostergesı olan bı motorla yolda kalması,yıne yanlıs benzın kullanımı,

    Alıntı fevzikeles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onlarda aynı kafanı takma onlardada çok olsun 800 850 tl dir. daha önce bende cbr 250r var servis dışında parça yok bunda en azından dışarıdan temin edebiliyorsun
    cbr ın grenaj fıyatlarının 2 hanelı oldugunu bılmeden 800lu rakamlar kullanmak,cbr 250nın zıbılle parcası varken servıs dısında parcasının olmadıgını savunmak,


    of daha neleRR ,neleRR

    bu kafa ıcın ne kullanıyorsunuz ? cıddı soruyorum

    ama yok.bu kadar marka terörü yapmanıza rağmen,nınjadan sogutamazsınız beni.
    Alper Kaya ve RuzgarSA bunu beğendiler.

  5. #7625
    CirkinKral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2013
    Motosikleti
    NİNJA 250 R
    @ercüment dostum gecmiş olsun ilk ve son olması dileğiyle tekerin düz bassın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selam arkadaşlar

    foruma uzun zamandır bakamadım cevap verilecek çok yazı var ama daha sonra ,gözüme çarpanlara cevap yazayım dedim.

    @ çirkin kral
    hayırlı olsun motorun.izmirdeki ustam dükkanı kapatmış :(.ama ihtiyacın olan bir konu olursa istanbul dan yardımcı olmaya çalışırım.

    @ Alper Kaya;
    ninja sadece rodaj döneminde o kadar fazla yakar.ben 7 litre gördüm 1000 km ye kadar.yağ ve filitre değişiminden sonra 3.4 litre/100 km dir.ben şu an r6 da 6 lt normal kullanım ,gazladım mı 9 litre görüyorum.senin mantıkla bir ninja 250r yamaha r6 dan fazla yakar olur.bu da saçma. benim hatırladığım ninja da 6.vites 7bin devir 100 km hız dır.

    lastik konusunda
    Dunlop iyi bir marka dır sadece sizin nasıl bir sürüş tarzınız var ona göre seçmek gerek.bence lastik te kişiye özeldir.fıtı fıtı gidenmisin, yoksa ninja yı öttürenmisin ona bakar.ben ninja ya michelin power pure 2ct lastik takmıştım,tercih meselesi.istanbul dışında yaşayan ve trafiğin daha az olduğu yerlerde bu tip lastiğede gerek yok.istanbul daki gibi her an kelle koltukta ve motosiklet kültüründen nasibini almamış sürücüler arasında yola cıkarsan lastiğinde en iyisine paraya kıyıp alman gerek.ne zaman önüne bir DANA çıkacak belli değil ki ,iyi bir frenaj yol tutuşu gerekli, daha yumuşak bir lastikten beklentin bu olur ancak.ama senin yaşadığın yerde trafik azdır,yoktur veya motorsiklet kullanan çok olan bir yerdeysen (güney iller gibi)gidipte cift hamur bir lastiğe benim gibi 950 tl vermene gerek yok.işin özeti bu.

    kıyaslama;
    halen crb ile kıyaslama görüyorum sanırım ikisininde 250 cc olmasını baz alıp yorumlar yapılıyor ama bir cbr 250 ile ninja 250r kıyaslanamaz ;)
    soruyorum: fazladan o 1 piston ne olacak ...!

    Aslan besleyen yemini düşünmez ;)

    saygılar
    eyvallah üstadım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

    [QUOTE=ejlover;2952040]Çok teşekkürler ;) Ne demek her zaman Ninja'da bayrağı sizlere devrettik artık ;)

    Kürşat yalnız Oktay Abi ile bizim motorlarda gelen modeller farklıydı ;) Q2'ler güzel D211'ler harika ama daha alt modellerden pek bi şey beklememek lazım ;)

    yorumlarınız için tşk ederim şimdilik sadece lastiğin markasınıi biliyorum takılınca modelinide yazıcam

  6. #7626
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selam arkadaşlar

    foruma uzun zamandır bakamadım cevap verilecek çok yazı var ama daha sonra ,gözüme çarpanlara cevap yazayım dedim.

    @ çirkin kral
    hayırlı olsun motorun.izmirdeki ustam dükkanı kapatmış :(.ama ihtiyacın olan bir konu olursa istanbul dan yardımcı olmaya çalışırım.

    @ Alper Kaya;
    ninja sadece rodaj döneminde o kadar fazla yakar.ben 7 litre gördüm 1000 km ye kadar.yağ ve filitre değişiminden sonra 3.4 litre/100 km dir.ben şu an r6 da 6 lt normal kullanım ,gazladım mı 9 litre görüyorum.senin mantıkla bir ninja 250r yamaha r6 dan fazla yakar olur.bu da saçma. benim hatırladığım ninja da 6.vites 7bin devir 100 km hız dır.

    lastik konusunda
    Dunlop iyi bir marka dır sadece sizin nasıl bir sürüş tarzınız var ona göre seçmek gerek.bence lastik te kişiye özeldir.fıtı fıtı gidenmisin, yoksa ninja yı öttürenmisin ona bakar.ben ninja ya michelin power pure 2ct lastik takmıştım,tercih meselesi.istanbul dışında yaşayan ve trafiğin daha az olduğu yerlerde bu tip lastiğede gerek yok.istanbul daki gibi her an kelle koltukta ve motosiklet kültüründen nasibini almamış sürücüler arasında yola cıkarsan lastiğinde en iyisine paraya kıyıp alman gerek.ne zaman önüne bir DANA çıkacak belli değil ki ,iyi bir frenaj yol tutuşu gerekli, daha yumuşak bir lastikten beklentin bu olur ancak.ama senin yaşadığın yerde trafik azdır,yoktur veya motorsiklet kullanan çok olan bir yerdeysen (güney iller gibi)gidipte cift hamur bir lastiğe benim gibi 950 tl vermene gerek yok.işin özeti bu.

    kıyaslama;
    halen crb ile kıyaslama görüyorum sanırım ikisininde 250 cc olmasını baz alıp yorumlar yapılıyor ama bir cbr 250 ile ninja 250r kıyaslanamaz ;)
    soruyorum: fazladan o 1 piston ne olacak ...!

    Aslan besleyen yemini düşünmez ;)

    saygılar
    hocam 17.000km de 2011 ninja bizimle beraber basınca 6lt yi görüyor yani ben hyomu sattım bugun hiçbir 250cc motorum yok kötülemek için sölemiyorum olanı söliyorum ninja yüksek devir ceviriyor bu yüzden fazla yakıyor diğerlerinden ama ne kadar fazla gidiyor bu yaktığına karşı değermi asıl soru bu ?
    Alıntı rio_mavi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi birşey almak istiyorum diyenler için ikisinin arasındaki farkları yazdım. Şunu iyi biliyorumki benimle aynı zamanda alınan bir cbr nin ön panelindeki parçalar zaman içinde renk atıp deformasyona uğrarken ninjada hala ilk günkü gibi gıcır gıcır. Ayrıca plastik aksamın parça kalitesine bakarsak, 2013 fuardaki cbr 600 ler de bile hala plastik aksamda teknoloji çin malı gibi...
    @Alper ninjada hayat 7000 devirde başlar. 6.viteste ninjada 7000 devirde yanlış hatırlamıyorsam140lardasın.11000devire kadar da yolu var. Aldığın performansla yakıtı eş değer tutmamalısın.illede yakıt diyen 125liklere de binebilir.Onlar hepsinde de az yakıyor.Bence bu işte yakıt kriter değil. Çünkü tek silindir 25 beygir bir makinayla, iki silindir 33 beygirlik bir makinadan bahsediyoruz. Tabiki fark olacak. Ben ikisinin arasındaki farkları yazdım. isteyeen honda alır isteyen ninja. iş cebindeki paraya bakar.
    AYRICA Murat bey 250cc de yakıt cok önemli bi kriter basınca 6lt yakıcaksam r6 alır basıp 7-8lt yakarım 250cc ye nie biniyoruz o zaman hyosungda 2 silinidr ama bi ninja kadar yakmıyor he kalitesine bişey diyemem ben objektif yaklaşmaya çalısıyorum hiçbir marka ile bağım olmadan birde 11000devire kadar gider dediniz ninjada redline 13 binden sonra başlıyor ayrıca 7000 devirde 140 yapıyorsa 13binde 200 ü görür maşallah sizdeki ninjada özel miş :D
    wolrath bunu beğendi.
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  7. #7627
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...birde 11000devire kadar gider dediniz ninjada redline 13 binden sonra başlıyor ayrıca 7000 devirde 140 yapıyorsa 13binde 200 ü görür maşallah sizdeki ninjada özel miş :D
    sanzumanları logarıtmık olarak artmıyorsa 13000de 280 yapıyo

  8. #7628
    ccman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    @ Alper Kaya
    6 litre yakan ninja en son ne zaman hava filtresi değiştirmiş ve ya bakımları yapılmış onu bir sor,

    burada konuşurken ahkam kesen arkadaşlar görüyorum da o ninjanın artan bir pistonu onların olsun diyorum.bir ninja ile ne kadar gazlarsan gazla bakımlı bir ninja bu kadar yakamaz... o ne ya ben R6 da bu kadar yakıt harcıyorum akıl var mantık var.Bulut arkadaşım da size bahsetmiş yıllarca ninja kullanan biri olarak.ben 3.4 litre dedim Bulut ta ona yakın değerler verdi sizlere ki Bulut benden daha fazla km ninja kullanan birisi.halen cbr ile hoyo ile bir çiş yarışı içindesiniz.eğri otur düz konuşun.yakıt vs beni ilgilendirmiyor parça fiyatları da ilgi alanımda değil.kapında bir ninja varsa kontak açıp istanbul dan Van a gidersin sorunsuz zahmetsiz.gaz kolu senin elinin altında ne kaaa ekmek o kaaa köfte hesabı.bir nijadan performans istiyorsan:VAR... bir ninjadan yakıt tasarrufu istiyorsan o da VAR.benim için bu kıyaslama şuna benzer.ELİMİN ALTINA BİR GÜÇ VAR,NE ZAMAN İSTERSEM KULLANABİLMEM İÇİN.kullanıp kullanmamak sana kalmış.sıkarsan yakar,kasarsan yakmaz.ama elinin altında daha fazlasının olduğunu bilmek,gerektiğinde kullanabileceğini bilmek insana , önce kendisine sonra motoruna güven verir.daha da bu tarz tartışmaya girmek istemiyorum.ayrıca Hoyo Cbr kullanan arkadaşlar bir ninja sürmeden burda ahkam kesmeyin.gidin binin motorunuza mutlu mesut olun.bir ninja sürmeden anlayabilmeniz mümkün değil o keyfi ve gücü.ben ninja ile tanişmam mat gri r6 beklerken aldım 5bin km sürdüm ama istanbul trafiğinde şimdi bile arıyorum o lezzeti.elimin altına bir ninja olsa bu iki araç arasından çıkar giderdim ama altımda R6 var gidon dönmüyor trafik durmuş bir gold wing gibi sap gibi kalıyorum bazen.benim sıralamam bineceklerin ;1.cbr 250 2. hoyo 250r ve 3. ninja 250r.1 de başlayarak sürmeye başla.3 e geldinse 600cc ye gec.

    kısacası ;herkes olduğu yeri bilsin...

    foruma ara verdik yeni yeni profesörler türemiş burada,bi durun da önce önünüze bakın kaç yıldır motor sürüyorsunuz.epic fail yorum yorum yaptım kime ne ! rio_mavi 7bin devir 140 demiş farketmeden, sende onla makara yap.çok bilseydin ninja da 6.vites 7bin devir 100 derdin,burada işi makaraya vurup senin mantıkla 280 demezdin.önce karşınızdakine saygı duyun sonra alay edin.hiç sevmediğim şeyler.ukala tavırlar.efendilik en güzelidir.ben rio_mavi yi bilirim bir hatası ile dalga geçilecek Adam değildir,sevgi saygı çerçevesinde herkes bildiini paylaşsın ama insanları rencide edecek boyuttaki davranışlara karşıyım.

    bu kadar.

    saygılar
    rebelrider, CirkinKral ve ibopaşa bunu beğendiler.
    ....;"ÖLÜM" Gaz ı basan El de,"HAYAT" Gidonu Tutan KoLLardadır. Bunun EgLencesi ise; ÖLümüne Basıp Hayata TuTunMaktır..

  9. #7629

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Kendi motorunu değerlendirmeyi rakip motorları yermek olarak görenler foruma doluşmuş. Neyse ki yabancı kaynaklar çok daha objektif değerlendirmiş de onları okuyarak ihtiyaçlar ve öncelikler doğrultusunda bize uygun olan motoru seçebiliyoruz.

    Şimdi foruma inansak ninja cbr'la aynı yakıyor, halbuki fuelly'deki sonuca göre 1 lt/100 km fazla yakıt tüketimi farkı var.
    http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
    http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr250r
    Yedek parça durumu cbr'la ninja aynı olduğundan bahsedilmiş. Halbuki servis fiyatları, yedek parça fiyatları ve temini arasında uçurum bir fark var.
    http://forum.donanimhaber.com/m_70736493/tm.htm
    Ninja çok güçlüymüş, binmeden anlayamayacağımız kadar hatta, cbr'a veya hyo'ya fark atıyormuş, halbuki güçte 2.3 hp veya 10% fark var. Bu da silindir farkından, aynı sebepten cbr 17% daha yüksek torka sahip. http://www.sportrider.com/bikes/146_...t/viewall.html

    Neyse bunları yazıp aradan çıkayım siz atışmaya devam edin.
    Alper Kaya, wolrath ve RuzgarSA bunu beğendiler.

  10. #7630
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı ccman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ Alper Kaya
    6 litre yakan ninja en son ne zaman hava filtresi değiştirmiş ve ya bakımları yapılmış onu bir sor,

    burada konuşurken ahkam kesen arkadaşlar görüyorum da o ninjanın artan bir pistonu onların olsun diyorum.bir ninja ile ne kadar gazlarsan gazla bakımlı bir ninja bu kadar yakamaz... o ne ya ben R6 da bu kadar yakıt harcıyorum akıl var mantık var.Bulut arkadaşım da size bahsetmiş yıllarca ninja kullanan biri olarak.ben 3.4 litre dedim Bulut ta ona yakın değerler verdi sizlere ki Bulut benden daha fazla km ninja kullanan birisi.halen cbr ile hoyo ile bir çiş yarışı içindesiniz.eğri otur düz konuşun.yakıt vs beni ilgilendirmiyor parça fiyatları da ilgi alanımda değil.kapında bir ninja varsa kontak açıp istanbul dan Van a gidersin sorunsuz zahmetsiz.gaz kolu senin elinin altında ne kaaa ekmek o kaaa köfte hesabı.bir nijadan performans istiyorsan:VAR... bir ninjadan yakıt tasarrufu istiyorsan o da VAR.benim için bu kıyaslama şuna benzer.ELİMİN ALTINA BİR GÜÇ VAR,NE ZAMAN İSTERSEM KULLANABİLMEM İÇİN.kullanıp kullanmamak sana kalmış.sıkarsan yakar,kasarsan yakmaz.ama elinin altında daha fazlasının olduğunu bilmek,gerektiğinde kullanabileceğini bilmek insana , önce kendisine sonra motoruna güven verir.daha da bu tarz tartışmaya girmek istemiyorum.ayrıca Hoyo Cbr kullanan arkadaşlar bir ninja sürmeden burda ahkam kesmeyin.gidin binin motorunuza mutlu mesut olun.bir ninja sürmeden anlayabilmeniz mümkün değil o keyfi ve gücü.ben ninja ile tanişmam mat gri r6 beklerken aldım 5bin km sürdüm ama istanbul trafiğinde şimdi bile arıyorum o lezzeti.elimin altına bir ninja olsa bu iki araç arasından çıkar giderdim ama altımda R6 var gidon dönmüyor trafik durmuş bir gold wing gibi sap gibi kalıyorum bazen.benim sıralamam bineceklerin ;1.cbr 250 2. hoyo 250r ve 3. ninja 250r.1 de başlayarak sürmeye başla.3 e geldinse 600cc ye gec.

    kısacası ;herkes olduğu yeri bilsin...

    foruma ara verdik yeni yeni profesörler türemiş burada,bi durun da önce önünüze bakın kaç yıldır motor sürüyorsunuz.epic fail yorum yorum yaptım kime ne ! rio_mavi 7bin devir 140 demiş farketmeden, sende onla makara yap.çok bilseydin ninja da 6.vites 7bin devir 100 derdin,burada işi makaraya vurup senin mantıkla 280 demezdin.önce karşınızdakine saygı duyun sonra alay edin.hiç sevmediğim şeyler.ukala tavırlar.efendilik en güzelidir.ben rio_mavi yi bilirim bir hatası ile dalga geçilecek Adam değildir,sevgi saygı çerçevesinde herkes bildiini paylaşsın ama insanları rencide edecek boyuttaki davranışlara karşıyım.

    bu kadar.

    saygılar
    Lafların çoğu bana gelmemiş ama bilip bilmeden sallıyan adam onun bunun sözüyle yorum yapan bi insan değilim ne diyosam kendim yaşamıp görmüşümdür çok şükür ninjada sürdüm hava filtreside yeni değişmişti yağıda bujiside servisinde yapılmıştı bu işlemlerde çünkü alet garanti kapsamındaydı ister hyo ister cbr250r alıyım istanbuldan vanada siirtede viyanayada giderim sorun çıkmaz lastik patlar en fazla ayrıca performans diyip duruyosunuzda okadar ninja 250 lerle gezdim tozdum o sızın abarttığınız performansı göremedim he pürüsüzsüz motor bloğunu gördüm sağlıklı çalıstığı her halinden belli motorun ama biri 150 yaparken öbürü aynı sürede 100km geçemiyor gibi sölediniz Sözlerinizde rencide edici aşalayıcı hor görücü küçümseyici ve karşı tarafa söz hakkı tanıyan yerler var böle davranışlara karşıyım demişsiniz ama maşşallah saydırmışsınız iyiki çok yakıyor dedik yanınızda olsak üstümüze atlıycaksınız bölede fanatikliğe bende karşıyım bi alet neyse o nie öviyim arkadaş gereksiz yiğidin hakkı neyse o 10 gün önce barkın beyin testine katıldım ordaki ninjalı arkadaşta 6-6.5litrelerden söz edip şikayetçiydi hyosung tan daha titreşimsiz olabilir ama 10km de hızlı gidiyor die 1-1.5lt fazla yakıyorsa ve bende bunu eleştirdim die bu kadar laf yediysem kusura bakmayın yaşasın ninja 250r yaşasın kawasaki Kahrolsun diğer modeller

    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi motorunu değerlendirmeyi rakip motorları yermek olarak görenler foruma doluşmuş. Neyse ki yabancı kaynaklar çok daha objektif değerlendirmiş de onları okuyarak ihtiyaçlar ve öncelikler doğrultusunda bize uygun olan motoru seçebiliyoruz.

    Şimdi foruma inansak ninja cbr'la aynı yakıyor, halbuki fuelly'deki sonuca göre 1 lt/100 km fazla yakıt tüketimi farkı var.
    http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
    http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr250r
    Yedek parça durumu cbr'la ninja aynı olduğundan bahsedilmiş. Halbuki servis fiyatları, yedek parça fiyatları ve temini arasında uçurum bir fark var.
    http://forum.donanimhaber.com/m_70736493/tm.htm
    Ninja çok güçlüymüş, binmeden anlayamayacağımız kadar hatta, cbr'a veya hyo'ya fark atıyormuş, halbuki güçte 2.3 hp veya 10% fark var. Bu da silindir farkından, aynı sebepten cbr 17% daha yüksek torka sahip. http://www.sportrider.com/bikes/146_...t/viewall.html

    Neyse bunları yazıp aradan çıkayım siz atışmaya devam edin.
    Hocam aman naptın sen ninja 250r sürdünmü ki alet r6 gibi maşşalah cok iyi ayrıca 250cc de yakıtın ne önemi var yakıt düşünsek 125cc alırdık dimi yani parça fiyatlarına hiç deyinmiyorum hepimiz godomanlarız para bizde mok gibi benim için 1000tl bi grenaj için ciklet parası CCMAN abimiz ne diyosa doğrudur o nun sözleri kanun bilgileri tartışılmaz doğru onu allah bize örnek olsun die yaratmış saygılar :D
    wolrath ve RuzgarSA bunu beğendiler.
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  11. #7631
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    ben lafa değil icraata bakarım cbr parçasını google yazıp aradığımda çıkan bir parça görmüyorum .hani acemide değilim 2004 yılından beri sabah 8 gece 24:00 a kadar bilgisayar başındayım bulamıyor falan deseniz. haa servisde ucuz parça diyorlar servise passatım var onu bile götürmedim götürmemde.ha gidersiniz 2 3 ay beklersiniz getirtir servis bişey diyemem. belki alanya honda bayisi böyle çalışıyodur onuda bilemem. garantiymiş yesinler onların garantisini görüyoz arıza durumlarında. yurt dışında istediğim parçayı 10da bir fiyatına getirip kullanıyorum sorun yok varsın servisde pahalı olsun servise gidenler düşünsün. ninjanın granajları servise sorduğumda 1190 tl yan granaja dediler arkadaş internette 800 tlye var dedim internetten al ozaman ordan hallersin dediler. dalga geçer gibi. geçenlerde servisin önünden geçerken usta gördü çağırdı naptın internetten hallettim abi dedim yüzü kızardı bozardı. araştırdınmı daha neler var.

    140km benzin bitmesi konusunda ben fabrika verilerine değil gittiğim yola bakarım motor çok yakar veya km bozuktur bilemem 6 ay kullanımda en az 20 depo kullandım ve bu 6 ayın her 2 haftada bir uzun yola çıktık 10 12 motor günlük 500 km yol yaptık yarıştığımızda oldu 100 100 km gittiğimizde uzun yolda 250 km üzerine hiç çıkamadım bir depo benzin ile. kafadan gider demiyorum bakın gitti diyorum bizzat yaşayıp gördüğüm bir olay. kalite olayına gelince herkesin gözlemlediği olay farklıdır ben bir yerine bakarım bir başkası başka biyerine bakar . herkes motor hakkında gözlemlerini söyler okuyan vatandaşlar ona göre alır . ben desem ki cbr250 ninjadan çok çok iyidir herkes kötü yazarken okuyan vatandandaş banamı inanacak. hem ninjada öyle cbr ın yanından ucup gittiği falanda yok . 0-100 km de kafa kafaya giderler . ninjanın 33 hpsi bence yalan . her iki motoru kullanmış biri olarak. motorumda daha 4000 kmde eski falanda değil. cbrda 4600 de aldım 12700 kmde sattım.

    cbr'ın zibille parçasını ben antalya bölgesinde neden bulamadım onuda hala çözemedim oda ayrı bir muallakta kaldı.

    görüntü konusunda ybr nin arka tarafının daha güzel göründüğü konusunda hala aynı fikirdeyim .

    gelelim son hızlarına cbr lada yolda giden araçlar benden tarafa doğru giderse , rüzgar arkamdanda eserse gördüğüm en son km 164. normaldede 155km. ninja ilede 170 i gördüm. biri çıksın desinki youtubeda 188 yapıyor valla benim motor yapmıyor arkadaş. açılmadımı noldu bu motorda belki arzalıdır ? onada bişey diyemem. haa devrine falanda bakmam kesiciye girdimi değiştiririm vitesi. devrinden banane kendi halinde çalışsın işine.

    o ninja 6 lt yakar okudum az önce motorum 2011 enjeksiyonlu ne yakacak tasısı olmadan sert kullanımda en son gördüğüm rakam 270 krş. benzinin lt fiyatıda 4900 civarı. lt olarak kaç yakar bilmem cebimden çıkan paraya bakarım. 2011 öncesi karbüratörlü bildiğim kadarıyle belki biraz daha fazla yakıyor olabilir. sıradan bir motor kullanıcısı olarak 1992 yılından beri motor kullanırım. bildiklerim öğrendiklerim tecrübem bu kadar. yaşımda 34.

    yarışmacı arkdaşlara başırılar dilerim
    CirkinKral bunu beğendi.

  12. #7632
    KeaSH-07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    Antalya/Manavgat
    Motosikleti
    yamaha bw's 100-honda cbr 250 r-(sym joyride 200i)
    yine Cbr-Ninja kapışması var.
    bence bu kapışmalar biraz gereksiz.2 motorda farklı isteklere cevap veriyor biraz.
    şöyle anlatayım bunlar benim görüşlerim sizce farklı ise saygı duyarım.
    -benim motorum 600lukleri andırsın havalı olsun,parkedince abi bu kaçlık diye sorsunlar gibi bi isteğin varsa tabiki ninja
    -benim motorum az yaksın.parçası servislerde bulunsun fiyatı makul olsun.internette falan bulupta getirmeyle uğraşmamayım.tipi çok önemli değil aliminyum renkli jantada binerim ama dijital göstergelerim var benim dersen senin tercihin Cbr olmalı.

    dediğim gibi motor alırken beklentilerinize göre seçim yapılmalı.

    Ninja:

    +kasası büyük sayılır.insanlar genelde park edince sorular sorar
    +görüntüsü güzel ve kaslıdır.super sport ruhunu çok olmasada hissettiren bi makinedir
    +çift silindir egzoz falan takarsan biraz daha iyiyi ses verir.
    +performansı güzeldir.
    +titreme olmaz parçaları kalitelidir.

    -yakıtı emsallerine göre çoktur.
    -yedek parçası servislerde uçuk fiyatlardadır
    -Z Moto büyük sıkıntıdır.
    -Anolog gösterge harbi iğrenç
    -kafa daha güzel olabilirdi.300luktekine az benzese ne kadar harika olur.

    Cbr

    +Emsallerine göre az yakar
    +göstergesini dijitaldir
    +yedek parca fiyatları servislerinde uygun sayılabilecek düzeydedir.
    +Türkiyenin her yerinde servisi bulunur
    +kalitesi iyidir sonuçta Honda hayat onda

    -jantları gerçekten iğrenctir
    -tek silindir egzoz falan taksan super suport ruhunun yanından bile gezmez
    -giydirme bi cıplak motoru andırır görüntü olarak pek super suportla alakası yoktur
    -sanki sadece ekonomi için tasarlanmış gibi bi makinedir.görseli zayıftır
    -kasa ufaktır çok anlamayan kişiler bile motorun 250 cc civarı bi tahmin yapar

    bunlar benim görüşlerim.sadece dışardan izlenimlerimi aktardım.teknik bişey söylemedim.çünkü o kadar gerekli bilgim yok
    Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...

  13. #7633
    rebelrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2012
    Şehir
    Alanya/Antalya
    Motosikleti
    kawasaki ninja 300
    Uzun arardan sonra tekrar merhaba arkadaslar sezon sonumotorumi satmistim iki gun once 2012 model 715 km de bi nonja aldim ve aranizdayim tekrar ve eklemek istiyorum o kadar ninja kullanmisligim varken tekarar gidip ninja aldigima gore ki ben ninjasini satip cbr alana hic denk gelmedim ninjasini satip cbr alan amxa oglunuzu da tanimam ornel vermenize gerek yok herkese iyi surusler hava guzelken bir alanya tuneller yapip geleyim su formdaki muhabbetlerin ustune

  14. #7634
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kendi motorunu değerlendirmeyi rakip motorları yermek olarak görenler foruma doluşmuş. Neyse ki yabancı kaynaklar çok daha objektif değerlendirmiş de onları okuyarak ihtiyaçlar ve öncelikler doğrultusunda bize uygun olan motoru seçebiliyoruz.

    Şimdi foruma inansak ninja cbr'la aynı yakıyor, halbuki fuelly'deki sonuca göre 1 lt/100 km fazla yakıt tüketimi farkı var.
    http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/ninja%20250r
    http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr250r
    Yedek parça durumu cbr'la ninja aynı olduğundan bahsedilmiş. Halbuki servis fiyatları, yedek parça fiyatları ve temini arasında uçurum bir fark var.
    http://forum.donanimhaber.com/m_70736493/tm.htm
    Ninja çok güçlüymüş, binmeden anlayamayacağımız kadar hatta, cbr'a veya hyo'ya fark atıyormuş, halbuki güçte 2.3 hp veya 10% fark var. Bu da silindir farkından, aynı sebepten cbr 17% daha yüksek torka sahip. http://www.sportrider.com/bikes/146_...t/viewall.html

    Neyse bunları yazıp aradan çıkayım siz atışmaya devam edin.
    Ninja'nın hyo'dan daha hızlı olduğu gerçeğini kendi aramızda otobanda tst ederek yapmıştık. 2 hyo ve 2 ninja toplam dört motor. testten sonra yaptığımı konuşmada da hyo ile ninja'nın hızlanmaları neredeyse aynı ama ninja 6 vitesli olduu için son sürati daha yüksek.

    25bin km're ninja kullanan biri olarak verdiğim tüketim değerleri yukarıda, tekrar etmeme gerek yok diye düşünüyorum. Ayrıca 17bin km'dir XL650transalp kullanan biri olarak şunu da belirteyim, ninja 250 ile transalp'in son süratleri aynı. Demek istediğim mesele güç olunca hangisinin son sürati daha yüksek olmasından çok hangisinin son süratine daha çabuk ulaşabildiği önemlidir çünki elinizin altındaki güce ne zaman ihtiyaç duyacağınızı bilemezsiniz.

    Tork meselesine gelince, evet cbr daha torklu ama ninja son süratina 17 - 19 saniye gibi rekor bir sürede ulaşabilirken (ortalama bir otomobilin 0 - 100km hızlanması 10 - 12sn'dir) cbr'ın ayna hıza çıkması bundan çok daha fazla.

    sonuç olarak kağıt üzerindeki güç değerleri cbr'a pratikte bir fayda sağlamıyor. sağladığı fayda şu olabilir, ninja sürekli viteslerle oynamayı gerektirir sürüş esnasında, cbr'da durum farklı olabilir tek piston ve tork'un yarattığı fayda ile.

    burada paylaşmak isterdim önceki sayfalarda defalarca paylaşıldı, cbr250 ile ninja 250'nin drag yarışı vardı pistte.

    herneyse uzun lafın kısası kullanıcı tercihidir ama 250cc'den daha fazlasını isteyen ninja alır.

    ---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:33 ----------

    Alıntı fevzikeles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben lafa değil icraata bakarım cbr parçasını google yazıp aradığımda çıkan bir parça görmüyorum .hani acemide değilim 2004 yılından beri sabah 8 gece 24:00 a kadar bilgisayar başındayım bulamıyor falan deseniz. haa servisde ucuz parça diyorlar servise passatım var onu bile götürmedim götürmemde.ha gidersiniz 2 3 ay beklersiniz getirtir servis bişey diyemem. belki alanya honda bayisi böyle çalışıyodur onuda bilemem. garantiymiş yesinler onların garantisini görüyoz arıza durumlarında. yurt dışında istediğim parçayı 10da bir fiyatına getirip kullanıyorum sorun yok varsın servisde pahalı olsun servise gidenler düşünsün. ninjanın granajları servise sorduğumda 1190 tl yan granaja dediler arkadaş internette 800 tlye var dedim internetten al ozaman ordan hallersin dediler. dalga geçer gibi. geçenlerde servisin önünden geçerken usta gördü çağırdı naptın internetten hallettim abi dedim yüzü kızardı bozardı. araştırdınmı daha neler var.

    140km benzin bitmesi konusunda ben fabrika verilerine değil gittiğim yola bakarım motor çok yakar veya km bozuktur bilemem 6 ay kullanımda en az 20 depo kullandım ve bu 6 ayın her 2 haftada bir uzun yola çıktık 10 12 motor günlük 500 km yol yaptık yarıştığımızda oldu 100 100 km gittiğimizde uzun yolda 250 km üzerine hiç çıkamadım bir depo benzin ile. kafadan gider demiyorum bakın gitti diyorum bizzat yaşayıp gördüğüm bir olay. kalite olayına gelince herkesin gözlemlediği olay farklıdır ben bir yerine bakarım bir başkası başka biyerine bakar . herkes motor hakkında gözlemlerini söyler okuyan vatandaşlar ona göre alır . ben desem ki cbr250 ninjadan çok çok iyidir herkes kötü yazarken okuyan vatandandaş banamı inanacak. hem ninjada öyle cbr ın yanından ucup gittiği falanda yok . 0-100 km de kafa kafaya giderler . ninjanın 33 hpsi bence yalan . her iki motoru kullanmış biri olarak. motorumda daha 4000 kmde eski falanda değil. cbrda 4600 de aldım 12700 kmde sattım.

    cbr'ın zibille parçasını ben antalya bölgesinde neden bulamadım onuda hala çözemedim oda ayrı bir muallakta kaldı.

    görüntü konusunda ybr nin arka tarafının daha güzel göründüğü konusunda hala aynı fikirdeyim .

    gelelim son hızlarına cbr lada yolda giden araçlar benden tarafa doğru giderse , rüzgar arkamdanda eserse gördüğüm en son km 164. normaldede 155km. ninja ilede 170 i gördüm. biri çıksın desinki youtubeda 188 yapıyor valla benim motor yapmıyor arkadaş. açılmadımı noldu bu motorda belki arzalıdır ? onada bişey diyemem. haa devrine falanda bakmam kesiciye girdimi değiştiririm vitesi. devrinden banane kendi halinde çalışsın işine.

    o ninja 6 lt yakar okudum az önce motorum 2011 enjeksiyonlu ne yakacak tasısı olmadan sert kullanımda en son gördüğüm rakam 270 krş. benzinin lt fiyatıda 4900 civarı. lt olarak kaç yakar bilmem cebimden çıkan paraya bakarım. 2011 öncesi karbüratörlü bildiğim kadarıyle belki biraz daha fazla yakıyor olabilir. sıradan bir motor kullanıcısı olarak 1992 yılından beri motor kullanırım. bildiklerim öğrendiklerim tecrübem bu kadar. yaşımda 34.

    yarışmacı arkdaşlara başırılar dilerim

    Hocam bari siz demeyin ninja'nın 33hp'si yalan diye, bu motor 1992'de ilk kez üretildiğinde 40hp güç üretiyordu.

    Şu videodaki hızlanma süresine bir bakın, standard halde başka hangi 250cc motor bu şekilde hızlanabiliyor?

    http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU

    ninja'yı ne kadar süre kullandınız bilmiyorum ama kendi yaptıım gözlemlere dayanarak şunu söyleyebilirim, bir motorun gerçek performansı km'si yükseldikçe ortaya çıkyor. Özellikle 20bin km'den sonra ninja'da çok tatlı bir motor sesi ortaya çıkıyor.

    Şahsen benim sattığım ninja ile gördüğüm en yüksek hız 185km'dir ama bu hıza ilk denememizde çıkmadık tabiki. Elde ettiğimiz bu hıza yaklaşık 45dk'lık yüksek tempolu bir otoban sürüşü sonrası çıkabildik (2 ninja).

    Motorun ne kadar ısıtıldığı ve hava sıcaklığı büyük bir etkendir.

    Ayrıca şehir içi sürüşlerde her motor sağırlaşır, bir motorun performansını en iyi tempolu uzun yol sürüşlerinde gözlemleyebilirsiniz (100 - 150km değil 300km+ sürüşlerden bahsediyorum).

    üç aşağı beş yukarı hatırladığım kadarıyla ninja'nın hızları şu şekildeydi:

    1. vites: 45 - 50km
    2. vites: 85km.
    3. vites 110 - 120km.
    4. vites 140km.
    5. vites 160km. (nedense bu değere hiç kimse inanmaz)
    6. vites 180km+

    Tabi göstergenin yalancısıyım

    Bu arada 6LT tüketimi gören vatandaşı alnından öpmek isterim, üçlü çanta seti ile defalarca seyahat ettim, 160km hızlara çıktım (o yelken gibi yan çantalara rağmen) ama hiçbir zaman tüketim 6lt'yi bulmadı.

    Bence bu değerlere ulaşan insanlar 600cc'lik motorlarla yarış edecem diye sürekli redline'da motorun anasını ağlatan sürücüler olabilir.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  15. #7635
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    200 300 km gibi gittikden sonra basmadım hep rolanti düştü motor ısındı en fazla gitttiysem 10 km sonra bastım aklımda bulunsun uzun çıkınca bide öyle denerim.

    videodaki hızlanma iyiymiş maşallah 1000rr sanki

  16. #7636
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı fevzikeles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 öncesi karbüratörlü bildiğim kadarıyle belki biraz daha fazla yakıyor olabilir.
    Yahu Avrupa'ya (ve dolaysıyla Türkiye'ye) 2008'den beri gelen ninja 250'lerin hepsi enjeksyonlu değil mi

    Benim bildiğim sadece ABD modeli karbüratörlüydü...
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  17. #7637
    fevzikeles - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DIVERSION F
    nerde okuduğumu hatırlayamadım ama biyerde öyle bişey okumuştum 2011 öncesinin karbüratörlü olduğu yazıyordu. yanlış hatırlıyor olabilirim diyecem ama motoru alırkende özellikle 2011 aldım o yazıya bakarak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ninja'nın hyo'dan daha hızlı olduğu gerçeğini kendi aramızda otobanda tst ederek yapmıştık. 2 hyo ve 2 ninja toplam dört motor. testten sonra yaptığımı konuşmada da hyo ile ninja'nın hızlanmaları neredeyse aynı ama ninja 6 vitesli olduu için son sürati daha yüksek.

    25bin km're ninja kullanan biri olarak verdiğim tüketim değerleri yukarıda, tekrar etmeme gerek yok diye düşünüyorum. Ayrıca 17bin km'dir XL650transalp kullanan biri olarak şunu da belirteyim, ninja 250 ile transalp'in son süratleri aynı. Demek istediğim mesele güç olunca hangisinin son sürati daha yüksek olmasından çok hangisinin son süratine daha çabuk ulaşabildiği önemlidir çünki elinizin altındaki güce ne zaman ihtiyaç duyacağınızı bilemezsiniz.

    Tork meselesine gelince, evet cbr daha torklu ama ninja son süratina 17 - 19 saniye gibi rekor bir sürede ulaşabilirken (ortalama bir otomobilin 0 - 100km hızlanması 10 - 12sn'dir) cbr'ın ayna hıza çıkması bundan çok daha fazla.

    sonuç olarak kağıt üzerindeki güç değerleri cbr'a pratikte bir fayda sağlamıyor. sağladığı fayda şu olabilir, ninja sürekli viteslerle oynamayı gerektirir sürüş esnasında, cbr'da durum farklı olabilir tek piston ve tork'un yarattığı fayda ile.

    burada paylaşmak isterdim önceki sayfalarda defalarca paylaşıldı, cbr250 ile ninja 250'nin drag yarışı vardı pistte.

    herneyse uzun lafın kısası kullanıcı tercihidir ama 250cc'den daha fazlasını isteyen ninja alır.

    ---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:33 ----------




    Hocam bari siz demeyin ninja'nın 33hp'si yalan diye, bu motor 1992'de ilk kez üretildiğinde 40hp güç üretiyordu.

    Şu videodaki hızlanma süresine bir bakın, standard halde başka hangi 250cc motor bu şekilde hızlanabiliyor?

    http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU

    ninja'yı ne kadar süre kullandınız bilmiyorum ama kendi yaptıım gözlemlere dayanarak şunu söyleyebilirim, bir motorun gerçek performansı km'si yükseldikçe ortaya çıkyor. Özellikle 20bin km'den sonra ninja'da çok tatlı bir motor sesi ortaya çıkıyor.

    Şahsen benim sattığım ninja ile gördüğüm en yüksek hız 185km'dir ama bu hıza ilk denememizde çıkmadık tabiki. Elde ettiğimiz bu hıza yaklaşık 45dk'lık yüksek tempolu bir otoban sürüşü sonrası çıkabildik (2 ninja).

    Motorun ne kadar ısıtıldığı ve hava sıcaklığı büyük bir etkendir.

    Ayrıca şehir içi sürüşlerde her motor sağırlaşır, bir motorun performansını en iyi tempolu uzun yol sürüşlerinde gözlemleyebilirsiniz (100 - 150km değil 300km+ sürüşlerden bahsediyorum).

    üç aşağı beş yukarı hatırladığım kadarıyla ninja'nın hızları şu şekildeydi:

    1. vites: 45 - 50km
    2. vites: 85km.
    3. vites 110 - 120km.
    4. vites 140km.
    5. vites 160km. (nedense bu değere hiç kimse inanmaz)
    6. vites 180km+

    Tabi göstergenin yalancısıyım

    Bu arada 6LT tüketimi gören vatandaşı alnından öpmek isterim, üçlü çanta seti ile defalarca seyahat ettim, 160km hızlara çıktım (o yelken gibi yan çantalara rağmen) ama hiçbir zaman tüketim 6lt'yi bulmadı.

    Bence bu değerlere ulaşan insanlar 600cc'lik motorlarla yarış edecem diye sürekli redline'da motorun anasını ağlatan sürücüler olabilir.
    abi ben 2 saattir youtube dan ninja videoları izliyorum verdiğin linkteki hızlanma iyi ama ya iniş aşağı yada o motor turbolu öyle hızlanan başkada yok zaten kendinde gir bak izle 16 saniyede 160 yapıyor . adam satsada alsak o motoru

  18. #7638
    enginar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2011
    Şehir
    Bandırma
    Motosikleti
    Ninja 250
    Ninja Cbr çekişmesi çok alevlenmiş!
    Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum ve yakıt sarfiyatının hiç 6 lt'ye çıktığını görmedim. Motoru 8000 devirin altında kullanmıyorum sehiriçi de dahil buna yaklaşık 300 km'de bir benzin istasyonuna uğruyorum ve 11-12 lt koyduğumda depo doluyor.

  19. #7639
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu Avrupa'ya (ve dolaysıyla Türkiye'ye) 2008'den beri gelen ninja 250'lerin hepsi enjeksyonlu değil mi

    Benim bildiğim sadece ABD modeli karbüratörlüydü...
    Amerika kıtası'nda ki modeller karburatorlu, avrupa, asya enjeksiyonlu. Avusturalya'yı bilmiyorum

    ---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 21:06 ----------

    Alıntı fevzikeles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nerde okuduğumu hatırlayamadım ama biyerde öyle bişey okumuştum 2011 öncesinin karbüratörlü olduğu yazıyordu. yanlış hatırlıyor olabilirim diyecem ama motoru alırkende özellikle 2011 aldım o yazıya bakarak.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------



    abi ben 2 saattir youtube dan ninja videoları izliyorum verdiğin linkteki hızlanma iyi ama ya iniş aşağı yada o motor turbolu öyle hızlanan başkada yok zaten kendinde gir bak izle 16 saniyede 160 yapıyor . adam satsada alsak o motoru
    Valla allem ettim, kallem ettim buldum videoyu youtube'da

    vitesleri sayarak izleyin cbr 6'ncı vitese atamadan ninja pisti bitiriyor özellikle 100km'den sonra aynı seriliği koruyabiliyor.

    http://www.youtube.com/watch?v=8rS49invQDI

    Bir de şunu izleyin; http://www.youtube.com/watch?v=QOrZiVkIC20


    Bu arada yukarıda koyduğum 0 - 170km videosundaki ninja stock (açıklamaya göre)
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  20. #7640
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    1. <3 yorum yapıp tepkı alınca profesorumuz bozulmuş. tek pıston nolcakmıs? sadece gulemedım maalesef, o denlı garıp bır yoruma.ıtalyan benzetmesı agır gelmıs.ozur dılerım...bı 5 sene daha motora bınıp, sıze daha guzel bı,,,,cevap verırım
    2. nınja surduk ama sızın cbr kullandıgınız kadar. +bazı seyler ıcın kmlerce o motoru kullanmaya da gerek yok dıye dusunuyorum. arasında 7bg fark olan 2 motor arasında nasıl bır ucurum beklıyorsanız artık.(agırlık-sanzuman oranları-tork vs hıc gırmıyorum bazılarınızın kafası karısabılır dıye...)
    3. nınjayı oyle bı anlatmısınız kı goren de bı halt sanacak gercekten. 250cc baslangıc motoru en nıhayetınde. dıpgaz dahi yapsan sapıtamayan bı motor. he uzun sure de kullanabılırsın 180+ surat ıstemıyorsan. yok bı kullanmanız lazım,yok hıssetmenız lazım. nınja 300 kullanmadınız heralde, zira ucak gelır sıze
    4. cbr - nınja catısması felan var yazmıs herkes.oyle bı sey hıc olmadı maalesef.durup dururken hıc bı allahın kulu cbrcısı,honda boyle ama nınja boyle yazmadı. sızın en bela bı tane ergen acun var nınja delısı arada bır o bızım oralara yazar. sacmalar uzaklasır. bır de burdakı zamanla nınjasından soguyan (otomarsan kadrandan mı ,parca fıyatlarından mı,yakıttan bıkan mı hangısını yazsam bılemedım...) ya da olmayan nınja pıyasasını canlandırmaya calısan vatandaslar, cbr'a .ok atarak klavye masturbasyonu yapar ve motorunu yucelterek kendını rahatlatır. en bılge-saygılı takılan adaMlar bıle , 1 pıston daha var, o ne olacak yazabılır. sevıye fenalarda... sonra saygı duyun bıze.garıp gercekten.saygı duyuyorum,ama fantazı dunyanıza.
    5. su 130lastıklı nınjayı gorunce 600cc sananlar, cbrın 140ı gorunce 1000cc lık sanarlar heralde. allah onları gt250R gormekten korusun. sapıtabılırler deposunu farkedınce. hey allahım ya.
    6. motorunuzla mesut olun denmıs.evet herkes mesut.sorun cıkanlar bıle.zıra,"HONDA".cumle kurmaya bıle gerek yok Turkıyedekı durum hakkında.2011-12-13 satıs rakamları aglaya aglaya bunu da kanıtlıyoRR.allah sızı de MESUT gormeyı nasıp etsın bıze.zıra SIKILDIK artık cbr - honda'ya bok atılmasından. bı sorununuz varsa servıse gıdın. pahalı dıyorsanız sanayıye...cozumunuz bız de ya da hyosung'da degıl...



    ccman sımdı sıze saygım duydum, sonra alay ettım.oldu sanırım...sızın dedıgınız gıbı...

    ccman : "önce karşınızdakine saygı duyun sonra alay edin"



    +++koyulan absurt hızlanan nınja vıdeosunda """ESSEK""" kadar :

    "its a little dowhill."

    yazıyor.

    ---bılgelere.profesorlere---


    saygılar.sevgıler.
    barış,30
    viper17, ömer2 ve kakare bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)

Bu Konudaki Etiketler